Nog nooit meegemaakt. Welk tentamen was dat dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat nog idioter is gewoon een zak chips opentrekken tijdens een tentamen. Ja lekker ook dat je iedereen laat meegenieten van je chips-vermalende-geluid
I lost count, is me vaak zat in Blauwborgje overkomen thoughquote:Op maandag 19 januari 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Welk tentamen was dat dan?
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gore dingen. Dat ze bij subway uberhaupt voor durven stellen zo'n ding op je vlees te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 6-9 tentamen overleef ik echt niet met alleen een banaantje. Kan daarvoor nooit eten van stress.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef Yreal het volgende:
uberhaupt eten tijdens tentamen. Max een banaantje ofzo om na 2 uur wat bij te laden
Wil net zeggen, ik heb geeneens tijd om snel wat te vreten terwijl ik met een tentamen bezig ben. Dat is na 3 uur gewoon snel dorst lessen en in halen die hap achteraf.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef Yreal het volgende:
uberhaupt eten tijdens tentamen. Max een banaantje ofzo om na 2 uur wat bij te laden
Ik neem 's morgens altijd broodjes mee, 's middags en 's avonds alleen wat te drinken.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef Yreal het volgende:
Je kan toch wel eten en nadenken over het antwoord tegelijk?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wil net zeggen, ik heb geeneens tijd om snel wat te vreten terwijl ik met een tentamen bezig ben. Dat is na 3 uur gewoon snel dorst lessen en in halen die hap achteraf.
Ik eet wel tijdens het tentamen. Vooral als het ochtendtentamens zijn, dan moet ik eten. Ik krijg in de ochtend meestal weinig naar binnen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef Yreal het volgende:
Dat wel, maar ik wil de gestelde tijd maximaal benutten. Tijdens een tentamen zit ik een flow waar ik niet uit wil door even iets te eten/drinken erbij te pakken. Eten/drinken komt wel na het tentamen, tijdens het tentamen wil ik mij gewoon goed kunnen concentreren en dat gaat bij mij niet als ik ga eten/drinken.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan toch wel eten en nadenken over het antwoord tegelijk?
Zo heb ik hem ook in het hoofd. Even checken wat Y zegt, weet je iig hoe het niet moet. En vraag Thock hoe het wel moetquote:Op maandag 19 januari 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
De rechtsregel uit Salduz vs. Nederland is dat je het recht hebt om vóór het politieverhoor je raadsman te raadplegen, correct?
neequote:Op maandag 19 januari 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
De rechtsregel uit Salduz vs. Nederland is dat je het recht hebt om vóór het politieverhoor een raadsman te raadplegen, correct?
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo heb ik hem ook in het hoofd. Even checken wat Y zegt, weet je iig hoe het niet moet. En vraag Thock hoe het wel moet
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo heb ik hem ook in het hoofd. Even checken wat Y zegt, weet je iig hoe het niet moet. En vraag Thock hoe het wel moet
kuch kuchquote:Op maandag 19 januari 2015 15:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
De rechtsregel uit Salduz vs. Nederland is dat je het recht hebt om vóór het politieverhoor een raadsman te raadplegen, correct?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar das straf 2 nieuw waar je toch in uitblonk? Niet perse straf 3 nieuw aka straf 2 oud?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
kuch kuch
• Ties02 (Novietenhoeder II; prof. dr. mr. Strafrecht)
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.PotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Oh, hier staat tegen Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij een 9 niet uitblinken vindt, soitquote:Op maandag 19 januari 2015 15:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja, maar das straf 2 nieuw waar je toch in uitblonk? Niet perse straf 3 nieuw aka straf 2 oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |