Nee goed punt, maar ik had er nog nooit 1 gespeeldquote:Op maandag 2 maart 2015 12:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als 1 en 2, met alleen meer zombies en meer mogelijkheden om zombies te slopen
Dat hoeft natuurlijk niet iets negatiefs te zijn, ik zou niet weten wat er structureel zou moeten veranderen aan DR.
Dat zou echt briljant zijnquote:Op maandag 2 maart 2015 09:22 schreef MeneerLogica het volgende:
Net even contact gehad met microsoft customers support. Ze melden wel dat de language settings een deel is van de volgende update voor xbox. Dus dat je dan je console op NL kan zetten en je games op engels.
Het is lichtelijk absurd te noemen dat dat lekker geforcefed wordt eigenlijk...quote:
Had 1 en 2 nog nooit gespeeld maar heb daar best spijt van. Is echt een onwijs leuke game.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als 1 en 2, met alleen meer zombies en meer mogelijkheden om zombies te slopen
Dat hoeft natuurlijk niet iets negatiefs te zijn, ik zou niet weten wat er structureel zou moeten veranderen aan DR.
Klopt, is heel apart dat je niet zelf mag bepalen welke taal je wilt op je xbox.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is lichtelijk absurd te noemen dat dat lekker geforcefed wordt eigenlijk...
Inderdaad. De gedachte erachter is misschien nog wel logisch: alles gaat lekker in je eigen taal, je hoeft niks in te stellen of na te denken. Maar aan de andere kant is dit ongeveer alleen relevant voor Fransen, die alles perse in hun eigen taal willen hebben. Of Duitsersquote:Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is lichtelijk absurd te noemen dat dat lekker geforcefed wordt eigenlijk...
Het is allemaal niet erg handig neequote:Op maandag 2 maart 2015 13:11 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan het gehannes met die locales nog eens
Ja klopt, ik kijk ze ook gewoon niet meer. De eerste keer zat ik ook vast in dat halve scherm.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:17 schreef 2dope het volgende:
Ik vind het ook nog steeds fucking ergerlijk hoe lang het duurt om een achievement in te zien. Ik check standaard altijd wat de achievement inhoudt die je unlockt, maar dat duurt soms gewoon 30 seconden. Wtf.
Ghehe ja, als je verkeerd schakelt vanuit dat scherm blijft je achievements-venster openstaan terwijl je verder gaat met de game. Dan moet je terug naar dashboard, het achievement-venster selecteren en dan sluiten met twee keer B.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kijk ze ook gewoon niet meer. De eerste keer zat ik ook vast in dat halve scherm.
Ja klopt, irriteer me er stiekem ook wel aanquote:Op maandag 2 maart 2015 13:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ghehe ja, als je verkeerd schakelt vanuit dat scherm blijft je achievements-venster openstaan terwijl je verder gaat met de game. Dan moet je terug naar dashboard, het achievement-venster selecteren en dan sluiten met twee keer B.
Het is geen ramp ofzo maar het komt m.i. een beetje retarded over dat een dergelijke functie op de 10 jaar oudere console gewoon snel/seamless werkte. Volgens mij is het achievements-ovezicht gewoon een Windows 8-app opzich die in moet laden - de tweede keer een achievement checken gaat meestal wel gewoon vlot.
Of je roept "Xbox unsnap". Klaar. Kinectquote:Op maandag 2 maart 2015 13:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ghehe ja, als je verkeerd schakelt vanuit dat scherm blijft je achievements-venster openstaan terwijl je verder gaat met de game. Dan moet je terug naar dashboard, het achievement-venster selecteren en dan sluiten met twee keer B.
De Xbox-knop twee keer indrukken en d-pad naar onder gaat een stuk sneller lijkt me.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hoeveel was je er voor kwijt? Het lijkt mij ook wel een geinig gadget... Vriendin geeft iets meer om haar privacy en ziet het niet echt zitten.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Had een exemplaar zonder Kinect gekocht, maar er nu toch maar, 2dehands, bij gekocht.
80 via MP, heb nog even meegeboden op ebay etc, maar uiteindelijk was ie daar toch niets goedkoper uit Duitsland en moet ik er ook nog langer op wachten.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoeveel was je er voor kwijt? Het lijkt mij ook wel een geinig gadget... Vriendin geeft iets meer om haar privacy en ziet het niet echt zitten.
Kinect staat nog op de 2015 wishlistquote:Op maandag 2 maart 2015 15:47 schreef OMG het volgende:
[..]
Of je roept "Xbox unsnap". Klaar. Kinect.
Geen idee, wat doet dat?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:52 schreef Racerblade het volgende:
[..]
De Xbox-knop twee keer indrukken en d-pad naar onder gaat een stuk sneller lijkt me.
Unsnapquote:Op maandag 2 maart 2015 16:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kinect staat nog op de 2015 wishlist
[..]
Geen idee, wat doet dat?
Zojuist ff geprobeerd. Ideaal!quote:
Ik wil ze wel voor je testenquote:Op maandag 2 maart 2015 19:37 schreef PirE het volgende:
Bij het opruimen van wat oude XBOX spullen kwam ik nog wat kaarten met codes voor 2 maanden Live tegen, zouden die nog werken?. Games zullen wel niks opbrengen
.
Nope, niet herkenbaar.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier lijkt af en toe een seconde het beeld uit te vallen, of onze TV is buitengewoon kritisch wanneer er geen signaal binnenkomt. Iemand meer last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |