Ligt er aan hoeveel wij reageren en hoe hard jij door werktquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:37 schreef Puala het volgende:
Zou in dit deel dan de woonkamer af komen?
Ik dacht echt even Huhquote:
Hahahaquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik dacht echt even Huh
Maar het is K&W, geen F&F
Goed bezig dame
Dankzij mijn moeder vind ik klussen leukquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Volgens mij mogen we het hier met recht hebben over zo moeder zo dochter![]()
Je hebt het stevige aanpakken blijkbaar niet van een vreemde, toffe mams![]()
(ze moest toch vandaag onder het mes voor die splinter?)
Slim van je moeder. Tegenwoordig kunnen mensen niks meer zelf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankzij mijn moeder vind ik klussen leukDie heeft ons dat vroeger allemaal geleerd toen mijn ouders uit elkaar gingen. Zelfredzaam zijn vind ze heel belangrijk
![]()
Dat was vandaagZe zouden lokaal verdoven, maar het is een roesje geworden. En na 1,5 uur OK hadden ze de boosdoener er heel uit. Ze is weer thuis, maar suf en het is haar helaas niet meegevallen
Ook de hand doet nu nog flink zeer.
Jij kunt met je eigen bedrijf vast wel inschatten wat uitbesteden had gekost. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een grove schatting. Zou je het aandurven?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:36 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Slim van je moeder. Tegenwoordig kunnen mensen niks meer zelf.
Maar realiseer je eens hoeveel duizenden of tienduizenden euro's je hebt uitgespaard.
Zal wel goed komen metje moeder. Niet raar dat je na op nog pijn hebt 😉
Binnenkort schittert je bosje bloemen op mijn tafel hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Beterschap voor mams, hoe fijn dat ze dan al dat lakwerk al gedaan heeft![]()
Mijn vader was er ook zo één, die zei ook altijd tegen mij: je moet eerst alles zelf proberen en pas als blijkt dat je het echt niet kunt een ander inschakelen want "dat kan ik vast niet" staat niet in ons woordenboek". En zo is dat.
Het wordt echt tof allemaal en je gaat als een speer.
als mams jou een keer zat is adopteer ik je wel, er moet nog een zolder op de schop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind je aso?quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha echt.. Ik vind dat altijd zo aso
Dat naar binnen gluren en dan nog niet ff terug zwaaien ook.. Mijn buurman doet hetzelfde..quote:
Ah het ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een vriendin van mij woont ook vlak bij een moskee en die zegt precies hetzelfde. Aan de overkant van haar huis is een park dus zij wil ook de hele handel niet de hele dag potdicht en heeft ook jaloezieen. Ze heeft naast haar bank een bordje waarop ze, door haar buren laten vertalen, in een paar talen de tekst heeft staan: kun je het zien? en dat steekt ze op telkens als iemand tegen het raam staat te koekeloeren, geniaal en het werkt als de pest,niemand loert meer zo opzichtig door haar raam, ze durven niet meer.
Tsja, het is ook niet alsof ik altijd naar iedereen zwaai. Soms sta ik met een accuboor in standje ongemakkelijk te vloeken omdat het niet lukt. En dat ga ik niet vriendelijk lachen en zwaaienquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat naar binnen gluren en dan nog niet ff terug zwaaien ook.. Mijn buurman doet hetzelfde..
Vooral de turkse meneren vinden jou gewoon woest aantrekkelijk, zeker omdat jij met gereedschap staat te zwaaien, dat kennen ze niet van hun eigen dames (wees blij dat zij niet met hun gereedschap terug zwaaienquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah het ligt dus niet aan mijIk vind het echt niet kunnen zoals bijv. die vrouw gluurt. Maar ja, ik snap ook wel dat je kijkt. Ik kijk ook wel bij mensen naar binnen om te zien hoe het er uit ziet
Maar dat bordje is zo gek nog niet
![]()
Ik denk dat het gewoon een combi van jaloezieën word met raamfolie (ik vind mijn naam in barcode op het raam wel wat)
[..]
Tsja, het is ook niet alsof ik altijd naar iedereen zwaai. Soms sta ik met een accuboor in standje ongemakkelijk te vloeken omdat het niet lukt. En dat ga ik niet vriendelijk lachen en zwaaien
Ik doelde ook op terug zwaaien he....quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah het ligt dus niet aan mijIk vind het echt niet kunnen zoals bijv. die vrouw gluurt. Maar ja, ik snap ook wel dat je kijkt. Ik kijk ook wel bij mensen naar binnen om te zien hoe het er uit ziet
Maar dat bordje is zo gek nog niet
![]()
Ik denk dat het gewoon een combi van jaloezieën word met raamfolie (ik vind mijn naam in barcode op het raam wel wat)
[..]
Tsja, het is ook niet alsof ik altijd naar iedereen zwaai. Soms sta ik met een accuboor in standje ongemakkelijk te vloeken omdat het niet lukt. En dat ga ik niet vriendelijk lachen en zwaaien
Ik. denk. in. plaatjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vooral de turkse meneren vinden jou gewoon woest aantrekkelijk, zeker omdat jij met gereedschap staat te zwaaien, dat kennen ze niet van hun eigen dames (wees blij dat zij niet met hun gereedschap terug zwaaien)
Als ik langs loop 's avonds en mensen hebben echt alles open dan kijk ik ook wel hoor. Maar niet zo aso dat ik met mijn hand tegen het raam aan ga staan om echt alles te kunnen zien. Maar meer van oh leuk schilderij boven de bank. En doorlopenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doelde ook op terug zwaaien he....
Maar sowieso binnen gluren vind ik echt
Ik doel ook op het echt gluren. Mijn buurman staat ook nog net niet met zijn neus tegen het raam aan zeg maar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik. denk. in. plaatjes![]()
![]()
Bible belt hiero he, mijn buren zijn ook bijna allemaal verbaasd wat ik zelf doe
[..]
Als ik langs loop 's avonds en mensen hebben echt alles open dan kijk ik ook wel hoor. Maar niet zo aso dat ik met mijn hand tegen het raam aan ga staan om echt alles te kunnen zien. Maar meer van oh leuk schilderij boven de bank. En doorlopen
Naakt dansen ziet er geloof ik nooit heel charmant uit als ik het zo in mijn hoofd voor me zie..quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik doel ook op het echt gluren. Mijn buurman staat ook nog net niet met zijn neus tegen het raam aan zeg maar.
Maar sinds ik ie and naakt zag dansen kijk ik niet zo aar meer ergens binnen. Als het er nou een beetje leuk had uitgezien...
Mijn buurman waar het hier om gaat is een man van in de 50 die niet helemaal lekker is en nog bij zijn hele lieve oude moedertje woont. Mijn andere buurman is een junk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Naakt dansen ziet er geloof ik nooit heel charmant uit als ik het zo in mijn hoofd voor me zie..
Ik zou je buurman een keer binnen vragen
Danst zijn oude moeke niet mee dan? Dan kun je kaartjes verkopen aan de vrienden van de junk, die zien het verschil toch niet , peepshowquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn buurman waar het hier om gaat is een man van in de 50 die niet helemaal lekker is en nog bij zijn hele lieve oude moedertje woont. Mijn andere buurman is een junk.
En volgens mij kan naakt dansen er best goed uitzien. Alleen zal dat bij de gemiddelde mens niet zo zijn.
Ik ken dat wel.. En wil ook houten kozijnen.. Maar veel te duur.. Voordeel die metalen dingen is wat meer puppy proloog voor later... *werpt een blik op de deurposten nuquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:53 schreef Puala het volgende:
Mijn moeder is het ook niet met mijn schilderwerk eens. Ze ziet nog op allerlei plekken butsen en randjes zitten enz. En dat is zo niet haar stijl. Als je dan schuurt dan moet je ook 5168732135 keer plamuren en moet alles glad strak en als een spiegel zijn.
En daar was ik te lui voor. En ik geef haar gelijk, het had mooier geweest. Maar dit is ook gewoon heel primaEn wie weet zitten die kozijnen maar een paar jaar in de verf en gaan ze er dan uit. Ik vind het wel prima.
Ook gezien mijn lompheid![]()
Dus ik snap je frustratie van schilderen wel. Daarom doe ik het in etappes.
Hout is ook veel meer werkquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ken dat wel.. En wil ook houten kozijnen.. Maar veel te duur.. Voordeel die metalen dingen is wat meer puppy proloog voor later... *werpt een blik op de deurposten nu
Ja maar wel mooier..quote:
Gewoon nu doen dan heb je er zelf ook nog wat plezier vanquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar wel mooier..
Binnenkort eens plamuursel halen.. En de rest van de deurposten eens gronden en verven![]()
als het volgend jaar maar af is
Van de zomer. Want dan kan alles tenminste open als er geverfd wordt haha.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon nu doen dan heb je er zelf ook nog wat plezier van
Slim plan. Het was 13 graden in mijn woonkamer toen mijn moeder bezig was ondanks continu de verwarming aanquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van de zomer. Want dan kan alles tenminste open als er geverfd wordt haha.
Ogh germe dat is wel koud ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Slim plan. Het was 13 graden in mijn woonkamer toen mijn moeder bezig was ondanks continu de verwarming aan
Slopen vloer + plafond + afvoeren Woonkamer)= 2 dagenquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij kunt met je eigen bedrijf vast wel inschatten wat uitbesteden had gekost. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een grove schatting. Zou je het aandurven?
Krijg het zo 123 niet gevonden. Het zijn Skantrae deuren. Een goed merk in elk geval.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
100 euro is een schijntje
is het mdf?
Ziet er uit als MDF. Stukken mooier dan die lelijke jaren 70/80 deur die je nu heb, had geloof ik al eerder geopperd om die in de allesbrander te stoppenquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijg het zo 123 niet gevonden. Het zijn Skantrae deuren. Een goed merk in elk geval.
7/10quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:52 schreef Puala het volgende:
Ik heb een reserveringsmailtje de deur uit gedaan
Ik dacht even aan van die parelmoerverf zelfs.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:20 schreef Marthinezruit het volgende:
Gave kleur mooi! beetje metallic lijkt het wel? of is dat het licht?
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:19 schreef Puala het volgende:
[ link | afbeelding ]
Witplafond, muren en alles gedaan.
En toen nog een laagje..
[ link | afbeelding ]
En het is dan ongeveer dit kleurtje:
[ link | afbeelding ]
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:49 schreef Marthinezruit het volgende:
Ik ben benieuwd! Wel heerlijk om in het verf stadium te zijn zeker?
Deze verf werd eerst lichter en dan donkerder en tussendoor dacht ik: holy fuck dat komt nooit goed. Nooit. En toen ik thuis kwam van een avondje bij familie was het eigenlijk best okquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:42 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik dacht even aan van die parelmoerverf zelfs.
Verf wordt als het droogt altijd matter en donkerder.
Goed bezig!
1 laagje wit niet voor het plafond. Voor de rest wel geloof ik. En ik moet wat plekjes blauw bijwerken, maar dat is ook allesquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Het wordt een jongetje
![]()
Ziet er wel strak geverfd uit1 laagje genoeg?
Ben benieuwd hoe het er straks uitziet als het helemaal af is
Het is niet te missen blauw. Het is bijna zo blauw als dat je op een zonnige dag naar de lucht buiten kijktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:54 schreef Spiegelei het volgende:
Is dat blauw(ig)? Ik zie het meer als grijs of ligt dat aan mij?
Maarrrrrr altijd leuk zo'n groot oppervlak een ' echte' kleur te geven! Dan wordt zo'n ruimte ook meteen ' iets' zeg maar. niet zo'n leeg hok meer.
Leuk hoor! Ik ben ook benieuwd hoe het straks als geheel eruit ziet!
Dat heb ik toch wel bij een wand met een kleur. Je kamer is natuurlijk nog leeg/ niet ingericht dan is het voor je gevoel meteen z ' in your face', maar ingericht en alles zie je dat helemaal niet meer zo nadrukkelijk. Beetje hetzelfde wanneer je ergens een oneffenheidje ziet op een kale muur.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:52 schreef Puala het volgende:
Deze verf werd eerst lichter en dan donkerder en tussendoor dacht ik: holy fuck dat komt nooit goed. Nooit. En toen ik thuis kwam van een avondje bij familie was het eigenlijk best ok
Ach, 123... zo'n ding huur je toch voor een dagquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:57 schreef Puala het volgende:
Ken de apparaten. Maar ik zie her en der gewoon plaatsen waar de vloer echt hoger is. En dat schuur je niet 123 vlak.
Ik zie het morgen wel. Zo naar mijntoe en hopen dat ik het los kan laten.
Lol.. Zocht specifiek naar een plaatje met wielen... Kan me nog herinneren hoe ik heb geworsteld met eentje zonder.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:25 schreef Makrolon het volgende:
Sluikreclame voor een toko waar e zon ding kan huren?
die grote machines wel hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:57 schreef Puala het volgende:
Ken de apparaten. Maar ik zie her en der gewoon plaatsen waar de vloer echt hoger is. En dat schuur je niet 123 vlak.
Ik zie het morgen wel. Zo naar mijntoe en hopen dat ik het los kan laten.
Er is geen ze moeten qua vloer. Ik moetquote:Op zondag 1 februari 2015 07:36 schreef hans1985 het volgende:
[..]
die grote machines wel hoor.
zou ik geen zorgen over maken. en ze moeten toch altijd schuren omdat de lijm dan een beter hechting heeft.
Laminaatvloer erover en je ziet er niks van weer.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is geen ze moeten qua vloer. Ik moet![]()
Zo maar richting huis en kijken wat de schade is. Ik vermoed dat ik gewoon te weinig egaline had en het daardoor niet goed uitvloeide. Ik heb nog mm's over voor een 2e laag. Of schuren.. Ik weet niet wat slimmer is.
Er komt 2 mm plakvinyl overheen. Elk bobbeltje ga je opmerken.quote:Op zondag 1 februari 2015 09:46 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Laminaatvloer erover en je ziet er niks van weer.
Dan moet ik wachten tot er een bedrijf tijd heeft.. Maar het is ook al door mijn hoofd geschoten.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:16 schreef mafkeezzz1981 het volgende:
Als je elk bobbeltje gaat zien, is het dan misschien verstandig om dit werk uit te laten voeren?
Dit omdat vinyl geplakt is, en je er een jaar of 15 tegenaan zal kijken.
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar dat zou mijn gedachtegang zijn.
Uitvlakken lijkt me een behoorlijk rotwerkje op deze manier.
Succes, ook dit komt wel weer goed, no doubt about it !
Of met een badkamertrekker o.i.d.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:38 schreef hans1985 het volgende:
Egaline moet je met lijmspaan een beetje helpen egaliseren. Het is noet zo dat je er emmers op kunt gooien en dat zichzelf helemaal uitvlakt. Ja als ke er 2 cm op gooi 😜
Gelukkig maar. Misschien valt het toch mee en kost het niet zoveel moeite om volledig te vlakken.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:42 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook wel glad gestreken, maar je kunt precies zien hoe ik glad gestreken heb. Begin en eind aanzet is gewoon duidelijk minder glad.
Maar het is wel minder erg dan ik gisteravond dacht toen ik weg ging van huis.
Niet teveel zorgen maken. gewoon zo'n schuurmachine erop en dan schuur je hem mooi spiegel glad.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:42 schreef Puala het volgende:
Ik heb ook wel glad gestreken, maar je kunt precies zien hoe ik glad gestreken heb. Begin en eind aanzet is gewoon duidelijk minder glad.
Maar het is wel minder erg dan ik gisteravond dacht toen ik weg ging van huis.
Ik kan hem alleen zo 123 niet heel dicht bij me in de buurt gevonden krijgen. Karwei verhuurt 'm volgens mij niet en de rest is allemaal best een eind rijden..quote:Op zondag 1 februari 2015 12:18 schreef hans1985 het volgende:
[..]
Niet teveel zorgen maken. gewoon zo'n schuurmachine erop en dan schuur je hem mooi spiegel glad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |