Ik denk dat BOL9090 er minder blij mee is, dit kan ten slotte prima via de appquote:Op maandag 19 januari 2015 22:53 schreef Etsu het volgende:
Check Erik superblij zijn dat er eindelijk weer een fiscale vraag is.
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat BOL9090 er minder blij mee is, dit kan ten slotte prima via de app
Moet ik weer inloggen, teveel gedoe.quote:
Welk ttquote:Op maandag 19 januari 2015 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, ff studeren
morgen TT
hoe is t met leren voor br2 in 2 dagen?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:18 schreef Henrys het volgende:
De RUG schrijft morgen al collegegeld af door een technische fout![]()
Lekker handig omdat te doen als mensen hun salaris/stufi pas een week later ontvangen. Ze mogen mooi de rente betalen die ik straks aan de bank ben verschuldigd voor het in het rood staan
Vind het ook wel iets voor jouquote:Op maandag 19 januari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt iedereen die ik ken, doet dat vak
je dinnetje ook
Sterkte en succes.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:18 schreef Henrys het volgende:
De RUG schrijft morgen al collegegeld af door een technische fout![]()
Lekker handig omdat te doen als mensen hun salaris/stufi pas een week later ontvangen. Ze mogen mooi de rente betalen die ik straks aan de bank ben verschuldigd voor het in het rood staan
die tentamens zijn vies moeilijk manquote:Op maandag 19 januari 2015 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
ISR: puur meerkeuzevragen, zou een eerstejaarsvak moeten wezen wat het niet is, dus pretvak
Meerkeuze is zo niet representatief voor hoe goed je de stof kentquote:Op maandag 19 januari 2015 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
die tentamens zijn vies moeilijk man
Valid had maar ook net een 7, dus zegt al genoeg
echtscheidingsrechtquote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef Joosie200 het volgende:
Maar succes Pax, net zoals gezondheidsrecht of echtscheidingsrecht. Dat zijn nou niet vakken die mij op voorhand al kunnen boeien.
Het zou verboden moet worden, ook bij eerstejaarsquote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meerkeuze is zo niet representatief voor hoe goed je de stof kent
Bah
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:21 schreef Etsu het volgende:
recht en psychologieze hoeven maar 3 oude tentamenvragen, 1 artikel-vraagje en 1 uit het boek te beantwoorden
pretvak
Hoezo niet?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef Etsu het volgende:
kan dat nog wel, keuzeruimte in master vanaf volgend jaar ivm blokonderwijs enzo?
heb er nooit iets over gelezen eigenlijk
Dankje joosiequote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef Joosie200 het volgende:
Maar succes Pax, net zoals gezondheidsrecht of echtscheidingsrecht. Dat zijn nou niet vakken die mij op voorhand al kunnen boeien.
ik lees t toch op fbquote:
Leuk vak hé belasting 2quote:Op maandag 19 januari 2015 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Zo, dat was IB winst
Wat een grafboek
Tijd voor VI
moet ik echt die boeken kopen, of red ik t wel met de college's en de wed?quote:
Haha die colleges van hem zijn 5voudige cirkelredenaties, heb nu al medelijden met je tolkquote:Op maandag 19 januari 2015 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet ik echt die boeken kopen, of red ik t wel met de college's en de wed?
Op zich zelf heb je genoeg aan de college's en de gratis weddenbundel. Die boeken blinken niet uit in duidelijkheid, zoals zovelen.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet ik echt die boeken kopen, of red ik t wel met de college's en de wed?
quote:Op maandag 19 januari 2015 23:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha die colleges van hem zijn 5voudige cirkelredenaties, heb nu al medelijden met je tolk
mijn weddenbundel was niet gratisquote:Op maandag 19 januari 2015 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Op zich zelf heb je genoeg aan de college's en de gratis weddenbundel. Die boeken blinken niet uit in duidelijkheid, zoals zovelen.
Boek, wed, en belasting 1 aantekeningenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
gewoon, ik wil weten hoe je dat vak gehaald hebt
sorry, maar dit snap ik nietquote:Op maandag 19 januari 2015 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zit serieus als plan B maar in te plannen om gewoon het meest basale (dus al het verplichte + Romeins privaat in mijn geval) in te voeren in Progress en goed te keuren. Alle andere vakken doe ik dan wel off the grid, komen erbij als ik er een voldoende of hoger voor scoor en zo niet, dan zitten ze iig mijn FAR mondeling niet in de weg.
Iets met laatste-vak-en-harde-knip-regeling. Bij 1 vak sowieso een extra kans, bij meer vakken sowieso niet want prematuurquote:
ja i knowquote:Op maandag 19 januari 2015 23:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iets met laatste-vak-en-harde-knip-regeling. Bij 1 vak sowieso een extra kans, bij meer vakken sowieso niet want prematuur
je hoeft toch niet je IT vakken in notarieel te stoppen?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
Ben gewoon bang dat ik faal op een IT-vak (in be4 haha pretvak/pretstudie) en door die stupiditeit mijn mondeling voor FAR er niet in zit dit jaar
Precies want de redenatie was: bij twee vakken in het eerste semester dan wel extra kans, bij twee vakken in zowel eerste en/of enkel tweede semester dan niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:56 schreef Etsu het volgende:
als ik alles uit semester 1 heb gehaald en dan mn bachelor niet meer kan halen door 2 vakken in semester 2, heb je lekker zo een jaar erbij ipv halfjaar
Jawel, want ik doe nu een officieus schakelprogramma. Goed voor 1 groot diploma met de stempel notarieel + CE + IT-vakken als schakelprogrammaatje zodat ik mij voor de master recht & ICT kan inschrijvenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hoeft toch niet je IT vakken in notarieel te stoppen?
huh is dat zo?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies want de redenatie was: bij twee vakken in het eerste semester dan wel extra kans, bij twee vakken in zowel eerste en/of enkel tweede semester dan niet.
Precies. Zat nog te gluren naar de master informatierecht aan de UvA vandaag.quote:
Precies, jij snapt hemquote:Op maandag 19 januari 2015 23:59 schreef Etsu het volgende:
ah vandaar dat ze FAR en registergoederenrecht in semester 2 doen, dan kunnen mensen lekker falen en nog een jaartje collegegeld incasseren
RuG
Niet de RuG verlaten gekkiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies. Zat nog te gluren naar de master informatierecht aan de UvA vandaag.Maar das een selectieve master voor de happy few
Zal er ook wel niet van komen, ben nu gewend aan het systeem InGrunn. Om dan weer te wennen aan de bureaucratie elders is me de moeite niet waard. Leuk zo'n ba-masysteem maar als ze tussen uni's gewoon drempels opleggen komt er van een vrije keuze voor de student niks van terecht.quote:
Ik heb gekozen om volop voor 2e kans te gaan. Had echt geen zin meer na het verhuizenquote:Op maandag 19 januari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe is t met leren voor br2 in 2 dagen?
ik heb dit jaar al 4 vakken gehaald en jij? 1?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:03 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon je vakken halen en niet zo zeuren
Dat eerste is de planning hoe dan ook, dat tweede /naah, blijf een Nederlander, die hebben over alles wel iets te zeurenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:03 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon je vakken halen en niet zo zeuren
Je hebt net jaar 2 afgerond bedoel jequote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dit jaar al 4 vakken gehaald en jij? 1?
ssst dus
ja?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hebt net jaar 2 afgerond bedoel je
Wanneer wordt IT recht uiterlijk bekend gemaakt? stond niks over op het tentamen en Mesdagh is wel het type ervoor om schijt te hebben aan die 2 weken die in het reglement staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:05 schreef Joosie200 het volgende:
Sta voorlopig ook nog maar op 1, verwacht toch wel dat handels en inleiding IT ook goed zitten. Dan zijn straf 2 oud en ICT-contracten de bonus.En dan te bedenken dat ik in het tweede jaar 8 vakken in het eerste semester had. Dan moet dit peanuts zijn, maar toch heb ik er genoeg aan de vier stuks deze maand.
Ja, ben je denk ik niet echt te peilenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:10 schreef Joosie200 het volgende:
Maakt dat ze wat uit, zo'n ratjetoe?
Ben ik dus ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wanneer wordt IT recht uiterlijk bekend gemaakt? stond niks over op het tentamen en Mesdagh is wel het type ervoor om schijt te hebben aan die 2 weken die in het reglement staat.
En wanneer opent inschrijving voor semester 2?
Mooi zo, mission accomplished.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, ben je denk ik niet echt te peilen
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:24 schreef Ties02 het volgende:
Je weet dat je bij een sollicitatie geen smileys kan gebruiken he
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:24 schreef Ties02 het volgende:
quote:
Jawel, gewoon een sigaar meenemen en even gaan slapen op het eind.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:24 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jawel, gewoon een sigaar meenemen en even gaan slapen op het eind.
http://www.nu.nl/politiek(...)ns-open-grenzen.htmlquote:Volgens hem bestaat ook bij de politie het beeld dat het makkelijker is geworden om aan automatische wapens te komen. De afgelopen jaren zijn volgens Vander (sic) Laan door de politie tussen de zeven en twintig van dergelijke wapens in beslag genomen.
Die recht en informatiemanagement werkgroepen zijn wel raar gepland, echt 1x in de 3 weken ofzo? of staat mijn schedule generator verkeerd?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben ik dus ook wel benieuwd naarWant idd DVM heeft zo zijn eigen mening wat ie wel en niet kan maken. Inschrijving semester 2 is al open, al ruim een weekje. Voor werkgroepen heb je de leukste wel gemist, want die zitten al vol.
[..]
Mooi zo, mission accomplished.![]()
Ik kan mijn eigen curriculum prima spinnen anders. Is een kwestie van een nood een deugd gemaakt wat mij betreft. Ofwel de vertraging nuttig opgevuld door CE te halen + IT-vakken er naast te doen. Zo gooi ik deuren weer open die anders gesloten waren. Dat naast het gegeven dat ik toch liever IT nu oppak dan straks eenmaal uitgestudeerd denk van: had ik toen toch maar die vakken meegenomen.![]()
Die werkgroepen wisselen de hoorcolleges af. Dus de oneven weken hoorcollege en de even weken werkgroepen. Het klopt dus wat er in de generator staatquote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die recht en informatiemanagement werkgroepen zijn wel raar gepland, echt 1x in de 3 weken ofzo? of staat mijn schedule generator verkeerd?
Nee ik heb WG1 gekozen zodat ie in hetzelfde tijdslot als het hoorcollege valtquote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:30 schreef underground1009 het volgende:
Mogguh! Joosie200, jij had daarvoor ook wg3 toch? Als Henrys die ook intekent kunnen we een Fok!-groepje maken
Alleen Staats1 heeft multiple-choice als tentamenvorm in het eerste jaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het zou verboden moet worden, ook bij eerstejaars
ARW? Dat inleidende Europese vak ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:18 schreef Accursius het volgende:
[..]
Alleen Staats1 heeft multiple-choice als tentamenvorm in het eerste jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |