Wij kijken ookquote:Op zondag 18 januari 2015 23:53 schreef Max23 het volgende:
Overigens werkt Gyan sinds 2011 in de Rotterdamse haven
Gyan durven te vergelijken met zulke prutsersquote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef Cavaliers het volgende:
Een dergelijk item over Berry van Aerle, Eric Addo of Pa-Modou Kah zou niet misstaan.
Ik hoop op een item over Stijn Vreven.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef Cavaliers het volgende:
Een dergelijk item over Berry van Aerle, Eric Addo of Pa-Modou Kah zou niet misstaan.
Addo > Gyan.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gyan durven te vergelijken met zulke prutsers
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.quote:
Met zn vijver.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.
Overigens zou ik Boem Boem Theo in dit item ook niet afwijzen.
Iemand die Addo beter vindt dan Gyan kan ik niet serieus nemen, sorryquote:Op zondag 18 januari 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets gezegd over kwaliteitquote:Op zondag 18 januari 2015 23:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Iemand die Addo beter vindt dan Gyan kan ik niet serieus nemen, sorry
Boem boem Theo is een aantal jaren geleden nog trainer geworden van een vijfdeklasser zondagamateurs omdat hij gokschulden had bij de directeur van die clubquote:Op zondag 18 januari 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar wel Addo > Gyan? Dus je vindt Addo een grotere cultheld dan Gyan? Of wat precies?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb nergens iets gezegd over kwaliteit
Precies.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus je vindt Addo een grotere cultheld dan Gyan?
Ben ik ook niet met je eens, maar dat zal een eindeloze discussie wordenquote:
Gyan gemist, terugkijken dusquote:
Pardon?quote:
Dat voetbaloverzicht had z'n beste tijd anders ook wel gehad. Met die schijtlollige grapjes van Ronald van der Geer.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:08 schreef showtimer het volgende:
Ze mogen Sjoerd volgende week wel weer vroeg naar huis sturen, slecht experiment.
Tekstschrijver leek me anders nog dezelfde.quote:Op maandag 19 januari 2015 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat voetbaloverzicht had z'n best tijd anders ook wel gehad. Met die schijtlollige grapjes van Ronald van der Geer.
Dat was enorm genantquote:Op maandag 19 januari 2015 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat voetbaloverzicht had z'n best tijd anders ook wel gehad. Met die schijtlollige grapjes van Ronald van der Geer.
*chanant.quote:
Verbaast me niets. Die kerel kan totaal niet met geld omgaan. Weet jij hoe Feyenoord met hem om ging in financieel opzicht? Bij PSV zat zijn salaris voor een groot deel buiten zijn eigen beheer. En gokverslaafd was hij bij Den Bosch al. Als je Theo wilde vinden op een uitgaansavond in Den Bosch, ging je gewoon zijn bekende gokplekken langs.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Boem boem Theo is een aantal jaren geleden nog trainer geworden van een vijfdeklasser zondagamateurs omdat hij gokschulden had bij de directeur van die club
#leukefeitjes
Tsja, al die oudjes kunnen wel van 22.10 tot 23.00 kijken, maar dan moeten ze echt naar bed.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:55 schreef Zipportal het volgende:
867.000
Geen miljoen+ kijkers die langer opblijven voor dit ouderwetse gezwets.
Jack mag alles suggereren want hij heeft er de credentials voor...quote:Op maandag 19 januari 2015 01:52 schreef DeParo het volgende:
Jack suggereert even dat Vitesse even is omgekocht, wat een Ajacied, schandalig.
we gaan niet kritisch doen tegen de gasten hèquote:Op zondag 18 januari 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer genoeg hebben we niks gehoord over de nederlaag van FC Utrecht. Ik had graag willen weten wat Co er van vond.
Van de man met hoed en regenjas op de parkeerplaats van AFC?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jack mag alles suggereren want hij heeft er de credentials voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |