Two-man rushquote:Op maandag 19 januari 2015 12:46 schreef zjroentje het volgende:
Die serie voordat de Hawks die fake FG touchdown scoorden, wtf doet Capers daar? Hele dag flinke pressure op Wilson en dan op 3th&19 staan er 4 LB/CB in het midden van het veld te koekeloeren.
Packers faalden gewoon hard in de red zone.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef Kyran het volgende:
Ik schrijf Wilson niet af. Ik vind hem gewoon sowieso geen elite QB. Kwaliteit van de Seahawks is inderdaad dat ze niet opgeven. 99% van de teams had in zon situatie al de handdoek in de ring gegooid.
Stomme prevent defense op 3rd & 20+, gaan liggen na een interception terwijl je makkelijk nog 10-15 yards verder had kunnen rennen, vage clock management door run plays waar Seattle klaar voor was waren toch flinke fouten van de Packers.
Tuurlijk het is een verdienste van het niet opgeven van Seattle, maar als de Packers niet zo dom warne geweest was het hooguit nog 19-14 geworden en niet 28-22. Ik snap gewoon niet hoe een team bijna 55 minuten lang kan domineren en dan in de laatste 5 minuten zo inelkaar kan storten, terwijl de Seahawks juist na 55 minuten geen deukje in een pakje boter weten te slaan opeens 21 punten scoren in 4 minuten ofzoDat maakt football juist zo mooi ook, momentum is alles.
Was gisteren wel echt impressed met de Patriots. Wat een overmacht zowel op offensive als op defensive gebied. Heb in ieder geval zin in de Super Bowl als neutrale kijkerDenk een low scoring game in ieder geval.
Wat doe je dan hier.quote:
ik kom ook nooit in het topic als ik nog wedstrijden wil zien, maar door jouw briljante tt kwam de spoiler dus wel in myat voorbijquote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier.
Ik heb getwijfeld om het erin te zetten, maar als je hier langs komt terwijl je het nog unspoiled wilt kijken verdien je niet beter.
Dan ben je de ultieme lul, zou me kapot schamen om op deze foto te staan.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef Guard het volgende:
How to watch a come-back....
[ afbeelding ]
when you walked out on your team
Hopelijk gaan teams eindelijk eens doorhebben dat je met field goals geen wedstrijd wint en met 4th en een paar yards er gewoon beter voor kan gaan in de red zone (of daarbuiten for that matter) ipv voor een field goal te gaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Packers faalden gewoon hard in de red zone.
1e kwart had het eigenlijk al 28-0 moeten staan
Als je dan 2 FG haalt uit 4 mogelijkheden, dan doe je iets niet goed.
Daarnaast is het natuurlijk ongelofelijk dat je die onside kick zo behandeld. En daarna gewoon 3 keer over je heen laat lopen als defense zijnde.
Verdiend vind ik het niet, maar Packers verdienen het ook niet op zo'n manier.
Ik had het de Packers alleen wel 10 keer meer gegund dan Seattle.
Nu maar hopen dat Brady zijn ring pakt, want die hebben er dit jaar veel meer recht op dan Seattle.
Jup dat was ook een domme fout. Met 4th en inches er niet voor gaan...quote:Op maandag 19 januari 2015 17:04 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Hopelijk gaan teams eindelijk eens doorhebben dat je met field goals geen wedstrijd wint en met 4th en een paar yards er gewoon beter voor kan gaan in de red zone (of daarbuiten for that matter) ipv voor een field goal te gaan.
Maar goed dan nog mag je nooit een wedstrijd uit handen geven die je 55 minuten lang domineert. Wedstrijd deed me een beetje denken aan de CL-finale van 2007? waarin AC Milan bij de rust met 3-0 voorstaat en uiteindelijk na penalty's verliest.
Dit doet me denken aan City supporters die weg liepen en uiteineljk laatste seconde scoorde Aquero nog en werden ze kampioen.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:16 schreef Guard het volgende:
How to watch a come-back....
[ afbeelding ]
when you walked out on your team
Je speelt 2x tegen je tegenstanders(home and away) uit je divison. Vervolgens een aantal tegenstanders van je conference en een aantal van de andere conference.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:10 schreef Sokz het volgende:
Zijn OT's meestal zo'n walk-in-a-park voor de coinflip winning partij? Also mag ik wat meer domme vragen stellen?
- Tijdens regular season spelen ze 16 wedstrijden? Tegen wie spelen ze die? 5x tegen elke tegenstander binnen je divisie? Één keer tegen ieder binnen je eigen conference? En vervolgens tellen je punten enkel binnen je eigen divisie? :p en een playoff wedstrijd oid? Ik zie afgelopen seizoen namelijk maar 2 teams een tie gespeeld hebben alleen zitten die in verschillende conferences en was altijd onder de assumptie dat conferences pas meeten in de superbowl :p
College football is voor mij nog een groter vraagteken met al die sugar bowls en wat nog meer
6x eigen division (uit en thuis tegen de 3 andere teams)quote:Op maandag 19 januari 2015 19:10 schreef Sokz het volgende:
Zijn OT's meestal zo'n walk-in-a-park voor de coinflip winning partij? Also mag ik wat meer domme vragen stellen?
- Tijdens regular season spelen ze 16 wedstrijden? Tegen wie spelen ze die? 5x tegen elke tegenstander binnen je divisie? Één keer tegen ieder binnen je eigen conference? En vervolgens tellen je punten enkel binnen je eigen divisie? :p en een playoff wedstrijd oid? Ik zie afgelopen seizoen namelijk maar 2 teams een tie gespeeld hebben alleen zitten die in verschillende conferences en was altijd onder de assumptie dat conferences pas meeten in de superbowl :p
College football is voor mij nog een groter vraagteken met al die sugar bowls en wat nog meer
Op basis waarvan dan? Regular season record is identiek (12-4), play-off record ook, of is het op basis van point differential (155 voor NE vs 140 voor SEA).quote:Op maandag 19 januari 2015 15:55 schreef bambino het volgende:
Nu maar hopen dat Brady zijn ring pakt, want die hebben er dit jaar veel meer recht op dan Seattle.
Op basis van manier van wedstrijden winnen.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan? Regular season record is identiek (12-4), play-off record ook, of is het op basis van point differential (155 voor NE vs 140 voor SEA).
Brady moet nog 1 keer back-to-back SB's pakken en dan stoppenquote:Op maandag 19 januari 2015 20:32 schreef Guard het volgende:
Misschien wil ik eigenlijk ook wel dat Brady wint, en dan ook meteen retired, samen met Peyton. En dan over 5 jaar met zijn 2-en de HoF in.
/wishfull thinking
zijn we van het geilen op die 2 af
Wat Guard zegt, al heb ik wel een voorkeur voor een winnaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 19:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Op basis van manier van wedstrijden winnen.
Ik vind NE een beter over komend team dat zijn wedstrijden beter wint.
En op basis van de playoffs, komt NE gewoon veel beter uit de bus.
Statistieken zijn leuk, vooral in de NFl wordt je er mee doodgegooid, maar de meeste daarvan boeien me geen reet.
Op dit moment heeft NE er meer recht op, omdat ze laten zien dat ze echt de opponent kunnen overklassen. En dat gevoel mist bij Seattle. Tegen de Panthers liepen ze soms al erg moeilijk te doen, en tegen de Packers kwamen ze er 50 min niet aan te pas.
NE loopt over de Colts heen en Baltimore waar ze het erg zwaar hadden gooit brady wel 3 TD passes en komt 2 keer terug van 14 achter.
Ik ben absoluut niet voor Brady, al kan niemand ontkennen dat het een elite QB is.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef Guard het volgende:
Ok dus als de Seahawks achter staan en winnen "komen ze er niet aan te pas" is is het de schuld van de tegenstander dat ze winnen, en als Brady achter staat en wint is het zijn verdienste, schoolvoorbeeld van geilen op Brady imho.
Het is de verdienste van de Seahawks' defense dat Greenbay die wedstrijd al niet in het eerste kwart beslist had.
Ik ben absoluut niet voor de Patriots of de Seahawks en het zal me echt aan me ballen jeuken wie er wint, maar dit soort redenaties zijn slaan echt nergens op.
Hindsight is always 20/20.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:21 schreef maerk het volgende:
Misschien ben ik dan toch makkelijk te beinvloeden door de media maar als je terug zou gaan rond de periode 1998/2000 en ik was GM van een franchise dan zou ik overduidelijk voor Brady hebben gekozen (had ik de kennis van nu).
Dus als men mij ooit nog eens de onmogelijke vraag stelt: Brady of Manning? Dan denk ik toch wel een antwoord te hebben.
Als je hem nu ook ziet, hoeveel jaar kan hij nog door? Nog eens 3/4 goede jaren zou me niet verbazen. Favre kon het ook nog redelijk rekken op die leeftijd.
Snap ik, maar de eeuwige vraag is ook: wie heb je liever/vindt je beter? En dat is altijd terugkijken op een periode. Dus over de periode 2000 - 2015, als ik de vraag krijg Brady of Manning? Dan heb ik nu mijn antwoord wel klaar waar ik in het verleden daar nooit echt antwoord op kon of wilde geven. Het blijft een nonsens discussie maar ondanks dat ik ook een liefhebber ben van Manning lijk ik nu toch een duidelijke voorkeur te hebben voor Brady.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Hindsight is always 20/20.
Dan was Ryan Leaf ook nooit gedraftom maar eens wat te noemen.
De nieuwe iconen zijn er al hoor, o.a. Rodgers (en Luck ook wel, zodra die een SB weet te winnen).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:15 schreef maerk het volgende:
[..]
Snap ik, maar de eeuwige vraag is ook: wie heb je liever/vindt je beter? En dat is altijd terugkijken op een periode. Dus over de periode 2000 - 2015, als ik de vraag krijg Brady of Manning? Dan heb ik nu mijn antwoord wel klaar waar ik in het verleden daar nooit echt antwoord op kon of wilde geven. Het blijft een nonsens discussie maar ondanks dat ik ook een liefhebber ben van Manning lijk ik nu toch een duidelijke voorkeur te hebben voor Brady.
Wanneer deze twee retiren zou ik dat een gemis vinden voor de NFL, dit soort iconen zijn schaars in de sportwereld en ik kijk er graag naar.
Vergeet edelman niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 10:33 schreef PirE het volgende:
Ach ja, als Seattle wint dan ligt het aan de onkunde van de tegenstander. Defense is nou eenmaal bijna 50% van het spelletje. Het is geen Rodgers vs Wilson. De media maakt er altijd maar een qb-duel van en ik snap wel dat sommige mensen dat gaan geloven.
En Brady heeft Gronk, Rodgers heeft Cobb en Nelson, Wilson heeft pedestrian mediocre average receivers.
Rodgers maakt de grootste kans een dergelijk groot icoon te worden maar is dat zeker nog niet. Daarna heb je i.m.o. Brees en Roethlisberger, maar die vallen toch echt (nog) onder de categorie Manning/Brady qua status en continuiteit.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:25 schreef Guard het volgende:
[..]
De nieuwe iconen zijn er al hoor, o.a. Rodgers (en Luck ook wel, zodra die een SB weet te winnen).
En dan heb je nog QB's die nauwelijks genoemd worden in het rijtje "grote QB's van deze tijd"
Big Ben vind ik persoonlijk leuker om te kijken dan P.Manning, hoe die gast soms uit pressure situaties weet te ontsnappen en er nog een big play van weet te maken ook
Voeg daar zijn 2 SB ringen bij en je hebt best een aardig cv-tjequote:Ben Roethlisberger just put himself in the company of some of the best NFL players of all time. With the Steelers' win over the Indianapolis Colts on Sunday, Roethlisberger notched his 100th win as a starting quarterback. Many quarterbacks have 100 wins, obviously, but only Roethlisberger and three others have ever won 100 or more games in their first 150 NFL starts.
Sunday was Roethlisberger's 150th start.
Roethlisberger joins Tom Brady of the New England Patriots, the Steelers' Terry Bradshaw and San Francisco 49ers great Joe Montana.
....
Ben Roethlisberger set franchise records with 522 yards passing and six touchdowns and the Pittsburgh Steelers raced by the Indianapolis Colts 51-34 on Sunday.
Roethlisberger's yardage total was the fourth highest in NFL history. He became the first player to go over 500 yards passing twice as the Steelers (5-3) won consecutive games for the first time this season.
....
Overall:
Roethlisberger has been one of the most efficient passers in NFL history. He currently ranks 9th all-time in NFL passer rating (92.6), 5th in yards per attempt (8.06), and 11th in completion percentage (63.24%) among quarterbacks with a minimum of 1,500 career attempts. He has the fourth highest career winning percentage (.710) as a starter in the regular season among quarterbacks with a minimum of 100 starts. He is one of six quarterbacks in NFL history to have beaten at least 31 of the current NFL teams.
quote:Zondag 1 februari is de strijd om de Super Bowl live te zien op FOX Sports en FOX. Zodoende kan iedereen in Nederland met digitale televisie genieten van een van de grootste sportevenementen ter wereld. De allesbeslissende eindstrijd van de National Football League (NFL) wordt dit jaar gespeeld in het University of Phoenix Stadium in Arizona en gaat tussen de New England Patriots en de Seattle Seahawks (winnaar Super Bowl 2014). De aftrap vindt plaats om zondagnacht 00.30 uur Nederlandse tijd.
FOX Sports 2
De uitzending op FOX Sports 2 wordt speciaal ingericht voor de echte NFL liefhebbers, met de originele Amerikaanse programma’s en wedstrijdcommentaar. Om 23.00 uur begint het opwarmen met ‘Road to the Super Bowl’, om middernacht gevolgd door de NFL Pre Game Show. Aftrap van de Super Bowl vindt plaats om 00.30 uur.
FOX
De uitzending op het open net van FOX begint om 23.20 uur en wordt gepresenteerd door Pascal Kamperman. Met zijn gasten Ronald Buijs (tevens co-commentator), Hubert Bedford en John Mahnen kijkt hij vooruit naar het spektakel. Het Nederlandse commentaar tijdens de wedstrijd wordt verzorgd door Ronald van Dam. Aftrap van de Super Bowl vindt plaats om 00.30 uur. FOX is voor iedereen met digitale televisie te zien, onder meer bij Ziggo, UPC, Tele2, CanalDigitaal en Caiway op kanaal 11, bij KPN kanaal 14, Digitenne kanaal 26 en Delta kanaal 13.
Half Time Show: Katy Perry & Lenny Kravitz
Traditioneel vindt er in de rust een ‘half time show’ plaats, het podium waar alle internationale topartiesten maar al te graag voor in aanmerking komen. Dit jaar is de eer om zich te presenteren aan een wereldwijd miljoenenpubliek gegund aan Katy Perry en Lenny Kravitz.
De Super Bowl is in de nacht van zondag 1 februari op maandag 2 februari vanaf 00.30 uur LIVE met Amerikaans commentaar te zien op FOX Sports 2, via foxsports.nl en de FOX Sports NL-apps. De wedstrijd is ook rechtstreeks met Nederlands commentaar te zien op de gratis digitale zender FOX.
Hubert?quote:De wedstrijd is ook rechtstreeks met Nederlands commentaar te zien op de gratis digitale zender FOX
quote:Het Nederlandse commentaar tijdens de wedstrijd wordt verzorgd door Ronald van Dam.
Daar heb je wel gelijk in, mocht Big Ben nog een 3e ring pakken (wat ik nog wel zie gebeuren) dan past hij zeker in het rijtje Brady/Manning thuis.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:42 schreef Guard het volgende:
Brees is van de generatie Manning/Brady, dus die is klaar.
Ben is redelijk vaak geblesseerd geweest, maar ook nog nooit een heel seizoen zoals Brady en Manning wel, hij komt altijd terug. Minimaal aantal wedstrijden waarin hij gespeeld heeft in een seizoen is 12.
Ik heb het idee dat weinigen de carriere van Big Ben op waarde weten te schatten.
Dit bijvoorbeeld gebeurde in week 8 van dit seizoen:
[..]
Voeg daar zijn 2 SB ringen bij en je hebt best een aardig cv-tje
FOX sports voor Pregame show dus en daarna Gamepass.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:36 schreef Jovatov het volgende:
Zouden we ook de Amerikaanse reclames krijgen op het FOX-betaalkanaal? Zal wel niet.
In elk geval gewoon met het Engelse commentaar
De Patriots en cheaten, je verwacht het niet!quote:The NFL has found that 11 of 12 of the New England Patriots game balls were inflated significantly less than the NFL requires, league sources involved and familiar with the investigation of Sunday's AFC championship game told ESPN.
The investigation found the footballs were underinflated by 2 pounds per square inch of air less than what's required by NFL regulations during the Pats' 45-7 victory over the Indianapolis Colts, according to sources.
Tuurlijk, de equipment manager besluit in zijn eentje dat ie de ballen wat minder hard oppompt. Want daar hij heeft zelf heel veel baat bij.....quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:56 schreef maerk het volgende:
Ik bedoel meer in de zin dat de organisatie hier niet achter zou zitten, lijkt me dan meer een eenmansactie. Hier heb je als Patriots team ook niet direct voordeel mee lijkt me, de Colts zouden dit voordeel dan namelijk ook hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |