abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148836591
Die serie voordat de Hawks die fake FG touchdown scoorden, wtf doet Capers daar? Hele dag flinke pressure op Wilson en dan op 3th&19 staan er 4 LB/CB in het midden van het veld te koekeloeren. :')
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_148837094
Come on Seahawks.
U MAD?
pi_148837115
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 12:46 schreef zjroentje het volgende:
Die serie voordat de Hawks die fake FG touchdown scoorden, wtf doet Capers daar? Hele dag flinke pressure op Wilson en dan op 3th&19 staan er 4 LB/CB in het midden van het veld te koekeloeren. :')
Two-man rush :')
pi_148839027
Bedankt voor de spoiler }:|
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 19 januari 2015 @ 14:12:07 #6
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148839264

Game manager...
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 19 januari 2015 @ 14:48:25 #7
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_148840479
Brady pakt hem gewoon.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 januari 2015 @ 14:55:05 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_148840725
Ik schrijf Wilson niet af. Ik vind hem gewoon sowieso geen elite QB. Kwaliteit van de Seahawks is inderdaad dat ze niet opgeven. 99% van de teams had in zon situatie al de handdoek in de ring gegooid.

Stomme prevent defense op 3rd & 20+, gaan liggen na een interception terwijl je makkelijk nog 10-15 yards verder had kunnen rennen, vage clock management door run plays waar Seattle klaar voor was waren toch flinke fouten van de Packers.

Tuurlijk het is een verdienste van het niet opgeven van Seattle, maar als de Packers niet zo dom warne geweest was het hooguit nog 19-14 geworden en niet 28-22. Ik snap gewoon niet hoe een team bijna 55 minuten lang kan domineren en dan in de laatste 5 minuten zo inelkaar kan storten, terwijl de Seahawks juist na 55 minuten geen deukje in een pakje boter weten te slaan opeens 21 punten scoren in 4 minuten ofzo :P Dat maakt football juist zo mooi ook, momentum is alles.

Was gisteren wel echt impressed met de Patriots. Wat een overmacht zowel op offensive als op defensive gebied. Heb in ieder geval zin in de Super Bowl als neutrale kijker :D Denk een low scoring game in ieder geval.
pi_148843246
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef Kyran het volgende:
Ik schrijf Wilson niet af. Ik vind hem gewoon sowieso geen elite QB. Kwaliteit van de Seahawks is inderdaad dat ze niet opgeven. 99% van de teams had in zon situatie al de handdoek in de ring gegooid.

Stomme prevent defense op 3rd & 20+, gaan liggen na een interception terwijl je makkelijk nog 10-15 yards verder had kunnen rennen, vage clock management door run plays waar Seattle klaar voor was waren toch flinke fouten van de Packers.

Tuurlijk het is een verdienste van het niet opgeven van Seattle, maar als de Packers niet zo dom warne geweest was het hooguit nog 19-14 geworden en niet 28-22. Ik snap gewoon niet hoe een team bijna 55 minuten lang kan domineren en dan in de laatste 5 minuten zo inelkaar kan storten, terwijl de Seahawks juist na 55 minuten geen deukje in een pakje boter weten te slaan opeens 21 punten scoren in 4 minuten ofzo :P Dat maakt football juist zo mooi ook, momentum is alles.

Was gisteren wel echt impressed met de Patriots. Wat een overmacht zowel op offensive als op defensive gebied. Heb in ieder geval zin in de Super Bowl als neutrale kijker :D Denk een low scoring game in ieder geval.
Packers faalden gewoon hard in de red zone.
1e kwart had het eigenlijk al 28-0 moeten staan
Als je dan 2 FG haalt uit 4 mogelijkheden, dan doe je iets niet goed.

Daarnaast is het natuurlijk ongelofelijk dat je die onside kick zo behandeld. En daarna gewoon 3 keer over je heen laat lopen als defense zijnde.

Verdiend vind ik het niet, maar Packers verdienen het ook niet op zo'n manier.
Ik had het de Packers alleen wel 10 keer meer gegund dan Seattle.

Nu maar hopen dat Brady zijn ring pakt, want die hebben er dit jaar veel meer recht op dan Seattle.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_148843358
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:04 schreef Guard het volgende:
Bedankt voor de spoiler }:|
Wat doe je dan hier. :D

Ik heb getwijfeld om het erin te zetten, maar als je hier langs komt terwijl je het nog unspoiled wilt kijken verdien je niet beter. :6
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_148843457
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat doe je dan hier. :D

Ik heb getwijfeld om het erin te zetten, maar als je hier langs komt terwijl je het nog unspoiled wilt kijken verdien je niet beter. :6
ik kom ook nooit in het topic als ik nog wedstrijden wil zien, maar door jouw briljante tt kwam de spoiler dus wel in myat voorbij
pi_148844103
How to watch a come-back....

when you walked out on your team
pi_148845925
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef Guard het volgende:

[ afbeelding ]

Dan ben je de ultieme lul, zou me kapot schamen om op deze foto te staan.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_148846019
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:55 schreef bambino het volgende:

[..]

Packers faalden gewoon hard in de red zone.
1e kwart had het eigenlijk al 28-0 moeten staan
Als je dan 2 FG haalt uit 4 mogelijkheden, dan doe je iets niet goed.

Daarnaast is het natuurlijk ongelofelijk dat je die onside kick zo behandeld. En daarna gewoon 3 keer over je heen laat lopen als defense zijnde.

Verdiend vind ik het niet, maar Packers verdienen het ook niet op zo'n manier.
Ik had het de Packers alleen wel 10 keer meer gegund dan Seattle.

Nu maar hopen dat Brady zijn ring pakt, want die hebben er dit jaar veel meer recht op dan Seattle.
Hopelijk gaan teams eindelijk eens doorhebben dat je met field goals geen wedstrijd wint en met 4th en een paar yards er gewoon beter voor kan gaan in de red zone (of daarbuiten for that matter) ipv voor een field goal te gaan.

Maar goed dan nog mag je nooit een wedstrijd uit handen geven die je 55 minuten lang domineert. Wedstrijd deed me een beetje denken aan de CL-finale van 2007? waarin AC Milan bij de rust met 3-0 voorstaat en uiteindelijk na penalty's verliest.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2015 17:05:32 ]
pi_148848241
Ik had het eerlijk gezegd toch wel verwacht dat de Hawks (helaas) terug zouden komen. Dat het in de laatse 5 minuten gebeurde alleen niet. Kan wel lekker rustig de SB kijken zo.
pi_148848904
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:04 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Hopelijk gaan teams eindelijk eens doorhebben dat je met field goals geen wedstrijd wint en met 4th en een paar yards er gewoon beter voor kan gaan in de red zone (of daarbuiten for that matter) ipv voor een field goal te gaan.

Maar goed dan nog mag je nooit een wedstrijd uit handen geven die je 55 minuten lang domineert. Wedstrijd deed me een beetje denken aan de CL-finale van 2007? waarin AC Milan bij de rust met 3-0 voorstaat en uiteindelijk na penalty's verliest.
Jup dat was ook een domme fout. Met 4th en inches er niet voor gaan...
En dan niet 1 keer, maar 2 keer.
Ik dacht bij die 2e keer echt, oh nu gaat die er wel voor "field goal unit is coming out" ik zat echt te kijken WAT???

Beetje eigen schuld dikke bult, maar als je cheert voor de Packers voelt het wel aardig kut op dat moment.
Ik zat met zoveel plezier te kijken naar falende Wilson en zijn offense. En dan in 5-10 minuten het zo laten lopen...
Die OT drive was ook gekkenwerk, ging allemaal veel te snel, en de packers zaten geloof ik half in het vliegtuig naar huis. Te veel spanning misschien...
  maandag 19 januari 2015 @ 18:39:39 #17
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_148849336
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef Guard het volgende:

[ afbeelding ]

Dit doet me denken aan City supporters die weg liepen en uiteineljk laatste seconde scoorde Aquero nog en werden ze kampioen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 19 januari 2015 @ 19:10:27 #18
256829 Sokz
Livin' the life
pi_148850338
Zijn OT's meestal zo'n walk-in-a-park voor de coinflip winning partij? Also mag ik wat meer domme vragen stellen?

- Tijdens regular season spelen ze 16 wedstrijden? Tegen wie spelen ze die? 5x tegen elke tegenstander binnen je divisie? Één keer tegen ieder binnen je eigen conference? En vervolgens tellen je punten enkel binnen je eigen divisie? :p en een playoff wedstrijd oid? Ik zie afgelopen seizoen namelijk maar 2 teams een tie gespeeld hebben alleen zitten die in verschillende conferences en was altijd onder de assumptie dat conferences pas meeten in de superbowl :p

College football is voor mij nog een groter vraagteken met al die sugar bowls en wat nog meer :P
  maandag 19 januari 2015 @ 19:18:14 #19
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_148850574
quote:
99s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:10 schreef Sokz het volgende:
Zijn OT's meestal zo'n walk-in-a-park voor de coinflip winning partij? Also mag ik wat meer domme vragen stellen?

- Tijdens regular season spelen ze 16 wedstrijden? Tegen wie spelen ze die? 5x tegen elke tegenstander binnen je divisie? Één keer tegen ieder binnen je eigen conference? En vervolgens tellen je punten enkel binnen je eigen divisie? :p en een playoff wedstrijd oid? Ik zie afgelopen seizoen namelijk maar 2 teams een tie gespeeld hebben alleen zitten die in verschillende conferences en was altijd onder de assumptie dat conferences pas meeten in de superbowl :p

College football is voor mij nog een groter vraagteken met al die sugar bowls en wat nog meer :P
Je speelt 2x tegen je tegenstanders(home and away) uit je divison. Vervolgens een aantal tegenstanders van je conference en een aantal van de andere conference.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_148851191
quote:
99s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:10 schreef Sokz het volgende:

6x eigen division (uit en thuis tegen de 3 andere teams)
tegen een hele division uit eigen conference en uit de andere conference (2x4 games)
De 2 teams uit de overgebleven 2 divisions uit eigen conference die in het voorgaande jaar op dezelfde plek geeindigd zijn in hun division.
  maandag 19 januari 2015 @ 19:34:14 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148851214
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:55 schreef bambino het volgende:

Op basis waarvan dan? Regular season record is identiek (12-4), play-off record ook, of is het op basis van point differential (155 voor NE vs 140 voor SEA).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_148852302
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:34 schreef PirE het volgende:

[..]

Op basis waarvan dan? Regular season record is identiek (12-4), play-off record ook, of is het op basis van point differential (155 voor NE vs 140 voor SEA).
Op basis van manier van wedstrijden winnen.
Ik vind NE een beter over komend team dat zijn wedstrijden beter wint.
En op basis van de playoffs, komt NE gewoon veel beter uit de bus.
Statistieken zijn leuk, vooral in de NFl wordt je er mee doodgegooid, maar de meeste daarvan boeien me geen reet.
Op dit moment heeft NE er meer recht op, omdat ze laten zien dat ze echt de opponent kunnen overklassen. En dat gevoel mist bij Seattle. Tegen de Panthers liepen ze soms al erg moeilijk te doen, en tegen de Packers kwamen ze er 50 min niet aan te pas.
NE loopt over de Colts heen en Baltimore waar ze het erg zwaar hadden gooit brady wel 3 TD passes en komt 2 keer terug van 14 achter.
pi_148853567
Ok dus als de Seahawks achter staan en winnen "komen ze er niet aan te pas" is is het de schuld van de tegenstander dat ze winnen, en als Brady achter staat en wint is het zijn verdienste, schoolvoorbeeld van geilen op Brady imho.

Het is de verdienste van de Seahawks' defense dat Greenbay die wedstrijd al niet in het eerste kwart beslist had.

Ik ben absoluut niet voor de Patriots of de Seahawks en het zal me echt aan me ballen jeuken wie er wint, maar dit soort redenaties zijn slaan echt nergens op.
pi_148853629
Eindelijk een superbowl waarbij me het totaal niet uitmaakt wie er wint. Ben fan van de Hawks, maar misschien wel een grotere fan van Brady. Hem gun ik nog een keer een SB nu het nog kan.
Gaat sowieso een fantastische en gelijke pot worden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_148853863
Misschien wil ik eigenlijk ook wel dat Brady wint, en dan ook meteen retired, samen met Peyton. En dan over 5 jaar met zijn 2-en de HoF in.

/wishfull thinking
zijn we van het geilen op die 2 af :P

[ Bericht 16% gewijzigd door Guard op 19-01-2015 20:37:57 ]
pi_148853936
Zit net nog even de samenvatting te kijken van GB-SEA, wat een legendarische pot, en niet qua niveau. Schoolvoorbeeld van je kansen niet pakken en een schoolvoorbeeld van een 'never give up mentality'.
Toen ik Peppers daar zag zitten na de game vond ik het wel een beetje zuur, hem had ik echt wel een Super Bowl gegund.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  maandag 19 januari 2015 @ 20:43:10 #27
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_148854418
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:32 schreef Guard het volgende:
Misschien wil ik eigenlijk ook wel dat Brady wint, en dan ook meteen retired, samen met Peyton. En dan over 5 jaar met zijn 2-en de HoF in.

/wishfull thinking
zijn we van het geilen op die 2 af :P
Brady moet nog 1 keer back-to-back SB's pakken en dan stoppen :+.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 19 januari 2015 @ 21:27:10 #28
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148856566
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef bambino het volgende:

[..]

Op basis van manier van wedstrijden winnen.
Ik vind NE een beter over komend team dat zijn wedstrijden beter wint.
En op basis van de playoffs, komt NE gewoon veel beter uit de bus.
Statistieken zijn leuk, vooral in de NFl wordt je er mee doodgegooid, maar de meeste daarvan boeien me geen reet.
Op dit moment heeft NE er meer recht op, omdat ze laten zien dat ze echt de opponent kunnen overklassen. En dat gevoel mist bij Seattle. Tegen de Panthers liepen ze soms al erg moeilijk te doen, en tegen de Packers kwamen ze er 50 min niet aan te pas.
NE loopt over de Colts heen en Baltimore waar ze het erg zwaar hadden gooit brady wel 3 TD passes en komt 2 keer terug van 14 achter.
Wat Guard zegt, al heb ik wel een voorkeur voor een winnaar.

En die uitslagen zeggen me niks. Seattle had het misschien wel beter gedaan tegen de Ravens/Colts en de Patriots hadden misschien verloren als alle ballen gewoon goed opgepompt waren ;) ;) :')

dat is dus een grapje

[ Bericht 1% gewijzigd door PirE op 19-01-2015 21:48:31 ]
pi_148866124
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef Guard het volgende:
Ok dus als de Seahawks achter staan en winnen "komen ze er niet aan te pas" is is het de schuld van de tegenstander dat ze winnen, en als Brady achter staat en wint is het zijn verdienste, schoolvoorbeeld van geilen op Brady imho.

Het is de verdienste van de Seahawks' defense dat Greenbay die wedstrijd al niet in het eerste kwart beslist had.

Ik ben absoluut niet voor de Patriots of de Seahawks en het zal me echt aan me ballen jeuken wie er wint, maar dit soort redenaties zijn slaan echt nergens op.
Ik ben absoluut niet voor Brady, al kan niemand ontkennen dat het een elite QB is.
Maar ik vond het 2 keer terugkomen veel meer op kracht, dan die ene burst van Seattle in een paar minuten.
Dat lag ook meer aan de slechtheid van de Packers defense dan aan de goedheid van Wilson/offense imo.
Maar goed, ik kijk ook meer door een anti seahawks bril dan door een anti pats bril. Misschien dat dat het is.
Iedereen heeft zijn voorkeuren, en ik gun het de seahawks überhaupt nooit :P
  dinsdag 20 januari 2015 @ 10:33:55 #30
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148867474
Ach ja, als Seattle wint dan ligt het aan de onkunde van de tegenstander. Defense is nou eenmaal bijna 50% van het spelletje. Het is geen Rodgers vs Wilson. De media maakt er altijd maar een qb-duel van en ik snap wel dat sommige mensen dat gaan geloven.

En Brady heeft Gronk, Rodgers heeft Cobb en Nelson, Wilson heeft pedestrian mediocre average receivers.
pi_148867931
"Elite-QB" is echt een media dingetje, leuk om een pre- of postgame show mee vol te lullen.
Verder totaal onbelangrijk.
pi_148868642
Misschien ben ik dan toch makkelijk te beinvloeden door de media maar als je terug zou gaan rond de periode 1998/2000 en ik was GM van een franchise dan zou ik overduidelijk voor Brady hebben gekozen (had ik de kennis van nu).

Dus als men mij ooit nog eens de onmogelijke vraag stelt: Brady of Manning? Dan denk ik toch wel een antwoord te hebben.

Als je hem nu ook ziet, hoeveel jaar kan hij nog door? Nog eens 3/4 goede jaren zou me niet verbazen. Favre kon het ook nog redelijk rekken op die leeftijd.
pi_148869502
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:21 schreef maerk het volgende:
Misschien ben ik dan toch makkelijk te beinvloeden door de media maar als je terug zou gaan rond de periode 1998/2000 en ik was GM van een franchise dan zou ik overduidelijk voor Brady hebben gekozen (had ik de kennis van nu).

Dus als men mij ooit nog eens de onmogelijke vraag stelt: Brady of Manning? Dan denk ik toch wel een antwoord te hebben.

Als je hem nu ook ziet, hoeveel jaar kan hij nog door? Nog eens 3/4 goede jaren zou me niet verbazen. Favre kon het ook nog redelijk rekken op die leeftijd.
Hindsight is always 20/20.
Dan was Ryan Leaf ook nooit gedraft :') om maar eens wat te noemen.
pi_148869998
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Hindsight is always 20/20.
Dan was Ryan Leaf ook nooit gedraft :') om maar eens wat te noemen.
Snap ik, maar de eeuwige vraag is ook: wie heb je liever/vindt je beter? En dat is altijd terugkijken op een periode. Dus over de periode 2000 - 2015, als ik de vraag krijg Brady of Manning? Dan heb ik nu mijn antwoord wel klaar waar ik in het verleden daar nooit echt antwoord op kon of wilde geven. Het blijft een nonsens discussie maar ondanks dat ik ook een liefhebber ben van Manning lijk ik nu toch een duidelijke voorkeur te hebben voor Brady.

Wanneer deze twee retiren zou ik dat een gemis vinden voor de NFL, dit soort iconen zijn schaars in de sportwereld en ik kijk er graag naar.
pi_148870364
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:15 schreef maerk het volgende:

[..]

Snap ik, maar de eeuwige vraag is ook: wie heb je liever/vindt je beter? En dat is altijd terugkijken op een periode. Dus over de periode 2000 - 2015, als ik de vraag krijg Brady of Manning? Dan heb ik nu mijn antwoord wel klaar waar ik in het verleden daar nooit echt antwoord op kon of wilde geven. Het blijft een nonsens discussie maar ondanks dat ik ook een liefhebber ben van Manning lijk ik nu toch een duidelijke voorkeur te hebben voor Brady.

Wanneer deze twee retiren zou ik dat een gemis vinden voor de NFL, dit soort iconen zijn schaars in de sportwereld en ik kijk er graag naar.
De nieuwe iconen zijn er al hoor, o.a. Rodgers (en Luck ook wel, zodra die een SB weet te winnen).
En dan heb je nog QB's die nauwelijks genoemd worden in het rijtje "grote QB's van deze tijd"
Big Ben vind ik persoonlijk leuker om te kijken dan P.Manning, hoe die gast soms uit pressure situaties weet te ontsnappen en er nog een big play van weet te maken ook _O_
pi_148870394
En is flacco elite?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 20 januari 2015 @ 12:34:27 #37
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_148870641
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 10:33 schreef PirE het volgende:
Ach ja, als Seattle wint dan ligt het aan de onkunde van de tegenstander. Defense is nou eenmaal bijna 50% van het spelletje. Het is geen Rodgers vs Wilson. De media maakt er altijd maar een qb-duel van en ik snap wel dat sommige mensen dat gaan geloven.

En Brady heeft Gronk, Rodgers heeft Cobb en Nelson, Wilson heeft pedestrian mediocre average receivers.
Vergeet edelman niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_148874045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:25 schreef Guard het volgende:

[..]

De nieuwe iconen zijn er al hoor, o.a. Rodgers (en Luck ook wel, zodra die een SB weet te winnen).
En dan heb je nog QB's die nauwelijks genoemd worden in het rijtje "grote QB's van deze tijd"
Big Ben vind ik persoonlijk leuker om te kijken dan P.Manning, hoe die gast soms uit pressure situaties weet te ontsnappen en er nog een big play van weet te maken ook _O_
Rodgers maakt de grootste kans een dergelijk groot icoon te worden maar is dat zeker nog niet. Daarna heb je i.m.o. Brees en Roethlisberger, maar die vallen toch echt (nog) onder de categorie Manning/Brady qua status en continuiteit.
Wilson heeft potential om het te worden, net als Luck al is dat nog erg voorbarig.
Flacco, Ryan, Romo, Eli, Rivers, Cutler etc. komen niet in de buurt van Brady/Manning.

Die twee zijn echt de iconen van deze NFL tijd, zo zie ik het in ieder geval.
pi_148874785
Brees is van de generatie Manning/Brady, dus die is klaar.
Ben is redelijk vaak geblesseerd geweest, maar ook nog nooit een heel seizoen zoals Brady en Manning wel, hij komt altijd terug. Minimaal aantal wedstrijden waarin hij gespeeld heeft in een seizoen is 12.

Ik heb het idee dat weinigen de carriere van Big Ben op waarde weten te schatten.
Dit bijvoorbeeld gebeurde in week 8 van dit seizoen:
quote:
Ben Roethlisberger just put himself in the company of some of the best NFL players of all time. With the Steelers' win over the Indianapolis Colts on Sunday, Roethlisberger notched his 100th win as a starting quarterback. Many quarterbacks have 100 wins, obviously, but only Roethlisberger and three others have ever won 100 or more games in their first 150 NFL starts.

Sunday was Roethlisberger's 150th start.

Roethlisberger joins Tom Brady of the New England Patriots, the Steelers' Terry Bradshaw and San Francisco 49ers great Joe Montana.
....

Ben Roethlisberger set franchise records with 522 yards passing and six touchdowns and the Pittsburgh Steelers raced by the Indianapolis Colts 51-34 on Sunday.

Roethlisberger's yardage total was the fourth highest in NFL history. He became the first player to go over 500 yards passing twice as the Steelers (5-3) won consecutive games for the first time this season.
....
Overall:
Roethlisberger has been one of the most efficient passers in NFL history. He currently ranks 9th all-time in NFL passer rating (92.6), 5th in yards per attempt (8.06), and 11th in completion percentage (63.24%) among quarterbacks with a minimum of 1,500 career attempts. He has the fourth highest career winning percentage (.710) as a starter in the regular season among quarterbacks with a minimum of 100 starts. He is one of six quarterbacks in NFL history to have beaten at least 31 of the current NFL teams.

Voeg daar zijn 2 SB ringen bij en je hebt best een aardig cv-tje :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 januari 2015 @ 14:44:42 #40
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_148874839
Voor die enkeling die het toch op FOX gaat kijken

quote:
Zondag 1 februari is de strijd om de Super Bowl live te zien op FOX Sports en FOX. Zodoende kan iedereen in Nederland met digitale televisie genieten van een van de grootste sportevenementen ter wereld. De allesbeslissende eindstrijd van de National Football League (NFL) wordt dit jaar gespeeld in het University of Phoenix Stadium in Arizona en gaat tussen de New England Patriots en de Seattle Seahawks (winnaar Super Bowl 2014). De aftrap vindt plaats om zondagnacht 00.30 uur Nederlandse tijd.

FOX Sports 2
De uitzending op FOX Sports 2 wordt speciaal ingericht voor de echte NFL liefhebbers, met de originele Amerikaanse programma’s en wedstrijdcommentaar. Om 23.00 uur begint het opwarmen met ‘Road to the Super Bowl’, om middernacht gevolgd door de NFL Pre Game Show. Aftrap van de Super Bowl vindt plaats om 00.30 uur.

FOX
De uitzending op het open net van FOX begint om 23.20 uur en wordt gepresenteerd door Pascal Kamperman. Met zijn gasten Ronald Buijs (tevens co-commentator), Hubert Bedford en John Mahnen kijkt hij vooruit naar het spektakel. Het Nederlandse commentaar tijdens de wedstrijd wordt verzorgd door Ronald van Dam. Aftrap van de Super Bowl vindt plaats om 00.30 uur. FOX is voor iedereen met digitale televisie te zien, onder meer bij Ziggo, UPC, Tele2, CanalDigitaal en Caiway op kanaal 11, bij KPN kanaal 14, Digitenne kanaal 26 en Delta kanaal 13.

Half Time Show: Katy Perry & Lenny Kravitz
Traditioneel vindt er in de rust een ‘half time show’ plaats, het podium waar alle internationale topartiesten maar al te graag voor in aanmerking komen. Dit jaar is de eer om zich te presenteren aan een wereldwijd miljoenenpubliek gegund aan Katy Perry en Lenny Kravitz.

De Super Bowl is in de nacht van zondag 1 februari op maandag 2 februari vanaf 00.30 uur LIVE met Amerikaans commentaar te zien op FOX Sports 2, via foxsports.nl en de FOX Sports NL-apps. De wedstrijd is ook rechtstreeks met Nederlands commentaar te zien op de gratis digitale zender FOX.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_148874856
quote:
De wedstrijd is ook rechtstreeks met Nederlands commentaar te zien op de gratis digitale zender FOX
Hubert?
Edit: ohw lezen... o|O
quote:
Het Nederlandse commentaar tijdens de wedstrijd wordt verzorgd door Ronald van Dam.

[ Bericht 23% gewijzigd door Guard op 20-01-2015 14:50:39 ]
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:36:51 #42
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148876249
Zouden we ook de Amerikaanse reclames krijgen op het FOX-betaalkanaal? Zal wel niet.

In elk geval gewoon met het Engelse commentaar
pi_148876421
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:42 schreef Guard het volgende:
Brees is van de generatie Manning/Brady, dus die is klaar.
Ben is redelijk vaak geblesseerd geweest, maar ook nog nooit een heel seizoen zoals Brady en Manning wel, hij komt altijd terug. Minimaal aantal wedstrijden waarin hij gespeeld heeft in een seizoen is 12.

Ik heb het idee dat weinigen de carriere van Big Ben op waarde weten te schatten.
Dit bijvoorbeeld gebeurde in week 8 van dit seizoen:

[..]

Voeg daar zijn 2 SB ringen bij en je hebt best een aardig cv-tje :)
Daar heb je wel gelijk in, mocht Big Ben nog een 3e ring pakken (wat ik nog wel zie gebeuren) dan past hij zeker in het rijtje Brady/Manning thuis.

Heb ook wel een zwak voor Roethlisberger, is inderdaad altijd (buitenom zijn rape schandaaltje) een stabiele QB geweest. Als Eagles fan ben ik daar toch altijd wel een beetje jaloers op geweest, McNabb was het uiteindelijk toch ook net niet ondanks dat hij het team vaak in de playoffs kreeg.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:40:30 #44
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_148878367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef Jovatov het volgende:
Zouden we ook de Amerikaanse reclames krijgen op het FOX-betaalkanaal? Zal wel niet.

In elk geval gewoon met het Engelse commentaar
FOX sports voor Pregame show dus en daarna Gamepass.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_148882935
Marrone O-line coach van de Jaguars.

:D
pi_148899048
quote:
The NFL has found that 11 of 12 of the New England Patriots game balls were inflated significantly less than the NFL requires, league sources involved and familiar with the investigation of Sunday's AFC championship game told ESPN.

The investigation found the footballs were underinflated by 2 pounds per square inch of air less than what's required by NFL regulations during the Pats' 45-7 victory over the Indianapolis Colts, according to sources.
De Patriots en cheaten, je verwacht het niet! _O-

Dit lijkt mij erg ver gezocht, ik geloof nooit dat dit bewust zo is gedaan.
pi_148899620
zo ver gezocht is het niet als het 11 van de 12 ballen zijn.
Bovendien hebben onze vrinden in the North-East een reputatie hoog te houden als het op cheaten aankomt :P
pi_148901030
Ik bedoel meer in de zin dat de organisatie hier niet achter zou zitten, lijkt me dan meer een eenmansactie. Hier heb je als Patriots team ook niet direct voordeel mee lijkt me, de Colts zouden dit voordeel dan namelijk ook hebben.
pi_148901084
Colts spelen met hun eigen ballen.

Dit kan verkeerd opgevat worden. :')
pi_148901290
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:56 schreef maerk het volgende:
Ik bedoel meer in de zin dat de organisatie hier niet achter zou zitten, lijkt me dan meer een eenmansactie. Hier heb je als Patriots team ook niet direct voordeel mee lijkt me, de Colts zouden dit voordeel dan namelijk ook hebben.
Tuurlijk, de equipment manager besluit in zijn eentje dat ie de ballen wat minder hard oppompt. Want daar hij heeft zelf heel veel baat bij.....
Hij vertelt het verder ook niet tegen Mr superstar QB die echt wel merkt of een bal minder hard is opgepompt, en die doet vervolgens alsof zijn neus bloedt.

klinkt heel aannemelijk allemaal
pi_148902832
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Tuurlijk, de equipment manager besluit in zijn eentje dat ie de ballen wat minder hard oppompt. Want daar hij heeft zelf heel veel baat bij.....
Hij vertelt het verder ook niet tegen Mr superstar QB die echt wel merkt of een bal minder hard is opgepompt, en die doet vervolgens alsof zijn neus bloedt.

Belichick, Brady en Kraft die samenzitten en bedenken: weetje wat, we laten wat lucht uit de ballen want dan kunnen we ze veel makkelijker vangen, dat klinkt lekker aannemelijk. Met een eenmansactie bedoel ik ook dat er een of andere dodo gewoon zijn werk niet goed heeft gedaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:59 schreef zjroentje het volgende:
Colts spelen met hun eigen ballen.

Dit kan verkeerd opgevat worden. :')
Ik weet niet hoe dat zit. Spelen teams echt met eigen ballen? Dat lijkt me behoorlijk dubieus, er is toch gewoon een league standard, laat officiating dit dan lekker faciliteren.
pi_148903078
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:09 schreef maerk het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe dat zit. Spelen teams echt met eigen ballen? Dat lijkt me behoorlijk dubieus, er is toch gewoon een league standard, laat officiating dit dan lekker faciliteren.
Ja, elk team levert 12 ballen. Die worden 2 uur voor kickoff gecontroleerd door de officials en vervolgens terug gegeven aan de teams. Er mag dan niks meer met de ballen gebeuren. 2 uur voor de wedstrijd waren de ballen dus kennelijk in orde. Na afloop waren er 11 te leeg. Rara, hoe zou dat nou komen? :') Zonder die INT van Brady zou dit overigens nooit een probleem zijn geweest voor de Patriots.
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:46:35 #53
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_148903799
#InflationGate.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:56:19 #54
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148904105
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat vreemd. Die Colts speler had het gelijk door maar een elite QB en de rest van de Pats deed alsof er niks aan de hand is.
Nu was deze wedstrijd wel heel one-sided en ik kan me niet voorstellen dat het de uitkomst heeft veranderd. Vraag me wel af of dit eenmalig was of doet men dit structureel in NE (Ravens-game)?
pi_148904524
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:56 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat vreemd. Die Colts speler had het gelijk door maar een elite QB en de rest van de Pats deed alsof er niks aan de hand is.
Nu was deze wedstrijd wel heel one-sided en ik kan me niet voorstellen dat het de uitkomst heeft veranderd. Vraag me wel af of dit eenmalig was of doet men dit structureel in NE (Ravens-game)?
Cheating is cheating, of je er nu baat bij hebt of niet.
Over dat videotape gebeuren van BB gaan ook de geruchten dat ie dat regelmatig deed, dus het zou me niets verbazen dat ze dit ook vaker gedaan hebben, onder het mom van "wat niet weet wat niet deert"
waarmee ik dus niet zeg dat dat ook daadwerkelijk gebeurd is
  woensdag 21 januari 2015 @ 17:00:42 #56
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_148913606
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Cheating is cheating, of je er nu baat bij hebt of niet.
Over dat videotape gebeuren van BB gaan ook de geruchten dat ie dat regelmatig deed, dus het zou me niets verbazen dat ze dit ook vaker gedaan hebben, onder het mom van "wat niet weet wat niet deert"
waarmee ik dus niet zeg dat dat ook daadwerkelijk gebeurd is
Dat videotaping was niet echt illegaal op dat moment. Dat heeft hij jaren gedaan. Maar na spygate hebben de pats een hogere win percentage dan ervoor dus tja :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_148917810
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat videotaping was niet echt illegaal op dat moment. Dat heeft hij jaren gedaan. Maar na spygate hebben de pats een hogere win percentage dan ervoor dus tja :{.
Oh nee dan is het wel ok... 8)7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 januari 2015 @ 19:26:11 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_148918387
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het gaat er denk ik meer om dat zij dit soort vieze spelletjes vaker hebben gespeeld en dus niet te flauw zullen zijn om dit weer te doen.
pi_148918510
Beide QB's hebben deze ballen gebruikt, dus wat is het probleem?
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:36:28 #60
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148918755
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:28 schreef rgras het volgende:
Nee, Colts gebruiken hun eigen ballen voor hun offense.
pi_148918829
Hmm. Ik kan mij niet voorstellen dat de Pats het nodig hebben gevonden om zoiets te doen.. zij waren de favorieten en hebben een indrukwekkend track record vs de Cols @ Foxborough.
pi_148918859
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:28 schreef rgras het volgende:
Dat is dus niet waar, ieder team gebruikt zijn eigen ballen.
En nee de Colts hadden niet gewonnen als de Pats hun balletjes volgens regulatie hadden opgepomt.
Het gaat om het principe
pi_148918932
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar, ieder team gebruikt zijn eigen ballen.
En nee de Colts hadden niet gewonnen als de Pats hun balletjes volgens regulatie hadden opgepomt.
Het gaat om het principe
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:38 schreef rgras het volgende:
Hmm. Ik kan mij niet voorstellen dat de Pats het nodig hebben gevonden om zoiets te doen.. zij waren de favorieten en hebben een indrukwekkend track record vs de Cols @ Foxborough.
Daarnaast kan je verwachten dat zoiets uitkomt, dus de logica ontbreekt.
pi_148919005
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:41 schreef rgras het volgende:

[..]

[..]

Daarnaast kan je verwachten dat zoiets uitkomt, dus de logica ontbreekt.
Dus is het niet gebeurd?
pi_148919043
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Dus is het niet gebeurd?
Zeg ik dat? Nee. Ik geef alleen aan dat de logica ontbreekt en dat ik mij daarom niet kan voorstellen dat dit een gecoördineerde actie was.
pi_148919153
Het zal wel weer met een sisser aflopen, Pats een draft pick kwijt of zo als "ergste" uitkomst
  woensdag 21 januari 2015 @ 20:00:46 #67
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148919565
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:47 schreef Guard het volgende:
Het zal wel weer met een sisser aflopen, Pats een draft pick kwijt of zo als "ergste" uitkomst
pi_148919757
;)
pi_148925736
Colts hadden het dus na de wedstrijd in de reguliere competitie al aan de league aangegeven dat ze dachten dat de Pats deflated ballen gebruikten ....
  woensdag 21 januari 2015 @ 22:43:06 #70
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148926934
Ik zie dat gamepass nu ook alleen de superbowl aanbiedt :)
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148928987
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:13 schreef zjroentje het volgende:
Colts hadden het dus na de wedstrijd in de reguliere competitie al aan de league aangegeven dat ze dachten dat de Pats deflated ballen gebruikten ....
Ja maar ook toen was het een ongecoordineerde actie hoor, geheel en al toeval, dat zouden de Patriots nooit met opzet doen ;)
Wat ik verder niet snap is dat er geen ref is die dat gemerkt heeft. Voor dan wel na iedere play is er minstens 1 die de ball in handen heeft.
pi_148931898
Als je denkt dat dit gewoon "toeval" is dat 11 van de 12 ballen lichter waren dan spoor je gewoon niet. Dan ben je een homer fan met een hoofdletter H. Sorry, andere woorden kan ik er niet voor gebruiken.

Het gaat er niet om of ze er voordeel bij hebben of nadeel. Het gaat er niet eens om of het invloed had op de uitslag. Het gaat er om dat het gebeurd is. Punt uit. Nou word door elke fan dat hele "ze hadden ook met plastic ballen gewonnen" excuus gebruikt. Dat klopt. Neemt niet weg dat wat ze gedaan hebben tegen de regels is.

Met andere woorden: elk team mag de regels overtreden zolang het toch geen invloed heeft op de wedstrijd? Wat een onzin. Regels zijn regels.
pi_148932274
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 22:43 schreef hmmmz het volgende:
Ik zie dat gamepass nu ook alleen de superbowl aanbiedt :)
poeh 7,50 voor 1 wedstrijd :') En ik dacht dat ze bij foxsports maf waren voetbalwedstrijden voor 6 euro per wedstrijd te laten betalen.
Overigens zal NBC de superbowl gratis streamen! Uiteraard alleen voor Amerikanen, maar met Hola better internet kun je dat makkelijk omzeilen ^O^

[ Bericht 13% gewijzigd door Seam op 22-01-2015 01:55:33 ]
pi_148932678
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:29 schreef Seam het volgende:

[..]

poeh 7,50 voor 1 wedstrijd :') En ik dacht dat ze bij foxsports maf waren voetbalwedstrijden voor 6 euro per wedstrijd te laten betalen.
Overigens zal NBC de superbowl gratis streamen! Uiteraard alleen voor Amerikanen, maar met Hola better internet kun je dat makkelijk omzeilen ^O^
Voor die 7.50 mag je ook naar de Pro Bowl kijken. ;)
Daarnaast kan je tot 11 februari ook nog kijken naar NFL Network en allerlei games van eerdere seizoenen. Dus zo slecht is het niet.
pi_148934155
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Als je denkt dat dit gewoon "toeval" is dat 11 van de 12 ballen lichter waren dan spoor je gewoon niet. Dan ben je een homer fan met een hoofdletter H. Sorry, andere woorden kan ik er niet voor gebruiken.

Een conclusie als deze trekken achter je toetsenbord zonder feitelijk bewijsmateriaal getuigt ook niet direct van goed 'sporen' lijkt me.

Deze discussie zal gaan tussen 'homer fans' en de vooringenomen tegenstanders die na spygate niets meer zullen geloven van BB. Daar tussen zitten de neutralen die dan ook graag enig bewijs willen zien.
pi_148934412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:10 schreef maerk het volgende:

[..]

Een conclusie als deze trekken achter je toetsenbord zonder feitelijk bewijsmateriaal getuigt ook niet direct van goed 'sporen' lijkt me.

Je kan toch niet met goed fatsoen volhouden dat dit toeval is?

Dat wil trouwens niet zeggen dat dit geen actie van een eenling is, maar de Pats hebben hier gewoon de regels overtreden en dienen daarvoor gestraft te worden.
pi_148934690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je kan toch niet met goed fatsoen volhouden dat dit toeval is?

Dat wil trouwens niet zeggen dat dit geen actie van een eenling is, maar de Pats hebben hier gewoon de regels overtreden en dienen daarvoor gestraft te worden.
Dat claim ik ook niet. Maar wat weten we nu feitelijk? Helemaal niks, er is geen duidelijke tijdlijn met betrekking tot wat er met die ballen is gebeurd, wie heeft ze allemaal in de handen gehad? De refs misschien nog tussendoor?

En welke persoon heeft dan bewust lucht uit die ballen gelaten,? Ik hoor het graag.
pi_148935388
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:10 schreef maerk het volgende:

[..]

Deze discussie zal gaan tussen 'homer fans' en de vooringenomen tegenstanders die na spygate niets meer zullen geloven van BB. Daar tussen zitten de neutralen die dan ook graag enig bewijs willen zien.
Bewijs? CSI Foxborough die vingeradrukken van de ballen komt nemen en de compressor op Patriot Place komt controleren?

Als dit al eerder gemeld is en uit onderzoek blijkt dat er afgelopen weekend 11 van de 12 ballen niet comform regulations waren, dan hebben de Patriots ermee zitten knoeien, dat is niet zo'n heel vreemde aanname. Zeker als de ballen 2 uur voor de wedstrijd nog ok zijn bevonden.
Wie het gedaan heeft is irrelevant, het was echt geen Colt fan die probeerde de Patriots te naaien.
Het was de Patriots organisatie. Ik vermoed niet dat BB zelf met de ballen heeft geklooid nee, maar ik vermoed dat hij er wel vanaf wist.
pi_148935502
Welke idioot verzint het dan ook dat de beide offenses met eigen ballen mogen spelen?
if you ain't cheating you ain't trying
pi_148935928
quote:
7s.gif Op donderdag 22 januari 2015 01:29 schreef Seam het volgende:

[..]

6 euro?
Vorig seizoen ja.
Dit seizoen is het 12 euro.
Ze zijn compleet idioot bij Fox.
Twente morgen:

TWE - HER
23-01-2015 20:00
Heracles Almelo
¤ 11.95

Met een online kijkcode kunt u een live wedstrijd naar keuze bekijken uit de Eredivisie, KNVB Beker, Jupiler

7,50 voor het grootste jaarlijkse sport evenement vindt ik persoonlijk nog meevallen.
pi_148936003
ja maar Heracles man... Dit is toch wel even groter dan de Super Bowl natuurlijk _O-
pi_148936314
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Bewijs? CSI Foxborough die vingeradrukken van de ballen komt nemen en de compressor op Patriot Place komt controleren?

Als dit al eerder gemeld is en uit onderzoek blijkt dat er afgelopen weekend 11 van de 12 ballen niet comform regulations waren, dan hebben de Patriots ermee zitten knoeien, dat is niet zo'n heel vreemde aanname. Zeker als de ballen 2 uur voor de wedstrijd nog ok zijn bevonden.
Wie het gedaan heeft is irrelevant, het was echt geen Colt fan die probeerde de Patriots te naaien.
Het was de Patriots organisatie. Ik vermoed niet dat BB zelf met de ballen heeft geklooid nee, maar ik vermoed dat hij er wel vanaf wist.
Er hangen 600 camera's in zo'n stadion, het lijkt mij niet zo heel moeilijk te traceren. Als we alle zaken met 'aannames' en 'vermoedens' zouden afdoen zou de wereld er fraai uitzien.
Ik verdedig niemand hier, ik zeg alleen dat er niet genoeg duidelijkheid is en iedereen maar wat roept van een grote afstand achter zijn keyboard zonder enig verstand van zaken. Ineens kunnen we allemaal BB's gedachtegang raden.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:53 schreef Moonlighter het volgende:
Welke idioot verzint het dan ook dat de beide offenses met eigen ballen mogen spelen?
Ook mijn idee, dat maakt het voor mij nou ook juist een vreemde zaak. Net als die verklaring van Rodgers:

http://espn.go.com/nfl/pl(...)s-take-air-footballs

Dan vraag je toch om verschillen.
pi_148936661
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:38 schreef maerk het volgende:

[..]

Er hangen 600 camera's in zo'n stadion, het lijkt mij niet zo heel moeilijk te traceren. Als we alle zaken met 'aannames' en 'vermoedens' zouden afdoen zou de wereld er fraai uitzien.
Ik verdedig niemand hier, ik zeg alleen dat er niet genoeg duidelijkheid is en iedereen maar wat roept van een grote afstand achter zijn keyboard zonder enig verstand van zaken. Ineens kunnen we allemaal BB's gedachtegang raden.

[..]

Ook mijn idee, dat maakt het voor mij nou ook juist een vreemde zaak. Net als die verklaring van Rodgers:

http://espn.go.com/nfl/pl(...)s-take-air-footballs

Dan vraag je toch om verschillen.
Als je willens en wetens iets met die ballen doet ga je dat niet op het veld doen waar 80.000 man kunnen zien dat je iets doet en ook niet voor het oog van de camera, waarvan je toevallig weet waat ze alle 600 hangen want het is immers je eigen stadion.

Ik beweer overigens nergens dat ik weet wat BB denkt (godzijdank niet, met zijn afknipte sweaters :P ), ik zeg dat ik vermoeden heb.
pi_148936665
quote:
Rodgers credited Denver Broncos quarterback Peyton Manning for lobbying the league to allow game balls to be handled by players before the game. Rodgers said he and the team's equipment staff work together to pick balls they've either practiced with or used in previous games.

Before each game, officials take balls from each team and approve them for use. They are separate from the designated K-balls, used on special-teams plays, which cannot be manipulated.

"The majority of people don't like throwing brand-new footballs, and that's why the change was made and Peyton was big on helping all the quarterbacks out with that," Rodgers said. "But if they're going to let us prep them the way we want them, I don't believe they should be able to take air out of the footballs."
Het is allemaal Peyton Mannings schuld! ~O>
pi_148936926
pi_148940479
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:16 schreef bambino het volgende:

[..]

6 euro?
Vorig seizoen ja.
Dit seizoen is het 12 euro.
Ze zijn compleet idioot bij Fox.
Twente morgen:

TWE - HER
23-01-2015 20:00
Heracles Almelo
¤ 11.95

Met een online kijkcode kunt u een live wedstrijd naar keuze bekijken uit de Eredivisie, KNVB Beker, Jupiler

7,50 voor het grootste jaarlijkse sport evenement vindt ik persoonlijk nog meevallen.
haha lol, dat wist ik niet eens _O- Ik heb al jaren een abo.
pi_148969427
pi_148974395
Haha blijft hilarisch _O-
Die comments zijn ook altijd hetzelfde. Gezeik over waarom het football heet en omdat dikkertjes er aan mee kunnen doen het geen echte sport is :')
pi_148977533
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:14 schreef Seam het volgende:
Haha blijft hilarisch _O-
Die comments zijn ook altijd hetzelfde. Gezeik over waarom het football heet en omdat dikkertjes er aan mee kunnen doen het geen echte sport is :')
Moeten ze een keertje tegen de "dikkertjes" Leonard Williams of Danny Shelton zeggen...
Of als je echt lef hebt tegen Suh :P
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:53:52 #90
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148979134
Alle 3 de Europese wedstrijden beginnen volgend jaar om 15:30 (of 14:30).
pi_148982976
Villain! Zag ie Belichik?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 19:32:38 #92
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_148988017
http://www.seahawks.com/n(...)0b-a570-74c1206a66c1

NFL Turning Point over Packers/Hawks met wat beelden vanaf de sideline.

En nog wat deflategate:
http://www.sharpfootballanalysis.com/blog/?p=2932

Patriots fumble rate in home games is nogal laag :').

Linkje naar een plaatje van het artikel in de spoiler omdat de website het niet trekt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148992279
https://drive.google.com/(...)hUc2xmcHM/view?pli=1

Voor degenen die met vrienden gaan kijken wel een leuke weddenschap! :)
  zaterdag 24 januari 2015 @ 01:11:29 #94
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149000055
http://espn.go.com/nfl/st(...)aration-sources-said

ESPNZiel nieuws O+

quote:
Those who spoke talked of a year-long pattern that showed a lack of commitment and preparation, a failure to be ready when given a chance in his first start against Cincinnati and a continued commitment to nightlife, which affected his preparation and work while in the team facility.

As one player put it, Manziel throughout the entire 2014 season was a "100 percent joke."

Some said it should not have been a surprise, that the Browns were well aware what they were getting.

"During the draft process, not one person interviewed by the team said he was going to grow up," said one source directly involved in the drafting of Manziel. "You can't blame Johnny. This is who he is. The team knew that."
Trainwreck *O* *O*

pi_149025302
quote:
New England Patriots coach Bill Belichick called a surprise press conference Saturday to further explain his team's activities that led to the league's investigation if the Patriots intentionally deflated footballs in the AFC Championship Game against the Colts.

"At no time was there any intent -- whatsoever -- to try and compromise the integrity of the game," Belichick said.

"I believe now, 100 percent, that I have personally and (the Patriots) have absolutely followed every rule to the letter," he added.

Belichick defended his team's integrity with aggression. He also admitted that he was "embarrassed" how much time he spent on the topic this week in order to understand what happened.
Aldus een redelijk (voor zijn doen) gefrustreerde BB. Bij het interne onderzoek van de Pats is men de gehele tijdlijn van de football nagegaan. De NFL gaat ondertussen verder met haar onderzoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door maerk op 24-01-2015 22:49:21 ]
pi_149034634
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:42 schreef Maravilla het volgende:
https://drive.google.com/(...)hUc2xmcHM/view?pli=1

Voor degenen die met vrienden gaan kijken wel een leuke weddenschap! :)
Holy shit wat een lijst :')

Vanvond Pro Bowl, wie gaat er winnen?
Ik stem op team Irvin :D
  zondag 25 januari 2015 @ 11:49:14 #97
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149034909
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:37 schreef bambino het volgende:

[..]

Holy shit wat een lijst :')

Vanvond Pro Bowl, wie gaat er winnen?
Ik stem op team Irvin :D
Mijn nachtrust :D
pi_149035035
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:49 schreef PirE het volgende:

[..]

Mijn nachtrust :D
_O-
pi_149064095
Stafford :r wat een mongool is dat zeg. Snap niet waarom ze hem er zo Veel drives in laten staan. Je hebt 3 qb waarom hem?
pi_149065340
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 04:07 schreef bambino het volgende:
Stafford :r wat een mongool is dat zeg. Snap niet waarom ze hem er zo Veel drives in laten staan. Je hebt 3 qb waarom hem?
Ik zag vanochtend een stukje terug op Fox, ik kan daar echt niet naar kijken. Wat een gezapige onzin is dat, nu al helemaal met die fantasy teams.

Nog een weekje tot de Super Bowl, ben benieuwd hoeveel Delfategate nog in de media zal zijn in de aanloop, normaal is het toch een leuke week speculeren.
pi_149074030
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:07 schreef maerk het volgende:

[..]

Ik zag vanochtend een stukje terug op Fox, ik kan daar echt niet naar kijken. Wat een gezapige onzin is dat, nu al helemaal met die fantasy teams.

Nog een weekje tot de Super Bowl, ben benieuwd hoeveel Delfategate nog in de media zal zijn in de aanloop, normaal is het toch een leuke week speculeren.
Heel eerlijk vond ik het een heel aparte wedstrijd om naar te kijken.
1e kwart waren er niet eens echte tackles.
Het zijn eigenlijk allemaal een stel mietjes bang voor een injury, maar toch willen spelen om 37 duizend dollar ofzo te vangen als je wint.

En die rare regels vindt ik ook maar stom, alleen maar om de injury te vermijden. Ga dan schaken ofzo...

Pro Bowl is een soort Valentijns dag, in het leven geroepen om ff 1 keer wat extra geld te pakken (commercials, tickets, tv viewers). Zonde eigenlijk.
pi_149077604
Goed. Zijn er al weddenschappen afgesloten wie dit jaar de SB wint? Ik zeg Seahawks gewoon omdat ik een beetje anti Manning familie ben geworden. :{
pi_149077699
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef Iwanius het volgende:
Goed. Zijn er al weddenschappen afgesloten wie dit jaar de SB wint? Ik zeg Seahawks gewoon omdat ik een beetje anti Manning familie ben geworden. :{
Want het stiefbroertje van Manning waar niemand vanaf weet speelt bij de Patriots :?
  maandag 26 januari 2015 @ 16:56:05 #105
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149077715
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:52 schreef Iwanius het volgende:
Anti manning is ook anti brady?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149077733
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Want het stiefbroertje van Manning waar niemand vanaf weet speelt bij de Patriots :?
Iwanius gaat weer eens een stuk of 20-25 topics kicken met dingen waar ie 0,0 verstand van heeft. :D
  maandag 26 januari 2015 @ 16:56:39 #107
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149077741
Of leef je nog rond 1 feb 2014
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149077804
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:

Iwanius gaat weer eens een stuk of 20-25 topics kicken met dingen waar ie 0,0 verstand van heeft. :D
Nou nee, Ik heb volgens mij in de afgelopen 40? jaar meer sport zowel live als op de buis gezien dan jij.
Binnen en buitenland.
  maandag 26 januari 2015 @ 17:00:33 #109
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149077879
Als de O-line het houdt van de pats en ze qua defense normaal niveau halen winnen de pats.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 26 januari 2015 @ 17:00:54 #110
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149077896
quote:
15s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Nou nee, Ik heb volgens mij in de afgelopen 40? jaar meer sport zowel live als op de buis gezien dan jij.
Binnen en buitenland.
Waarom leef je dan in 2014
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149077953
quote:
15s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:58 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Binnen en buitenland.
Dan wil ik graag weten wat Manning hier mee te maken heeft?
pi_149079581
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:00 schreef Smoofie het volgende:
Als de O-line het houdt van de pats en ze qua defense normaal niveau halen winnen de pats.
Dat denk ik ook.

Tevens gun ik het Wilson niet om 2 keer op rij te winnen :P
Brady mag zijn 4e ring halen, en daarna lekker met pensioen.
  maandag 26 januari 2015 @ 19:28:02 #113
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149082437
Vorig jaar was ik meer hyped, het zal wel gaan wennen _O-.

Hoop wel dat Seattle wint, al is het maar om die kerel met zijn afgeknipte mouwen te zieken :'). En ik hoop dat Kamtrack Gronk goed pakt met een mooie cleane hit zoals die op Davis.
pi_149096247
pi_149102539
Laatste ontwikkeling:
quote:
In a potentially game-changing development in the Deflategate saga, Fox Sports analyst Jay Glazer reported that NFL investigators have targeted a New England Patriots locker room attendant as a person of interest. According to Glazer, this attendant is believed to have transported Patriots footballs after they had been studied and approved by the referees before the AFC Championship Game between the Patriots and Indianapolis Colts.

There is reported video of the attendant moving the footballs to a separate area and then bringing them to the field. Pro Football Talk's Mike Florio reported late Monday that the "area" in question was a bathroom and that the attendant was in the bathroom for about 90 seconds. To be clear, it is unknown if the attendant had anything to do with the footballs being under-inflated. It is clear, however, the attendant is identified as a possible cause. If it turns out the attendant is responsible, Deflategate would become similar to an under-inflated ball scandal at the University of Southern California in 2012. An equipment manager for the football team had deflated footballs. He took responsibility and claimed that neither then-coach Lane Kiffin, nor others had directed him.
En reactie van Kraft:
quote:
Robert Kraft got off the team plane and decided to pick up the blitz for his head coach and quarterback, if only because he felt he had no choice. The walls were closing hard around him, threatening to collapse on top of his staggering NFL success story, and the owner of the New England Patriots figured he had better get as rough and tough as Bill Belichick got Saturday.

No, Kraft didn't put on a bizarre science fair to explain how the home team's footballs could lose air in the AFC Championship Game faster than Andrew Luck's offense did. Instead, the owner stepped to the microphone and read a speech proclaiming that Belichick and Tom Brady had committed no air-pressure felonies or misdemeanors, and that if the NFL's investigation proves just that, he'd "expect and hope that the league would apologize to our entire team, and in particular Coach Belichick and Tom Brady for what they've had to endure this past week."
http://espn.go.com/nfl/pl(...)ponsible-deflategate

Dit stuk op ESPN.com is werkelijk te belachelijk voor woorden, daar schrijven ze al weken één richting uit. Echt tergend dat daar dus geen greintje neutrale journalistiek te bespeuren is. Zo is het ook niet gek dat iedereen elkaar gaat naroepen en de conclusie al getrokken heeft.

Laten we hopen dat we er vlug een streep onder kunnen zetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door maerk op 27-01-2015 13:29:43 ]
pi_149103071
Gadverdamme, 90 seconden met je ballen zitten spelen op de WC :P
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 januari 2015 @ 14:19:55 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_149104224
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 januari 2015 @ 14:23:42 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_149104354
Internationale bedrijven staan in de rij om een commercial te mogen uitzenden tijdens het grootste Amerikaanse sportevenement van het jaar: de Super Bowl. Maar voor een kort reclamefilmpje moeten ze wel extreem diep in de buidel tasten. Een product aanprijzen voor het oog van gemiddeld 120 miljoen tv-kijkers kost omgerekend maar liefst 0,13 miljoen euro per seconde.

De Super Bowl - dé American football-finale - wordt dit jaar op 1 februari uitgezonden. Wereldwijd zitten tientallen miljoenen kijkers aan de beeldbuis gekluisterd om de verhitte eindstrijd te volgen. Het merendeel kijkt echter niet alleen voor de sportieve prestaties, maar voor de reclamecommercials die worden uitgezonden, zo hebben media-exepert in de VS uitgezocht. En juist daarom is het kennelijk uiterst lucratief om gedurende de Superbowl wat peperdure zendtijd te bemachtigen.

Productiekosten
Een halve minuut Super Bowl-reclame, uitgezonden op NBC, kost gemiddeld zo'n 4 miljoen euro, wat neerkomt op 0,13 miljoen euro (130.000 euro) per seconde. Maar daar blijft het niet bij. De bedrijven investeren ook fors in de productiekosten. Een filmpje van automerk Chrysler, met in de hoofdrol rapper Eminem, kostte in 2011 ongeveer 8,5 miljoen euro om te maken. Inclusief de zendtijd spendeerde het bedrijf dus 12,5 miljoen euro aan amper een halve minuut Super Bowl-zendtijd.

Belachelijk veel, stelt wetenschapper Jack Neff die werkzaam is bij een Amerikaanse organisatie AdAge die het rendement van Super Bowl-commercials onderzocht. Wat blijkt? 80 procent van de reclame die tijdens de football-finale wordt uitgezonden, verbetert de verkoop niet of nauwelijks. ,,Het gaat vooral om het vergroten van naamsbekendheid en verbeteren van een bestaand imago,'' aldus onderzoeker Neff. Zijn collega-wetenschapper Jack Marshall noemt het feitelijk belachelijk dat bedrijven astronomische bedragen neertellen voor wat zendtijd tijdens de Super Bowl: een evenement dat in Amerika wordt gevierd als een soort nationale feestdag. Marshall: ,,Voor 4 miljoen euro kan je veel beter reclame maken. Met dat bedrag koop je een Facebook-advertentie met een bereik van 14 miljard hits, 3 miljard internet-reclamebanners of 400 opeenvolgende dagen advertenties op de sportpagina van de New York Times.''

Supersterren
Grote bedrijven lappen dergelijke berekeningen aan hun laars. Voor de Super Bowl 2015 is de meeste reclamezendtijd inmiddels verkocht. En de parade supersterren die op tv voorbij komt is weer indrukwekkend, variërend van realityvamp Kim Kardashian tot talkshowhost Ellen Degeneres. Wat die celebs voor hun bijdrage kregen is onbekend.

Inmiddels is grotendeels bekend welke firma's een godsvermogen betaalden voor een Super Bowl-filmpje. Op de site www.superbowlcommercial2015.com is te zien om welke bedrijven het gaat. Ook zijn er leuke rijtjes te vinden, zoals van de mafste videootjes en de beste en meest sexy Superbowl-commercials met onbekende dames en heren of supersterren. Bekijk hieronder een paar commercials of voorproefjes daarvan die op 1 februari op de buis komen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ro-per-seconde.dhtml

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149104474
Ach de SB is eigenlijk gewoon het grootste jaarlijkse sportevenement van de wereld wat alleen Amerika leuk vind. Buiten de VS boeit het relatief weinig mensen.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:19:42 #120
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149106457
Tong80 , dat soort zooi hoef je niet hier te posten, gezien dit het NFL topic is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 januari 2015 @ 15:20:11 #121
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149106473
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:27 schreef Seam het volgende:
Ach de SB is eigenlijk gewoon het grootste jaarlijkse sportevenement van de wereld wat alleen Amerika leuk vind. Buiten de VS boeit het relatief weinig mensen.
Vergeet de CL finale niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149106751
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je het over de Grey Cup had :')
pi_149106818
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

O ja ik zie nu inderdaad dat die aantallen dicht bij elkaar liggen. Ook wel logischer natuurlijk, aangezien voetbal de grootste sport ter wereld is.
pi_149117749
Lynch gaf tijdens media day maar één antwoord: 'I'm here so I won't get fined'
Zeg over hem wat je wil maar hij is wel consequent. ;)

Verder was een vraag stellen aan Brady vooral veel geluk hebben:

dinsdag 27 januari 2015 @ 22:01:02 #125
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149120120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:09 schreef maerk het volgende:
Lynch gaf tijdens media day maar één antwoord: 'I'm here so I won't get fined'
Zeg over hem wat je wil maar hij is wel consequent. ;)
Het is ook een beetje kinderachtig dat ze de boete elke keer verhogen :')

FieldGulls twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 20:51:56 Per @Edwerderespn the NFL threatened to slap Marshawn Lynch with a half-million dollar fine if he didn't show up. ONE HALF OF A MILLION. reageer retweet
pi_149120234
half miljoen :')
Lekker realistisch
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 januari 2015 @ 22:35:46 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_149121888
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:19 schreef Smoofie het volgende:
Tong80 , dat soort zooi hoef je niet hier te posten, gezien dit het NFL topic is.
Ben al weer weg. Succes verder.

Echte kenners hier. Mag je niet onderbreken en vragen stellen. :{

woensdag 28 januari 2015 @ 00:46:44 #128
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149127053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je mag wel vragen stellen :o. Maar de standaard wat is de SB, wat kosten de reclames etc dingen weet iedereen in dit topic wel :@.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149127864
Gaat weer leuk worden om die al mensen hier te zien die het totaal niet snappen :P
pi_149129164
quote:
7s.gif Op woensdag 28 januari 2015 01:27 schreef Seam het volgende:
Gaat weer leuk worden om die al mensen hier te zien die het totaal niet snappen :P
Wellicht krijgen we daardoor wel een grotere fanbase in NL. Kijk, ze moeten natuurlijk niet op Super Sunday pas komen opdagen en dan denken dat ze het beter weten, daar ligt de grens. :P
Overigens vind ik mezelf meer liefhebber en ben ik tactisch/technisch redelijk onderlegd, een echte analyst ben ik ook weer niet.

Verder zeg ik, hoe meer posters hier des te beter.
pi_149129847
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:35 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een lap tekst over randgebeuren knippen/plakken is geen vraag :P
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:47 schreef maerk het volgende:

[..]

daar kom je nog wel van terug, Die Sb bandwagonneers hier komen alleen maar vertellen dat het volkslied vals gezongen wordt, de spelers mietjes zijn (nee dan rugby), dat er meer commercials zijn dan dat er gespeeld wordt, en waarom heet het eigenlijk football?
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:44:28 #132
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149130668
Eagles hebben moeite om een GM te vinden. Niemand wil omdat Kelly complete controle heeft en volgens geruchten gaan ze voor Mariota in de draft, die is perfect voor die gimmick offense.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:51:42 #133
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149130796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:44 schreef PirE het volgende:
Eagles hebben moeite om een GM te vinden. Niemand wil omdat Kelly complete controle heeft en volgens geruchten gaan ze voor Mariota in de draft, die is perfect voor die gimmick offense.
En Sanchez dan ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149130909
Dat gaat een dure grap worden voor de Eagles, Mariota.
Dan moet je toch wel naar de #1 overall spot gaan kijken. Bucs hebben ook QB needs, en hoewel die minder geintresseerd zullen zijn in Mariota kunnen die wel een leuk spelletje spelen met de Eagles en flink wat extra picks binnenhalen.
Goed getanked dus van de Bucs ^O^
  woensdag 28 januari 2015 @ 10:12:00 #135
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149131250
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:56 schreef Guard het volgende:
Dat gaat een dure grap worden voor de Eagles, Mariota.
Dan moet je toch wel naar de #1 overall spot gaan kijken. Bucs hebben ook QB needs, en hoewel die minder geintresseerd zullen zijn in Mariota kunnen die wel een leuk spelletje spelen met de Eagles en flink wat extra picks binnenhalen.
Goed getanked dus van de Bucs ^O^
Ze kunnen beter een fatsoenlijke secondary regelen, dan krijg je niet elke drive een score tegen.
Ze zullen eerst in de top 10 moeten komen, daarna kan je verder omhoog gaan kijken (Titans). Denk zelf dat de Succaneers voor Winston gaan.
pi_149134796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 07:47 schreef maerk het volgende:

[..]

Wellicht krijgen we daardoor wel een grotere fanbase in NL. Kijk, ze moeten natuurlijk niet op Super Sunday pas komen opdagen en dan denken dat ze het beter weten, daar ligt de grens. :P
Overigens vind ik mezelf meer liefhebber en ben ik tactisch/technisch redelijk onderlegd, een echte analyst ben ik ook weer niet.

Oh ja dat ben ik helemaal met je eens! Dankzij de SB een aantal jaren geleden werd ik ook liefhebber. Maar ik vind het grappig om ieder jaar exact dezelfde vragen terug te zien :P
pi_149135087
quote:
7s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Seam het volgende:

[..]

Oh ja dat ben ik helemaal met je eens! Dankzij de SB een aantal jaren geleden werd ik ook liefhebber. Maar ik vind het grappig om ieder jaar exact dezelfde vragen terug te zien :P
Misschien moet er een korte uitleg van het spelletje in de OP komen. :P
pi_149135180

Ik verwijs mensen altijd naar de beginners guide op de NFL site, duidelijk en uitgebreid genoeg waardoor je niet vreemd hoeft op te kijken bij trick plays.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149137615
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:50 schreef Guard het volgende:

[..]

daar kom je nog wel van terug, Die Sb bandwagonneers hier komen alleen maar vertellen dat het volkslied vals gezongen wordt, de spelers mietjes zijn (nee dan rugby), dat er meer commercials zijn dan dat er gespeeld wordt, en waarom heet het eigenlijk football?
Nee dat is zo maar die kun je ook links laten liggen als je daar geen zin in hebt. ;)

Maar wat meer echte liefhebbers die het spelletje al een tijdje volgen en regelmatig kijken zou ik leuk vinden, dan heb je doordeweeks misschien ook wat meer discussie.

De OP mag van mij ook wat uitgebreider met misschien wat meer teaminfo, alle logo's enz. Een uitleg van het spelletje hoeft voor mij niet, dan kan iedereen voor zichzelf wel uitzoeken met het huidige internet.
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:59:55 #140
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149148660
Michael Bennett _O_ _O_

http://www.seahawks.com/v(...)46-800f-af017ee5ae20

Op het einde had hij eigenlijk "They hate us cause they ain't us" moeten zeggen.
pi_149161438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:03 schreef Guard het volgende:
half miljoen :')
Lekker realistisch
En dan te zien dat Ray Rice 50.000 kreeg voor zn domestic violence, en Suh maar 31.000 voor zn stomp op Rodgers.. Be-la-che-lijk!
pi_149161449
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef PirE het volgende:
Michael Bennett _O_ _O_

http://www.seahawks.com/v(...)46-800f-af017ee5ae20

Op het einde had hij eigenlijk "They hate us cause they ain't us" moeten zeggen.
"Playin' in an empty stadium wouldn't be as fun, would be like playing in the CFL".. ouch!
pi_149164914

Leuk filmpje dat ook meteen laat zien dat QBs itt wat sommigen gezegd hebben in de media dondersgoed weten wanneer een bal te hard of te zacht is.

Oh en ook laat zien dat Brees nog steeds niet echt in vorm is _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2015 11:13:25 ]
pi_149165580
pi_149168580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:12 schreef dz5b604 het volgende:

Leuk filmpje dat ook meteen laat zien dat QBs itt wat sommigen gezegd hebben in de media dondersgoed weten wanneer een bal te hard of te zacht is.

Oh en ook laat zien dat Brees nog steeds niet echt in vorm is _O-
Ook al zou Brady hebben aangevoeld dat de footballs deflated waren, dan is het niet zijn taak om naar de refs te stappen en dit te vertellen. Verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de psi van een football kan dalen door verschillende weer en temperatuur omstandigheden
pi_149168638
Is het weer zo dat het op de gratis Fox met NL commentaar is en op de betaalzenders direct Amerikaanse stream zegmaar? Zo was het vorig jaar meen ik me te herinneren.
En dan is de VS leuk, maar heeft de NLe wat meer uitleg voor de leek.
pi_149168996
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het weer zo dat het op de gratis Fox met NL commentaar is en op de betaalzenders direct Amerikaanse stream zegmaar? Zo was het vorig jaar meen ik me te herinneren.
En dan is de VS leuk, maar heeft de NLe wat meer uitleg voor de leek.
Voor een leek zal de NL leuker zijn idd.
Als je al een tijdje dit volgt, dat wil je echt wel naar de US versie kijken, want commentaar bij NL is om te janken :')
pi_149169194
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef bambino het volgende:

[..]

Als je al een tijdje dit volgt, dat wil je echt wel naar de US versie kijken, want commentaar bij NL is om te janken :')
Ja dat dacht ik ja, maar ik weet dus niet hoe het nu is met Fox. Duitser zal het ook wel uitzenden.

quote:
12s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:38 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwijs mensen altijd naar de beginners guide op de NFL site, duidelijk en uitgebreid genoeg waardoor je niet vreemd hoeft op te kijken bij trick plays.
SPOILER
Thanks!
pi_149169418
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja, op het open kanaal is het te zien met Nederlands commentaar.
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:45:00 #150
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149170976
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef bambino het volgende:

[..]

NBC commentaar is sowieso +1.
pi_149171346
oh wist niet dat het op het open kanaal kwam. Aan de ene kant wel leuk, maar ik zit niet te wachten op de uitleg van het spelletje.
pi_149171508
Deflategate, Marshawn Lynch' mogelijke boetes. :{ Laat het maar snel zondag zijn.
pi_149172585
Het open kanaal zend uit met Nederlands Jip en Janneke commentaar en op Fox Sports 2 of 4 is (gelukkig) gewoon het Amerikaanse commentaar te horen en als het goed is (was in ieder geval vorig jaar) ook het volkslied en America the beautiful.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:24 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Ook al zou Brady hebben aangevoeld dat de footballs deflated waren, dan is het niet zijn taak om naar de refs te stappen en dit te vertellen. Verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de psi van een football kan dalen door verschillende weer en temperatuur omstandigheden
Daar ging het mij ook niet om, maar ik heb o.a. Eli horen roepen dat het verschil niet te voelen zou zijn en dat hij geen voorkeur heeft. Terwijl Brees duidelijk laat zien dat een quarterback weet hoeveel psi een bal heeft en dus ook een voorkeur zal hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2015 15:39:18 ]
  donderdag 29 januari 2015 @ 15:42:52 #154
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149172767
Brady zei al dat hij zijn balls het lieft op 12.5 heeft, het minimum dus. Als ze tijdens de game door omstandigheden zouden dalen, dan zouden ze al snel onder het minimum gaan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149174298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:01 schreef Maravilla het volgende:
Deflategate, Marshawn Lynch' mogelijke boetes. :{ Laat het maar snel zondag zijn.
Lynch is ook gewoon een mongool door dit zo aan te pakken.
Iedere NFL player weet dat dit erbij hoort, en daar heeft hij ook voor getekend.
Als bond moet je zo'n player geen boete geven van een paar k, want dat voelt zo iemand toch niet.
Of meteen een miljoen, of een wedstrijd schorsen.
Ook als je komt opdagen en zegt "i'm here so I won't get fined", gaat gewoon nergens over.
En ondanks dat het de SuperBowl is, gewoon schorsen or een hele dikke boete geven.
pi_149174337
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 15:01 schreef Maravilla het volgende:
Ik kijk eigenlijk meer uit naar de draft dan naar zondag (oftewel ik kijk helemaal niet uit naar zondag).
  donderdag 29 januari 2015 @ 16:32:31 #157
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149174394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk meer uit naar de draft dan naar zondag (oftewel ik kijk helemaal niet uit naar zondag).
:{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149176678
De algemene opinie rondom deflategate is wel veranderd, toch lijkt het wel een beetje als een nachtkaars uit te gaan.
  donderdag 29 januari 2015 @ 20:26:23 #159
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149181587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef bambino het volgende:

[..]

Lynch is ook gewoon een mongool door dit zo aan te pakken.
Iedere NFL player weet dat dit erbij hoort, en daar heeft hij ook voor getekend.
Als bond moet je zo'n player geen boete geven van een paar k, want dat voelt zo iemand toch niet.
Of meteen een miljoen, of een wedstrijd schorsen.
Ook als je komt opdagen en zegt "i'm here so I won't get fined", gaat gewoon nergens over.
En ondanks dat het de SuperBowl is, gewoon schorsen or een hele dikke boete geven.
And the haters gonna hate, hate, hate, hate, hate *O* *O* *O*

Hij is gehaald om te presteren op het veld en daar betaald Paul Allen hem ook voor, niet voor zijn media-geilheid. Lynch is ook niet dom, maarja hij is zwart met dreads dus hij zal wel een thug zijn :').
En vandaag ook weer, iedereen weet dat hij niks gaat zeggen maar toch staan ze daar allemaal met hun camera's en microfoons om dat te registreren en vervolgens is het groot nieuws dat hij niks zegt 8)7

En morgen (nouja morgenochtend) gewoon even kijken naar Conan O'Brien. Gronk vs Beast Mode in Mortal Kombat X
  donderdag 29 januari 2015 @ 20:58:18 #160
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149183598
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef PirE het volgende:

[..]

Hij is gehaald om te presteren op het veld en daar betaald Paul Allen hem ook voor, niet voor zijn media-geilheid. Lynch is ook niet dom, maarja hij is zwart met dreads dus hij zal wel een thug zijn :').
En vandaag ook weer, iedereen weet dat hij niks gaat zeggen maar toch staan ze daar allemaal met hun camera's en microfoons om dat te registreren en vervolgens is het groot nieuws dat hij niks zegt 8)7

En morgen (nouja morgenochtend) gewoon even kijken naar Conan O'Brien. Gronk vs Beast Mode in Mortal Kombat X
Hij praat wel dom.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149188511
quote:

[..]

Ik vind hem een fantastische RB, een van de attractiefste in de league. Ik kan me er niet zo aan storen maar het is natuurlijk wel verschrikkelijk hautain hoe hij zich opstelt richting de fans en media. De man verdient een godsvermogen met zijn hobby wat mogelijk wordt gemaakt door die fans en de media, dan kun je best wel een paar keer normaal antwoord geven. Hij zou zich waarschijnlijk niet zo opstellen als hij iedere dag in de bouw stond.

Maar goed ik heb inmiddels wel door dat je een Seahawks aanhanger bent. ;)
  Trouwste user 2022 donderdag 29 januari 2015 @ 22:05:47 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_149188838
quote:
7s.gif Op woensdag 28 januari 2015 01:27 schreef Seam het volgende:
:D _O_ Stel je voor dat de sport groter wordt :D

Trouwste user 2022 donderdag 29 januari 2015 @ 22:08:48 #163
7889 tong80
Spleenheup
pi_149189082
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:56 schreef Seam het volgende:
oh wist niet dat het op het open kanaal kwam. Aan de ene kant wel leuk, maar ik zit niet te wachten op de uitleg van het spelletje.
Nee lekker klein houden. :D Worldbowl en series ? :D

Wist je dat het middenvak bij Korfbal is afgeschaft ?

:T
pi_149189283
Waarom zit je selectief mn posts te lezen Tong?
quote:
7s.gif Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet dat het klein blijft hoor.
  donderdag 29 januari 2015 @ 22:13:45 #165
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149189512
TOng verveelt zicht weer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Trouwste user 2022 donderdag 29 januari 2015 @ 22:21:16 #166
7889 tong80
Spleenheup
pi_149190070
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Smoofie het volgende:
TOng verveelt zicht weer.
2 hoofdletters zijn te veel. Trusten. En ik kijk uit naar de Superbowl. :)

:T
  donderdag 29 januari 2015 @ 23:48:16 #167
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149196277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Vorig jaar keek ik er meer naar uit.
pi_149196552
Banshee season 3 is begonnen, kijk ik liever :D
pi_149196732
Kom maar op mensen... Voorspelling voor zondag?!

Ik denk dat het tegen de verwachting in toch veel gescoord gaat worden...

31-24 voor de Patriots.. GO PATS!!
*plop*
  vrijdag 30 januari 2015 @ 01:52:37 #170
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149198840
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:59 schreef djmarshal het volgende:
Kom maar op mensen... Voorspelling voor zondag?!

Ik denk dat het tegen de verwachting in toch veel gescoord gaat worden...

31-24 voor de Patriots.. GO PATS!!
44-7 Pats.

HOop ik :+
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149199022
24-17 Pats
pi_149201855
quote:

[..]

Ik heb het over hem als persoon, niet als NFL player ;)
pi_149201881
6-3 pats

Ik ben een man van gewaagde uitspraken
pi_149202294
Gewoon geld zetten op "first TD scored by defense".
Nu de ballen waarschijnlijk wel hard genoeg opgepompt worden gaan de Pats lekker fumblen >:)
pi_149203907
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 23:48 schreef PirE het volgende:

[..]

Vorig jaar keek ik er meer naar uit.
Waarom?
1 superbowl winnen stelt niet zo veel voor, dynasties worden niet vergeten ;)
pi_149204906
pi_149205261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:21 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Waarom?
1 superbowl winnen stelt niet zo veel voor, dynasties worden niet vergeten ;)
Wanneer is iets een dynasty? Vanaf drie opeenvolgende titels?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:17:56 #178
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149205471
pi_149205598
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:11 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Wanneer is iets een dynasty? Vanaf drie opeenvolgende titels?
Daar is geen officiële standaard voor...
Steelers in de seventies, 49-ers in the eighties en de Cowboys in the nineties zijn redelijk onomstreden dynasties.
Sommigen zouden de Patriots in de nougties er ook bij voegen.

Ik zou zelf zeggen 3 SB wins in 5 a 6 jaar toch wel minstens nodig (dus wmb de Pats ook, de Packers in de sixites kantje boord)
pi_149205687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:22 schreef Guard het volgende:

[..]

.

Ik zou zelf zeggen 3 SB wins in 5 a 6 jaar toch wel minstens nodig (dus wmb de Pats ook, de Packers in de sixites kantje boord)
Dat lijkt me een redelijke vereiste ja.

Het zou inderdaad cru zijn om de Steelers van eind jaren zeventig niet als dynasty te betitelen, omdat ze er geen drie op rij wonnen. Of de 49ers van Montana.
pi_149205790
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:25 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat lijkt me een redelijke vereiste ja.

Het zou inderdaad cru zijn om de Steelers van eind jaren zeventig niet als dynasty te betitelen, omdat ze er geen drie op rij wonnen. Of de 49ers van Montana.
Geen enkel team heeft er 3 op een rij gewonnen ;)
  vrijdag 30 januari 2015 @ 12:49:16 #182
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_149206384
quote:
'Lipitor, get yours today!' _O-
pi_149207214
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 11:59 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
maar het is toch wel weer een stapje dichter bij... ;)
pi_149208367
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:15 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

maar het is toch wel weer een stapje dichter bij... ;)
True
  vrijdag 30 januari 2015 @ 14:26:55 #185
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149209327
Beast Mode vs Blount Force Trauma
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149222866
http://www.bbc.com/sport/0/american-football/31061178
Redelijke recap imo.

Vanwaar de voorkeur voor de Patriots eigenlijk?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:10:29 #187
67174 Dos37
Come on Twente
pi_149223074
Ik hoop op betere game dan vorig jaar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_149223498
Zit te twijfelen of ik gameday moet nemen voor de superbowl. Heb de rest allemaal op foxsports gekeken, maar voor de superbowl is gameday misschien nog wel de moeite waard, al is het maar om die irritante nederlandse commercials te ontlopen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:09:31 #189
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149225014
  vrijdag 30 januari 2015 @ 23:33:02 #190
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149225573
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
http://www.bbc.com/sport/0/american-football/31061178
Redelijke recap imo.

Vanwaar de voorkeur voor de Patriots eigenlijk?
Ik ben patriots supporter
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149225755
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zit te twijfelen of ik gameday moet nemen voor de superbowl. Heb de rest allemaal op foxsports gekeken, maar voor de superbowl is gameday misschien nog wel de moeite waard, al is het maar om die irritante nederlandse commercials te ontlopen.
Op FOX international, de betaalde dus, heb je niet gewoon de VS reclames, maar NLe??
  zaterdag 31 januari 2015 @ 00:04:17 #192
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149226416
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Op FOX international, de betaalde dus, heb je niet gewoon de VS reclames, maar NLe??
Je hebt de hele tijd MLB, NFL en NBA promo reclame, steeds dezelfde. Lijkt een beetje op de oude ESPN America reclames.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149229606
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:04 schreef Smoofie het volgende:

Je hebt de hele tijd MLB, NFL en NBA promo reclame, steeds dezelfde. Lijkt een beetje op de oude ESPN America reclames.
Dit dus, kan het normaal wel hebben omdat ik vaak half zit te kijken, maar tijdens de superbowl werd ik er vorig jaar helemaal gek van.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 05:58:35 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149229652
Ik kijk bewust geen ESPN tijdens SB week, het is om te janken. Het heeft niets te maken met sport.

ESPN is sowieso een sports celeb tabloid zender, de laatste jaren is het echt bagger.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_149231295
ESPN is inderdaad erg veel pulp ja, toch blijft het nog altijd mijn eerste informatiebron voor USA sports. Ik vind de sites van Fox en SI niet overzichtelijk en ESPN heeft wel altijd gewoon veel beeldmateriaal. Daarnaast gebruik ik op mijn telefoon veel de Sportscenter app.

Wat ik tegenwoordig ook graag doe is op Grantland.com veel stukken lezen, de mailbag van Bill Simmons is altijd goed en verder staan er vaak kwalitatief goede stukken op.
pi_149231501
Mijn SB voorspelling:

Moeilijk voorspellen maar ik verwacht een Patriots win met een grote rol voor Blount.
pi_149233336
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 00:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hmm, dan maar een streampje erbij zoeken voor in de reclame ofzo _O- Achja tenminste Engels commentaar en fatsoenlijke kwaliteit.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 12:45:11 #198
67174 Dos37
Come on Twente
pi_149233990
Het was altijd tof toen het nog bij de bbc was. Geen reclame en originele commentaar O+
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 31 januari 2015 @ 16:30:38 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149239224
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 12:45 schreef Dos37 het volgende:
Het was altijd tof toen het nog bij de bbc was. Geen reclame en originele commentaar O+
BBC zendt het nog steeds uit toch? En de reclames zijn juist leuk tijdens de SB.

Edit: Ik zie dat C4 het nu doet. Jammer
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149254810
Weten jullie misschien waar ik de Superbowl kan kijken met originele commentaar op TV?

Vroeger kon ik bij de BBC terecht en vorige jaar, kan ik niet meer herinneren, bij een andere buitenlandse kanaal en heb geen Fox 2 ofzoiets.

Ik heb niet echt zin om naar die wedstrijd te kijken met die zouteloze, saaie Nederlandse Commentaar, had vorige jaar geprobeerd te kijken, maar dan val ik gewoon in slaap door hun...

Alvast bedankt :)
pi_149254978
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 03:20 schreef 426451 het volgende:
Weten jullie misschien waar ik de Superbowl kan kijken met originele commentaar op TV?

Vroeger kon ik bij de BBC terecht en vorige jaar, kan ik niet meer herinneren, bij een andere buitenlandse kanaal en heb geen Fox 2 ofzoiets.

Ik heb niet echt zin om naar die wedstrijd te kijken met die zouteloze, saaie Nederlandse Commentaar, had vorige jaar geprobeerd te kijken, maar dan val ik gewoon in slaap door hun...

Alvast bedankt :)
Volgens mij niet op een openbaar kanaal, of je moet beschikken over het Duitse SAT.1 of het Engelse Channel 4/Sky. Anders kan je een illegale stream zoeken of voor 7,50 op NFL Game Pass kijken.
pi_149256766
Toch maar gamepass genomen voor de superbowl, nu lekker de hele dag beetje oude superbowls terug kijken.
Vooral die uit de jaren 80 zijn nog geweldig om te zien, het verschil in regelgeving kan niet groter zijn.

Vind het gezien de huidige fysieke eigenschappen wel begrijpelijk dat er zoveel extra regels zijn om de spelers te beschermen, maar het haalt toch wel wat kijk plezier weg.
pi_149257322
Met Gamepass heb je de commercials erbij toch?
  zondag 1 februari 2015 @ 11:35:40 #204
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149257635
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 10:52 schreef maerk het volgende:
Mijn SB voorspelling:

Moeilijk voorspellen maar ik verwacht een Patriots win met een grote rol voor Blount.
Ik ga ook voor de Patriots. 24-20. Volgens mij voorspelt elke analyst 20 nog wat tegen 20 nog wat.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 1 februari 2015 @ 11:38:27 #205
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_149257687
quote:
The Seattle Seahawks not only want Marshawn Lynch around next year, but they've made a significant commitment to keep him on their team, possibly, for the rest of his career.

On the heels of another dominant season for the running back nicknamed "Beast Mode," multiple sources tell me Seattle has made Lynch an offer on a huge contract extension that would keep him in a Seahawks uniform for years to come.
Lynch is the center piece van deze offense. Maar met een nieuw contract voor Russell Wilson zal het lastig worden om sommige andere spelers te behouden.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_149257863
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Met Gamepass heb je de commercials erbij toch?
Correct.

Ik moet wel zeggen dat Gamepass dit jaar minder soepel loopt dan voorgaande jaren, is dit meer mensen opgevallen?
pi_149261871
Ondertussen zijn de jaarlijkse awards uitgereikt:

MVP: Aaron Rodgers
DPOY: JJ Watt (unanimous)
ROY: Odell Beckham JR
COY: Bruce Arians

En deze mannen zijn de HOF class 2015:

Junior Seau, Jerome Bettis, Charles Haley (eindelijk), Tim Brown, Will Shields, Mick Tingelhoff, Ron Wolf and Bill Polian.

Nog geen Kurt Warner, Pace of Harrison.
  zondag 1 februari 2015 @ 14:18:05 #208
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149261876
Football terwijl ze de bal in hun hand houden :')_!!!!
pi_149262209
quote:
Ook net gezien, vooral dat stukje over Goodell vond ik wel leuk. _O_
pi_149262283
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 03:46 schreef BobW het volgende:

[..]

Volgens mij niet op een openbaar kanaal, of je moet beschikken over het Duitse SAT.1 of het Engelse Channel 4/Sky. Anders kan je een illegale stream zoeken of voor 7,50 op NFL Game Pass kijken.
hmm jammer, bedankt nonetheless!
pi_149262798
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:48 schreef rgras het volgende:

[..]

Correct.

Ik moet wel zeggen dat Gamepass dit jaar minder soepel loopt dan voorgaande jaren, is dit meer mensen opgevallen?
Die gamepass lijkt ieder jaar slechter te worden.
  zondag 1 februari 2015 @ 15:21:36 #213
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149264265
Ik heb mn brady shirt al gewassen en aan

#Ready
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 1 februari 2015 @ 15:29:17 #214
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149264547
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de reclames?
  zondag 1 februari 2015 @ 17:17:36 #215
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149268311
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 10:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch maar gamepass genomen voor de superbowl, nu lekker de hele dag beetje oude superbowls terug kijken.
Vooral die uit de jaren 80 zijn nog geweldig om te zien, het verschil in regelgeving kan niet groter zijn.

Vind het gezien de huidige fysieke eigenschappen wel begrijpelijk dat er zoveel extra regels zijn om de spelers te beschermen, maar het haalt toch wel wat kijk plezier weg.
Je kan volgens mij ook via de live stream van NBC kijken. Met de Hola Better internet plugin via chrome.

http://stream.nbcsports.com/liveextra/
pi_149268582
Op Fox Sports 4 zijn we onderweg, nu NFL gameday, dan herhalingen van de Conference championships en daarna de Pregame show.
  zondag 1 februari 2015 @ 17:29:21 #217
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149268637
NBC start om 12 uur ET, half uurtje wachten nog.
pi_149268804
Hoe laat is de kick-off in Nederland ongeveer? Je weet wanneer de eerste bal wordt getrapt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 1 februari 2015 @ 17:44:49 #219
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_149269083
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat is de kick-off in Nederland ongeveer? Je weet wanneer de eerste bal wordt getrapt
00:30 ofzo.
  zondag 1 februari 2015 @ 17:45:50 #220
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149269116
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen pas.
pi_149269172
Gaan jullie thuis kijken of in een café o.i.d?
pi_149269182
Geen zin eigenlijk in een tent vol met dronken Amerikanen(exchange students en zo)

Raar eigenlijk toch?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_149269194
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaan jullie thuis kijken of in een café o.i.d?
Om 0.30 tot 4.30 op een zondag :)
pi_149269269
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen zin eigenlijk in een tent vol met dronken Amerikanen(exchange students en zo)

Raar eigenlijk toch?
Ik kan vanavond naar een café gaan, alleen heb morgen om 9 uur college, dus blijf maar thuis.
pi_149269336
quote:
15s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik kan vanavond naar een café gaan, alleen heb morgen om 9 uur college, dus blijf maar thuis.
Of eersste helft kijken, als je in de buurt woont kan je ook na de halftime show vertrekken
pi_149269862
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Of eersste helft kijken, als je in de buurt woont kan je ook na de halftime show vertrekken
Daar ken ik mezelf te goed voor, dan blijf ik hangen. _O-
  zondag 1 februari 2015 @ 18:17:33 #227
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149269969
Hallo DAM, nog theorieën over Ajax en hartproblemen?

AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 1 februari 2015 @ 18:44:00 #228
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_149270899
Is de uitzending op FOX (UPC kanaal 11) met Amerikaans commentaar en half time show?
Deathlift or Die.
pi_149270929
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
Is de uitzending op FOX (UPC kanaal 11) met Amerikaans commentaar en half time show?
Nederlands commentaar, en wel half-time show ja
pi_149271317
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:17 schreef Smoofie het volgende:
Hallo DAM, nog theorieën over Ajax en hartproblemen?

Wie is er dood neergevallen?

Wel de theorie dat als PSV de laatste 7 thuiswedstrijden wint ze kampioen zijn
pi_149271350
Wat zijn de 5 keys om te bekijken?
  zondag 1 februari 2015 @ 19:01:58 #232
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149271564
NBC nu ook live *O* *O* *O*
  zondag 1 februari 2015 @ 19:07:11 #233
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149271764
Wie is die glitter gay?
  zondag 1 februari 2015 @ 19:12:44 #234
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149272033
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef hmmmz het volgende:
Wie is die glitter gay?
Gevonden: Johnny Weir, samen met Tara Lapinski.
pi_149272312
Nou veel plezier allemaal, ik ga echt niet kijken vandaag.
  zondag 1 februari 2015 @ 19:30:18 #236
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149272895
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:18 schreef Guard het volgende:
Nou veel plezier allemaal, ik ga echt niet kijken vandaag.
oke, doei!
pi_149274794
Ik heb nog nooit NFL of de SuperBowl gekeken. Iemand ergens een eenvoudige site waarin ik kan lezen hoe de sport precies gaat. Ik begrijp dat je punten scoort door 10 yards verder te komen en extra punten in de endzone en door hem door het doel te schieten, maar verder is het nog wat lastig te begrijpen.
Of saté?
  zondag 1 februari 2015 @ 20:25:52 #238
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149274930
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nog nooit NFL of de SuperBowl gekeken. Iemand ergens een eenvoudige site waarin ik kan lezen hoe de sport precies gaat. Ik begrijp dat je punten scoort door 10 yards verder te komen en extra punten in de endzone en door hem door het doel te schieten, maar verder is het nog wat lastig te begrijpen.
  zondag 1 februari 2015 @ 20:33:24 #239
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_149275308
Het begint hoor, de SB bandwagon.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_149275507
zo ben er klaar voor. Ga denk ik niet de hele wedstrijd kijken vanavond, alleen de eerste helft. De uitslag kan ik toch makkelijk ontlopen morgenochtend dus ik kijk morgenmiddag wel weer verder.
pi_149276442
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:33 schreef Smoofie het volgende:
Het begint hoor, de SB bandwagon.
A joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Desonddanks is straks 20x hetzelfde verhaal afsteken wel redelijk vermoeiend
  zondag 1 februari 2015 @ 21:02:38 #242
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149277012
Weet iemand eigenlijk hoe het met uitzendrechten enzo in de VS zit? Is het, zoals hier Fox, een betaalkanaal? Of is het gratis? En hoeveel zenders zenden het uit eigenlijk, alleen NBC?
pi_149277404
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met uitzendrechten enzo in de VS zit? Is het, zoals hier Fox, een betaalkanaal? Of is het gratis? En hoeveel zenders zenden het uit eigenlijk, alleen NBC?
Nope over the air channels, ieder jaar rouleert de SB tussen de zenders die NFL uitzenden (Fox, CBS en NBC).
pi_149277507
Met Hola kun je trouwens gratis de stream van NBC bekijken.
stream.nbcsports.com
  zondag 1 februari 2015 @ 21:11:35 #245
391606 AF_
AltijdKapot
pi_149277515
Zeg NFL volgers, iemand een idee hoe laat de halftime show ongeveer is? :@
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_149277624
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:11 schreef AF_ het volgende:
Zeg NFL volgers, iemand een idee hoe laat de halftime show ongeveer is? :@
1,5 uur na de kick-off (ongeveer)
pi_149277639
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Met Hola kun je trouwens gratis de stream van NBC bekijken
:Y Maar dat lijkt zonder reclames te zijn. verandert dit nog tijdens de SB zelf, of is er anders nog een HQ stream met reclames?
To err is human, to forgive bovine.
  zondag 1 februari 2015 @ 21:14:13 #248
391606 AF_
AltijdKapot
pi_149277664
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Oke bedankt ^O^
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_149277935
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoe laat is de kickoff :D

Fox begint om 23:20 zag ik

Edit: al gevonden
pi_149278020
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef Max23 het volgende:

[..]

Hoe laat is de kickoff :D

Fox begint om 23:15 zag ik
00:30 starttijd, cointoss etc, dus ongeveer 00:35, dus uurtje of 2 half time
pi_149278725
Beter doet gamepass het vanavond wel vloeiend. Anders maar op Fox kijken en drie uur luisteren naar uitleg van het spel :P
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 1 februari 2015 @ 21:41:40 #252
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149278860
NBC Live stream werkt anders prima.
  zondag 1 februari 2015 @ 21:42:13 #253
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149278880
Superbowl ads straks hier: http://superbowl.nbcsports.com
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:10:40 #254
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149279943
Weet niet wie, maar dank voor de Hola pluginn, werkt super!! Kan ik ook gebruiken voor de BBC, dus _O_
pi_149280582
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:38 schreef ssebass het volgende:
Beter doet gamepass het vanavond wel vloeiend. Anders maar op Fox kijken en drie uur luisteren naar uitleg van het spel :P
Ik heb gelukkig nog foxsports achter de hand met amerikaans commentaar
  zondag 1 februari 2015 @ 22:27:18 #256
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149280682
Navond!

Nog meer Hawks fanatics hier? Of ben ik de enige?
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_149280796
Wanneer is de stream live?
pi_149281077
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Navond!

Nog meer Hawks fanatics hier? Of ben ik de enige?
:W
  zondag 1 februari 2015 @ 22:34:54 #259
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281097
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:34 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:W
Yay!

hf want gl hebben we niet nodig :9
  zondag 1 februari 2015 @ 22:34:58 #260
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_149281103
Hoelaat begint het? :@
pi_149281126
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Yay!

hf want gl hebben we niet nodig :9
Hehehe :D , Zijn hier wel in de minderheid vrees ik.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:36:21 #262
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281168
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:35 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Hehehe :D , Zijn hier wel in de minderheid vrees ik.
Ach, als het maar gezellig is!
  zondag 1 februari 2015 @ 22:36:30 #263
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149281174
Onpartijdig :) Mijn zondag is sowieso al verneukt.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:36:59 #264
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281199
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:29 schreef sneakydesert het volgende:
Wanneer is de stream live?
Al sinds vanmiddag.
pi_149281263
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:36 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Al sinds vanmiddag.
Deze http://stream.nbcsports.c(...)ports.com/liveextra/ doet het bij mij in ieder geval niet.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:39:31 #266
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149281343
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Deze http://stream.nbcsports.c(...)ports.com/liveextra/ doet het bij mij in ieder geval niet.
Ja, daar moet je dus Hola oid voor hebben. Die verandert zgn. jouw IP Country; die stream is US only.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:39:43 #267
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_149281351
't Zal aan mij liggen maar 't doet me maar weinig. <O)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:39:57 #268
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281363
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ja, daar moet je dus Hola oid voor hebben. Die verandert zgn. jouw IP Country; die stream is US only.
Dit dus.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:39:59 #269
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_149281366
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Maak je gebruik van Hola? is wat langzamer maar zou je beeld moeten opleveren.

Ik heb fox sports international dus die staat aan. Alleen waarschijnlijk geen reclames straks :X
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:41:06 #270
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149281417
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Ik heb fox sports international dus die staat aan. Alleen waarschijnlijk geen reclames straks :X
Daarom juist die stream _O- Verrassend goed beeld trouwens!
pi_149281466
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:39 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Holyshit, wat handig!
Goede kwaliteit ook :D
  zondag 1 februari 2015 @ 22:42:19 #272
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281483
Obama.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:42:27 #273
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149281494
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Obama.
Bier _O_
  zondag 1 februari 2015 @ 22:42:34 #274
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281508
Volgens mij ook geen reclames, of in ieder geval niet altijd dezelfde als op tv, op de stream.
pi_149281509
Obama drinkt bier
  zondag 1 februari 2015 @ 22:42:58 #276
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281531
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:42 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Bier _O_
Ook goed inderdaad.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:43:44 #277
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_149281572
Was dit jaar juist van plan om een keer Super Bowl te gaan kijken, maar moet morgen om 06:00 op en heb een belangrijk tentamen, helaas ;(

Veel plezier aan iedereen die wel gaat kijken. ^O^
  zondag 1 februari 2015 @ 22:44:01 #278
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149281587
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:42 schreef hmmmz het volgende:
Volgens mij ook geen reclames, of in ieder geval niet altijd dezelfde als op tv, op de stream.
Hmm. Dan geef ik het op, ga niet een crappy stream alleen daarvoor kijken.
pi_149281597
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Was dit jaar juist van plan om een keer Super Bowl te gaan kijken, maar moet morgen om 06:00 op en heb een belangrijk tentamen, helaas ;(

Mijn wekker gaat om half 5. Ik kijk wel hoelang ik het volhou.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:44:22 #280
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149281607
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:43 schreef Verbodsbord het volgende:

Dan juist... Nachtje doorhalen. Ben je wss fitter dan met 5 a 6 uur slaap
  zondag 1 februari 2015 @ 22:44:46 #281
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_149281630
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:44 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Dan juist... Nachtje doorhalen. Ben je wss fitter dan met 5 a 6 uur slaap
Mja stage tot 17:00 met tussendoor dus tentamen, geen goed plan :P
  zondag 1 februari 2015 @ 22:45:19 #282
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281663
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:44 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Hmm. Dan geef ik het op, ga niet een crappy stream alleen daarvoor kijken.
Het is geen crappy stream, goede kwali!
  zondag 1 februari 2015 @ 22:45:45 #283
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281681
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:45 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Joah vind ik ook.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:46:49 #284
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281724
Alleen full-screen doet die wel vreemd bij mij.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:47:12 #285
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281743
@LiveExtra @NBCSports @nbc @SNFonNBC Will your live stream have all the same commercials as the TV broadcast? #SuperBowlXLIX

NBC Sports LiveExtra ‏@LiveExtra 3h3 hours ago
@jeffdanoff @NBCSports @nbc @SNFonNBC no, but they'll be posted here as soon as they air: http://nbcsports.com/ads
  zondag 1 februari 2015 @ 22:47:42 #286
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281772
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:47 schreef hmmmz het volgende:
@LiveExtra @NBCSports @nbc @SNFonNBC Will your live stream have all the same commercials as the TV broadcast? #SuperBowlXLIX

NBC Sports LiveExtra ‏@LiveExtra 3h3 hours ago
@jeffdanoff @NBCSports @nbc @SNFonNBC no, but they'll be posted here as soon as they air: http://nbcsports.com/ads
Meh, zet ik de tv wel aan op mute.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:48:28 #287
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_149281798
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:45 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee ik bedoel, ik ga niet ipv die goede stream een crappy ("illegale") stream kijken, alleen voor de ads. .
  zondag 1 februari 2015 @ 22:49:11 #288
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281816
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Nee ik bedoel, ik ga niet ipv die goede stream een crappy ("illegale") stream kijken, alleen voor de ads. .
Ow, op die manier. Ben ik helemaal met je eens!
  zondag 1 februari 2015 @ 22:49:38 #289
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281827
Beast _O_ _O_
  zondag 1 februari 2015 @ 22:50:01 #290
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281837
quote:
4s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
Beast _O_ _O_
  zondag 1 februari 2015 @ 22:50:05 #291
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281841
Nog 1 uur en 40 minuten _O_
  zondag 1 februari 2015 @ 22:50:35 #292
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_149281859
Het gaat inderdaad niet zo goed worden als een HD signaal rechtstreeks op je tv.
Dan maar morgen op een random weblog de beste adds bekijken.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_149281883
En we zijn aanwezig, anderhalf uur powernapje gedaan, met ruim 4 uur slaap vanavond moet het goedkomen.

Oja, onpartijdig.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:51:10 #294
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281887
quote:
4s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Nog 1 uur en 39 minuten _O_
  zondag 1 februari 2015 @ 22:51:36 #295
391606 AF_
AltijdKapot
pi_149281906
quote:
4s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Dan heb ik nog anderhalf uur om te leren. Snel beginnen dus voordat de SB begint ;(
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:51:37 #296
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281907
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:51 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nog 1 uur en 39 minuten _O_
:') :D
  zondag 1 februari 2015 @ 22:52:00 #298
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281923
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:51 schreef AF_ het volgende:

[..]

Dan heb ik nog anderhalf uur om te leren. Snel beginnen dus voordat de SB begint ;(
Ik ga eens kijken of er wat in de slaapkamer te beleven valt.
pi_149281932
Ik ga denk ik toch voor Brady juichen, omdat het een levende legende is.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:52:57 #300
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149281950
quote:
7s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:52 schreef Seam het volgende:
Ik ga denk ik toch voor Brady juichen, omdat het een levende legende is.
:r
  zondag 1 februari 2015 @ 22:54:19 #301
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149281990
Was ik weer, niks te beleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')