Gewoon eerlijk zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:18 schreef Tomansss het volgende:
Heb een eigen bedrijf en heb stagaires. Tot nu toe waren dat altijd jongens maar heb dit keer een vrouwelijke stagair aangenomen. Best mooi. Echter nu weet ik niet zeker of ik dit moet vertellen aan mijn vriendin..en hoe ik dit het beste kan brengen. Ze is nogal jaloers....
dit inderaad. Als ik het niet vertel ben ik bang dat haar reactie nog veel erger wordt. Nee heeft ze geen reden voor. Maar ik werk wel de hele dag met de stagair voor 5 maand...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:21 schreef Leandra het volgende:
Je hebt een veel groter probleem als ze er achter komt en jij het niet verteld hebt, daarbij denk ik dat je nog eens goed naar je eigen gevoelens over de stagiair moet denken als je het wilt verzwijgen omdat je vriendin jaloers aangelegd is.... heeft ze daar wellicht een reden voor?
Zeggen dat er een nieuwe stagaire is en dat het een dame is. Dat je haar knap vindt zou ik er niet bij zeggen.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
dit inderaad. Als ik het niet vertel ben ik bang dat haar reactie nog veel erger wordt. Nee heeft ze geen reden voor. Maar ik werk wel de hele dag met de stagair voor 5 maand...
Heb je haar aangenomen voor de looks of omdat ze geschikt is voor de functie?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
dit inderaad. Als ik het niet vertel ben ik bang dat haar reactie nog veel erger wordt. Nee heeft ze geen reden voor. Maar ik werk wel de hele dag met de stagair voor 5 maand...
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef zarGon het volgende:
Als je dat gaat doen zoals hier, zou ik het maar niet doen..
En je hebt nog nooit iets over haar vertelt? Dat klinkt als verzwijgen. Of vertel je niets over werk en collega's/werknemers aan je vriendin?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
Maar ik werk wel de hele dag met de stagair voor 5 maand...
Het klinkt net alsof je bang bent dat je binnen die 5 maanden vreemd gaatquote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een nieuwe collega hebt waar je dagelijks mee gaat samenwerken vertel je dat toch normaal ook gewoon aan je vriend(in) lijkt me.quote:
Ja en? Je bent toch een professional, mag ik hopen? Of ben je een zestienjarige met een webshopje?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:23 schreef Tomansss het volgende:
ja en maak je daar ook niet druk om. Van beide kanten niet. Toch?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je een nieuwe collega hebt waar je dagelijks mee gaat samenwerken vertel je dat toch normaal ook gewoon aan je vriend(in) lijkt me.
Precies.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en maak je daar ook niet druk om. Van beide kanten niet. Toch?
Ho-ho-hoooowwwww effe, we hebben het hier wel over fokstier Tomans.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Het is een stagiaire, geen potentieel neukertje.
Hoho, het een hoeft het ander niet uit te sluiten he?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:31 schreef Copycat het volgende:
Het is een stagiaire, geen potentieel neukertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |