Ja hoor. Geen jumpsuits meer in kleine maatjes. Maar welke maat zoek je? Ik heb nog maat 50/56. Allemaal korte mouwen spul (echt zomer dus) en verder 62 en 68 nog veel.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:11 schreef L-E het volgende:
Dus, iemand meisjeskleding te koop?Ik hou van jumpsuits-achtige dingen, geen roze/frutsels/merchandising, wel zachte stofjes en veel draagcomfort
Ik denk wel dat ik vast dibs wil voor als ik ooit nog een meisje krijgquote:Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef L-E het volgende:
Danic, vanaf 50 tot 62 ongeveer. Ik heb wel echt een heel specifieke smaak ('veeleisend' noemt mijn man het) dus ik zal vooral veel niet willen, jullie zijn vast gewaarschuwd
![]()
Ik heb redelijk wat rompers (lange én korte mouw) voor meisjes. Mt 50 en kleinvallend 56.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef L-E het volgende:
En rompers mensen, ROMPERS MOETEN ER KOMEN!
Ik kom om in de rompers maat 74/80 en in 62/68 heb ik heel veel lange mouw rompers.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef L-E het volgende:
En rompers mensen, ROMPERS MOETEN ER KOMEN!
Ja!quote:Op maandag 19 januari 2015 20:52 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hier ook nog een doos om op de foto te zetten. Maar dat is vooral 62/68/74 geloof ik (meisjesspul).
Oh, en rode Moonkids zippersuit en rode tragwerk suit in maat 62, weet niet of je daar van houdt L-E?
Die is er wel, maar die bewaar ik voor Sticker. Over 3 jaar is hij er wel uit, dan zal ik aan je denken!quote:Op maandag 19 januari 2015 20:54 schreef Kyara het volgende:
Ja maar die shitload aan toffe jongenskleding is vast niet in mat 104/110
Ik ga even foto's zoeken.
Maat 80/86???quote:Op maandag 19 januari 2015 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!
Ik wacht geduldig op iedereens foto's
Oh, binnenkort dus een shitload aan toffe jongenskleding hier!
Precies, dat bedoel ikquote:Op maandag 19 januari 2015 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Die is er wel, maar die bewaar ik voor Sticker. Over 3 jaar is hij er wel uit, dan zal ik aan je denken!
Heh dat is dan weer jammerquote:Op maandag 19 januari 2015 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar zit Sticker nu in. Hij groeit niet zo snel als de rest hier
Maat 74!!quote:Op maandag 19 januari 2015 20:52 schreef Kyara het volgende:
Ik heb hier ook nog een doos om op de foto te zetten. Maar dat is vooral 62/68/74 geloof ik (meisjesspul).
Oh, en rode Moonkids zippersuit en rode tragwerk suit in maat 62, weet niet of je daar van houdt L-E?
Valt mee hoor. Meiden zijn ook niet zo breedquote:Op maandag 19 januari 2015 21:04 schreef L-E het volgende:
Ik vind ze allebei leuk Kyara maar ze zien er ook allebei breed uit, is dat zo of optisch bedrog? Dit zal ook een tenger kindje worden, dus breedvallende kleding durf ik niet te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier & hier
One can never have enough!quote:Op maandag 19 januari 2015 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
moet ik mijn jumpsuits nog uitzoeken of ben je al voorzien?
Helemaal goed. Ik stuur je morgen even een pm/dm...quote:Op maandag 19 januari 2015 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
One can never have enough!
Kyara ik wil die bovenste gaarne. Dmen lukt niet omdat mobiel.
Maat 62/68?quote:Op maandag 19 januari 2015 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja!
Ik wacht geduldig op iedereens foto's
Oh, binnenkort dus een shitload aan toffe jongenskleding hier!
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:29 schreef Fazzoletti het volgende:
In de herhaling![]()
met o.a.:Wat een toffe dingen!! Had je dit niet voor afgelopen weekend kunnen posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier & hierMag ik iig de verbaudet-pakjes als ze nog niet we zijn? En een paar rompers in 50 en 50/56? Verder moet ik al mijn kleertjes nog uitzoeken, dus weinig zicht op wat ik nog nodig heb.
Venus in pocketformaat
© loveli
vond ik inderdaad ook niet breed vallen, moonkids zelfs wat smal.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Meiden zijn ook niet zo breed
ik pm je evenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat een toffe dingen!! Had je dit niet voor afgelopen weekend kunnen posten?Mag ik iig de verbaudet-pakjes als ze nog niet we zijn? En een paar rompers in 50 en 50/56? Verder moet ik al mijn kleertjes nog uitzoeken, dus weinig zicht op wat ik nog nodig heb.
Ik dacht al zo ietsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:44 schreef L-E het volgende:
Oh Fazz, ik was helemaal vergeten jou te pm'en over die 4ff, sorry!Ik hoef m inmiddels niet meer, om de overduidelijke redenen, maar hij is nog steeds
![]()
Voor 74/80 hou ik me aanbevolen! De vorige lading van je wordt hier met liefde gedragenquote:Loj, weinig 62/68 helaas. Er komt een pakket in 74/80 aan, en wat losse dingetjes waarvan volgens mij maar 1 jumpsuit in 68. Ik ontdekte trouwens dat ik de tofste dingen al heb verkocht (jullie moeten bij klaprooss zijn) dus verwacht er niet al te veel van
Jij kon toch alleen maar jongens maken?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:44 schreef L-E het volgende:
Oh Fazz, ik was helemaal vergeten jou te pm'en over die 4ff, sorry!Ik hoef m inmiddels niet meer, om de overduidelijke redenen, maar hij is nog steeds
quote:Op maandag 19 januari 2015 21:29 schreef Fazzoletti het volgende:
In de herhaling![]()
met o.a.:Dat 4ff pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier & hieris die al weg? En wil je die misschien in een envelop proppen?
Hij is er nog en past in een envelopquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:22 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dat 4ff pakjeis die al weg? En wil je die misschien in een envelop proppen?
Heb jij ook jumpsuits die voor jongens en meisjes kunnen? Dan graag! Maat 50/56quote:Op maandag 19 januari 2015 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
moet ik mijn jumpsuits nog uitzoeken of ben je al voorzien?
Om die reden durf ik nog niet zo goed van alles te koop te zetten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet wel nog even goed nadenken of ik daar mentaal al aan toe benof dat ik wacht op kind #2
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Om die reden durf ik nog niet zo goed van alles te koop te zetten.
Maar had mezelf 'beloofd' vandaag ook uit te zoeken
ik heb daarom ook maar beperkt in de verkoop hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet wel nog even goed nadenken of ik daar mentaal al aan toe benof dat ik wacht op kind #2
Je zou ze natuurlijk gewoon weer terug mogen kopen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
Peuter glimt trouwens helemaal van trots als hij de autoshirts aan heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Je zou ze natuurlijk gewoon weer terug mogen kopen hoor![]()
Ik heb foto's gezien van M in zo'n toffe jumpsuits![]()
Je kleintjequote:
Begin daarna maar bij maat 80quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:29 schreef danic het volgende:
Pffff ben nu klaar tot 68. Dus ga nog maar ff wat te drinken halen
Ha, heb jij die onderste shirts in 92 nog? Of heeft LE ze overgenomen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:10 schreef milka82 het volgende:
Meisjes met mt 116 opgelet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurkjes mania...
De poezen- en hertjurk zijn van lindex, de twee rechtse van Julinou en nog 1 in maat 4-6 van Petit Louie
Maten 116-122, maar vallen beter bij 116. 7,50 per stuk, alle vijf voor 30 excl.
Bovenste drie gereserveerd
Jongetjesmama's mt 86-92
[ afbeelding ]
Shirtjes vlnr
lindex mt 92
Tape a oeuil mt 36 mnd ( maar valt als 92-98)
2,50 per stuk
Heb ik nog!quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ha, heb jij die onderste shirts in 92 nog? Of heeft LE ze overgenomen?
Dus in 92 en 98 alleen de stomme dingen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:02 schreef danic het volgende:
Omdat mijn kind die ontzettend leuke dingen in 86 nog draagt
Ja potverquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:02 schreef danic het volgende:
Jep!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:10 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ja potver![]()
Is het zwart-wit gestreepte shirtje met lange mouwen in maat 92 nog beschikbaar?
Oh, dat mag ookquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:13 schreef danic het volgende:
[..]
Jep!
Is alleen wel blauw/wit gestreept
quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:19 schreef L-E het volgende:
Ik sla even over Danic, thanks!
(Ik ga het moeilijk krijgen met mijn anti-roze-campagne he)
Ohja, dat valt dus wel mee want ik heb de spullen van de jongens even uitgezocht en ik heb nog wel aardig wat liggen, die noodzaak is dus niet zo hoog als ik deed voorkomenquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:21 schreef danic het volgende:
![]()
Ja dat wordt een uitdaging. Maar niet onmogelijk hoor.
Ook geen rompers? Daar moest je er toch heeeeel veel van??
Welnee! Kan prima, alleen veel newborn dingen zijn roze. Zodra ze een iets grotere maat krijgt worden de kleertjes ook beter. En daarbij, als iedereen straks toch denkt dat je 3 zoons hebt, ben je blij met roze hoorquote:Op woensdag 21 januari 2015 20:19 schreef L-E het volgende:
Ik heb misschien ook nog wel wat liggen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:37 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Leuk spul. Ik vind die eerste 1/9 leuk en die 8/9 ook
Ja.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb misschien ook nog wel wat liggen.
Moet echt even foto's gaan maken. Ooit.
Ik weet even echt niet welke je bedoeld?quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:37 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Leuk spul. Ik vind die eerste 1/9 leuk en die 8/9 ook
Ja echt heel moeilijk 😜quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:19 schreef L-E het volgende:
Ik heb er thuis nog ruim 45 liggen en ik hoop dat ik ze niet allemaal nodig hebquote:Op donderdag 22 januari 2015 07:15 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wie oh wie wil me helpen.
Ik moet op dit moment van het ziekenhuis LH testen doen omdat we een terugplaatsing krijgen. Nou heb ik vanmorgen mijn laatste test verbruikt. En ik wil eigenlijk geen geld uitgeven aan die dingen(iets met stom gedoe ook dat nog en ik heb al zoveel geld uitgegeven aan (zwangerschaps)testen en dan moet ik nu weer dit gezeik enz) dus wie heeft er tegen verzendkosten nog wat ovulatie testjes voor me liggen??
Ja, ik! Ga ze zo voor je opsnorren. Pm je je adres?quote:Op donderdag 22 januari 2015 07:15 schreef droomvrouwtje het volgende:
Wie oh wie wil me helpen.
Ik moet op dit moment van het ziekenhuis LH testen doen omdat we een terugplaatsing krijgen. Nou heb ik vanmorgen mijn laatste test verbruikt. En ik wil eigenlijk geen geld uitgeven aan die dingen(iets met stom gedoe ook dat nog en ik heb al zoveel geld uitgegeven aan (zwangerschaps)testen en dan moet ik nu weer dit gezeik enz) dus wie heeft er tegen verzendkosten nog wat ovulatie testjes voor me liggen??
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:02 schreef danic het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik het al aan durf om positiekleding te kopen (iets met de goden verzoeken) maar ik merk nu alweer dat mijn broeken knellen op mijn buikquote:Op donderdag 22 januari 2015 08:32 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hierbij nogmaals mijn positiekleding in de herhaling..
Ik ben 1.65 lang, en draag broeken met breedtemaat 28, 29 of 30.
Ophalen en passen mag in Rotterdam, verzendkosten voor de koopster.
Ik heb geen honden of katten, wel een lief konijntje..
Jazekerquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik twijfel heel erg of ik het al aan durf om positiekleding te kopen (iets met de goden verzoeken) maar ik merk nu alweer dat mijn broeken knellen op mijn buik.
Ik ben geïnteresseerd in de twee spijkerbroeken maat 38 van de H&M. Heb je ze nog?
Er heeft zich niemand anders gemeldquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:35 schreef Malteser het volgende:
[..]
En wil je ze ook aan mij verkopen?
Dank je.quote:
Heb je dit spul nog?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:13 schreef Susie het volgende:
Iemand interesse in 2 hoeslakens (wit en roze)en een molton voor een ledikant? Ik heb ook nog een lakentje, Hema volgens mij, met hartjes en rozen.
Mag weg tegen verzendkosten.
Wat zou je er voor willen hebben, en past t evt. door de brievenbus?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Iemand nog op zoek naar een waterdichte molton? Ik heb deze in de aanbieding (160x200)
Maar 1 week in gebruik geweest (niet op moment supreme)
Past niet door de brievenbus. Maar kan wel met DHL verzenden (voor 4 euro). Wat vind je van 15E incl versturen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wat zou je er voor willen hebben, en past t evt. door de brievenbus?
Je hebt het over mijn shirt?!quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Rawedni het volgende:
Ik vind dat grijze shirt wel leuk maar valt er over de prijs te praten? Vind ¤10,- wel duur namelijkHeb het niet nodig op zich.
Ik ben 1 juli uitgerekend en nu 17 weken. We willen graag weten wat het is en dat hoop ik de 30ste te weten. En anders 9/2, bij de SEO.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef danic het volgende:
[..]
Dank je.
Wanneer weten jullie wat het wordt? Ik weet niet precies hoe ver je nu bent....
Of blijft het een verrassing tot de bevalling?
Opperdepop!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:10 schreef milka82 het volgende:
Meisjes met mt 116 opgelet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurkjes mania...
De poezen- en hertjurk zijn van lindex, de twee rechtse van Julinou en nog 1 in maat 4-6 van Petit Louie
Maten 116-122, maar vallen beter bij 116. 7,50 per stuk, alle vijf voor 30 excl.
Bovenste drie gereserveerd
Jongetjesmama's mt 86-92
[ afbeelding ]
Shirtjes vlnr
lindex mt 92
Tape a oeuil mt 36 mnd ( maar valt als 92-98)
2,50 per stuk
Broeken mt 86-92
[ afbeelding ]
next 5 euro, mexx 5 euro hema 2,50 en zara 2,50
Pakket voor jongens 20 excl...
Ja die van jou sorryquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Je hebt het over mijn shirt?!
Het shirt was zelf ook niet heel goedkoop nml, en ik heb het heel kort gedragen
Waar dacht je zelf aan dan?!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:48 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Ja die van jou sorrySnap ik maar dan houdt het op!
Nope, alleen shirtsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:58 schreef Spewey het volgende:
GoodMoodKids is er weer!
Weet alleen niet of ze al jumpsuits hebben.
Ik heb net nog wel deze gevonden. Verkeerde seizoen en maar 1x gedragen. Van merk babyface. Valt als 80/86:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 25-01-2015 15:31:53 ]S. 2014
J. 2016
Die is leuk! Maar weet niet of ik het duf qua maat, 80 van babyface is hier nu echt te klein en tegen de tijd dat het hier weer voor is zit ze wel echt ruim in 86. Hoe valt deze?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:13 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb net nog wel deze gevonden. Verkeerde seizoen en maar 1x gedragen. Van merk babyface. Valt als 80/86:
[ afbeelding ]
Dit is een 86 van babyface. En ik vond hem inderdaad wat klein vallen. Ik heb hem 1x aangetrokken bij dr. Met een maillot eronder en een romper of vestje. Omdat ik zo baalde dat het het verkeerde seizoen wasquote:Op zondag 25 januari 2015 09:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Die is leuk! Maar weet niet of ik het duf qua maat, 80 van babyface is hier nu echt te klein en tegen de tijd dat het hier weer voor is zit ze wel echt ruim in 86. Hoe valt deze?
En heeft er iemand leuke jurkjes in maat 134?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Restje 50/56
Reacties graag in dm, prijs komen we wel uitis de blauwgroenige tint op de foto door de foto of is dat de kleur van de truitjes, slaapzak en mutsjes enz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Dat is door de foto.quote:Op zondag 25 januari 2015 10:02 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
is de blauwgroenige tint op de foto door de foto of is dat de kleur van de truitjes, slaapzak en mutsjes enz?
Straks even met manlief overleggenquote:Op zondag 25 januari 2015 09:51 schreef danic het volgende:
Hij was nieuw ¤25,- en dus ingedragen op 1x na.
Ik zou er daarom toch wel graag ¤15,- voor willen.
quote:Op zondag 25 januari 2015 10:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Straks even met manlief overleggen
Wel een broek eventueel. Maat 80. Heel lekker dik en van een zachte stof. Van Name it. Nog nieuw met kaartje eraan.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:32 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand een skipak maat 80 of 86 voor een jongetje te koop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rompers maat 50/56, alles voor ¤7,50 of ¤1,- per stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer rompers 50/56 alles voor ¤5,- of ¤1,- per stuk. (Zit ook nog een met rode scheepjes bij, die zit nog in de was)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truitjes maat 50, ¤1,50 per stuk, alles voor ¤7,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overslagtruitjes, maat 50, ¤1,- , alles voor ¤3,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truitjes maat 56, ¤1,50 per stuk, alles voor ¤10,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truitjes 56 met korte mouwen. Bovenste twee zijn nooit gedragen. ¤1,50 per stuk, alles voor ¤5,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes maat 50. De witte broekjes en het licht blauwe broekje ¤1,- de rest ¤1,50, alles voor ¤12,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes maat 56. Onderste witte en daaronder licht blauw broekje ¤1,- rest ¤1,50 (bovenste witte legging is nieuw) alles voor ¤10,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jasjes, lichtblauwe, maat 62 voor ¤5,- en witte (wel duidelijk gedragen), maat 50/56 voor ¤3,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setje C&A, maat 50, alleen het vestje 1x gedragen ¤5,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee truitjes en 1 lichtblauw broekje maat 44 ¤5,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kleding in maat 62. Spijkerjasje (meer voor een meisje) ¤5,- , romper ¤¤1,- en de rest ¤1,50 , alles voor ¤15,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mutsjes en een of ander vaag broekje. ¤1,- per stuk. Alles voor ¤5,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favorieten!
Het blauwe truitje (maat 56, maar valt klein) ¤4,- , de rest (ook maat 56) voor ¤2,50 per stuk. Alles voor ¤15,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel mooi jasje uit Nepal. 100% wol en ook echt daar gekocht. Nooit gedragen, want ik vind het meer voor een meisje. Wel heerlijk warm. Maat is ongeveer 74/80 ¤10,- (heb deze trouwens niet gewassen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog een blauw hemeltje, bij interesse maak ik een foto. Voor ¤7,50
En duidelijkere foto's nodig? Mag je vragen
[ Bericht 8% gewijzigd door Loj op 25-01-2015 20:54:31 ]![]()
Meisjes winterjas maat 74 3 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jip en janneke regenlaarzen maat 20 nog helemaal nieuw. 3 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[quote]Op zondag 25 januari 2015 21:30 schreef happy78 het volgende:
Hoi,
Mijn dochter heeft een ander bed gekregen,
Nu hebben wij een Ikea bed te koop. Het is een half hoogslaper, die omkeerbaar is,
Je kan lag slapen of hoog en dan lekker spelen eronder.
Hij is al uit elkaar. Nog in zeer goede staat,
http://link.marktplaats.nl/891619379![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:22 schreef aapieannie het volgende:
Meisjes winterjas maat 74 3 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jip en janneke regenlaarzen maat 20 nog helemaal nieuw. 3 euroIk wilde net vanmiddag de stad in gaan om regenlaarsjes maat 20 te kopen. Waar woon jij ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik sla toch even over, oudste heeft nu een hoop nieuwe kleren nodig en dat was een aanslag op mijn rekeningquote:Op zondag 25 januari 2015 09:51 schreef danic het volgende:
Hij was nieuw ¤25,- en dus ingedragen op 1x na.
Ik zou er daarom toch wel graag ¤15,- voor willen.![]()
![]()
Deze?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:11 schreef Mabawa. het volgende:
Heeft iemand nog leuke onesies/playsuits met capuchon voor jongetjes in maat 86?
Of vind je die te meisjesachtig?
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ik sla toch even over, oudste heeft nu een hoop nieuwe kleren nodig en dat was een aanslag op mijn rekening![]()
Als iemand anders interesse heeft in deze toffe jumpsuit van Babyface, geef maar een gil:
![]()
![]()
Ja best welquote:Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef danic het volgende:
[..]
Deze?
Of vind je die te meisjesachtig?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:[b]Op zondag 25 januari 2015 18:57 schreef Loj het volgende:
Heel mooi jasje uit Nepal. 100% wol en ook echt daar gekocht. Nooit gedragen, want ik vind het meer voor een meisje. Wel heerlijk warm. Maat is ongeveer 74/80 ¤10,- (heb deze trouwens niet gewassen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo leuk! Ik vind 'm ook prima voor een (klein
) jongetje. Heb alleen geen idee wanneer die van mij in maat 74/80 gaat passen... hij wordt medio juni verwacht, wanneer past hij dan ongeveer in maat 74? Hoe warm is het jasje?
![]()
Ik woon in hartje laren!quote:Op maandag 26 januari 2015 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde net vanmiddag de stad in gaan om regenlaarsjes maat 20 te kopen. Waar woon jij ergens?![]()
Mijn tut is nu 6 mnd en zit soms in 74... T ligt ook aan de groei en hoe de jas valt..quote:Op maandag 26 januari 2015 16:30 schreef Minarosa het volgende:
[..]zo leuk! Ik vind 'm ook prima voor een (klein
) jongetje. Heb alleen geen idee wanneer die van mij in maat 74/80 gaat passen... hij wordt medio juni verwacht, wanneer past hij dan ongeveer in maat 74? Hoe warm is het jasje?
S. 2014
J. 2016![]()
Oh L-E, ik ga je morgen nog even PM-en voor de Tragwerk suit. Beloofd!
mijn hoofd is weer leeg na de festiviteiten![]()
![]()
Geen haast hoor, teek it iezie!quote:Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef Kyara het volgende:
Oh L-E, ik ga je morgen nog even PM-en voor de Tragwerk suit. Beloofd!
mijn hoofd is weer leeg na de festiviteiten![]()
![]()
hallo
Ik heb aardig wat kleding te koop.
Van maat 100-116 en maat 116-122
Zie onderstaande link van marktplaats.
Daar vind je alle informatie die je nodig hebt.
Daarnaast nog een leuk bed, k3 microfoon en een relax kinderstoel.
Wie weet kan ik er iemand blij mee maken.
Eventueel kan ophalen ook via Lamb!
http://www.marktplaats.nl/verkopers/167704.html![]()
Is er hier toevallig iemand die deze bak met Lego:
Zou willen ruilen tegen een andere bak met Lego, liefst gewoon plain simpele bouwstenen Lego Duplo, of peuter bouwdoos of zo. We hebben bovenstaande cadeau gekregen, maar hij sluit niet zo leuk aan hier thuis
Eventueel is ie anders ook te koop, dan kopen we zelf een andere. Voor ¤17,50 ? (ex verz) (Echt nog zo goed als nieuw!)![]()
quote:Ja, er zitten ook van die platte bruine ronde legoblokken in (die zie ik niet op de voorkant staan). En die druiventros is tof!
![]()
Zo, hehe. Dat was 1 doos. Er volgt nog wat Moonkids spul (meisjes). Rompers staan onder meisjeskleding, zitten ook wat jongenskleuren tussen. Prijzen in overleg, daar komen we wel uit. Reacties graag via dm/pm.
Meisjeskleding vanaf maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding vanaf maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:31 schreef happy78 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 25 januari 2015 21:30 schreef happy78 het volgende:
Hoi,
Nu hebben wij een Ikea bed te koop. Het is een half hoogslaper, die omkeerbaar is,
http://link.marktplaats.nl/891619379Wat vraag je voor dit bed?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:31 schreef happy78 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 25 januari 2015 21:30 schreef happy78 het volgende:
Hoi,
http://link.marktplaats.nl/891619379![]()
Ik wil m wel! Kan m niet ruilen alleen... Noor is vooral dol op die bloemen. En eten stimuleren met duplo, wie weet werkt hetquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:13 schreef elamanilo het volgende:
Is er hier toevallig iemand die deze bak met Lego:
[ afbeelding ]
Zou willen ruilen tegen een andere bak met Lego, liefst gewoon plain simpele bouwstenen Lego Duplo, of peuter bouwdoos of zo. We hebben bovenstaande cadeau gekregen, maar hij sluit niet zo leuk aan hier thuis
Eventueel is ie anders ook te koop, dan kopen we zelf een andere. Voor ¤17,50 ? (ex verz) (Echt nog zo goed als nieuw!). Aangezien ze duplo wél in haar mond stopt
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil m wel! Kan m niet ruilen alleen... Noor is vooral dol op die bloemen. En eten stimuleren met duplo, wie weet werkt het. Aangezien ze duplo wél in haar mond stopt
.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:22 schreef Kyara het volgende:
Zo, hehe. Dat was 1 doos. Er volgt nog wat Moonkids spul (meisjes). Rompers staan onder meisjeskleding, zitten ook wat jongenskleuren tussen. Prijzen in overleg, daar komen we wel uit. Reacties graag via dm/pm.
Meisjeskleding vanaf maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongenskleding vanaf maat 62Wat vraag je voor de 2 winterjasjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kledingkast van kleinste smurf opgeruimd.
Foto's onder de spoiler, bij interesse graag een pm, op een paar na zijn de meeste jumpsuits als nieuw.
Er wordt hier niet gerookt, er lopen wel katten rond en strijken is stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duns Ballonnen, Kik*Kid met sterretjes, Lindex met uiltjes, de Smafolk met appeltjes, de eendjes van JNY, de rendieren van Hjorth, beide Krutters en Lipfishjes zijn verkocht
[ Bericht 1% gewijzigd door Spewey op 28-01-2015 20:13:10 ]![]()
meisje 122/128SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes 116/122SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg Spewey, je hebt pm en het is maar goed dat ik niet nog een jongen krijg want ik had vrijwel alles van je gekocht![]()
![]()
Ooo spewey pm !
L-E niet teveel ingepikt hebben he
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Moonkids, Kik Kid, 4FF, Melo....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:28 schreef L-E het volgende:
Ik heb mijn oog op maar 2 laten vallen, dus jullie kunnen los hoor![]()
Godfried Bomans
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wil m wel! Kan m niet ruilen alleen... Noor is vooral dol op die bloemen. En eten stimuleren met duplo, wie weet werkt het. Aangezien ze duplo wél in haar mond stopt
.
Dan zet ik hem voor je opzij! Ophalen/langsbrengen/post, wat vind je handig?
![]()
Ophalen/langsbrengen lijkt me prima toch? Zo ver wonen we niet van elkaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:02 schreef elamanilo het volgende:
[..]Dan zet ik hem voor je opzij! Ophalen/langsbrengen/post, wat vind je handig?
. En ik heb er geen haast mee dat ik m per se deze week wil hebben ofzo.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Wat een briljante spullen spewey! Volgens mij heb ik eea al in de jumpsuitgroep voorbij zien komen![]()
Ik ga proberen morgen mijn 50/56 online te zetten. Met wat pijn in het hart, maar ik ken mezelf, voor een eventuele #2 wil ik toch alles weer nieuw
disclaimer![]()
Jaa leuk, dan zien we meteen je prachtige dochter ook weer een keertje <3 We kunnen m binnenkort best even komen langsbrengen!quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ophalen/langsbrengen lijkt me prima toch? Zo ver wonen we niet van elkaar. En ik heb er geen haast mee dat ik m per se deze week wil hebben ofzo.
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:44 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Jaa leuk, dan zien we meteen je prachtige dochter ook weer een keertje <3 We kunnen m binnenkort best even komen langsbrengen!of ik kom m halen, kan ook prima
. Komt goed
Hahaha ja klopt, alleen heb ik daar het uploaden een beetje boel verprutstquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een briljante spullen spewey! Volgens mij heb ik eea al in de jumpsuitgroep voorbij zien komen![]()
Ik ga proberen morgen mijn 50/56 online te zetten. Met wat pijn in het hart, maar ik ken mezelf, voor een eventuele #2 wil ik toch alles weer nieuw![]()
![]()
Joehoe! Ik ben bezig met wat dingetjes uploaden. Ik vermoed dat het niet je smaak is maar wie weet zit er iets bijquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:28 schreef L-E het volgende:
Ik heb mijn oog op maar 2 laten vallen, dus jullie kunnen los hoor. Photobucket is nog bezig dus er komt steeds wat bij. Duns suit en rode pakje met vogel zijn al weg, moet ik nog even verwijderen!
http://s1171.photobucket.com/user/tante_soesa/library/Kleertjes
Als iemand anders interesse heeft mag dat ook uiteraard!![]()
Ik heb nog te weinig jumpsuits voor jongetjes in 50/56
Spew, hij is prachtig. Dank je
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Oh, ik zie veel leuks!quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Joehoe! Ik ben bezig met wat dingetjes uploaden. Ik vermoed dat het niet je smaak is maar wie weet zit er iets bij. Photobucket is nog bezig dus er komt steeds wat bij. Duns suit en rode pakje met vogel zijn al weg, moet ik nog even verwijderen!
http://s1171.photobucket.com/user/tante_soesa/library/Kleertjes
Als iemand anders interesse heeft mag dat ook uiteraard!Ik maak even een lijstje en dan pm ik je!
![]()
Jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Soesa, is dat roze wollige Obaibi vestje er nog??
LE, ik reageer vanavond even!![]()
Geen haast!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja
LE, ik reageer vanavond even!
(Liever niet zelfs, het is een dure week op deze manier![]()
)
![]()
kan ik nog iemand blijmaken met 7 zwemluiers voor baby's tot 8kg? tegen briefpakketje kosten?S. 2014
J. 2016![]()
Foto's wil ik! Van Siepquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb nog te weinig jumpsuits voor jongetjes in 50/56
Spew, hij is prachtig. Dank jein uilensuit
*ongeduldig![]()
Ik heb nog een stapel shirtjes, korte mouw in de aanbieding, maat 86 tot 92. Bij voorkeur de hele stapel (16 stuks) in een keer weg. Op die met live love, zit een klein vlekje, maar valt nauwelijks op.
sorry, zit op mobiel, geen zin om die foto opnieuw te maken
Graag pm bij interesse, hou dit topic niet altijd bij.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Elke keer als ik dit topic voorbij zie komen denk ik, kak. Ik moet echt die stapel 62 op de foto zetten.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Voordat ie er inpast zijn we al in juli denk ik zoquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:41 schreef Spewey het volgende:
[..]
Foto's wil ik! Van Siepin uilensuit
*ongeduldig![]()
Nog even geduld dus
Nou, daar komt mijn 50/56 aan!
Frendz, 50/56 (ook leuk als tweelingsetje) Grijs en hardroze:
Frendz, 50/56 (ook leuk als tweelingsetje) Hardroze en donkerblauw:
Frendz 50/56 en name-it 56 (is heel zachtroze, komt niet goed over. Valt smal.)
Beide HEMA 56:
Setjes, HEMA 56 en Frendz 50/56:
HEMA setjes maat 50:
HEMA rompers 50/56:
HEMA rompers 50/56:
Sture & Lisa 56 (wordt een derde ronde, dus is wat vervaald) en Name-it 56 (gebreid, donkerpaars/grijs)
Fred's world 56 (is geen vlek op het pakje, denk iets op de camera) en BABA newborn (maat 50)
H&M 56 WEG en Krutter 62 (met pijn in mijn hart, ik dibs 'm alvast terug voor als hypothetische #2 ook een meisje wordt)
Maxomorra 50/56 (met dino's is weg)
Elamanilo's zelfgebreide trui (maat 56 ongeveer) en grijze legging Frendz 56:
Goedkope HEMAbroekjes in maat 50:
Op de jumpsuits na is alles weinig / nooit gedragen. Ik was niet hypo-allergeen en heb katten.
Ik moet er bij vertellen dat in de binnenkant van het gele BABA jumpsuitje en in het maxomorra dinosauruspakje nog vaag zichtbaar is dat er ooit een luierlek is geweest (inadequaat handelen, we wisten het nog niet) Aan de buitenkant zie je daar echter helemaal niets van. 110% garantie.
[ Bericht 20% gewijzigd door SQ op 29-01-2015 14:09:38 ]disclaimer![]()
Wauw!! Die middelste Maxomorra is echt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Heeft er iemand nog een stapeltje simpele, mouwloze rompers maat 86, 86/92?
Ik dacht vandaag een voordeelverpakking bij de Hema te kopen, maar in deze tijd van het jaar hebben ze blijkbaar alleen lange-mouwen-rompers. (5 voor een tientje, prachtige prijs, daarentegen 1 rompertje met spaghettibandjes: 4,50...Heb nog zitten denken om ze gewoon te kopen en de mouwen af te knippen
)
Mama van Lars & Femke![]()
Hebben ze ze online ook niet Shandaly? Ik bestel wel eens iets online en laat het dan bezorgen bij de (kleine) Hema bij ons om de hoek. Dan betaal je ook geen bezorgkosten.Ignorance is bliss, but knowledge is power.![]()
![]()
Vaenait pakje, ongeveer 68-74.
Imps&Elfs jumpsuit badstof. 74, maar valt eerder als 68.
Imps&Elfs broekje. 74, maar valt eerder als 68.
Hema winterslaapzak 68-80. Mouwen zijn opgegeten door het sokkenmonster
Ikks longsleeve, 74
Polarn O Pyret jumpsuit, 62
Foto's zijn klikbaar, prijzen komen we wel uit. Meer kleertjes nog hier: http://s1318.photobucket.com/user/dot86/library/Kleertjes![]()
Is dit niks Shandaly: http://nl.nextdirect.com/en/x554796s2#800845 ?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:36 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand nog een stapeltje simpele, mouwloze rompers maat 86, 86/92?
Ik dacht vandaag een voordeelverpakking bij de Hema te kopen, maar in deze tijd van het jaar hebben ze blijkbaar alleen lange-mouwen-rompers. (5 voor een tientje, prachtige prijs, daarentegen 1 rompertje met spaghettibandjes: 4,50...Heb nog zitten denken om ze gewoon te kopen en de mouwen af te knippen
)
Moet je nog wel iets anders meebestellen, vanaf 20 euro gratis verzenden (en binnen 3 werkdagen binnen over t algemeen...)![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:28 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Is dit niks Shandaly: http://nl.nextdirect.com/en/x554796s2#800845 ?
Moet je nog wel iets anders meebestellen, vanaf 20 euro gratis verzenden (en binnen 3 werkdagen binnen over t algemeen...)
Iets erbij bestellen zal niet zo'n probleem zijn... niet te veel er bij bestellen misschien wel
Ow, en bij de Hema online hebben ze ze ook nog niet/niet meer. Die had ik al gecheckedMama van Lars & Femke![]()
Omdat ik alleen nog maar met de Tula draag mogen mijn twee doeken weg.
Beiden maat 6. Niet in de buurt geweest van rokers en we hebben geen huisdieren.
Draagdoek Neobulle Feng Shui
http://i2.cdscdn.com/pdt2(...)-neobulle-astree.jpg
Draagdoek Calin Bleu Olive
http://www.babybij.nl/med(...)eu_yummy_olive_5.jpg![]()
Die kleding van Next.. hoe valt dat? Voor een dreumesje die richting maatje 86 gaat (mat 84 cm bij het CB laatst), zit dan 80-86 nog ruim, of zou ik ook al voor 86-92 kunnen gaan, onder het mom, dan kunnen we er wat langer mee doen?Mama van Lars & Femke![]()
Dan zit 80-86 precies goed. Als ze het nú nodig heeft zou ik die maat doen. Voor de zomer kun je misschien beter 86-92 nemen....
Hangt ook wel af van het type kledingstuk. Met een jurkje kun je wel wat spelen in de lengte.
Zoals een stukje hierboven ook staat, bij een combimaat (dus bv 86-92), valt het als de grootste maat (dus 92 in deze uitleg).
Ik vind het altijd lastig kopen als ze net overgaan naar een maat...![]()
Het gaat om die rompers... en een zwempakje(want ik moest er immers nog wat bij bestellen om boven de gratis-verzend-limiet te komen
)
Die ken ik niet dus ik durf je geen goed advies te geven. Sorryquote:Op zondag 1 februari 2015 11:30 schreef Shandaly het volgende:
Het gaat om die rompers... en een zwempakje(want ik moest er immers nog wat bij bestellen om boven de gratis-verzend-limiet te komen
)
![]()
Ik heb geen ervaring met de rompers van Next (over een paar maandjes wel) maar de andere kleren vind ik over het algemeen meer als de kleinere maat vallen. Een 98/104 jurkje dus echt als 98. Ik zou de rompers dus in 86/92 bestellen als ik jou was.
![]()
Te laat... ze zijn onderweg in 80/86. Ik zie wel...
Hoe is de retourservice van Next?
Ja echt? Typisch... maar ik heb alleen ervaring met de jurkjes eigenlijk. Maar die vallen echt niet groot. Ik had nu een 104/110 en die is echt te klein, terwijl Anne ongeveer 1.05 is.![]()
Oh ik leg toevallig net een gebreide Mart Smeets print weg, blauw wit. iik dacht een H&M 80(?). Anders 86.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:33 schreef L-E het volgende:
Ik zoek voor mijn jongste jongetje warme truien en/of vesten in 80/86, anyone?
Is dat iets?![]()
Mogelijk. Heb je een foto?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:37 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh ik leg toevallig net een gebreide Mart Smeets print weg, blauw wit. iik dacht een H&M 80(?). Anders 86.
Is dat iets?![]()
![]()
Heeft iemand nog wat longsleeves 92 liggen? Er is een groeispurt gemaakt ineens.
Het is voor een smal kereltje, het liefst wat stoer (auto's vindt hij prachtig) en blauw staat hem beter dan rood.
Even een vraag aan jullie tweedehandskennersIs een Doomoo Sofy tweedehands, weinig gebruikt, voor 2 tientjes een goede deal?
![]()
Softy bedoel je?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:16 schreef Rawedni het volgende:
Even een vraag aan jullie tweedehandskennersIs een Doomoo Sofy tweedehands, weinig gebruikt, voor 2 tientjes een goede deal?
Zijn de foto's duidelijk of kun je komen kijken? Sommige mensen weten de waarde van producten gewoon echt niet. Dus het kan dat je een superkoop hebt, maar ook een die goed een stiekem gaatje heeft. Je kunt alle kanten op
Geen idee wat de nieuwwaarde is trouwens. Ik heb geen Domoo in huis
Hoi!
Simpele smalle spijkerbroeken gevraagd in maat 86Hema bijvoorbeeld of H&M.
Een tuinbroek mag ook.
En heeft iemand nog mooie/zgan'e Shoesme's in maat 22/23 of Adidasjes in maat 23/24 (Bodpa?) ?
[ Bericht 2% gewijzigd door Suikertante op 02-02-2015 11:59:52 ]![]()
Zeg, betekent dit dat jouw smalle 86's straks op een nieuwe eigenaar wachten?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:57 schreef AwayTL het volgende:
Heeft iemand nog wat longsleeves 92 liggen? Er is een groeispurt gemaakt ineens.
Het is voor een smal kereltje, het liefst wat stoer (auto's vindt hij prachtig) en blauw staat hem beter dan rood.
![]()
![]()
Softy ja typoquote:Op maandag 2 februari 2015 10:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Softy bedoel je?
Zijn de foto's duidelijk of kun je komen kijken? Sommige mensen weten de waarde van producten gewoon echt niet. Dus het kan dat je een superkoop hebt, maar ook een die goed een stiekem gaatje heeft. Je kunt alle kanten op
Geen idee wat de nieuwwaarde is trouwens. Ik heb geen Domoo in huisIk ga m sowieso halen dus kan m inspecteren. Nieuwprijs ligt tussen de 30 en 65 euro volgens internet
![]()
![]()
is die met 2 hoezen?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:48 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Softy ja typoIk ga m sowieso halen dus kan m inspecteren. Nieuwprijs ligt tussen de 30 en 65 euro volgens internet
voor de rest kan er op een gaatje na weinig aan kapot ja de rits maar dat zie je direct.![]()
Jongetje, toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 10:42 schreef Suikertante het volgende:
Hoi!
Simpele smalle spijkerbroeken gevraagd in maat 86Hema bijvoorbeeld of H&M.
Een tuinbroek mag ook.
En heeft iemand nog redelijke tot zgn'e Shoesme's in maat 22/23 of Adidasjes in maat 23/24 (Bodpa?) ?
Anders deze
Op zijn best redelijk.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Die zijn inderdaad wel erg feminin voor hemquote:Op maandag 2 februari 2015 11:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jongetje, toch?
Anders deze [ afbeelding ]
Op zijn best redelijk.![]()
![]()
Geen idee eigenlijk? Er staat alleen bij met wasbare hoes.. Heeft ie dan nog een binnen hoes om de balletjes op de plek te houden?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
is die met 2 hoezen?
voor de rest kan er op een gaatje na weinig aan kapot ja de rits maar dat zie je direct.![]()
Wij hebben dezequote:Op maandag 2 februari 2015 12:56 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? Er staat alleen bij met wasbare hoes.. Heeft ie dan nog een binnen hoes om de balletjes op de plek te houden?
En die heeft een hoes met bandjes voor een baby en een zonder bandjes voor al ze ouder zijn.![]()
De nieuwe eigenaar is reeds in november geborenquote:Op maandag 2 februari 2015 10:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zeg, betekent dit dat jouw smalle 86's straks op een nieuwe eigenaar wachten?. Sorry!
(Tenzij mini een dikzak gaat worden)
De Doomoo softy is het kleinere voedingskussenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij hebben deze
[ afbeelding ]
En die heeft een hoes met bandjes voor een baby en een zonder bandjes voor al ze ouder zijn.![]()
![]()
Ja dat is moeilijk inschatten hequote:Op maandag 2 februari 2015 13:12 schreef AwayTL het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar is reeds in november geboren. Sorry!
(Tenzij mini een dikzak gaat worden)
Maar vooruit, bewaren dan maar
![]()
![]()
Shit, moet ie éten?!quote:Op maandag 2 februari 2015 15:45 schreef Kyara het volgende:
Als je hem nou even wat meer eten geeft Suiker, dan past ie in de maat 92 broeken die ik nog heb.![]()
![]()
Ah zie je ik ben al even uit de heel kleine kinderenquote:Op maandag 2 februari 2015 13:36 schreef Rawedni het volgende:
[..]
De Doomoo softy is het kleinere voedingskussen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft er nog iemand een winterjas maat M ? Ik begin zo zoetjes aan uit mijn gewone jas te groeien en ik verwacht dat het de komende tijd nog wel even koud blijft![]()
![]()
ja, naar welke middelbare gaan ze eigenlijk?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ah zie je ik ben al even uit de heel kleine kinderendisclaimer![]()
Jongenskleertjes maat 56 t/m 80!
http://www.mijnalbum.nl/Album=OY7RJKWC#RQQ7KZTB
We hebben geen huisdieren, roken niet, wassen met van alles en aan strijken hebben we een hekel!
Reacties in pm/dm graag, prijzen komen we wel uit![]()
![]()
Heeft er mss iemand t-shirtjes maat 74 (basic shirtjes voor ergens onder en/of met print) voor een meisje in de aanbieding?
Kast puilt uit, maar t-shirtjes heb ik niet...![]()
ATTENTIE ZWANGEREN!
Ik heb toen ik zwanger was gratis twee boeken overgenomen van een mede-fokker, die ze ook weer van een mede-fokker had. Een soort doorgeefboek dus en ik wil die traditie graag in stand houden.
Dus bij deze gratis (afhalen Zoetermeer of tegen verzendkosten) voor de eerste die me een PM stuurt (geef ook aan of je 1 of beide boeken wilt):
De grote geboortegids
https://www.bruna.nl/boeken/de-grote-geboortegids-9789072219695
Uw Zwangerschap week na week
http://www.bol.com/nl/p/u(...)ek/1001004005533952/
Ik vond het fijne boeken voor een eerste zwangerschapHopelijk kan ik er iemand anders net zo veel plezier mee doen als iemand mij toen heeft gedaan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Chanty op 05-02-2015 12:54:40 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Ik heb wel interesse! Heb dat tweede boek vorige week bij de vk doorgebladerd en dat zag er wel nuttig uit! Eventueel wil ik het andere boek er ook wel bij, maar als daar een andere gegadigde voor is, dan is dat ook prima! 1 boek is voorlopig wel genoeg leesvoer!quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:56 schreef Chanty het volgende:
ATTENTIE ZWANGEREN!
Ik heb toen ik zwanger was gratis twee boeken overgenomen van een mede-fokker, die ze ook weer van een mede-fokker had. Een soort doorgeefboek dus en ik wil die traditie graag in stand houden.
Dus bij deze gratis (afhalen Zoetermeer of tegen verzendkosten) voor de eerste die me een PM stuurt (geef ook aan of je 1 of beide boeken wilt):
De grote geboortegids
https://www.bruna.nl/boeken/de-grote-geboortegids-9789072219695
Uw Zwangerschap week na week
http://www.bol.com/nl/p/u(...)ek/1001004005533952/
Ik vond het fijne boeken voor een eerste zwangerschapHopelijk kan ik er iemand anders net zo veel plezier mee doen als iemand mij toen heeft gedaan.
![]()
(mocht er niemand wat hebben, de action heeft wel fijne shirtjes. Blijven ook best goed en zijn niet duur. Ze vallen als de grootste maat van de combiquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef Hobbesje het volgende:
Heeft er mss iemand t-shirtjes maat 74 (basic shirtjes voor ergens onder en/of met print) voor een meisje in de aanbieding?
Kast puilt uit, maar t-shirtjes heb ik niet...)
Pm me even je adresquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:44 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse! Heb dat tweede boek vorige week bij de vk doorgebladerd en dat zag er wel nuttig uit! Eventueel wil ik het andere boek er ook wel bij, maar als daar een andere gegadigde voor is, dan is dat ook prima! 1 boek is voorlopig wel genoeg leesvoer!
Wie kan ik blij maken met de geboortegids?Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Heeft er iemand een angelsounds of een soortgelijke doppler te leen? Nu weer wat bloed bij het afvegen. Het maakt mij zo onzeker!![]()
Je woont hier vlakbij toch? Kom maar langs hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:16 schreef coccinelle het volgende:
Heeft er iemand een angelsounds of een soortgelijke doppler te leen? Nu weer wat bloed bij het afvegen. Het maakt mij zo onzeker!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Ja. Nogal aan de kant van Drachten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:09 schreef coccinelle het volgende:
Ik ben vaak te vinden tussen Leeuwarden en Drachten![]()
Laura: 058 toch?And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
Allerlei jongenskleertjes maat 56-62 in de aanbieding...
Prijs komen we wel uit!
https://plus.google.com/p(...)hkey=CLLjmqnB17HXrAE
Lokkertjes:
Alles is gedragen, gewassen, niet gestreken want dat doen we niet. Driedelige pakje met vestje is maar 2 keer gedragen en zo goed als nieuw...
Edit: drakenpakje is weg, tweedelige setjes weg, rompertjes weg, drie boxpakjes met aapies en streepjes weg,takkiepakje gereserveerd, pugsetje ook...
[ Bericht 7% gewijzigd door kwakz0r op 04-02-2015 22:08:30 ]Kwak![]()
Tof Kwak, als ik toch eens zwanger was hè... van een jongetje. Ik zou zo de helft overnemen.
Pfff, ik moet hier niet teveel kijken.![]()
Ah fuck waarom is dat leeuwenpakje nou maat 62, daar heb ik koopstopquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef kwakz0r het volgende:
Prijs komen we wel uit!
Lokkertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles is gedragen, gewassen, niet gestreken want dat doen we niet. Driedelige pakje met vestje is maar 2 keer gedragen en zo goed als nieuw...
Maar uhm, het Takkiepakje en van de laatste foto het middelste blauwe pakkie, mag ik die van je?![]()
Oh sorry... Lunapuellela was je net voor met het blauwe pakje in een pakketje met nog meer...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ah fuck waarom is dat leeuwenpakje nou maat 62, daar heb ik koopstop
Maar uhm, het Takkiepakje en van de laatste foto het middelste blauwe pakkie, mag ik die van je?
Vooralsnog zijn weg:
De rompertjes
Het leeuwensetje en dinosetje
Drakenpakje
Apenpakjes (set van 3)
EDIT: Takkiepakje is er nog. Ik dm je wel even.Kwak![]()
Ow... Niks meer bij wat je wel leuk vond? De oetsiefloetsie minibabyjeans?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:09 schreef NotTheSame het volgende:
Balen... Net te laat met mijn verlanglijstje kwakz0r.
Kwak![]()
Iemand een carnavalspakje maat 74/80 voor mijn jochie in de aanbieding?
Ze gaan het vieren op het KDV volgende week dus moet het voor woensdag hebben ook nog![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef Spewey het volgende:
Kledingkast van kleinste smurf opgeruimd.
Foto's onder de spoiler, bij interesse graag een pm, op een paar na zijn de meeste jumpsuits als nieuw.
Er wordt hier niet gerookt, er lopen wel katten rond en strijken is stom.Kiek nou hoe goed dit pakje van je terecht is gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duns Ballonnen, Kik*Kid met sterretjes, Lindex met uiltjes, de Smafolk met appeltjes, de eendjes van JNY, de rendieren van Hjorth, beide Krutters en Lipfishjes zijn verkochtComplimenten all-over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat jasje van Nextquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ow... Niks meer bij wat je wel leuk vond? De oetsiefloetsie minibabyjeans?! En die leuke gebreide mutskes
!
![]()
Please,please, zeg me dat jouw boxkleed gekocht is en niet zelfgemaakt, want wat is die leuk!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef kwakz0r het volgende:
Prijs komen we wel uit!
Lokkertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: drakenpakje is weg, tweedelige setjes weg, rompertjes weg, drie boxpakjes met aapies en streepjes weg,takkiepakje gereserveerd, pugsetje ook...
Ik ben er helemaal verliefd op dus spill the beans kwakzor....![]()
Hier wel wat witte T-shirtjes heel misschien nog wat roze.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef Hobbesje het volgende:
Kast puilt uit, maar t-shirtjes heb ik niet...![]()
iemand interesse in deze jas maat 122/128
en nog maar eens het 122/128 album
http://www.mijnalbum.nl/Album=PNMA6YBG
en komt ook nog een jurkje van bambipdano bij maat 128, maar daar moet ik nog even een foto van maken![]()
OooOh
Daar ga ik toch wel even weer van rammelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:54 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Kiek nou hoe goed dit pakje van je terecht is gekomenComplimenten all-over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog steeds meisjeskleding van maat 50-80 waar ik pakketjes van kan maken als er interesse is, (hoe groter de maat hoe meer HEMA spul...)
[ Bericht 37% gewijzigd door SupremeEvil op 06-02-2015 17:32:40 ]![]()
Volgens mij heeft kwak haar boxkleden zelf gemaakt (of laten maken) ik weet nog dat ik er toen ook verliefd naar keek toen ze ze showde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef faptist het volgende:
[..]
Please,please, zeg me dat jouw boxkleed gekocht is en niet zelfgemaakt, want wat is die leuk!!
Ik ben er helemaal verliefd op dus spill the beans kwakzor....![]()
![]()
Zelf gemaakt. Sorryquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef faptist het volgende:
[..]
Please,please, zeg me dat jouw boxkleed gekocht is en niet zelfgemaakt, want wat is die leuk!!
Ik ben er helemaal verliefd op dus spill the beans kwakzor....
Kan je wel vertellen waar t stofje vandaan komt en hoe ik t gemaakt heb? Als je dan een handige schoonmoeder ofzo hebt? Ik heb er toen meteen drie gemaakt (twee van deze en een andere wit met vosjes)Kwak![]()
Pm me anders even, komen we ee vast wel uit. Past denk ik wel door de brievenbus ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dat jasje van Next! En die leuke gebreide mutskes
!
Kwak![]()
Toevallig foto's van maatje 74?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb nog steeds meisjeskleding van maat 50-80 waar ik pakketjes van kan maken als er interesse is, (hoe groter de maat hoe meer HEMA spul...)No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt![]()
Ik ben op zoek naar een helderrood (meisjes)vest maat 74/80. Iemand die zoiets heeft en het kwijt wil?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ik ben wel benieuwd, M zit nu bijna goed in 68 en de lente komt eraan...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:07 schreef Burdie het volgende:
Is er al animo voor jongens 68/74? Ik heb vooral zomerspul in die maten, ga het binnenkort uitzoeken.
Kwak![]()
Doe ik straks even!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Pm me anders even, komen we ee vast wel uit. Past denk ik wel door de brievenbus ook.![]()
Iemand deze eyore in de aanbieding toevallig? Dit is wel bij uitstek de favoriete knuffel van Eline. En ik kan er nergens een extra gevonden krijgen. (Alleen een maat groter bij de intertoys maar das te groot)
Het gaat dus niet om een model met een pluizige staart (die kan ik wel vinden namelijk.) de staart zoals ie nu is is namelijk het favoriete friemel plekje![]()
![]()
ik heb die hier in de box staan, gloednieuw. Moet wel even overleggen of mijn schoonmoeder me dat vergeeftquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand deze eyore in de aanbieding toevallig? Dit is wel bij uitstek de favoriete knuffel van Eline. En ik kan er nergens een extra gevonden krijgen. (Alleen een maat groter bij de intertoys maar das te groot)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het gaat dus niet om een model met een pluizige staart (die kan ik wel vinden namelijk.) de staart zoals ie nu is is namelijk het favoriete friemel plekje
disclaimer![]()
Ik heb wel interesse in maat 68 en 74!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb nog steeds meisjeskleding van maat 50-80 waar ik pakketjes van kan maken als er interesse is, (hoe groter de maat hoe meer HEMA spul...)![]()
Kan ik nog dames blij maken met leuke Jongens kleding mt 68/74? Echt van alles! Zo ja, maak ik morgen even foto's!
Oa Lief! Name it, Converse, Hema en H&M. ( herfst/winter)doei![]()
*zwaai* En Kwakz0r ook misschien?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:29 schreef Bolletje... het volgende:
Kan ik nog dames blij maken met leuke Jongens kleding mt 68/74? Echt van alles! Zo ja, maak ik morgen even foto's!
Oa Lief! Name it, Converse, Hema en H&M. ( herfst/winter)Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Forum Opties Forumhop: Hop naar: