Ik denk dat BOL9090 er minder blij mee is, dit kan ten slotte prima via de appquote:Op maandag 19 januari 2015 22:53 schreef Etsu het volgende:
Check Erik superblij zijn dat er eindelijk weer een fiscale vraag is.
quote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat BOL9090 er minder blij mee is, dit kan ten slotte prima via de app
Moet ik weer inloggen, teveel gedoe.quote:
Welk ttquote:Op maandag 19 januari 2015 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken, ff studeren
morgen TT
hoe is t met leren voor br2 in 2 dagen?quote:Op maandag 19 januari 2015 23:18 schreef Henrys het volgende:
De RUG schrijft morgen al collegegeld af door een technische fout![]()
Lekker handig omdat te doen als mensen hun salaris/stufi pas een week later ontvangen. Ze mogen mooi de rente betalen die ik straks aan de bank ben verschuldigd voor het in het rood staan
Vind het ook wel iets voor jouquote:Op maandag 19 januari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt iedereen die ik ken, doet dat vak
je dinnetje ook
Sterkte en succes.quote:Op maandag 19 januari 2015 23:18 schreef Henrys het volgende:
De RUG schrijft morgen al collegegeld af door een technische fout![]()
Lekker handig omdat te doen als mensen hun salaris/stufi pas een week later ontvangen. Ze mogen mooi de rente betalen die ik straks aan de bank ben verschuldigd voor het in het rood staan
die tentamens zijn vies moeilijk manquote:Op maandag 19 januari 2015 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
ISR: puur meerkeuzevragen, zou een eerstejaarsvak moeten wezen wat het niet is, dus pretvak
Meerkeuze is zo niet representatief voor hoe goed je de stof kentquote:Op maandag 19 januari 2015 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
die tentamens zijn vies moeilijk man
Valid had maar ook net een 7, dus zegt al genoeg
echtscheidingsrechtquote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef Joosie200 het volgende:
Maar succes Pax, net zoals gezondheidsrecht of echtscheidingsrecht. Dat zijn nou niet vakken die mij op voorhand al kunnen boeien.
Het zou verboden moet worden, ook bij eerstejaarsquote:Op maandag 19 januari 2015 23:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Meerkeuze is zo niet representatief voor hoe goed je de stof kent
Bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |