Matige woordspeling.quote:
Nee, dat laatste verzin jij ook weer.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sinds de aanslagen in Frankrijk zijn er al 50+ meldingen van moslims die lastiggevallen zijn en dit van Frankrijk alleen.
De bron van dit artikel is de politie zelf die een oproep doet. Staat los van wat het stukje detail over ''broek naar beneden trekken'' dat ik deed (dit heb ik via via vernomen en hoef je natuurlijk niet te geloven). Maar ik begrijp dat jij wil ontkennen dat moslims worden lastiggevallen.
Je doelt op die nepbrief van het ministerie van Onderwijs? Dat valt onder het kopje sarcasme. Hopeloos slecht sarcasme, dat wel. Het schort nogal aan de uitvoering.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, net als die witte brief van jou door PVV'ers gemaakt kan zijn om de rest van de verhalen ongeloofwaardig te doen overkomen.
Denk eens na....als je in zo'n gebukte houding zit is de kans vrij groot dat je er een laat glippen he.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Specularium het volgende:
'In elke moskee zal wind komen terwijl alle ramen en deuren dicht zijn'
Geen idee wat er mee bedoeld wordt maar het heeft iets poetisch.
Misschien wil de schrijver langskomen als ze er een keer een open dag hebben en is hij zeer winderig?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Specularium het volgende:
Poėtisch zonder trema op de e heeft ook wel wat poėtisch...quote:Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Specularium het volgende:
Blazen... opblazen .. ik weet het nietquote:Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Specularium het volgende:
Die ook maar roept '''kanker moslim met je kanker hoofddoek''?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat laatste verzin jij ook weer.
Er worden dagelijks honderden mensen lastig gevallen. Moslims en niet moslims.
De kans is veel groter dat dit gewoon een agressief en/of asociaal persoon was.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Blazen... opblazen .. ik weet het niet
Aha. Want moslimhaat bestaat niet?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat laatste verzin jij ook weer.
Er worden dagelijks honderden mensen lastig gevallen. Moslims en niet moslims.
De kans is veel groter dat dit gewoon een agressief en/of asociaal persoon was.
En dit geloof je wel klakkeloos?quote:Op maandag 19 januari 2015 13:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De user die nog niet overtuigd is dat IS alle wandaden doet die er over haar bericht wordt
Je moet dingen wel benoemen zoals ze zijn
Incidenten.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Aha. Want moslimhaat bestaat niet?
Dat brieven schrijven zit er wel diep in. Zelfs de onderlaag houdt zich er mee bezig. Dappere kazen!quote:
Niet klakkeloos. Ik heb er natuurlijk over nagedacht.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:29 schreef probeer het volgende:
[..]
En dit geloof je wel klakkeloos?
Je moet eens wat aan je kritisch vermogen doen ..
Ik kan me alleen een omslag bedenken, een vernieuwende wind of revolutionaire verandering.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:22 schreef Specularium het volgende:
In Frankrijk? Zou het slachtoffer uberhaupt ook engels gesproken hebben?quote:Op maandag 19 januari 2015 14:26 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die ook maar roept '''kanker moslim met je kanker hoofddoek''?
Zoals die Marokkaan die in Frankrijk vermoord werd en de dader de woorden "I am your god, I am your Islam"' riep?
Des te erger.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niet klakkeloos. Ik heb er natuurlijk over nagedacht.
Deed kopieer-plak van dit: http://news.yahoo.com/mor(...)rance-001932146.htmlquote:Op maandag 19 januari 2015 14:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
In Frankrijk? Zou het slachtoffer uberhaupt ook engels gesproken hebben?
Heel simpel: moslim = voordeel van de twijfel, broeders, zusters, dit, dat, allesquote:Op maandag 19 januari 2015 14:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Des te erger.
Je dacht na over ISIS en zette vraagtekens.
Je dacht na over dit gedoe, en geloofde het blind.
Ik dacht na over dit en nam mijn eigen ervaringen mee. Ik ben zelf immers moslim hequote:Op maandag 19 januari 2015 14:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Des te erger.
Je dacht na over ISIS en zette vraagtekens.
Je dacht na over dit gedoe, en geloofde het.
En vraag jezelf nu eens af waar beter bewijs voor is / bronnen voor zijn.
Des te belangrijker dat je kritisch moet blijven denken, juist als dit een hoax blijkt doet het meer schade dan goed.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:36 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik dacht na over dit en nam mijn eigen ervaringen mee. Ik ben zelf immers moslim he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |