Hopelijk doe je geen Y-tje die het geen eitje vondt /hi-ha-hoquote:Op maandag 19 januari 2015 15:19 schreef Reddead het volgende:
Net tentamen Strafprocesrecht gehad.![]()
Kan mijn linkerhand bijna niet meer voelen van het schrijven
vondt ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hopelijk doe je geen Y-tje die het geen eitje vondt /hi-ha-ho
Nu is het happen, jaaa ja.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Leuk hé happenZoals Y het zou zeggen
eitjes zijn voor watjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hopelijk doe je geen Y-tje die het geen eitje vondt /hi-ha-ho
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Leuk hé happenZoals Y het zou zeggen
De-ik-hap-altijd-award gaat naar..
Wat is er zo dringend dat je zo lang in de wachtrij moet staan? Misschien dat wij het antwoord wel weten.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
De ik ga te lang door award gaat naar...
JOOSIE
En Ike.quote:
Sociale controle ontbreekt.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef Etsu het volgende:
TT's met 'arrest' erin.Toen ik dat deed, kreeg ik de halve SC boos en nu hoor ik er niemand over.
Daar een neuk om gevenquote:Op maandag 19 januari 2015 15:24 schreef Etsu het volgende:
TT's met 'arrest' erin.Toen ik dat deed, kreeg ik de halve SC boos en nu hoor ik er niemand over.
De TT's-serieus-nemen-award gaat naar.. Etsquote:
Ik denk dat jij maar in de organisatie moet van de awards.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
De muiten-tegen-en-bespotten-van-Pax-award gaat naar...
Komkommer.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie de fuck eet er trouwens komkommer tijdens een tentamen? Zat een gast naast me lekker op te knabbelen met bijbehorende geluiden.
Inderdaad bezopen.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wie de fuck eet er trouwens komkommer tijdens een tentamen? Zat een gast naast me lekker op te knabbelen met bijbehorende geluiden.
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat nog idioter is gewoon een zak chips opentrekken tijdens een tentamen. Ja lekker ook dat je iedereen laat meegenieten van je chips-vermalende-geluidquote:Op maandag 19 januari 2015 15:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |