Blauw jurkje met vlinders (?). Ik ben 1.68m.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:41 schreef Zoë23 het volgende:
Coccinelle
Het is een ruimvallend tuniekje. Mooi bij een mini buik maar bij een grote buik past het ook goed (zelfs bij m'n grote tweelingbuik) zonder strak te zitten.
Welk jurkje bedoel je? En hoe lang ben je?
Ik heb ook geen grote tetten
Ik zal wel het eea opmeten voor je dan kun je dat vergelijken met de kleding die je hebt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Blauw jurkje met vlinders (?). Ik ben 1.68m.
Bij het tuniekje gaat het meer om de bovenarmen/schouders. Blousjes pas ik vaak niet omdat het knelt. Ik heb thuis 1 tuniekje/blousje van de primark die goed zit.
Korte broek H&Mquote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Te koop: positiekleding! De genoemde prijzen zijn richtprijzen - doe gerust een bod. Verzendkosten zijn voor de koper, ophalen is mogelijk in Groningen. Ik verkoop het liefst meerdere items in één keer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: King Louie jurkje verkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jurkje is van schouder tot schouder (naadje vd schouder op de rug) 43cm en rekt makkelijk uit tot 48cm. Is een lekker rekbaar stofje. Lengte is zo'n 90cm.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:10 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Blauw jurkje met vlinders (?). Ik ben 1.68m.
Bij het tuniekje gaat het meer om de bovenarmen/schouders. Blousjes pas ik vaak niet omdat het knelt. Ik heb thuis 1 tuniekje/blousje van de primark die goed zit.
Ik zie er 1 op MPquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:16 schreef Lelie81 het volgende:
Wie heeft deze koala knuffel van de H&M liggen en doet er niks mee? Mijn dochtertje is er helemaal verliefd op en ik zou graag een extra reserve willen. Helaas zijn ze nergens meer te koop.
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op zondag 18 januari 2015 13:30 schreef coccinelle het volgende:
Je mag een ander blij maken met het tuniekje, Zoë. Ik ben bang dat het te krap zit.
Elmo? Van Sesamstraat?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:46 schreef Hilmo het volgende:
De goede Bibi speen hier ook ontvangen, baby wil geen speen. Met i love mama, dus neutraal. Ook hier tegen verzendkosten wil ik deze wel versturen. Foto op verzoek.
Niemand die nog leuk elmo spul, kleren of knuffel, kwijt wil?
Ik kan straks thuis even kijken voor je. Denk dat ik best veel heb maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand maat 74 voor een meisje?
ben wel kieskeurig...![]()
graagquote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik kan straks thuis even kijken voor je. Denk dat ik best veel heb maar weet het niet zeker.
Ik heb toch niet zo heel erg veel in 74.quote:
Ik heb fotos op pagina 8 van dit topic staan! Het stippenvestje en donkerblauwe shirtje zijn alleen al weg.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand maat 74 voor een meisje?
ben wel kieskeurig...![]()
Jumpsuits ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 18 januari 2015 19:56 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik heb toch niet zo heel erg veel in 74.
Jurkje is maat 80 maar hij was Eva eigenlijk al aan de kleine kant toen ik hem kocht en ze in maat 80 zat.
[ afbeelding ]
Is dit roze of rood?
Beide ook maat 80, valt ook klein maar mijn mening. Beide niet vaak gedragen.
[ afbeelding
wat wil je voor het tuinrokje?
Foto's zijn niet zulke goede kwaliteit, iPadmocht je ergens betere foto's van willen dan maak ik die wel met de camera.
Ik heb nog het 1 en ander aan Moonkids, twee dingetjes van 4FF en wat jumpsuits. Weet niet of je daar interesse in hebt?
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef aapieannie het volgende:
Lange mouw maat 74 twee shirtjes korte mouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkje maat 68 setje z8 maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumpsuits maat 62/68 en setje lief! Maat 74 maar valt klein vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes maat 74Wat wil je voor het spijkerbroekje uit de bovenste rij? En voor die uit de onderste rij met elastieken band?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen komen we wel uit!S. 2014
J. 2016![]()
Knalroze is hijquote:Op zondag 18 januari 2015 20:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jumpsuits ben ik wel benieuwd naar
En de groene broek vd onderste foto wil ik even reserveren, heb je daar een daglicht foto van?![]()
Het tuinrokje mag je wat mij betreft hebben voor alleen de verzendkosten.
Broek zal ik morgen een foto van makenen dan ook van de jumpsuits.
![]()
Dan mag ie erbij, Roze staat saar heelquote:Op zondag 18 januari 2015 21:14 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Knalroze is hij![]()
Het tuinrokje mag je wat mij betreft hebben voor alleen de verzendkosten.
Broek zal ik morgen een foto van makenen dan ook van de jumpsuits.
, maar rood totaal niet...
dus iig die 2, en dan morgen ff verder kijken. mag btw ook via fb
S. 2014
J. 2016![]()
Ik zoek positietruien en -vesten. Ik ben 1m82 en draag (meestal) maat L omdat ik anders te korte mouwen heb
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: