Oh sorry... Lunapuellela was je net voor met het blauwe pakje in een pakketje met nog meer...quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ah fuck waarom is dat leeuwenpakje nou maat 62, daar heb ik koopstop
Maar uhm, het Takkiepakje en van de laatste foto het middelste blauwe pakkie, mag ik die van je?
Ow... Niks meer bij wat je wel leuk vond? De oetsiefloetsie minibabyjeans?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:09 schreef NotTheSame het volgende:
Balen... Net te laat met mijn verlanglijstje kwakz0r.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:11 schreef Spewey het volgende:
Kledingkast van kleinste smurf opgeruimd.
Foto's onder de spoiler, bij interesse graag een pm, op een paar na zijn de meeste jumpsuits als nieuw.
Er wordt hier niet gerookt, er lopen wel katten rond en strijken is stom.Kiek nou hoe goed dit pakje van je terecht is gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duns Ballonnen, Kik*Kid met sterretjes, Lindex met uiltjes, de Smafolk met appeltjes, de eendjes van JNY, de rendieren van Hjorth, beide Krutters en Lipfishjes zijn verkochtComplimenten all-over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jasje van Nextquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ow... Niks meer bij wat je wel leuk vond? De oetsiefloetsie minibabyjeans?
Please,please, zeg me dat jouw boxkleed gekocht is en niet zelfgemaakt, want wat is die leuk!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:55 schreef kwakz0r het volgende:
Allerlei jongenskleertjes maat 56-62 in de aanbieding...
Prijs komen we wel uit!
https://plus.google.com/p(...)hkey=CLLjmqnB17HXrAE
Lokkertjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles is gedragen, gewassen, niet gestreken want dat doen we niet. Driedelige pakje met vestje is maar 2 keer gedragen en zo goed als nieuw...
Edit: drakenpakje is weg, tweedelige setjes weg, rompertjes weg, drie boxpakjes met aapies en streepjes weg,takkiepakje gereserveerd, pugsetje ook...
Hier wel wat witte T-shirtjes heel misschien nog wat roze.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:54 schreef Hobbesje het volgende:
Heeft er mss iemand t-shirtjes maat 74 (basic shirtjes voor ergens onder en/of met print) voor een meisje in de aanbieding?
Kast puilt uit, maar t-shirtjes heb ik niet...
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:54 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Kiek nou hoe goed dit pakje van je terecht is gekomenComplimenten all-over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft kwak haar boxkleden zelf gemaakt (of laten maken) ik weet nog dat ik er toen ook verliefd naar keek toen ze ze showde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef faptist het volgende:
[..]
Please,please, zeg me dat jouw boxkleed gekocht is en niet zelfgemaakt, want wat is die leuk!!
Ik ben er helemaal verliefd op dus spill the beans kwakzor....
Zelf gemaakt. Sorryquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef faptist het volgende:
[..]
Please,please, zeg me dat jouw boxkleed gekocht is en niet zelfgemaakt, want wat is die leuk!!
Ik ben er helemaal verliefd op dus spill the beans kwakzor....
Pm me anders even, komen we ee vast wel uit. Past denk ik wel door de brievenbus ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:02 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dat jasje van Next! En die leuke gebreide mutskes
!
Toevallig foto's van maatje 74?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb nog steeds meisjeskleding van maat 50-80 waar ik pakketjes van kan maken als er interesse is, (hoe groter de maat hoe meer HEMA spul...)
Ik ben wel benieuwd, M zit nu bijna goed in 68 en de lente komt eraan...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:07 schreef Burdie het volgende:
Is er al animo voor jongens 68/74? Ik heb vooral zomerspul in die maten, ga het binnenkort uitzoeken.
Doe ik straks even!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Pm me anders even, komen we ee vast wel uit. Past denk ik wel door de brievenbus ook.
ik heb die hier in de box staan, gloednieuw. Moet wel even overleggen of mijn schoonmoeder me dat vergeeftquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
Iemand deze eyore in de aanbieding toevallig? Dit is wel bij uitstek de favoriete knuffel van Eline. En ik kan er nergens een extra gevonden krijgen. (Alleen een maat groter bij de intertoys maar das te groot)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het gaat dus niet om een model met een pluizige staart (die kan ik wel vinden namelijk.) de staart zoals ie nu is is namelijk het favoriete friemel plekje
Ik heb wel interesse in maat 68 en 74!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:05 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb nog steeds meisjeskleding van maat 50-80 waar ik pakketjes van kan maken als er interesse is, (hoe groter de maat hoe meer HEMA spul...)
*zwaai* En Kwakz0r ook misschien?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:29 schreef Bolletje... het volgende:
Kan ik nog dames blij maken met leuke Jongens kleding mt 68/74? Echt van alles! Zo ja, maak ik morgen even foto's!
Oa Lief! Name it, Converse, Hema en H&M. ( herfst/winter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |