abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2015 @ 12:46:24 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_150693219
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ga je excuses aanbieden als deze er niet van komt? Of komen er dan weer smoesjes? :D
.. waarom denken jullie dat het niet gaat gebeuren dat lijkt me een veel interessantere vraag?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:49:51 #252
52357 Lambiekje
pi_150693333
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:59:29 #253
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_150693647
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:46 schreef Lambiekje het volgende:
.. waarom denken jullie dat het niet gaat gebeuren dat lijkt me een veel interessantere vraag?
Belangen. Wij hebben er geen belang bij. Rusland heeft er geen belang bij. De VS heeft er geen belang bij. Niemand heeft er belang bij. :)

quote:
Waarom laat je Farage zien
quote:

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 16-03-2015 13:05:01 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:09:32 #254
116015 SicSicSics
pi_150693964
Excuus Lavenderrr. :)

Farage kan een aardig stukje redeneren en hij stelt hier terechte vragen. Mooi stukje democratie in actie zou ik zeggen? :)

Louis Laurent heeft ze niet allemaal op een rijtje... Jammer dat je die hier aanhaalt. Markant figuur, maar daar is ook alles mee gezegd.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_150694216
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in wat voor delusional disneyworld leef je?
:') :')
Conscience do cost.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:41:33 #256
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150695035
quote:

[..]

MAD.

Maar als sinds de oprichting van BNW wordt al geroepen dat WOIII ieder moment kan uitbreken.
pi_150696662
quote:

[..]

Omdat de dreiging van/met oorlog en de mediahoaxing voldoende is. Zie IS.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 16 maart 2015 @ 14:39:01 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150697529
Banghouderij is op dit moment wel genoeg ja, tot het moment dat de wereldbevolking te groot wordt om te ondersteunen met de gelimiteerde middelen die we hebben. Wat er dan moet/gaat gebeuren kan van alles zijn. Alles behalve nucleaire ongein, als ze in ieder geval voor 'lebensraum' gaan, want een nucleaire woestenij is niet heel geschikt om te bewonen. Ik hoop het in ieder geval niet mee te maken en bid op mijn blote knietjes tot het Spaghettimonster dat innovaties zoals de tesla en hoog-efficiente zonnecellen en zo een goed alternatief kunnen bieden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150697767
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:39 schreef jogy het volgende:
Banghouderij is op dit moment wel genoeg ja, tot het moment dat de wereldbevolking te groot wordt om te ondersteunen met de gelimiteerde middelen die we hebben. Wat er dan moet/gaat gebeuren kan van alles zijn. Alles behalve nucleaire ongein, als ze in ieder geval voor 'lebensraum' gaan, want een nucleaire woestenij is niet heel geschikt om te bewonen. Ik hoop het in ieder geval niet mee te maken en bid op mijn blote knietjes tot het Spaghettimonster dat innovaties zoals de tesla en hoog-efficiente zonnecellen en zo een goed alternatief kunnen bieden.
Je bent niet de enige, dan maar hopen op een plaag of epidemie
  maandag 16 maart 2015 @ 14:47:59 #260
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150697896
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:44 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Je bent niet de enige, dan maar hopen op een plaag of epidemie
Fuck, dan maar gewoon meteen één of andere zombie-apocalyps. Ik heb zoveel zombie films en series gezien dat ik het zeker wel overleef.
Vrijheid
pi_150698129
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Fuck, dan maar gewoon meteen één of andere zombie-apocalyps. Ik heb zoveel zombie films en series gezien dat ik het zeker wel overleef.
Ik geef je gelijk. :P
  maandag 16 maart 2015 @ 15:40:03 #262
116015 SicSicSics
pi_150700045
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef jogy het volgende:
Dat is volgens mij een bepaalde zelfoverschatting die je vaker bij liefhebbers van het genre ziet _O-
Fine, fuck you then!
  maandag 16 maart 2015 @ 15:44:08 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150700232
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is volgens mij een bepaalde zelfoverschatting die je vaker bij liefhebbers van het genre ziet _O-
Vrijheid
  dinsdag 17 maart 2015 @ 11:49:41 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150730301

Mochten jullie het gemist hebben de Duitsers zijn al binnen gevallen!

alweer ja!

-update-
Kerkrade is gevallen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:21:28 #265
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_150731190
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:

Mochten jullie het gemist hebben de Duitsers zijn al binnen gevallen!

alweer ja!

-update-
Kerkrade is gevallen!
Daar missen we niets aan.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_150731236
Als het aan mij lag had nu pas die doomsday clock op 3 voor 12 gestaan.
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 18:43:19 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_150742502
Russian President Vladimir Putin 'could set off a third World War,' says Ukrainian boxing champion Wladimir Klitschko

World heavyweight champion Wladimir Klitschko has lashed out at Russian president Vladimir Putin, saying that his actions in eastern Ukraine could set off a third World War.

The 38-year-old Ukrainian made the remarks in a recent interview with L'Equipe sports daily, published on Tuesday, as he prepared for a title defence against American Bryant Jennings on April 25 at Madison Square Garden, New York.

Asked what he would say to Putin if he came face to face with him, Klitschko replied: "That he is making the same mistakes that have been made in the past.
"This war (in eastern Ukraine) makes no sense, we are like brothers (Ukraine and Russia).

"In two, five or 20 years Russia will apologise for the aggression and annexation of the Crimean peninsula.

"After what happened during the second World War, you just cannot go ahead and flout international laws. What is happening at the moment could set off a third World War."

The annexation of Crimea was a critical event in the Ukrainian crisis which many believed triggered the separatist uprising in eastern Ukraine where over 6,000 people have since been killed in fighting, according to UN figures.

The Kremlin has denied accusations it has troops in eastern Ukraine and that it is arming the rebels, despite mounting evidence from journalists and independent military experts of Russian weapons systems and personnel in the war zone.

Klitschko, whose older brother Vitali entered politics after a successful boxing career and is currently mayor of Kiev, also called on western countries to be more forceful in dealing with Russia.

"I think that the European community is sleeping. Putin is doing what he wants to," he said.

"In boxing we have a saying 'be aggressive towards the aggressor'. He (Putin) will not stop there if we do not show him where the limits are. He will continue to march forward."

An Olympic champion at Atlanta in 1996, the younger Klitschko is currently the WBA-IBF-WBO heavyweight champion and is unbeaten in 11 years. In all he has 63 wins against just three defeats.

http://www.smh.com.au/wor(...)20150317-1m1l64.html

Heeft deze bokser een punt?
pi_150743709
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
Russian President Vladimir Putin 'could set off a third World War,' says Ukrainian boxing champion Wladimir Klitschko

World heavyweight champion Wladimir Klitschko has lashed out at Russian president Vladimir Putin, saying that his actions in eastern Ukraine could set off a third World War.

The 38-year-old Ukrainian made the remarks in a recent interview with L'Equipe sports daily, published on Tuesday, as he prepared for a title defence against American Bryant Jennings on April 25 at Madison Square Garden, New York.

Asked what he would say to Putin if he came face to face with him, Klitschko replied: "That he is making the same mistakes that have been made in the past.
"This war (in eastern Ukraine) makes no sense, we are like brothers (Ukraine and Russia).

"In two, five or 20 years Russia will apologise for the aggression and annexation of the Crimean peninsula.

"After what happened during the second World War, you just cannot go ahead and flout international laws. What is happening at the moment could set off a third World War."

The annexation of Crimea was a critical event in the Ukrainian crisis which many believed triggered the separatist uprising in eastern Ukraine where over 6,000 people have since been killed in fighting, according to UN figures.

The Kremlin has denied accusations it has troops in eastern Ukraine and that it is arming the rebels, despite mounting evidence from journalists and independent military experts of Russian weapons systems and personnel in the war zone.

Klitschko, whose older brother Vitali entered politics after a successful boxing career and is currently mayor of Kiev, also called on western countries to be more forceful in dealing with Russia.

"I think that the European community is sleeping. Putin is doing what he wants to," he said.

"In boxing we have a saying 'be aggressive towards the aggressor'. He (Putin) will not stop there if we do not show him where the limits are. He will continue to march forward."

An Olympic champion at Atlanta in 1996, the younger Klitschko is currently the WBA-IBF-WBO heavyweight champion and is unbeaten in 11 years. In all he has 63 wins against just three defeats.

http://www.smh.com.au/wor(...)20150317-1m1l64.html

Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Mijn woorden: geen olie op het vuur en gewoon diplomatiek oplossen en geen boom boom.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:09:46 #269
52357 Lambiekje
pi_150834329
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

nee .. Obama is de agressor. Alleen is Putin een wat betere schaakspeler dan ze verwacht hadden.

[ Bericht 36% gewijzigd door Lambiekje op 20-03-2015 00:15:03 ]
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:13:55 #270
52357 Lambiekje
pi_150834435
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:11 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Mijn woorden: geen olie op het vuur en gewoon diplomatiek oplossen en geen boom boom.
De fase van diplomatiek is ben ik bang geen optie meer.

USA/Dollar is op z'n end. Oorlog is nog het enige bestandsrecht (omdat wij, de bevolking geen keus hebben). De euro is puur ingevoerd om conflicten hebben met onze eigen buren in Europa zodat de VS zijn lang gekoesterd wens Rusland kan aanvallen. En het wordt wéér op ons grondgebied uitgevochten.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:30:55 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_150834807
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

USA/Dollar is op z'n end. Oorlog is nog het enige bestandsrecht (omdat wij, de bevolking geen keus hebben). De euro is puur ingevoerd om conflicten hebben met onze eigen buren in Europa zodat de VS zijn lang gekoesterd wens Rusland kan aanvallen. En het wordt wéér op ons grondgebied uitgevochten.
Kan iemand dit vertalen naar leesbaar Nederlands?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:40:22 #272
236046 NotYou
tigerblood
pi_150835013
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Kan iemand dit vertalen naar leesbaar Nederlands?
Geen probleem hoor. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

quote:
Ik ben bang dat diplomatie al geen optie meer is.

De Verenigde Staten en de dollar lopen ten einde, enkel oorlog verschaft hen nog bestaansrecht. (Wij als bevolking hebben hierin geen keuze.) De euro is ingevoerd (door wie?) opdat wij conflicten hebben met onze Europese buurlanden waardoor de VS hun lang gekoesterde wens Rusland aan te vallen kunnen vervullen. Dat gaat wéér op ons grondgebied uitgevochten worden!
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 20 maart 2015 @ 01:21:39 #273
104871 remlof
Europees federalist
pi_150835778
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Geen probleem hoor. O+

[..]

[..]

Dank. Het blijft volkomen bullshit.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 07:27:08 #274
52357 Lambiekje
pi_150837567
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 01:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Dank. Het blijft volkomen bullshit.
hoezo?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 10:04:01 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150840333
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 00:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee .. Obama is de agressor. Alleen is Putin een wat betere schaakspeler dan ze verwacht hadden.
:D zou mooi zijn als zo ruzie zou oplossen.

btw heb je al weer een datum geprikt? wanneer de pleuris uitbreekt dan zet ik het vast in mijn agenda! plan ik even een end of the world party!
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')