Is die net zo vaag als Peters?quote:Op maandag 19 januari 2015 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://nos.nl/l/746518
Prof. Verhulp
yep. Maar je mag alleen naar het mondeling als je essay een voldoende waard is.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het cijfer tijdens het mondeling werd gegeven. Gefeliciteerd uiteraard!
Zal wel een foutje zijn dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
yep. Maar je mag alleen naar het mondeling als je essay een voldoende waard is.
Bestaat dat nog?quote:
Die Derksen is zo'n droeftoeter. Zielig is een beter woord. Niet grappig en volgens mij stijgt het allemaal een beetje naar zijn bolletje.quote:
Je herkent jezelf dus wel in hem merk ikquote:Op maandag 19 januari 2015 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die Derksen is zo'n droeftoeter. Zielig is een beter woord. Niet grappig en volgens mij stijgt het allemaal een beetje naar zijn bolletje.
wooooowquote:Op maandag 19 januari 2015 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je herkent jezelf dus wel in hem merk ik
Neuh, ik verdien minder.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ties? Is dat wel wies?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We knippen en scheren Tiesje wel verder in zijn carriere. Gaat in het notitieblokje.quote:
Hoe zie je dat voor je? De belastingplichtige is toch weg?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:43 schreef Ties02 het volgende:
Waarom kan je 3.64 IB (HIR over de ondernemingsgrens) niet toepassen bij een BV?
Als de aandeelhouder binnen 12 maanden weer een nieuwe onderneming start? Of mag je zo niet denkenquote:Op maandag 19 januari 2015 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? De belastingplichtige is toch weg?
Nee, want dat is dus een andere belastingplichtige. Die bepaling die jij noemt ziet op een IB-ondernemer die een nieuwe tent start. Subject blijft hetzelfde. Anders is die HIR niet meer te volgen.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als de aandeelhouder binnen 12 maanden weer een nieuwe onderneming start? Of mag je zo niet denken
De HR zegt dat het uit art. 2 lid 5 Vpb volgt, maar dat komt denk ik wel overeen met jouw uitlegquote:Op maandag 19 januari 2015 22:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, want dat is dus een andere belastingplichtige. Die bepaling die jij noemt ziet op een IB-ondernemer die een nieuwe tent start. Subject blijft hetzelfde. Anders is die HIR niet meer te volgen.
Ken die bepaling verder niet hoor (net even bekeken), maar ik zie het praktisch niet voor me.
Heb je de ECLI daarvan?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
De HR zegt dat het uit art. 2 lid 5 Vpb volgt, maar dat komt denk ik wel overeen met jouw uitleg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |