Two-man rushquote:Op maandag 19 januari 2015 12:46 schreef zjroentje het volgende:
Die serie voordat de Hawks die fake FG touchdown scoorden, wtf doet Capers daar? Hele dag flinke pressure op Wilson en dan op 3th&19 staan er 4 LB/CB in het midden van het veld te koekeloeren.
Packers faalden gewoon hard in de red zone.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef Kyran het volgende:
Ik schrijf Wilson niet af. Ik vind hem gewoon sowieso geen elite QB. Kwaliteit van de Seahawks is inderdaad dat ze niet opgeven. 99% van de teams had in zon situatie al de handdoek in de ring gegooid.
Stomme prevent defense op 3rd & 20+, gaan liggen na een interception terwijl je makkelijk nog 10-15 yards verder had kunnen rennen, vage clock management door run plays waar Seattle klaar voor was waren toch flinke fouten van de Packers.
Tuurlijk het is een verdienste van het niet opgeven van Seattle, maar als de Packers niet zo dom warne geweest was het hooguit nog 19-14 geworden en niet 28-22. Ik snap gewoon niet hoe een team bijna 55 minuten lang kan domineren en dan in de laatste 5 minuten zo inelkaar kan storten, terwijl de Seahawks juist na 55 minuten geen deukje in een pakje boter weten te slaan opeens 21 punten scoren in 4 minuten ofzoDat maakt football juist zo mooi ook, momentum is alles.
Was gisteren wel echt impressed met de Patriots. Wat een overmacht zowel op offensive als op defensive gebied. Heb in ieder geval zin in de Super Bowl als neutrale kijkerDenk een low scoring game in ieder geval.
Wat doe je dan hier.quote:
ik kom ook nooit in het topic als ik nog wedstrijden wil zien, maar door jouw briljante tt kwam de spoiler dus wel in myat voorbijquote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier.
Ik heb getwijfeld om het erin te zetten, maar als je hier langs komt terwijl je het nog unspoiled wilt kijken verdien je niet beter.
Dan ben je de ultieme lul, zou me kapot schamen om op deze foto te staan.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef Guard het volgende:
How to watch a come-back....
[ afbeelding ]
when you walked out on your team
Hopelijk gaan teams eindelijk eens doorhebben dat je met field goals geen wedstrijd wint en met 4th en een paar yards er gewoon beter voor kan gaan in de red zone (of daarbuiten for that matter) ipv voor een field goal te gaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Packers faalden gewoon hard in de red zone.
1e kwart had het eigenlijk al 28-0 moeten staan
Als je dan 2 FG haalt uit 4 mogelijkheden, dan doe je iets niet goed.
Daarnaast is het natuurlijk ongelofelijk dat je die onside kick zo behandeld. En daarna gewoon 3 keer over je heen laat lopen als defense zijnde.
Verdiend vind ik het niet, maar Packers verdienen het ook niet op zo'n manier.
Ik had het de Packers alleen wel 10 keer meer gegund dan Seattle.
Nu maar hopen dat Brady zijn ring pakt, want die hebben er dit jaar veel meer recht op dan Seattle.
Jup dat was ook een domme fout. Met 4th en inches er niet voor gaan...quote:Op maandag 19 januari 2015 17:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan teams eindelijk eens doorhebben dat je met field goals geen wedstrijd wint en met 4th en een paar yards er gewoon beter voor kan gaan in de red zone (of daarbuiten for that matter) ipv voor een field goal te gaan.
Maar goed dan nog mag je nooit een wedstrijd uit handen geven die je 55 minuten lang domineert. Wedstrijd deed me een beetje denken aan de CL-finale van 2007? waarin AC Milan bij de rust met 3-0 voorstaat en uiteindelijk na penalty's verliest.
Dit doet me denken aan City supporters die weg liepen en uiteineljk laatste seconde scoorde Aquero nog en werden ze kampioen.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef Guard het volgende:
How to watch a come-back....
[ afbeelding ]
when you walked out on your team
Je speelt 2x tegen je tegenstanders(home and away) uit je divison. Vervolgens een aantal tegenstanders van je conference en een aantal van de andere conference.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:10 schreef Sokz het volgende:
Zijn OT's meestal zo'n walk-in-a-park voor de coinflip winning partij? Also mag ik wat meer domme vragen stellen?
- Tijdens regular season spelen ze 16 wedstrijden? Tegen wie spelen ze die? 5x tegen elke tegenstander binnen je divisie? Één keer tegen ieder binnen je eigen conference? En vervolgens tellen je punten enkel binnen je eigen divisie? :p en een playoff wedstrijd oid? Ik zie afgelopen seizoen namelijk maar 2 teams een tie gespeeld hebben alleen zitten die in verschillende conferences en was altijd onder de assumptie dat conferences pas meeten in de superbowl :p
College football is voor mij nog een groter vraagteken met al die sugar bowls en wat nog meer
6x eigen division (uit en thuis tegen de 3 andere teams)quote:Op maandag 19 januari 2015 19:10 schreef Sokz het volgende:
Zijn OT's meestal zo'n walk-in-a-park voor de coinflip winning partij? Also mag ik wat meer domme vragen stellen?
- Tijdens regular season spelen ze 16 wedstrijden? Tegen wie spelen ze die? 5x tegen elke tegenstander binnen je divisie? Één keer tegen ieder binnen je eigen conference? En vervolgens tellen je punten enkel binnen je eigen divisie? :p en een playoff wedstrijd oid? Ik zie afgelopen seizoen namelijk maar 2 teams een tie gespeeld hebben alleen zitten die in verschillende conferences en was altijd onder de assumptie dat conferences pas meeten in de superbowl :p
College football is voor mij nog een groter vraagteken met al die sugar bowls en wat nog meer
Op basis waarvan dan? Regular season record is identiek (12-4), play-off record ook, of is het op basis van point differential (155 voor NE vs 140 voor SEA).quote:Op maandag 19 januari 2015 15:55 schreef bambino het volgende:
Nu maar hopen dat Brady zijn ring pakt, want die hebben er dit jaar veel meer recht op dan Seattle.
Op basis van manier van wedstrijden winnen.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan? Regular season record is identiek (12-4), play-off record ook, of is het op basis van point differential (155 voor NE vs 140 voor SEA).
Brady moet nog 1 keer back-to-back SB's pakken en dan stoppenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:32 schreef Guard het volgende:
Misschien wil ik eigenlijk ook wel dat Brady wint, en dan ook meteen retired, samen met Peyton. En dan over 5 jaar met zijn 2-en de HoF in.
/wishfull thinking
zijn we van het geilen op die 2 af
Wat Guard zegt, al heb ik wel een voorkeur voor een winnaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Op basis van manier van wedstrijden winnen.
Ik vind NE een beter over komend team dat zijn wedstrijden beter wint.
En op basis van de playoffs, komt NE gewoon veel beter uit de bus.
Statistieken zijn leuk, vooral in de NFl wordt je er mee doodgegooid, maar de meeste daarvan boeien me geen reet.
Op dit moment heeft NE er meer recht op, omdat ze laten zien dat ze echt de opponent kunnen overklassen. En dat gevoel mist bij Seattle. Tegen de Panthers liepen ze soms al erg moeilijk te doen, en tegen de Packers kwamen ze er 50 min niet aan te pas.
NE loopt over de Colts heen en Baltimore waar ze het erg zwaar hadden gooit brady wel 3 TD passes en komt 2 keer terug van 14 achter.
Ik ben absoluut niet voor Brady, al kan niemand ontkennen dat het een elite QB is.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef Guard het volgende:
Ok dus als de Seahawks achter staan en winnen "komen ze er niet aan te pas" is is het de schuld van de tegenstander dat ze winnen, en als Brady achter staat en wint is het zijn verdienste, schoolvoorbeeld van geilen op Brady imho.
Het is de verdienste van de Seahawks' defense dat Greenbay die wedstrijd al niet in het eerste kwart beslist had.
Ik ben absoluut niet voor de Patriots of de Seahawks en het zal me echt aan me ballen jeuken wie er wint, maar dit soort redenaties zijn slaan echt nergens op.
Hindsight is always 20/20.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:21 schreef maerk het volgende:
Misschien ben ik dan toch makkelijk te beinvloeden door de media maar als je terug zou gaan rond de periode 1998/2000 en ik was GM van een franchise dan zou ik overduidelijk voor Brady hebben gekozen (had ik de kennis van nu).
Dus als men mij ooit nog eens de onmogelijke vraag stelt: Brady of Manning? Dan denk ik toch wel een antwoord te hebben.
Als je hem nu ook ziet, hoeveel jaar kan hij nog door? Nog eens 3/4 goede jaren zou me niet verbazen. Favre kon het ook nog redelijk rekken op die leeftijd.
Snap ik, maar de eeuwige vraag is ook: wie heb je liever/vindt je beter? En dat is altijd terugkijken op een periode. Dus over de periode 2000 - 2015, als ik de vraag krijg Brady of Manning? Dan heb ik nu mijn antwoord wel klaar waar ik in het verleden daar nooit echt antwoord op kon of wilde geven. Het blijft een nonsens discussie maar ondanks dat ik ook een liefhebber ben van Manning lijk ik nu toch een duidelijke voorkeur te hebben voor Brady.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Hindsight is always 20/20.
Dan was Ryan Leaf ook nooit gedraftom maar eens wat te noemen.
De nieuwe iconen zijn er al hoor, o.a. Rodgers (en Luck ook wel, zodra die een SB weet te winnen).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:15 schreef maerk het volgende:
[..]
Snap ik, maar de eeuwige vraag is ook: wie heb je liever/vindt je beter? En dat is altijd terugkijken op een periode. Dus over de periode 2000 - 2015, als ik de vraag krijg Brady of Manning? Dan heb ik nu mijn antwoord wel klaar waar ik in het verleden daar nooit echt antwoord op kon of wilde geven. Het blijft een nonsens discussie maar ondanks dat ik ook een liefhebber ben van Manning lijk ik nu toch een duidelijke voorkeur te hebben voor Brady.
Wanneer deze twee retiren zou ik dat een gemis vinden voor de NFL, dit soort iconen zijn schaars in de sportwereld en ik kijk er graag naar.
Vergeet edelman niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:33 schreef PirE het volgende:
Ach ja, als Seattle wint dan ligt het aan de onkunde van de tegenstander. Defense is nou eenmaal bijna 50% van het spelletje. Het is geen Rodgers vs Wilson. De media maakt er altijd maar een qb-duel van en ik snap wel dat sommige mensen dat gaan geloven.
En Brady heeft Gronk, Rodgers heeft Cobb en Nelson, Wilson heeft pedestrian mediocre average receivers.
Rodgers maakt de grootste kans een dergelijk groot icoon te worden maar is dat zeker nog niet. Daarna heb je i.m.o. Brees en Roethlisberger, maar die vallen toch echt (nog) onder de categorie Manning/Brady qua status en continuiteit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:25 schreef Guard het volgende:
[..]
De nieuwe iconen zijn er al hoor, o.a. Rodgers (en Luck ook wel, zodra die een SB weet te winnen).
En dan heb je nog QB's die nauwelijks genoemd worden in het rijtje "grote QB's van deze tijd"
Big Ben vind ik persoonlijk leuker om te kijken dan P.Manning, hoe die gast soms uit pressure situaties weet te ontsnappen en er nog een big play van weet te maken ook
Voeg daar zijn 2 SB ringen bij en je hebt best een aardig cv-tjequote:Ben Roethlisberger just put himself in the company of some of the best NFL players of all time. With the Steelers' win over the Indianapolis Colts on Sunday, Roethlisberger notched his 100th win as a starting quarterback. Many quarterbacks have 100 wins, obviously, but only Roethlisberger and three others have ever won 100 or more games in their first 150 NFL starts.
Sunday was Roethlisberger's 150th start.
Roethlisberger joins Tom Brady of the New England Patriots, the Steelers' Terry Bradshaw and San Francisco 49ers great Joe Montana.
....
Ben Roethlisberger set franchise records with 522 yards passing and six touchdowns and the Pittsburgh Steelers raced by the Indianapolis Colts 51-34 on Sunday.
Roethlisberger's yardage total was the fourth highest in NFL history. He became the first player to go over 500 yards passing twice as the Steelers (5-3) won consecutive games for the first time this season.
....
Overall:
Roethlisberger has been one of the most efficient passers in NFL history. He currently ranks 9th all-time in NFL passer rating (92.6), 5th in yards per attempt (8.06), and 11th in completion percentage (63.24%) among quarterbacks with a minimum of 1,500 career attempts. He has the fourth highest career winning percentage (.710) as a starter in the regular season among quarterbacks with a minimum of 100 starts. He is one of six quarterbacks in NFL history to have beaten at least 31 of the current NFL teams.
quote:Zondag 1 februari is de strijd om de Super Bowl live te zien op FOX Sports en FOX. Zodoende kan iedereen in Nederland met digitale televisie genieten van een van de grootste sportevenementen ter wereld. De allesbeslissende eindstrijd van de National Football League (NFL) wordt dit jaar gespeeld in het University of Phoenix Stadium in Arizona en gaat tussen de New England Patriots en de Seattle Seahawks (winnaar Super Bowl 2014). De aftrap vindt plaats om zondagnacht 00.30 uur Nederlandse tijd.
FOX Sports 2
De uitzending op FOX Sports 2 wordt speciaal ingericht voor de echte NFL liefhebbers, met de originele Amerikaanse programma’s en wedstrijdcommentaar. Om 23.00 uur begint het opwarmen met ‘Road to the Super Bowl’, om middernacht gevolgd door de NFL Pre Game Show. Aftrap van de Super Bowl vindt plaats om 00.30 uur.
FOX
De uitzending op het open net van FOX begint om 23.20 uur en wordt gepresenteerd door Pascal Kamperman. Met zijn gasten Ronald Buijs (tevens co-commentator), Hubert Bedford en John Mahnen kijkt hij vooruit naar het spektakel. Het Nederlandse commentaar tijdens de wedstrijd wordt verzorgd door Ronald van Dam. Aftrap van de Super Bowl vindt plaats om 00.30 uur. FOX is voor iedereen met digitale televisie te zien, onder meer bij Ziggo, UPC, Tele2, CanalDigitaal en Caiway op kanaal 11, bij KPN kanaal 14, Digitenne kanaal 26 en Delta kanaal 13.
Half Time Show: Katy Perry & Lenny Kravitz
Traditioneel vindt er in de rust een ‘half time show’ plaats, het podium waar alle internationale topartiesten maar al te graag voor in aanmerking komen. Dit jaar is de eer om zich te presenteren aan een wereldwijd miljoenenpubliek gegund aan Katy Perry en Lenny Kravitz.
De Super Bowl is in de nacht van zondag 1 februari op maandag 2 februari vanaf 00.30 uur LIVE met Amerikaans commentaar te zien op FOX Sports 2, via foxsports.nl en de FOX Sports NL-apps. De wedstrijd is ook rechtstreeks met Nederlands commentaar te zien op de gratis digitale zender FOX.
Hubert?quote:De wedstrijd is ook rechtstreeks met Nederlands commentaar te zien op de gratis digitale zender FOX
quote:Het Nederlandse commentaar tijdens de wedstrijd wordt verzorgd door Ronald van Dam.
Daar heb je wel gelijk in, mocht Big Ben nog een 3e ring pakken (wat ik nog wel zie gebeuren) dan past hij zeker in het rijtje Brady/Manning thuis.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:42 schreef Guard het volgende:
Brees is van de generatie Manning/Brady, dus die is klaar.
Ben is redelijk vaak geblesseerd geweest, maar ook nog nooit een heel seizoen zoals Brady en Manning wel, hij komt altijd terug. Minimaal aantal wedstrijden waarin hij gespeeld heeft in een seizoen is 12.
Ik heb het idee dat weinigen de carriere van Big Ben op waarde weten te schatten.
Dit bijvoorbeeld gebeurde in week 8 van dit seizoen:
[..]
Voeg daar zijn 2 SB ringen bij en je hebt best een aardig cv-tje
FOX sports voor Pregame show dus en daarna Gamepass.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef Jovatov het volgende:
Zouden we ook de Amerikaanse reclames krijgen op het FOX-betaalkanaal? Zal wel niet.
In elk geval gewoon met het Engelse commentaar
De Patriots en cheaten, je verwacht het niet!quote:The NFL has found that 11 of 12 of the New England Patriots game balls were inflated significantly less than the NFL requires, league sources involved and familiar with the investigation of Sunday's AFC championship game told ESPN.
The investigation found the footballs were underinflated by 2 pounds per square inch of air less than what's required by NFL regulations during the Pats' 45-7 victory over the Indianapolis Colts, according to sources.
Tuurlijk, de equipment manager besluit in zijn eentje dat ie de ballen wat minder hard oppompt. Want daar hij heeft zelf heel veel baat bij.....quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:56 schreef maerk het volgende:
Ik bedoel meer in de zin dat de organisatie hier niet achter zou zitten, lijkt me dan meer een eenmansactie. Hier heb je als Patriots team ook niet direct voordeel mee lijkt me, de Colts zouden dit voordeel dan namelijk ook hebben.
Belichick, Brady en Kraft die samenzitten en bedenken: weetje wat, we laten wat lucht uit de ballen want dan kunnen we ze veel makkelijker vangen, dat klinkt lekker aannemelijk. Met een eenmansactie bedoel ik ook dat er een of andere dodo gewoon zijn werk niet goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk, de equipment manager besluit in zijn eentje dat ie de ballen wat minder hard oppompt. Want daar hij heeft zelf heel veel baat bij.....
Hij vertelt het verder ook niet tegen Mr superstar QB die echt wel merkt of een bal minder hard is opgepompt, en die doet vervolgens alsof zijn neus bloedt.
klinkt heel aannemelijk allemaal
Ik weet niet hoe dat zit. Spelen teams echt met eigen ballen? Dat lijkt me behoorlijk dubieus, er is toch gewoon een league standard, laat officiating dit dan lekker faciliteren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef zjroentje het volgende:
Colts spelen met hun eigen ballen.
Dit kan verkeerd opgevat worden.
Ja, elk team levert 12 ballen. Die worden 2 uur voor kickoff gecontroleerd door de officials en vervolgens terug gegeven aan de teams. Er mag dan niks meer met de ballen gebeuren. 2 uur voor de wedstrijd waren de ballen dus kennelijk in orde. Na afloop waren er 11 te leeg. Rara, hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:09 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit. Spelen teams echt met eigen ballen? Dat lijkt me behoorlijk dubieus, er is toch gewoon een league standard, laat officiating dit dan lekker faciliteren.
Dat is inderdaad wat vreemd. Die Colts speler had het gelijk door maar een elite QB en de rest van de Pats deed alsof er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk, de equipment manager besluit in zijn eentje dat ie de ballen wat minder hard oppompt. Want daar hij heeft zelf heel veel baat bij.....
Hij vertelt het verder ook niet tegen Mr superstar QB die echt wel merkt of een bal minder hard is opgepompt, en die doet vervolgens alsof zijn neus bloedt.
klinkt heel aannemelijk allemaal
Cheating is cheating, of je er nu baat bij hebt of niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat vreemd. Die Colts speler had het gelijk door maar een elite QB en de rest van de Pats deed alsof er niks aan de hand is.
Nu was deze wedstrijd wel heel one-sided en ik kan me niet voorstellen dat het de uitkomst heeft veranderd. Vraag me wel af of dit eenmalig was of doet men dit structureel in NE (Ravens-game)?
Dat videotaping was niet echt illegaal op dat moment. Dat heeft hij jaren gedaan. Maar na spygate hebben de pats een hogere win percentage dan ervoor dus tjaquote:Op woensdag 21 januari 2015 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Cheating is cheating, of je er nu baat bij hebt of niet.
Over dat videotape gebeuren van BB gaan ook de geruchten dat ie dat regelmatig deed, dus het zou me niets verbazen dat ze dit ook vaker gedaan hebben, onder het mom van "wat niet weet wat niet deert"
waarmee ik dus niet zeg dat dat ook daadwerkelijk gebeurd is
Oh nee dan is het wel ok...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat videotaping was niet echt illegaal op dat moment. Dat heeft hij jaren gedaan. Maar na spygate hebben de pats een hogere win percentage dan ervoor dus tja.
Het gaat er denk ik meer om dat zij dit soort vieze spelletjes vaker hebben gespeeld en dus niet te flauw zullen zijn om dit weer te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat videotaping was niet echt illegaal op dat moment. Dat heeft hij jaren gedaan. Maar na spygate hebben de pats een hogere win percentage dan ervoor dus tja.
Nee, Colts gebruiken hun eigen ballen voor hun offense.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:28 schreef rgras het volgende:
Beide QB's hebben deze ballen gebruikt, dus wat is het probleem?
Dat is dus niet waar, ieder team gebruikt zijn eigen ballen.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:28 schreef rgras het volgende:
Beide QB's hebben deze ballen gebruikt, dus wat is het probleem?
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, ieder team gebruikt zijn eigen ballen.
En nee de Colts hadden niet gewonnen als de Pats hun balletjes volgens regulatie hadden opgepomt.
Het gaat om het principe
Daarnaast kan je verwachten dat zoiets uitkomt, dus de logica ontbreekt.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:38 schreef rgras het volgende:
Hmm. Ik kan mij niet voorstellen dat de Pats het nodig hebben gevonden om zoiets te doen.. zij waren de favorieten en hebben een indrukwekkend track record vs de Cols @ Foxborough.
Dus is het niet gebeurd?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:41 schreef rgras het volgende:
[..]
[..]
Daarnaast kan je verwachten dat zoiets uitkomt, dus de logica ontbreekt.
Zeg ik dat? Nee. Ik geef alleen aan dat de logica ontbreekt en dat ik mij daarom niet kan voorstellen dat dit een gecoördineerde actie was.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:47 schreef Guard het volgende:
Het zal wel weer met een sisser aflopen, Pats een draft pick kwijt of zo als "ergste" uitkomst
Ja maar ook toen was het een ongecoordineerde actie hoor, geheel en al toeval, dat zouden de Patriots nooit met opzet doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef zjroentje het volgende:
Colts hadden het dus na de wedstrijd in de reguliere competitie al aan de league aangegeven dat ze dachten dat de Pats deflated ballen gebruikten ....
poeh 7,50 voor 1 wedstrijdquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:43 schreef hmmmz het volgende:
Ik zie dat gamepass nu ook alleen de superbowl aanbiedt
Voor die 7.50 mag je ook naar de Pro Bowl kijken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:29 schreef Seam het volgende:
[..]
poeh 7,50 voor 1 wedstrijdEn ik dacht dat ze bij foxsports maf waren voetbalwedstrijden voor 6 euro per wedstrijd te laten betalen.
Overigens zal NBC de superbowl gratis streamen! Uiteraard alleen voor Amerikanen, maar met Hola better internet kun je dat makkelijk omzeilen
Een conclusie als deze trekken achter je toetsenbord zonder feitelijk bewijsmateriaal getuigt ook niet direct van goed 'sporen' lijkt me.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Als je denkt dat dit gewoon "toeval" is dat 11 van de 12 ballen lichter waren dan spoor je gewoon niet. Dan ben je een homer fan met een hoofdletter H. Sorry, andere woorden kan ik er niet voor gebruiken.
Je kan toch niet met goed fatsoen volhouden dat dit toeval is?quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:10 schreef maerk het volgende:
[..]
Een conclusie als deze trekken achter je toetsenbord zonder feitelijk bewijsmateriaal getuigt ook niet direct van goed 'sporen' lijkt me.
Dat claim ik ook niet. Maar wat weten we nu feitelijk? Helemaal niks, er is geen duidelijke tijdlijn met betrekking tot wat er met die ballen is gebeurd, wie heeft ze allemaal in de handen gehad? De refs misschien nog tussendoor?quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je kan toch niet met goed fatsoen volhouden dat dit toeval is?
Dat wil trouwens niet zeggen dat dit geen actie van een eenling is, maar de Pats hebben hier gewoon de regels overtreden en dienen daarvoor gestraft te worden.
Bewijs? CSI Foxborough die vingeradrukken van de ballen komt nemen en de compressor op Patriot Place komt controleren?quote:Op donderdag 22 januari 2015 08:10 schreef maerk het volgende:
[..]
Een conclusie als deze trekken achter je toetsenbord zonder feitelijk bewijsmateriaal getuigt ook niet direct van goed 'sporen' lijkt me.
Deze discussie zal gaan tussen 'homer fans' en de vooringenomen tegenstanders die na spygate niets meer zullen geloven van BB. Daar tussen zitten de neutralen die dan ook graag enig bewijs willen zien.
6 euro?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:29 schreef Seam het volgende:
[..]
poeh 7,50 voor 1 wedstrijdEn ik dacht dat ze bij foxsports maf waren voetbalwedstrijden voor 6 euro per wedstrijd te laten betalen.
Overigens zal NBC de superbowl gratis streamen! Uiteraard alleen voor Amerikanen, maar met Hola better internet kun je dat makkelijk omzeilen
Er hangen 600 camera's in zo'n stadion, het lijkt mij niet zo heel moeilijk te traceren. Als we alle zaken met 'aannames' en 'vermoedens' zouden afdoen zou de wereld er fraai uitzien.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Bewijs? CSI Foxborough die vingeradrukken van de ballen komt nemen en de compressor op Patriot Place komt controleren?
Als dit al eerder gemeld is en uit onderzoek blijkt dat er afgelopen weekend 11 van de 12 ballen niet comform regulations waren, dan hebben de Patriots ermee zitten knoeien, dat is niet zo'n heel vreemde aanname. Zeker als de ballen 2 uur voor de wedstrijd nog ok zijn bevonden.
Wie het gedaan heeft is irrelevant, het was echt geen Colt fan die probeerde de Patriots te naaien.
Het was de Patriots organisatie. Ik vermoed niet dat BB zelf met de ballen heeft geklooid nee, maar ik vermoed dat hij er wel vanaf wist.
Ook mijn idee, dat maakt het voor mij nou ook juist een vreemde zaak. Net als die verklaring van Rodgers:quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:53 schreef Moonlighter het volgende:
Welke idioot verzint het dan ook dat de beide offenses met eigen ballen mogen spelen?
Als je willens en wetens iets met die ballen doet ga je dat niet op het veld doen waar 80.000 man kunnen zien dat je iets doet en ook niet voor het oog van de camera, waarvan je toevallig weet waat ze alle 600 hangen want het is immers je eigen stadion.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:38 schreef maerk het volgende:
[..]
Er hangen 600 camera's in zo'n stadion, het lijkt mij niet zo heel moeilijk te traceren. Als we alle zaken met 'aannames' en 'vermoedens' zouden afdoen zou de wereld er fraai uitzien.
Ik verdedig niemand hier, ik zeg alleen dat er niet genoeg duidelijkheid is en iedereen maar wat roept van een grote afstand achter zijn keyboard zonder enig verstand van zaken. Ineens kunnen we allemaal BB's gedachtegang raden.
[..]
Ook mijn idee, dat maakt het voor mij nou ook juist een vreemde zaak. Net als die verklaring van Rodgers:
http://espn.go.com/nfl/pl(...)s-take-air-footballs
Dan vraag je toch om verschillen.
Het is allemaal Peyton Mannings schuld!quote:Rodgers credited Denver Broncos quarterback Peyton Manning for lobbying the league to allow game balls to be handled by players before the game. Rodgers said he and the team's equipment staff work together to pick balls they've either practiced with or used in previous games.
Before each game, officials take balls from each team and approve them for use. They are separate from the designated K-balls, used on special-teams plays, which cannot be manipulated.
"The majority of people don't like throwing brand-new footballs, and that's why the change was made and Peyton was big on helping all the quarterbacks out with that," Rodgers said. "But if they're going to let us prep them the way we want them, I don't believe they should be able to take air out of the footballs."
haha lol, dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:16 schreef bambino het volgende:
[..]
6 euro?
Vorig seizoen ja.
Dit seizoen is het 12 euro.
Ze zijn compleet idioot bij Fox.
Twente morgen:
TWE - HER
23-01-2015 20:00
Heracles Almelo
¤ 11.95
Met een online kijkcode kunt u een live wedstrijd naar keuze bekijken uit de Eredivisie, KNVB Beker, Jupiler
7,50 voor het grootste jaarlijkse sport evenement vindt ik persoonlijk nog meevallen.
Moeten ze een keertje tegen de "dikkertjes" Leonard Williams of Danny Shelton zeggen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:14 schreef Seam het volgende:
Haha blijft hilarisch
Die comments zijn ook altijd hetzelfde. Gezeik over waarom het football heet en omdat dikkertjes er aan mee kunnen doen het geen echte sport is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Trainwreckquote:Those who spoke talked of a year-long pattern that showed a lack of commitment and preparation, a failure to be ready when given a chance in his first start against Cincinnati and a continued commitment to nightlife, which affected his preparation and work while in the team facility.
As one player put it, Manziel throughout the entire 2014 season was a "100 percent joke."
Some said it should not have been a surprise, that the Browns were well aware what they were getting.
"During the draft process, not one person interviewed by the team said he was going to grow up," said one source directly involved in the drafting of Manziel. "You can't blame Johnny. This is who he is. The team knew that."
Aldus een redelijk (voor zijn doen) gefrustreerde BB. Bij het interne onderzoek van de Pats is men de gehele tijdlijn van de football nagegaan. De NFL gaat ondertussen verder met haar onderzoek.quote:New England Patriots coach Bill Belichick called a surprise press conference Saturday to further explain his team's activities that led to the league's investigation if the Patriots intentionally deflated footballs in the AFC Championship Game against the Colts.
"At no time was there any intent -- whatsoever -- to try and compromise the integrity of the game," Belichick said.
"I believe now, 100 percent, that I have personally and (the Patriots) have absolutely followed every rule to the letter," he added.
Belichick defended his team's integrity with aggression. He also admitted that he was "embarrassed" how much time he spent on the topic this week in order to understand what happened.
Holy shit wat een lijstquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef Maravilla het volgende:
https://drive.google.com/(...)hUc2xmcHM/view?pli=1
Voor degenen die met vrienden gaan kijken wel een leuke weddenschap!
Mijn nachtrustquote:Op zondag 25 januari 2015 11:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Holy shit wat een lijst
Vanvond Pro Bowl, wie gaat er winnen?
Ik stem op team Irvin
Ik zag vanochtend een stukje terug op Fox, ik kan daar echt niet naar kijken. Wat een gezapige onzin is dat, nu al helemaal met die fantasy teams.quote:Op maandag 26 januari 2015 04:07 schreef bambino het volgende:
Staffordwat een mongool is dat zeg. Snap niet waarom ze hem er zo Veel drives in laten staan. Je hebt 3 qb waarom hem?
Heel eerlijk vond ik het een heel aparte wedstrijd om naar te kijken.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:07 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een stukje terug op Fox, ik kan daar echt niet naar kijken. Wat een gezapige onzin is dat, nu al helemaal met die fantasy teams.
Nog een weekje tot de Super Bowl, ben benieuwd hoeveel Delfategate nog in de media zal zijn in de aanloop, normaal is het toch een leuke week speculeren.
Want het stiefbroertje van Manning waar niemand vanaf weet speelt bij de Patriotsquote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef Iwanius het volgende:
Goed. Zijn er al weddenschappen afgesloten wie dit jaar de SB wint? Ik zeg Seahawks gewoon omdat ik een beetje anti Manning familie ben geworden.
Anti manning is ook anti brady?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef Iwanius het volgende:
Goed. Zijn er al weddenschappen afgesloten wie dit jaar de SB wint? Ik zeg Seahawks gewoon omdat ik een beetje anti Manning familie ben geworden.
Iwanius gaat weer eens een stuk of 20-25 topics kicken met dingen waar ie 0,0 verstand van heeft.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Want het stiefbroertje van Manning waar niemand vanaf weet speelt bij de Patriots
Nou nee, Ik heb volgens mij in de afgelopen 40? jaar meer sport zowel live als op de buis gezien dan jij.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Iwanius gaat weer eens een stuk of 20-25 topics kicken met dingen waar ie 0,0 verstand van heeft.
Waarom leef je dan in 2014quote:Op maandag 26 januari 2015 16:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nee, Ik heb volgens mij in de afgelopen 40? jaar meer sport zowel live als op de buis gezien dan jij.
Binnen en buitenland.
Dan wil ik graag weten wat Manning hier mee te maken heeft?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nee, Ik heb volgens mij in de afgelopen 40? jaar meer sport zowel live als op de buis gezien dan jij.
Binnen en buitenland.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:00 schreef Smoofie het volgende:
Als de O-line het houdt van de pats en ze qua defense normaal niveau halen winnen de pats.
En reactie van Kraft:quote:In a potentially game-changing development in the Deflategate saga, Fox Sports analyst Jay Glazer reported that NFL investigators have targeted a New England Patriots locker room attendant as a person of interest. According to Glazer, this attendant is believed to have transported Patriots footballs after they had been studied and approved by the referees before the AFC Championship Game between the Patriots and Indianapolis Colts.
There is reported video of the attendant moving the footballs to a separate area and then bringing them to the field. Pro Football Talk's Mike Florio reported late Monday that the "area" in question was a bathroom and that the attendant was in the bathroom for about 90 seconds. To be clear, it is unknown if the attendant had anything to do with the footballs being under-inflated. It is clear, however, the attendant is identified as a possible cause. If it turns out the attendant is responsible, Deflategate would become similar to an under-inflated ball scandal at the University of Southern California in 2012. An equipment manager for the football team had deflated footballs. He took responsibility and claimed that neither then-coach Lane Kiffin, nor others had directed him.
http://espn.go.com/nfl/pl(...)ponsible-deflategatequote:Robert Kraft got off the team plane and decided to pick up the blitz for his head coach and quarterback, if only because he felt he had no choice. The walls were closing hard around him, threatening to collapse on top of his staggering NFL success story, and the owner of the New England Patriots figured he had better get as rough and tough as Bill Belichick got Saturday.
No, Kraft didn't put on a bizarre science fair to explain how the home team's footballs could lose air in the AFC Championship Game faster than Andrew Luck's offense did. Instead, the owner stepped to the microphone and read a speech proclaiming that Belichick and Tom Brady had committed no air-pressure felonies or misdemeanors, and that if the NFL's investigation proves just that, he'd "expect and hope that the league would apologize to our entire team, and in particular Coach Belichick and Tom Brady for what they've had to endure this past week."
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iwanius gaat weer eens een stuk of 20-25 topics kicken met dingen waar ie 0,0 verstand van heeft.
Vergeet de CL finale niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef Seam het volgende:
Ach de SB is eigenlijk gewoon het grootste jaarlijkse sportevenement van de wereld wat alleen Amerika leuk vind. Buiten de VS boeit het relatief weinig mensen.
Ik dacht even dat je het over de Grey Cup hadquote:
O ja ik zie nu inderdaad dat die aantallen dicht bij elkaar liggen. Ook wel logischer natuurlijk, aangezien voetbal de grootste sport ter wereld is.quote:
Het is ook een beetje kinderachtig dat ze de boete elke keer verhogenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:09 schreef maerk het volgende:
Lynch gaf tijdens media day maar één antwoord: 'I'm here so I won't get fined'
Zeg over hem wat je wil maar hij is wel consequent.![]()
twitter:FieldGulls twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 20:51:56Per @Edwerderespn the NFL threatened to slap Marshawn Lynch with a half-million dollar fine if he didn't show up. ONE HALF OF A MILLION. reageer retweet
Ben al weer weg. Succes verder.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:19 schreef Smoofie het volgende:
Tong80 , dat soort zooi hoef je niet hier te posten, gezien dit het NFL topic is.
Je mag wel vragen stellenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al weer weg. Succes verder.
Echte kenners hier. Mag je niet onderbreken en vragen stellen.
Wellicht krijgen we daardoor wel een grotere fanbase in NL. Kijk, ze moeten natuurlijk niet op Super Sunday pas komen opdagen en dan denken dat ze het beter weten, daar ligt de grens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:27 schreef Seam het volgende:
Gaat weer leuk worden om die al mensen hier te zien die het totaal niet snappen
Een lap tekst over randgebeuren knippen/plakken is geen vraagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al weer weg. Succes verder.
Echte kenners hier. Mag je niet onderbreken en vragen stellen.
daar kom je nog wel van terug, Die Sb bandwagonneers hier komen alleen maar vertellen dat het volkslied vals gezongen wordt, de spelers mietjes zijn (nee dan rugby), dat er meer commercials zijn dan dat er gespeeld wordt, en waarom heet het eigenlijk football?quote:Op woensdag 28 januari 2015 07:47 schreef maerk het volgende:
[..]
Verder zeg ik, hoe meer posters hier des te beter.
En Sanchez danquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:44 schreef PirE het volgende:
Eagles hebben moeite om een GM te vinden. Niemand wil omdat Kelly complete controle heeft en volgens geruchten gaan ze voor Mariota in de draft, die is perfect voor die gimmick offense.
Ze kunnen beter een fatsoenlijke secondary regelen, dan krijg je niet elke drive een score tegen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:56 schreef Guard het volgende:
Dat gaat een dure grap worden voor de Eagles, Mariota.
Dan moet je toch wel naar de #1 overall spot gaan kijken. Bucs hebben ook QB needs, en hoewel die minder geintresseerd zullen zijn in Mariota kunnen die wel een leuk spelletje spelen met de Eagles en flink wat extra picks binnenhalen.
Goed getanked dus van de Bucs
Oh ja dat ben ik helemaal met je eens! Dankzij de SB een aantal jaren geleden werd ik ook liefhebber. Maar ik vind het grappig om ieder jaar exact dezelfde vragen terug te zienquote:Op woensdag 28 januari 2015 07:47 schreef maerk het volgende:
[..]
Wellicht krijgen we daardoor wel een grotere fanbase in NL. Kijk, ze moeten natuurlijk niet op Super Sunday pas komen opdagen en dan denken dat ze het beter weten, daar ligt de grens.![]()
Overigens vind ik mezelf meer liefhebber en ben ik tactisch/technisch redelijk onderlegd, een echte analyst ben ik ook weer niet.
Verder zeg ik, hoe meer posters hier des te beter.
Misschien moet er een korte uitleg van het spelletje in de OP komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ja dat ben ik helemaal met je eens! Dankzij de SB een aantal jaren geleden werd ik ook liefhebber. Maar ik vind het grappig om ieder jaar exact dezelfde vragen terug te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Nee dat is zo maar die kun je ook links laten liggen als je daar geen zin in hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:50 schreef Guard het volgende:
[..]
daar kom je nog wel van terug, Die Sb bandwagonneers hier komen alleen maar vertellen dat het volkslied vals gezongen wordt, de spelers mietjes zijn (nee dan rugby), dat er meer commercials zijn dan dat er gespeeld wordt, en waarom heet het eigenlijk football?
En dan te zien dat Ray Rice 50.000 kreeg voor zn domestic violence, en Suh maar 31.000 voor zn stomp op Rodgers.. Be-la-che-lijk!quote:
"Playin' in an empty stadium wouldn't be as fun, would be like playing in the CFL".. ouch!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef PirE het volgende:
Michael Bennett![]()
http://www.seahawks.com/v(...)46-800f-af017ee5ae20
Op het einde had hij eigenlijk "They hate us cause they ain't us" moeten zeggen.
Ook al zou Brady hebben aangevoeld dat de footballs deflated waren, dan is het niet zijn taak om naar de refs te stappen en dit te vertellen. Verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de psi van een football kan dalen door verschillende weer en temperatuur omstandighedenquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:12 schreef dz5b604 het volgende:
Leuk filmpje dat ook meteen laat zien dat QBs itt wat sommigen gezegd hebben in de media dondersgoed weten wanneer een bal te hard of te zacht is.
Oh en ook laat zien dat Brees nog steeds niet echt in vorm is![]()
Voor een leek zal de NL leuker zijn idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het weer zo dat het op de gratis Fox met NL commentaar is en op de betaalzenders direct Amerikaanse stream zegmaar? Zo was het vorig jaar meen ik me te herinneren.
En dan is de VS leuk, maar heeft de NLe wat meer uitleg voor de leek.
Ja dat dacht ik ja, maar ik weet dus niet hoe het nu is met Fox. Duitser zal het ook wel uitzenden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Voor een leek zal de NL leuker zijn idd.
Als je al een tijdje dit volgt, dat wil je echt wel naar de US versie kijken, want commentaar bij NL is om te janken
quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:38 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwijs mensen altijd naar de beginners guide op de NFL site, duidelijk en uitgebreid genoeg waardoor je niet vreemd hoeft op te kijken bij trick plays.Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, op het open kanaal is het te zien met Nederlands commentaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het weer zo dat het op de gratis Fox met NL commentaar is en op de betaalzenders direct Amerikaanse stream zegmaar? Zo was het vorig jaar meen ik me te herinneren.
NBC commentaar is sowieso +1.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Voor een leek zal de NL leuker zijn idd.
Als je al een tijdje dit volgt, dat wil je echt wel naar de US versie kijken, want commentaar bij NL is om te janken
Daar ging het mij ook niet om, maar ik heb o.a. Eli horen roepen dat het verschil niet te voelen zou zijn en dat hij geen voorkeur heeft. Terwijl Brees duidelijk laat zien dat een quarterback weet hoeveel psi een bal heeft en dus ook een voorkeur zal hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:24 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ook al zou Brady hebben aangevoeld dat de footballs deflated waren, dan is het niet zijn taak om naar de refs te stappen en dit te vertellen. Verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de psi van een football kan dalen door verschillende weer en temperatuur omstandigheden
Lynch is ook gewoon een mongool door dit zo aan te pakken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:01 schreef Maravilla het volgende:
Deflategate, Marshawn Lynch' mogelijke boetes.Laat het maar snel zondag zijn.
Ik kijk eigenlijk meer uit naar de draft dan naar zondag (oftewel ik kijk helemaal niet uit naar zondag).quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:01 schreef Maravilla het volgende:
Deflategate, Marshawn Lynch' mogelijke boetes.Laat het maar snel zondag zijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk meer uit naar de draft dan naar zondag (oftewel ik kijk helemaal niet uit naar zondag).
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hatequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Lynch is ook gewoon een mongool door dit zo aan te pakken.
Iedere NFL player weet dat dit erbij hoort, en daar heeft hij ook voor getekend.
Als bond moet je zo'n player geen boete geven van een paar k, want dat voelt zo iemand toch niet.
Of meteen een miljoen, of een wedstrijd schorsen.
Ook als je komt opdagen en zegt "i'm here so I won't get fined", gaat gewoon nergens over.
En ondanks dat het de SuperBowl is, gewoon schorsen or een hele dikke boete geven.
Hij praat wel dom.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef PirE het volgende:
[..]
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate![]()
![]()
![]()
Hij is gehaald om te presteren op het veld en daar betaald Paul Allen hem ook voor, niet voor zijn media-geilheid. Lynch is ook niet dom, maarja hij is zwart met dreads dus hij zal wel een thug zijn.
En vandaag ook weer, iedereen weet dat hij niks gaat zeggen maar toch staan ze daar allemaal met hun camera's en microfoons om dat te registreren en vervolgens is het groot nieuws dat hij niks zegt![]()
En morgen (nouja morgenochtend) gewoon even kijken naar Conan O'Brien. Gronk vs Beast Mode in Mortal Kombat X
Ik vind hem een fantastische RB, een van de attractiefste in de league. Ik kan me er niet zo aan storen maar het is natuurlijk wel verschrikkelijk hautain hoe hij zich opstelt richting de fans en media. De man verdient een godsvermogen met zijn hobby wat mogelijk wordt gemaakt door die fans en de media, dan kun je best wel een paar keer normaal antwoord geven. Hij zou zich waarschijnlijk niet zo opstellen als hij iedere dag in de bouw stond.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij is gehaald om te presteren op het veld en daar betaald Paul Allen hem ook voor, niet voor zijn media-geilheid. Lynch is ook niet dom, maarja hij is zwart met dreads dus hij zal wel een thug zijn.
En vandaag ook weer, iedereen weet dat hij niks gaat zeggen maar toch staan ze daar allemaal met hun camera's en microfoons om dat te registreren en vervolgens is het groot nieuws dat hij niks zegt![]()
En morgen (nouja morgenochtend) gewoon even kijken naar Conan O'Brien. Gronk vs Beast Mode in Mortal Kombat X
quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:27 schreef Seam het volgende:
Gaat weer leuk worden om die al mensen hier te zien die het totaal niet snappen
Nee lekker klein houden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:56 schreef Seam het volgende:
oh wist niet dat het op het open kanaal kwam. Aan de ene kant wel leuk, maar ik zit niet te wachten op de uitleg van het spelletje.
Ik wil helemaal niet dat het klein blijft hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh ja dat ben ik helemaal met je eens! Dankzij de SB een aantal jaren geleden werd ik ook liefhebber. Maar ik vind het grappig om ieder jaar exact dezelfde vragen terug te zien
2 hoofdletters zijn te veel. Trusten. En ik kijk uit naar de Superbowl.quote:
Vorig jaar keek ik er meer naar uit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk meer uit naar de draft dan naar zondag (oftewel ik kijk helemaal niet uit naar zondag).
44-7 Pats.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef djmarshal het volgende:
Kom maar op mensen... Voorspelling voor zondag?!
Ik denk dat het tegen de verwachting in toch veel gescoord gaat worden...
31-24 voor de Patriots.. GO PATS!!
Ik heb het over hem als persoon, niet als NFL playerquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Vorig jaar keek ik er meer naar uit.
Wanneer is iets een dynasty? Vanaf drie opeenvolgende titels?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:21 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Waarom?
1 superbowl winnen stelt niet zo veel voor, dynasties worden niet vergeten![]()
Daar is geen officiële standaard voor...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wanneer is iets een dynasty? Vanaf drie opeenvolgende titels?
Dat lijkt me een redelijke vereiste ja.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
.
Ik zou zelf zeggen 3 SB wins in 5 a 6 jaar toch wel minstens nodig (dus wmb de Pats ook, de Packers in de sixites kantje boord)
Geen enkel team heeft er 3 op een rij gewonnenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat lijkt me een redelijke vereiste ja.
Het zou inderdaad cru zijn om de Steelers van eind jaren zeventig niet als dynasty te betitelen, omdat ze er geen drie op rij wonnen. Of de 49ers van Montana.
'Lipitor, get yours today!'quote:
Truequote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:15 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
maar het is toch wel weer een stapje dichter bij...
Ik ben patriots supporterquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
http://www.bbc.com/sport/0/american-football/31061178
Redelijke recap imo.
Vanwaar de voorkeur voor de Patriots eigenlijk?
Op FOX international, de betaalde dus, heb je niet gewoon de VS reclames, maar NLe??quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zit te twijfelen of ik gameday moet nemen voor de superbowl. Heb de rest allemaal op foxsports gekeken, maar voor de superbowl is gameday misschien nog wel de moeite waard, al is het maar om die irritante nederlandse commercials te ontlopen.
Je hebt de hele tijd MLB, NFL en NBA promo reclame, steeds dezelfde. Lijkt een beetje op de oude ESPN America reclames.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Op FOX international, de betaalde dus, heb je niet gewoon de VS reclames, maar NLe??
Dit dus, kan het normaal wel hebben omdat ik vaak half zit te kijken, maar tijdens de superbowl werd ik er vorig jaar helemaal gek van.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt de hele tijd MLB, NFL en NBA promo reclame, steeds dezelfde. Lijkt een beetje op de oude ESPN America reclames.
Hmm, dan maar een streampje erbij zoeken voor in de reclame ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je hebt de hele tijd MLB, NFL en NBA promo reclame, steeds dezelfde. Lijkt een beetje op de oude ESPN America reclames.
BBC zendt het nog steeds uit toch? En de reclames zijn juist leuk tijdens de SB.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Het was altijd tof toen het nog bij de bbc was. Geen reclame en originele commentaar
Volgens mij niet op een openbaar kanaal, of je moet beschikken over het Duitse SAT.1 of het Engelse Channel 4/Sky. Anders kan je een illegale stream zoeken of voor 7,50 op NFL Game Pass kijken.quote:Op zondag 1 februari 2015 03:20 schreef 426451 het volgende:
Weten jullie misschien waar ik de Superbowl kan kijken met originele commentaar op TV?
Vroeger kon ik bij de BBC terecht en vorige jaar, kan ik niet meer herinneren, bij een andere buitenlandse kanaal en heb geen Fox 2 ofzoiets.
Ik heb niet echt zin om naar die wedstrijd te kijken met die zouteloze, saaie Nederlandse Commentaar, had vorige jaar geprobeerd te kijken, maar dan val ik gewoon in slaap door hun...
Alvast bedankt
Ik ga ook voor de Patriots. 24-20. Volgens mij voorspelt elke analyst 20 nog wat tegen 20 nog wat.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:52 schreef maerk het volgende:
Mijn SB voorspelling:
Moeilijk voorspellen maar ik verwacht een Patriots win met een grote rol voor Blount.
Lynch is the center piece van deze offense. Maar met een nieuw contract voor Russell Wilson zal het lastig worden om sommige andere spelers te behouden.quote:The Seattle Seahawks not only want Marshawn Lynch around next year, but they've made a significant commitment to keep him on their team, possibly, for the rest of his career.
On the heels of another dominant season for the running back nicknamed "Beast Mode," multiple sources tell me Seattle has made Lynch an offer on a huge contract extension that would keep him in a Seahawks uniform for years to come.
Correct.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Met Gamepass heb je de commercials erbij toch?
Ook net gezien, vooral dat stukje over Goodell vond ik wel leuk.quote:
hmm jammer, bedankt nonetheless!quote:Op zondag 1 februari 2015 03:46 schreef BobW het volgende:
[..]
Volgens mij niet op een openbaar kanaal, of je moet beschikken over het Duitse SAT.1 of het Engelse Channel 4/Sky. Anders kan je een illegale stream zoeken of voor 7,50 op NFL Game Pass kijken.
Die gamepass lijkt ieder jaar slechter te worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:48 schreef rgras het volgende:
[..]
Correct.
Ik moet wel zeggen dat Gamepass dit jaar minder soepel loopt dan voorgaande jaren, is dit meer mensen opgevallen?
Je kan volgens mij ook via de live stream van NBC kijken. Met de Hola Better internet plugin via chrome.quote:Op zondag 1 februari 2015 10:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch maar gamepass genomen voor de superbowl, nu lekker de hele dag beetje oude superbowls terug kijken.
Vooral die uit de jaren 80 zijn nog geweldig om te zien, het verschil in regelgeving kan niet groter zijn.
Vind het gezien de huidige fysieke eigenschappen wel begrijpelijk dat er zoveel extra regels zijn om de spelers te beschermen, maar het haalt toch wel wat kijk plezier weg.
00:30 ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is de kick-off in Nederland ongeveer? Je weet wanneer de eerste bal wordt getrapt
Morgen pas.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is de kick-off in Nederland ongeveer? Je weet wanneer de eerste bal wordt getrapt
Om 0.30 tot 4.30 op een zondagquote:Op zondag 1 februari 2015 17:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaan jullie thuis kijken of in een café o.i.d?
Ik kan vanavond naar een café gaan, alleen heb morgen om 9 uur college, dus blijf maar thuis.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zin eigenlijk in een tent vol met dronken Amerikanen(exchange students en zo)
Raar eigenlijk toch?
Of eersste helft kijken, als je in de buurt woont kan je ook na de halftime show vertrekkenquote:Op zondag 1 februari 2015 17:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik kan vanavond naar een café gaan, alleen heb morgen om 9 uur college, dus blijf maar thuis.
Daar ken ik mezelf te goed voor, dan blijf ik hangen.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of eersste helft kijken, als je in de buurt woont kan je ook na de halftime show vertrekken
Nederlands commentaar, en wel half-time show jaquote:Op zondag 1 februari 2015 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
Is de uitzending op FOX (UPC kanaal 11) met Amerikaans commentaar en half time show?
Wie is er dood neergevallen?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:17 schreef Smoofie het volgende:
Hallo DAM, nog theorieën over Ajax en hartproblemen?
oke, doei!quote:Op zondag 1 februari 2015 19:18 schreef Guard het volgende:
Nou veel plezier allemaal, ik ga echt niet kijken vandaag.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nog nooit NFL of de SuperBowl gekeken. Iemand ergens een eenvoudige site waarin ik kan lezen hoe de sport precies gaat. Ik begrijp dat je punten scoort door 10 yards verder te komen en extra punten in de endzone en door hem door het doel te schieten, maar verder is het nog wat lastig te begrijpen.
A joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Desonddanks is straks 20x hetzelfde verhaal afsteken wel redelijk vermoeiendquote:
Nope over the air channels, ieder jaar rouleert de SB tussen de zenders die NFL uitzenden (Fox, CBS en NBC).quote:Op zondag 1 februari 2015 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met uitzendrechten enzo in de VS zit? Is het, zoals hier Fox, een betaalkanaal? Of is het gratis? En hoeveel zenders zenden het uit eigenlijk, alleen NBC?
1,5 uur na de kick-off (ongeveer)quote:Op zondag 1 februari 2015 21:11 schreef AF_ het volgende:
Zeg NFL volgers, iemand een idee hoe laat de halftime show ongeveer is?
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Met Hola kun je trouwens gratis de stream van NBC bekijken
Oke bedanktquote:
00:30 starttijd, cointoss etc, dus ongeveer 00:35, dus uurtje of 2 half timequote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe laat is de kickoff![]()
Fox begint om 23:15 zag ik
Ik heb gelukkig nog foxsports achter de hand met amerikaans commentaarquote:Op zondag 1 februari 2015 21:38 schreef ssebass het volgende:
Beter doet gamepass het vanavond wel vloeiend. Anders maar op Fox kijken en drie uur luisteren naar uitleg van het spel
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Navond!
Nog meer Hawks fanatics hier? Of ben ik de enige?
Hehehequote:Op zondag 1 februari 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Yay!
hf want gl hebben we niet nodig
Ach, als het maar gezellig is!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hehehe, Zijn hier wel in de minderheid vrees ik.
Ja, daar moet je dus Hola oid voor hebben. Die verandert zgn. jouw IP Country; die stream is US only.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Deze http://stream.nbcsports.c(...)ports.com/liveextra/ doet het bij mij in ieder geval niet.
Dit dus.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, daar moet je dus Hola oid voor hebben. Die verandert zgn. jouw IP Country; die stream is US only.
Maak je gebruik van Hola? is wat langzamer maar zou je beeld moeten opleveren.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Deze http://stream.nbcsports.c(...)ports.com/liveextra/ doet het bij mij in ieder geval niet.
Daarom juist die streamquote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maak je gebruik van Hola? is wat langzamer maar zou je beeld moeten opleveren.
Ik heb fox sports international dus die staat aan. Alleen waarschijnlijk geen reclames straks
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, daar moet je dus Hola oid voor hebben. Die verandert zgn. jouw IP Country; die stream is US only.
Holyshit, wat handig!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maak je gebruik van Hola? is wat langzamer maar zou je beeld moeten opleveren.
Ik heb fox sports international dus die staat aan. Alleen waarschijnlijk geen reclames straks
Hmm. Dan geef ik het op, ga niet een crappy stream alleen daarvoor kijken.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:42 schreef hmmmz het volgende:
Volgens mij ook geen reclames, of in ieder geval niet altijd dezelfde als op tv, op de stream.
Mijn wekker gaat om half 5. Ik kijk wel hoelang ik het volhou.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Was dit jaar juist van plan om een keer Super Bowl te gaan kijken, maar moet morgen om 06:00 op en heb een belangrijk tentamen, helaas![]()
Veel plezier aan iedereen die wel gaat kijken.
Dan juist... Nachtje doorhalen. Ben je wss fitter dan met 5 a 6 uur slaapquote:Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Was dit jaar juist van plan om een keer Super Bowl te gaan kijken, maar moet morgen om 06:00 op en heb een belangrijk tentamen, helaas![]()
Veel plezier aan iedereen die wel gaat kijken.
Mja stage tot 17:00 met tussendoor dus tentamen, geen goed planquote:Op zondag 1 februari 2015 22:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dan juist... Nachtje doorhalen. Ben je wss fitter dan met 5 a 6 uur slaap
Het is geen crappy stream, goede kwali!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hmm. Dan geef ik het op, ga niet een crappy stream alleen daarvoor kijken.
Joah vind ik ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het is geen crappy stream, goede kwali!
Meh, zet ik de tv wel aan op mute.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:47 schreef hmmmz het volgende:
@LiveExtra @NBCSports @nbc @SNFonNBC Will your live stream have all the same commercials as the TV broadcast? #SuperBowlXLIX
NBC Sports LiveExtra @LiveExtra 3h3 hours ago
@jeffdanoff @NBCSports @nbc @SNFonNBC no, but they'll be posted here as soon as they air: http://nbcsports.com/ads
Nee ik bedoel, ik ga niet ipv die goede stream een crappy ("illegale") stream kijken, alleen voor de ads. .quote:Op zondag 1 februari 2015 22:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het is geen crappy stream, goede kwali!
Ow, op die manier. Ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 1 februari 2015 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, ik ga niet ipv die goede stream een crappy ("illegale") stream kijken, alleen voor de ads. .
Dan heb ik nog anderhalf uur om te leren. Snel beginnen dus voordat de SB begintquote:
Ik ga eens kijken of er wat in de slaapkamer te beleven valt.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dan heb ik nog anderhalf uur om te leren. Snel beginnen dus voordat de SB begint
quote:Op zondag 1 februari 2015 22:52 schreef Seam het volgende:
Ik ga denk ik toch voor Brady juichen, omdat het een levende legende is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |