quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:31 schreef MagnumPI het volgende:
Hmmmm, misschien heb je gelijk. *Verwijdert mail uit mapje 'concepten'.*
Spammertquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef jaque123 het volgende:
Ik heb laatst een hele leuke baan gevonden via http://www.adzuna.nl !
Echt de moeite waard om even een kijkje te nemen!
Je eerste post als nieuwe user is meteen een link naar een uitzendbureau. Dat riekt naar spammen, ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:40 schreef jaque123 het volgende:
Spammert?
Ik vind het een hele prettige site en wilde alleen een handige tip geven. Is iedereen zo gemeen op het forum?
Fighting unemployment
Vertel eens iets meer over je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:40 schreef jaque123 het volgende:
Spammert?
Ik vind het een hele prettige site en wilde alleen een handige tip geven. Is iedereen zo gemeen op het forum?
Fighting unemployment
Hangt van de sector en de functie af, maar dat lag altijd min of meer in de range van 2-2,5k bruto.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb ook een aanbod gekregen! Ben er erg blij mee.
Wat is een normaal loon voor een WO-starter in jullie ervaring?
Econometrie of Russisch? Scheelt nogal wat..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb ook een aanbod gekregen! Ben er erg blij mee.
Wat is een normaal loon voor een WO-starter in jullie ervaring?
Bedrijfskunde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Econometrie of Russisch? Scheelt nogal wat..
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:06 schreef Daboman het volgende:
Ik kan het nog steeds maar nauwelijks geloven. De baan die ik al zo lang wilde en dan ook nog op niveau en dan ook nog met een vast contract. Terwijl ik eerst eigenlijk weg moest. Na 6 jaarcontracten bij verschillende werkgevers en al die tijd onder niveau te hebben gehangen ineens dit. Je zou bijna zeggen wanneer gaan we weer reorganiseren?
Heb topic nummer 1 nog meegemaakt omdat ik toen ook werk zocht. Met JDx die niet meer rond kon komen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:06 schreef Daboman het volgende:
Ik kan het nog steeds maar nauwelijks geloven. De baan die ik al zo lang wilde en dan ook nog op niveau en dan ook nog met een vast contract. Terwijl ik eerst eigenlijk weg moest. Na 6 jaarcontracten bij verschillende werkgevers en al die tijd onder niveau te hebben gehangen ineens dit. Je zou bijna zeggen wanneer gaan we weer reorganiseren?
Heb topic nummer 1 nog meegemaakt omdat ik toen ook werk zocht. Met JDx die niet meer rond kon komen.
Gefeliciteerd! Dit is wel een ontzettende opsteker!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:06 schreef Daboman het volgende:
Pro tip van de andere kant van de tafel: wij vragen dat om te kijken of diegene zichzelf qua werkzaamheden ook goed kan inschatten en of we dat bereid zijn te betalen.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:49 schreef Queller het volgende:
Weet je wat ik nou lastig vind? Als ze vragen om een salarisindicatie. Ik ben over het algemeen best zelfverzekerd over wat ik kan en wie ik ben, maar die vraag is aanleiding voor een slapeloze nacht
Te laag: niets gewend, niet serieus te nemen
Te hoog: even lachen en dan weggooien
Hebben jullie dat ook?
Ik noem meestal marktconform. Of het bedrag dat in mijn ogen marktconform is. Zeker als je al wat langer solliciteert weet je wel wat je ongeveer kunt vragen. En meestal zit ik er ook niet ver naast. Misschien heb je een recruiter in je netwerk aan wie je het kunt vragen. Er zitten vrij behulpzame figuren tussen.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:49 schreef Queller het volgende:
Weet je wat ik nou lastig vind? Als ze vragen om een salarisindicatie. Ik ben over het algemeen best zelfverzekerd over wat ik kan en wie ik ben, maar die vraag is aanleiding voor een slapeloze nacht
Hebben jullie dat ook?
Ik vind het idd ook altijd een lastige vraag, al heeft het wel geholpen dat ik even checkte via loonwijzer wat ik ongeveer zou kunnen verwachten met mijn leeftijd/ervaring/opleidingsniveau/functie. Daaruit bleek dat ik bij mijn vorige baan maar ietsje onder het gemiddelde zat en dat mijn indicatie an sich prima was. Zet e.e.a. een beetje in perspectief.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:49 schreef Queller het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Succes!quote:Op maandag 2 maart 2015 00:58 schreef sjampoeh het volgende:
Ik ben ook voorzichtig optimistisch.. Ik mag voor een eerste gesprekMaar ben zo bang dat ik het verpest, doordat ik het zo graag wil, ga ik vast domme antwoorden geven
of een black-out krijgen ..
Ik bedoelde 100,- hoger dan de bovengrens van marktconform.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:00 schreef Igen het volgende:
Is er dan tot op de 100 euro nauwkeurig één salaris dat precies marktconform is?
Ik heb trouwens ook een keer in Zwitserland gesolliciteerd (zonder succes). Stel je voor dat je daar op gesprek wordt uitgenodigd en een salarisonderhandeling zou moeten doen. Ik stel me dat dan een beetje zo voor:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |