Gewoon eerlijk zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Tomansss het volgende:
Heb een eigen bedrijf en heb stagaires. Tot nu toe waren dat altijd jongens maar heb dit keer een vrouwelijke stagair aangenomen. Best mooi. Echter nu weet ik niet zeker of ik dit moet vertellen aan mijn vriendin..en hoe ik dit het beste kan brengen. Ze is nogal jaloers....
dit inderaad. Als ik het niet vertel ben ik bang dat haar reactie nog veel erger wordt. Nee heeft ze geen reden voor. Maar ik werk wel de hele dag met de stagair voor 5 maand...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Leandra het volgende:
Je hebt een veel groter probleem als ze er achter komt en jij het niet verteld hebt, daarbij denk ik dat je nog eens goed naar je eigen gevoelens over de stagiair moet denken als je het wilt verzwijgen omdat je vriendin jaloers aangelegd is.... heeft ze daar wellicht een reden voor?
Zeggen dat er een nieuwe stagaire is en dat het een dame is. Dat je haar knap vindt zou ik er niet bij zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
dit inderaad. Als ik het niet vertel ben ik bang dat haar reactie nog veel erger wordt. Nee heeft ze geen reden voor. Maar ik werk wel de hele dag met de stagair voor 5 maand...
Heb je haar aangenomen voor de looks of omdat ze geschikt is voor de functie?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
dit inderaad. Als ik het niet vertel ben ik bang dat haar reactie nog veel erger wordt. Nee heeft ze geen reden voor. Maar ik werk wel de hele dag met de stagair voor 5 maand...
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef zarGon het volgende:
Als je dat gaat doen zoals hier, zou ik het maar niet doen..
En je hebt nog nooit iets over haar vertelt? Dat klinkt als verzwijgen. Of vertel je niets over werk en collega's/werknemers aan je vriendin?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
Maar ik werk wel de hele dag met de stagair voor 5 maand...
Het klinkt net alsof je bang bent dat je binnen die 5 maanden vreemd gaatquote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een nieuwe collega hebt waar je dagelijks mee gaat samenwerken vertel je dat toch normaal ook gewoon aan je vriend(in) lijkt me.quote:
Ja en? Je bent toch een professional, mag ik hopen? Of ben je een zestienjarige met een webshopje?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
ja en maak je daar ook niet druk om. Van beide kanten niet. Toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een nieuwe collega hebt waar je dagelijks mee gaat samenwerken vertel je dat toch normaal ook gewoon aan je vriend(in) lijkt me.
Precies.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en maak je daar ook niet druk om. Van beide kanten niet. Toch?
Ho-ho-hoooowwwww effe, we hebben het hier wel over fokstier Tomans.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Het is een stagiaire, geen potentieel neukertje.
Hoho, het een hoeft het ander niet uit te sluiten he?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Wie kent hem niet?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef Jibberism_ het volgende:
Ho-ho-hoooowwwww effe, we hebben het hier wel over fokstier Tomans.
Ben jij net aangenomen als stagiare!?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef Janneke141 het volgende:
Niet vertellen, ze komt er op een gegeven moment zelf wel achter.
Je snapt niet dat TS die stagaire wel eens wil aanduwen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Boeiend, wat doet haar uiterlijk er nu toe?
Je hoeft toch niet te vertellen dat je een MOOIE stagaire hebt aangenomen?
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je snapt niet dat TS die stagaire wel eens wil aanduwen.
Ik zie het verschil niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Preciesquote:Op maandag 19 januari 2015 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En TS weet dat zijn vriendin dat wel snapt....
wat niet weet, wat niet deertquote:Op maandag 19 januari 2015 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je snapt niet dat TS die stagaire wel eens wil aanduwen.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ben 25 en zij is 21...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:37 schreef Feddd het volgende:
[..]
Hoho, het een hoeft het ander niet uit te sluiten he?
Maar TS, hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
En ik neem aan dat je vriendin je gewoon vertrouwd toch? Gewoon vertellen dus anders ga je er wel problemen mee krijgen.
Dat je vreemd wil gaan met je stagiaire?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef Tomansss het volgende:
Veel relaties ontstaan op het werk. Of vreemdgaan.
Maar moet ik het nu van te voren vertellen of pas als ze er na vraagt...
Ik heb het idee dat je de stagiaire niet hebt uitgekozen op geschiktheid.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef Tomansss het volgende:
Nou ik heb geen webshopje en ben geen 16. Veel relaties ontstaan op het werk. Of vreemdgaan.
Thoughtcrimequote:Op maandag 19 januari 2015 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je vreemd wil gaan met je stagiaire?Ik zou het maar alvast vertellen zodat ze zelf kan beslissen of ze nu vast wil vertrekken of later pas.
ook uitgekozen wegens representatiefheidt.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:13 schreef Pauper_Bob het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je de stagiaire niet hebt uitgekozen op geschiktheid.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Tomansss het volgende:
[..]
ook uitgekozen wegens representatief heidt.
...en bij jou.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:15 schreef Tomansss het volgende:
een mooie vrouw doet het goed bij klanten....
watquote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Tomansss het volgende:
[..]
ook uitgekozen wegens representatiefheidt.
dus je hebt haar aangenomen op haar looks, je weet nu al dat als ze iets probeert bij jou jij je niet in kan houden en je vraagt je af of je dat tegen je vriendin moet zeggen?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef Tomansss het volgende:
Nou ik heb geen webshopje en ben geen 16. Veel relaties ontstaan op het werk. Of vreemdgaan.
En een representatieve stagiaire relateren jij en je vriendin gelijk met sex?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Naar, niet na.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef Tomansss het volgende:
Je zit een eind te trollen met die suggestieve puntjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:15 schreef Tomansss het volgende:
een mooie vrouw doet het goed bij klanten....
Representativiteit.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:14 schreef Tomansss het volgende:
Ja, hij past enorme suggestiefheid toe.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je zit een eind te trollen met die suggestieve puntjes.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:17 schreef kroodje_broket het volgende:
Gewoon een ussie maken van jou en die stagaire en aan je vriendin laten zien. Dat zal haar gelijk geruststellen, of niet?
suggestiefheidtquote:Op maandag 19 januari 2015 14:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, hij past enorme suggestiefheid toe.
Wat is er nou weer mis met een bouwvakker?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Representativiteit.
Ben je bouwvakker?
Niks. Maar het plaatst het eea wel in een kader.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef Jibberism_ het volgende:
Wat is er nou weer mis met een bouwvakker?
haha bouwvakker wtf:P dat zal niet goed komen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Representativiteit.
Ben je bouwvakker?
Maar jij zou meedoen. TS zijn vriendin denk niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als mijn vriend n stagaire aan zou nemen in de hoop haar n keer over t bureau te kunnen leggen, zou ik dat wel willen weten TS.
Gewoon vertellen dus
neequote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar jij zou meedoen. TS zijn vriendin denk niet.
ik ook niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar jij zou meedoen. TS zijn vriendin denk niet.
Puntige knieën.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Desnoods lieg je dat je d'r niks aan vindt, lelijk hoofd, stalpoten, the nanny stem, weet ik t.
En als hij nou de stagair mee naar huis zou nemen?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet hoor![]()
Ga hem toch niet lastigvallen op z'n werk![]()
@ts: vertel je t normaal gelijk als je n nieuwe stagair hebt? Dan nu ook. Vertel je het niet? Dan nu ook niet.
Niet groter maken dan t is![]()
Desnoods lieg je dat je d'r niks aan vindt, lelijk hoofd, stalpoten, the nanny stem, weet ik t.
Raamwerk bedoel je?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks. Maar het plaatst het eea wel in een kader.
Kan ook. Context is ook een optie.quote:
quote:
Ik representatiefheid(de)quote:
ook niet. Tis z'n werk!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als hij nou de stagair mee naar huis zou nemen?
Maar je praat toch met je vriendin? 'had vandaag sollicitatiegesprekken voor die nieuwe stagiair die we nodig hebben, zaten wel een paar goede bij.' En vervolgens 'vandaag is de nieuwe stagiaire begonnen, denk dat we de goede keuze hebben gemaakt.' Of iets in de trant.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
haha bouwvakker wtf:P dat zal niet goed komen.
nee ben niet van plan er seks mee te hebben hoor. gewoon proffesioneel. maar meer dat zij in eens op fb fotos voorbij ziet komen met de stagair erbij en dat zij dan denkt huh wtf. wie is dat!?!?!%$$@#%#@#@
"het ligt niet aan jou.. Ik was dronken... "quote:Op maandag 19 januari 2015 15:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Ja, schat, luister... Ik moet je iets vertellen."
*Stilte*
"Ik heb een stagiaire aangenomen."
Godverdomme wat een treurnis, dus je ziet het al helemaal voor je een beetje pronken met die stagaire op facebookquote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
haha bouwvakker wtf:P dat zal niet goed komen.
nee ben niet van plan er seks mee te hebben hoor. gewoon proffesioneel. maar meer dat zij in eens op fb fotos voorbij ziet komen met de stagair erbij en dat zij dan denkt huh wtf. wie is dat!?!?!%$$@#%#@#@
link??quote:Op maandag 19 januari 2015 13:49 schreef JoPiDo het volgende:
Wat een achterlijk topic, bijna net zo achterlijk als dat topic van die vader die een doosje Lego voor zijn zoon wou regelen na een vechtpartijtje.
Om toch in te gaan op de vraag uit de OP; als dit een issue voor je is, moet je de fout vooral bij jezelf zoeken. Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.
Daarnaast; stel je niet zo aan.
zeker niet doen.quote:
Nou daar ben ik dus ook bang voor...quote:Op maandag 19 januari 2015 17:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
zeker niet doen.
had ook een bloedmooie stagiair. Vriendin verteld. Iedere dag gezeur.
Bloedmooie stagiair? Was het een lekkere vent?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
zeker niet doen.
ohw fuckquote:Op maandag 19 januari 2015 17:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bloedmooie stagiair? Was het een lekkere vent?
Als jij al niet volwassen om kan gaan met het aannemen van een dergelijk vrouwmens, waarom zou je vriendin dat dan wel moeten kunnen?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:37 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Nou daar ben ik dus ook bang voor...
mijn vriend zegt gewoon vantevoren dat hij n leuke vrouw (om te zien) aan gaat nemen, mocht hij nog weer eens in de gelegenheid zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 17:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
zeker niet doen.
hoezo zij hoeft geen vrouwmens aan te nemen....quote:Op maandag 19 januari 2015 18:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als jij al niet volwassen om kan gaan met het aannemen van een dergelijk vrouwmens, waarom zou je vriendin dat dan wel moeten kunnen?
Op welk punt ben je van plan vreemd te gaan? Er voor of er na?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:07 schreef Tomansss het volgende:
niet vreemdgaan. ik blijf eerlijk trouw.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Op welk punt ben je van plan vreemd te gaan? Er voor of er na?
Hohoho vo! Lekker hoor dit, beetje op de clown spelen om je frustraties te uiten. Was je maar wat assertiever met de meisjessquote:Op maandag 19 januari 2015 22:21 schreef Tomansss het volgende:
[..]
gvd dat kut dialect weer! het is: Trek eens de broek aan. Lul!
denk jij dat ik dat niet ben sexiertjequote:Op maandag 19 januari 2015 22:31 schreef Sexertje het volgende:
[..]
Hohoho vo! Lekker hoor dit, beetje op de clown spelen om je frustraties te uiten. Was je maar wat assertiever met de meisjess
Ik zoek in Wikipedia naar 'biomechanica': De biomechanica bestaat uit het toepassen van de natuurkundige mechanica bij het bestuderen van bewegingen van levende wezens.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:00 schreef Tomansss het volgende:
[..]
hoezo zij hoeft geen vrouwmens aan te nemen....
overigens heb ik een bedrijf in de biomechanica.
nice gekopieerd!quote:Op maandag 19 januari 2015 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zoek in Wikipedia naar 'biomechanica': De biomechanica bestaat uit het toepassen van de natuurkundige mechanica bij het bestuderen van bewegingen van levende wezens.
Vrouwelijke wezens idd. Ach, tekst spreekt voor zich.
fixed.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Het is geen stagiaire, een potentieel neukertje.
Dat dus, je zegt gewoon dat je een nieuwe stagaire hebt en dat het deze keer een dame is.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:20 schreef MissButterflyy het volgende:
Boeiend, wat doet haar uiterlijk er nu toe?
Je hoeft toch niet te vertellen dat je een MOOIE stagaire hebt aangenomen?
Was geen benaming he was een omschrijvingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:28 schreef Re het volgende:
het feit dat je haar al "een moie" noemt als benaming lijkt me wat apart, maar ok
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 08:23 schreef over_hedge het volgende:
12 jaar en dan al een eigen bedrijfje inclusief stagiaire. Goed bezig ts.
hoezo is dit een issue? als je een relatie hebt zijn er zoveel kleine achterlijke dingen waar discussie over kan ontstaan. en zeg niet dat jou relatie perfect is en er nooit strubbeling is. of jij bent een vrouw en denkt dat alles goed gaat in je relatie terwijl je man zichzelf helemaal opvreet aan alle irritaties maar uit beleefdheid voor zich houdt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Het feit alleen al dat dit een issue is is ''
Dat vraag ik juist aan jou. Het is jouw relatie die hier niet tegen kan, niet de mijnequote:
Klopt, dat kan.quote:als je een relatie hebt zijn er zoveel kleine achterlijke dingen waar discussie over kan ontstaan.
Zelden tot nooit nee, en als er al een 'strubbeling' is, dan wordt die gewoon uitgepraat, beide kanten op. En dat vind ik eigenlijk wel perfect.quote:en zeg niet dat jou relatie perfect is en er nooit strubbeling is.
Laten we het inderdaad weer eens over jouw relatie gaan hebben, ok?quote:of jij bent een vrouw en denkt dat alles goed gaat in je relatie terwijl je man zichzelf helemaal opvreet aan alle irritaties maar uit beleefdheid voor zich houdt.
Leuk staaltje projectie. Misschien moet je bij jezelf eens nagaan wat er allemaal wel niet scheelt in jouw relatie, want voor de meeste mensen lijkt dit toch niet zo'n 'big deal' als dat het voor jou is. Jij hebt dit topic geopend voor advies, maar als je de reacties leest moet toch wel duidelijk worden dat dit iets is waar de meeste mensen absoluut geen probleem van zouden maken. Vijandig reageren lijkt me dan ook niet zo verstandig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:53 schreef Tomansss het volgende:
[..]
hoezo is dit een issue? als je een relatie hebt zijn er zoveel kleine achterlijke dingen waar discussie over kan ontstaan. en zeg niet dat jou relatie perfect is en er nooit strubbeling is. of jij bent een vrouw en denkt dat alles goed gaat in je relatie terwijl je man zichzelf helemaal opvreet aan alle irritaties maar uit beleefdheid voor zich houdt.
Oh nu wordt het wat te persoonlijk? Lekker makkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Laten we het inderdaad weer eens over jouw relatie gaan hebben, ok?
Wat is dan het grote probleem? Die vrouw werkt toch gewoon bij je?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:20 schreef Tomansss het volgende:
[..]
niet vreemdgaan. ik blijf eerlijk trouw.
Probleem zit 'm denk ik meer aan de manier hoe je het aanpakt. Voor mij is het namelijk zo: als ik weet dat ik mijns inziens niets fout heb gedaan en geen grenzen over ben gegaan, dat ik de 'confrontatie' zonder problemen durf aan te gaan.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:53 schreef Tomansss het volgende:
als je een relatie hebt zijn er zoveel kleine achterlijke dingen waar discussie over kan ontstaan.
Ook naar die stagiaire en die vindt dat heus niet geil.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:13 schreef papernote het volgende:
Maar als je zelf al doodsbang bent (waarom?) om het te vertellen, dan straal je die onzekerheid ook uit.
Ik heb je al gezegd dat het in mijn relatie wel snor zit, dat jij de nood voelde om te proberen een persoonlijke aanval te plegen is op zich verder niet mijn probleem. Wat wel een probleem is is jouw probleem, het probleem dat je in dit topic aanhaalt, want jij kunt blijkbaar niet over dit soort dingen in je relatie praten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:09 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Oh nu wordt het wat te persoonlijk? Lekker makkelijk inderdaad.
Als het een serieuze stagiaire is, dan zal ze zich vast doodergeren aan zo'n onzekere begeleider. Dat geeft niet echt het gevoel dat hij je iets kan leren, noch nuttig is voor je toekomst, noch je heeft aangenomen om je kunnen. Die stagiaire mag wel stevig in haar schoenen staan, om niet volledig het vertrouwen te verliezen in zo'n doetje als TS.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook naar die stagiaire en die vindt dat heus niet geil.
Ik denk juist dat ze het vertrouwen in TS verliest als ze stevig in haar schoenen staat. Dan sta je toch mijlenver boven zo'n onzekere harrie? Verhouding ligt totaal scheef. En TS maar geilen op zijn stagiaire die laatdunkend op hem neerkijkt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:23 schreef papernote het volgende:
Die stagiaire mag wel stevig in haar schoenen staan, om niet volledig het vertrouwen te verliezen in zo'n doetje als TS.
Durf jij eigenlijk wel eerlijk aan te geven wat jij voelt of houd jij je in?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:09 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Oh nu wordt het wat te persoonlijk? Lekker makkelijk inderdaad.
Lijkt me eerder een (onbewuste) spiegel van zijn eigen relatie inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Durf jij eigenlijk wel eerlijk aan te geven wat jij voelt of houd jij je in?
We bedoelen hetzelfde denk ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze het vertrouwen in TS verliest als ze stevig in haar schoenen staat. Dan sta je toch mijlenver boven zo'n onzekere harrie? Verhouding ligt totaal scheef. En TS maar geilen op zijn stagiaire die laatdunkend op hem neerkijkt.
???????????????????????quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef Tomansss het volgende:
Ik merk dat er veel feministen in dit topic zitten.
Ja, die zin zou ik zeker gebruiken voor iemand die hoog scoort op de lekkertabel...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Vertel het maar gewoon. En niet om het feit dat je denkt dat het effect gaat hebben op de relatie tussen jou en je vriendin, maar meer vanwege de zakelijke kan van het verhaal.
"Vandaag hebben we een stagiaire aangenomen en die kan ons een heleboel werk uit handen nemen."
of iets in die trant.
of "Die kan belangrijk werk in handen nemen"quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Vertel het maar gewoon. En niet om het feit dat je denkt dat het effect gaat hebben op de relatie tussen jou en je vriendin, maar meer vanwege de zakelijke kan van het verhaal.
"Vandaag hebben we een stagiaire aangenomen en die kan ons een heleboel werk uit handen nemen."
of iets in die trant.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of "Die kan belangrijk werk in handen nemen"
Ga je nog antwoord geven op de vragen of reageren op nuttig advies?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef Tomansss het volgende:
ja zit nu niet achter pc. ga morgen uitgebreid antwoord geven op onnozele vragen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op de vragen of reageren op nuttig advies?
Ah is ze een working girl ja?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Maar die stagaire is toch geen feminste met een kort pittig kapsel. Heeft ze al avances gemaakt om de nieuwe vrouw/maîtresse van de directeur te kunnen worden.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:20 schreef Tomansss het volgende:
Onzekere begeleider? Waar haal jij die onzin nou weer vandaan? Dus als je een vraag stelt over iets dat relatie gerelateerd is ben je onzeker. Dus eigenlijk iedereen die in R&P post is een onzeker doetje....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:23 schreef papernote het volgende:
[..]
Als het een serieuze stagiaire is, dan zal ze zich vast doodergeren aan zo'n onzekere begeleider. Dat geeft niet echt het gevoel dat hij je iets kan leren, noch nuttig is voor je toekomst, noch je heeft aangenomen om je kunnen. Die stagiaire mag wel stevig in haar schoenen staan, om niet volledig het vertrouwen te verliezen in zo'n doetje als TS.
Wat lees ik enorm veel onzin in zo'n klein stukje tekst.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze het vertrouwen in TS verliest als ze stevig in haar schoenen staat. Dan sta je toch mijlenver boven zo'n onzekere harrie? Verhouding ligt totaal scheef. En TS maar geilen op zijn stagiaire die laatdunkend op hem neerkijkt.
Dat zal mij eigenlijk niets verbazen....quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:54 schreef over_hedge het volgende:
Zou toch wat zijn als die stagiaire een fokster is
Precies het oog wil ik ook wat en dat zelfde geld voor de potentiele klanten die ze zal benaderen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:17 schreef Wespensteek het volgende:
Je weet toch wel dat elke stagiair een knappe jonge dame moet zijn, als ze dan niet goed zijn heb je ten minste nog iets om naar te kijken.
Ik merk dat er veel feministen in dit topic zitten.quote:
Eindelijk nuttig advies. Dankje!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
of iets in die trant.
Trol!!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:31 schreef rubbereend het volgende:
Eerlijkheid boven alles
Dus vertellen, inclusief details dat ze lekker is
Nuttig advies zat er niet veel tussen. Wel veel vragen die achterlijk zijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op de vragen of reageren op nuttig advies?
Niet iedereen, maar in jouw geval straalt het van je berichten af.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:15 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Onzekere begeleider? Waar haal jij die onzin nou weer vandaan? Dus als je een vraag stelt over iets dat relatie gerelateerd is ben je onzeker. Dus eigenlijk iedereen die in R&P post is een onzeker doetje....
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Tomansss het volgende:
Heb een eigen bedrijf en heb stagaires. Tot nu toe waren dat altijd jongens maar heb dit keer een vrouwelijke stagair aangenomen. Best mooi. Echter nu weet ik niet zeker of ik dit moet vertellen aan mijn vriendin..en hoe ik dit het beste kan brengen. Ze is nogal jaloers....
Wat is er feministisch dan? Dat de tendens hier is dat het gewoon werk is daarom ok? Dat het een beetje raar is dat jij je daar zo druk om maakt als je geen rare plannen hebt en het ook een beetje raar is als je partner daar veel gedoe van maakt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:15 schreef Tomansss het volgende:
Niet het aannemen zelf, maar de manier waarop je over de communicatie richting je vriendin na denkt. Miepen dat het zo moeilijk kan worden door je vriendin's instelling, maar jij pakt ook niet echt volwassen door dus daar werk je m.i. dan ook wel aan mee.quote:Op maandag 19 januari 2015 22:00 schreef Tomansss het volgende:
[..]
hoezo zij hoeft geen vrouwmens aan te nemen....
overigens heb ik een bedrijf in de biomechanica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |