quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef Moody het volgende:
WTF is deze?
http://www.musicmeter.nl/album/470395
58 stemmen, gemiddeld 4,23
Mix van Charlie Winston en Stromae lijkt het.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bizar gemiddelde inderdaad. Nog nooit gezien. Maar het is echt verschrikkelijke theatrale kitsch.
Oeioeioei, dat jullie je zo over een artiest kunnen vergissen (Pale Young Gentlemen vergelijking, wtfquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef Moody het volgende:
Ik hoor in die Benjamin Clementine een interessant-doenerige-versie van dit:
Maar ik ben dan ook pas bij track 5.
Dinsdag al gepost, maar verder heb je gelijk ja, echt heel goed.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Tering, die Tobias Jesso Jr., wat een fantastische plaat gaat dat worden. Het nieuwe nummer is weer echt een ongelooflijke knaller. Dit benadert echt de kwaliteit van John Lennon solo, en dat meen ik. Briljant.
Haha, mooi.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:23 schreef Moody het volgende:
Tillman zet Amerika te kakken en Amerikanen doen uiteraard huilie-huilie in de comments....
Mooi nummer trouwens
Bij mij doet het nog niet zoveel om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 13:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Tering, die Tobias Jesso Jr., wat een fantastische plaat gaat dat worden. Het nieuwe nummer is weer echt een ongelooflijke knaller. Dit benadert echt de kwaliteit van John Lennon solo, en dat meen ik. Briljant.
enquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Yup lekker bandje! Ken ze ten tijde van Hilfe Kommt, maar heb ze daarna niet meer gevolgd. Heb ik iets gemist?
Vond dit wel een lekker nummertje:
Dez Mona is een erg goede band. Hebben eigenlijk nog geen zwak album gemaakt. Ik vind de tweede, Moments Of Dejection Or Depondency uit 2007, nog altijd het best. Al heeft die ten opzichte van het latere werk wel een hoger 'hate or love it-gehalte' door de zang van Frateur.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:57 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik ben ze na dat album ook uit het oog verloren. Heb geloof ik nog wel een promo liggen van het album daarna, die had ik een keer uit een eurobak van de Concerto. Maar die heb ik nooit echt geluisterd. Ik ken ze vooral van hun tweede album.
Klinkt een beetje als een tegenvallende Katzenjammer.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:32 schreef Norrage het volgende:
Wat een heerlijk Nederlands folk-plaatje van een all-women band (Ranja kom er maar in). Met electronica, krautrock en folkpop erin verwerkt: het heerlijke Snowapple:
Ik vind het wel zo'n 100x spannender dan Katzenjammer. Op dit nummer komen (in studioversie tenminste) al rare experimentele free-jazz voor (hier ook apart gefluit trouwens) en het hele album zit daar vrij vol van. Maar af en toe wel een beetje te theatraal naar mijn smaak. Wel indrukwekkend geluid.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een tegenvallende Katzenjammer.
En Katzenjammer klinkt zelf tegenwoordig al als een tegenvallende Katzenjammer...
Twee weken geleden ook ontdekt, hier al geprobeerd te pluggen. Geweldig album. Als ik er eerder op had gestuit was 'ie zeker in m'n top 10 van 2014 terecht gekomen. September Fieldsquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:09 schreef Moody het volgende:
Prachtig folk album:
http://www.musicmeter.nl/album/461630/info/
Sneak preview:
Sorry, Slobby, niet meegekregenquote:Op donderdag 22 januari 2015 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Twee weken geleden ook ontdekt, hier al geprobeerd te pluggen. Geweldig album. Als ik er eerder op had gestuit was 'ie zeker in m'n top 10 van 2014 terecht gekomen. September Fields
Methodmich had 'em al in 2014 begreep ik.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Sorry, Slobby, niet meegekregen
Hij mag stiekem in de lijst van 2015, omdat de NL release in 2015 was
Idd goed en het gaat wel een populair dingetje worden dit jaar gok ik....quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik had de laatste Dan Mangan plaat gekocht, maar toch weer terug gebracht.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:46 schreef Moody het volgende:
Wat zeg je? De 3 beste nrs van januari 2015? Ok, omdat je zo aandringt......
Next!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |