KLB / Wie heeft me aangestoken ? &*%$(&*^%quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, duidelijkheid!
Beterschap. En over twee weken gaan we het gezonde regime hier controleren

conclusie? Je hebt jezelf aangestoken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
KLB / Wie heeft me aangestoken ? &*%$(&*^%

Zoiets.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
conclusie? Je hebt jezelf aangestoken?

quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:35 schreef rubbereend het volgende:
goed carnavalskoestuum: Sportblog: Hamilton vrijgezel & scheids van 82 geschorst

.
.  

voorzitten is ook een kwestie van wennen en doenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef borisz het volgende:
Zo. De ALV weer vakkundig voorgezeten.
Nou ja het ging weer beter dan de vorige keer
 dat gaat per keer beter
 dat gaat per keer beter  

Ja. Bestuursvergaderingen gaan prima. Maar nu 25 man is toch weer even andersquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorzitten is ook een kwestie van wennen en doendat gaat per keer beter

en al helemaal met van die lastige d66'ersquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Bestuursvergaderingen gaan prima. Maar nu 25 man is toch weer even anders

Ja. Raar volk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en al helemaal met van die lastige d66'ers

slaap lekker en morgen hopelijk een beetje gezonder opquote:

zal wel weer een afrekening zijn
 zal wel weer een afrekening zijn  

dat komt vaker voor dan onweer in Amsterdamquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:41 schreef Againzender het volgende:
Zou zweren dat ik een donder van onweer uit de verte hoordezal wel weer een afrekening zijn

de laatste tijd wel ja. Schietpartij vandaag was een kilometer hier vandaan trouwens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat komt vaker voor dan onweer in Amsterdam

jammer dat er andere gasten warenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:51 schreef borisz het volgende:
TwitterThijssie nu op de bank bij Jinek

dat dacht ik al, dat het in de buurt was van julliequote:Op woensdag 4 februari 2015 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
de laatste tijd wel ja. Schietpartij vandaag was een kilometer hier vandaan trouwens.

De Kerkhofjes voegden echt niks toe aan dit verhaal/deze "discussie" .quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer dat er andere gasten waren
[..]

En die malloot van een Van den Heuvel ook niet. Nare manquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Kerkhofjes voegden echt niks toe aan dit verhaal/deze "discussie" .

Heb denk ik 2 keer 2 uur achter elkaar vast geslapen. Dat is al heel wat momenteel. Voel me brak, raak je aan gewend. Moet zo bloed prikken. Vervelende is dat ik daarvoor nuchter moet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slaap lekker en morgen hopelijk een beetje gezonder op

Die scoorden beiden net niet zwakbegaafd op de Nationale IQ-test. Stelletje onnozelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Kerkhofjes voegden echt niks toe aan dit verhaal/deze "discussie" .

Wie is dat ?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:51 schreef borisz het volgende:
TwitterThijssie nu op de bank bij Jinek

Waarom nare man ? Ik zag in het voorstukje dat ie van hardcore hield. Wat voor hardcore ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En die malloot van een Van den Heuvel ook niet. Nare man

Oh ja. Bloed is geprikt. Hoef er gelukkig voorlopig niet meer uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Thijs Slegers, de man van VI bij PSV.

Ik las het. Ik zou stoppen met werken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:37 schreef borisz het volgende:
Die boer Bertie heeft al goed geboerd.
http://www.omroepzeeland.(...)lijkt-multimiljonair

MULO 1 is dan ook het hoogste onderwijs dat ze hebben genotenquote:Op donderdag 5 februari 2015 07:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die scoorden beiden net niet zwakbegaafd op de Nationale IQ-test. Stelletje onnozelen.

Hij denkt dat hij heel wat was. En bijvoorbeeld toen hij een grote mond had over De Neus bij collegetour. Dat dat echt niet kon. Terwijl later bleek dat hij zelf gewoon bezig was geweest om een interview te krijgen met vrij bizarre voorwaarden. Dubbele moraal. Bovendien zat hij weleens bij Boulevard.quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom nare man ? Ik zag in het voorstukje dat ie van hardcore hield. Wat voor hardcore ?

die mensen heb je overal, niet alleen op de FPquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:05 schreef borisz het volgende:
Sommige mensen op de FP.
Lees Shinigami onder Eredivisieclubs boeken bijna één miljoen euro verlies

Wat is Japalenosquote:

dat zijn pepersquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is Japalenos
Mie/kip op uit moeders keuken.

Het was dan ook heerlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn pepers
klinkt goed tong

Pepers fijngesneden en de bak met oa het gehakt.quote:
 .
.  

play offs afschaffen zodat dit soort rondes niet nodig zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:45 schreef Againzender het volgende:
Niet in de Arena nu. Achterlijk moment om een Eredivisie wedstrijd te doen op bloody donderdag om fucking kwart voor negen
ff te moe om er heen te gaan. onze Russische vrienden zenden het ook uit.

Nee. Rode kaart was onterecht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef Againzender het volgende:
godverdegodver. blij dat ik niet alles-op-alles heb gesteld om deze wedstrijd te halen.
Op zich was het beter dan de laatste twee wedstrijden. Was het rood? Moisander konden we toch wel missen roep ik het hele seizoen al.

staan we wat dat betreft ook gelijk met PSV.quote:

het 5e jaar traumaquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef Againzender het volgende:
er komt weer een nieuwe griep aan, misschien dat die specifiek PSV treft, maar anders wordt PSV gewoon kampioen.
4 jaar achter elkaar kampioen, dat kennen ze bij PSV wel. Op de 1 of andere manier gaat het in het 5de seizoen fout.
 zou HVV dat destijds ook gehad hebben
 zou HVV dat destijds ook gehad hebben  

nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 06:25 schreef tong80 het volgende:
CUL / Tong's culinaire recensies horeca Zaltbommel # 3
Goeiemorgen

quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:52 schreef borisz het volgende:
Gezelligheid in de Australische politiek
Er komt een stemming over het leiderschap van Tony Abbott de PM.
Hij won anderhalf jaar geleden de verkiezingen en heeft op behalve immigratie zo'n beetje alle verkiezingsbeloften gebroken. Zijn populariteit is ook snel gedaald en daarom heeft Abbott nu de bijnaam One Term Tony, maar mogelijk haalt hij zijn volledige eerste termijn niet eens. Daarbij draait de Australische economie ook totaal niet.
Nu de ALP (Australian Labor Party) in Australië weer één leider heeft staat die partij weer goed in de polls en kunnen over twee jaar weer de macht overnemen in de House of Representatives, Voor wie het zich nog kan herinneren. Je had destijds Julie Gillard en Kevin Rudd die elkaar de tent uit vochten, waardoor ALP het slechtste verkiezingsresultaat sinds de WOII neerzette.
 na 1,5 zo impopulair
 na 1,5 zo impopulair  

.
. .
. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |