Fantastisch nummer is dat, ja. Een climax van begin tot eind, zou ik zeggen.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je dit als iets positiefs opvat zou deze trouwens misschien wel in aanmerking komen. Steeds lijkt het nummer te exploderen maar het gebeurt nooit echt. Maar wel een geweldig nummer.
Minutenlang hetzelfde tempo, gebeurt nooit echt iets, kabbelt maar voort...quote:Op zondag 25 januari 2015 22:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Als je dit als iets positiefs opvat zou deze trouwens misschien wel in aanmerking komen. Steeds lijkt het nummer te exploderen maar het gebeurt nooit echt. Maar wel een geweldig nummer.
SunnO))) ?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:32 schreef Tchock het volgende:
Minutenlang hetzelfde tempo, gebeurt nooit echt iets, kabbelt maar voort...
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:43 schreef Moody het volgende:
Broeierige nummers die maar niet los lijken te komen. Kom maar op!
Kabbelend, minutenlang hetzelfde tempo, geen climaxen. Beetje zoiets.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:14 schreef Norrage het volgende:
Beetje brede vraag haha. Ik ben wel verknocht aan dat plaatje van Eveline Vroonland a.ka.a PHOS, schitterende dreampop![]()
Staat op de luisterpaal
Eh, ja, nou ik luister eigenlijk veel Chairlift, Alt-J, Vampire Weekend, Beach House, Destroyer, OK Go, John Wizards, Spinvis en Wild Beasts. Heb je hier iets aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:20 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Eh, ja, nou ik luister eigenlijk veel Chairlift, Alt-J, Vampire Weekend, Beach House, Destroyer, OK Go, John Wizards, Spinvis en Wild Beasts. Heb je hier iets aan?
Ja dat is wel gaaf ja! Doet me een beetje denken aan Crystal Castles.quote:
Klopt! Hun enige en self-titled album uit 2013 is een aanrader.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:31 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ja dat is wel gaaf ja! Doet me een beetje denken aan Crystal Castles.
Hoe heb je ze ontdekt?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt! Hun enige en self-titled album uit 2013 is een aanrader.
Mijn vriendin was namen voor een festival waar we heen gingen jaren geleden aan het uitpluizen en stuurde dit omdat zij er geen reet aanvond maar het "wel typische jou-muziek is".quote:
Ah, oki! Echt veel views op joetuup hebben ze niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn vriendin was namen voor een festival waar we heen gingen jaren geleden aan het uitpluizen en stuurde dit omdat zij er geen reet aanvond maar het "wel typische jou-muziek is".![]()
Nope. Heel even zijn ze in de media geweest toen de gitarist van The Pixies meespeelde op Heartbreaker en daarna weer weggezakt. Heb ze vorig jaar nog in een half lege kelder van Paradiso gezien, ik vind het echt toffe muziekquote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ah, oki! Echt veel views op joetuup hebben ze niet.
Oja, daar heb ik wel eens van gehoord!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:43 schreef Tchock het volgende:
Meer naar de elektro-kant is Nobody Beats the Drum trouwens ook een aanrader. Komen uit Utrecht.
quote:Op maandag 26 januari 2015 11:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
Heeft iemand nog leuke muziekjes? Ik verkeer een beetje in een muziekdipje en ik moet dus even nieuwe muziekjes ontdekken.
Gewoon alle albums van Blur luisterenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:23 schreef sperzieboontjes het volgende:
Soms heb ik dan van die uitschieters naar Nine Inch Nails en Marilyn Manson, maar dat zijn niet muziekjes waar ik altijd naar kan luisteren.
Goed plan.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon alle albums van Blur luisteren
Is het de bedoeling dat ik er op ga klikken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |