Dat deed ie toch? Beetje praten, beetje jezelf kunnen zijn?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
geen idee
Maar als je in zon show zit om eindelijk eens een vrouw te scoren kan je vooraf toch wat onzin bij elkaar zoeken?
en vrouwelijker als ik me niet vergisquote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef roos94 het volgende:
Bertie leek veel spontaner in de eerste aflevering
Precies zo ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
met een vork in haar vuisten en de andere arm voor haar bord als een echte bouwvakker
Degene die zo'n vraag stelt moet je sowieso dumpen.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef marcodej het volgende:
Geen enkele man kan toch niks met de vraag 'Wat zou je echt in een vrouw?"
Of zijn Tom en ik de enige?
Ziet er niet echt sexy uit idd, heeft wel een leuk koppie.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Bertie shopt bij de Lidl voor haar kleding?
1.87 volgens de sitequote:
Het is toch ook gewoon een stomme vraag?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
geen idee
Maar als je in zon show zit om eindelijk eens een vrouw te scoren kan je vooraf toch wat onzin bij elkaar zoeken?
Als hij ook weinig inhoud heeft is het een prima match.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat hij voor die kapster is gegaan gaat mij de pet te boven. Leuk om tegen aan te kijken maar daar is alles wel mee gezegd.
Hij kent ook de inhoud van de overgebleven 5 brieven waarschijnlijk niet dus dat is wel een stap te ver.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
geen idee
Langquote:
Het programma heet Boer Zoekt Vrouw. Dat zijn allemaal autisten, daarom doen ze ook mee.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef bdd8 het volgende:
Volgend jaar een keer een hele flirterige playerige lesbienne voor de verandering?
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:46 schreef OProg het volgende:
Als een vent je eruit mikt omdat je arm niet helemaal is zoals het zou moeten moet je alleen maar blij zijn dat je weg bent.
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:46 schreef OProg het volgende:
Als een vent je eruit mikt omdat je arm niet helemaal is zoals het zou moeten moet je alleen maar blij zijn dat je weg bent.
Genoeg ongemakkelijke autisten die veel flirten hoor.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het programma heet Boer Zoekt Vrouw. Dat zijn allemaal autisten, daarom doen ze ook mee.
Whehehe.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:46 schreef Starlie het volgende:
Zou wel grappig zijn als de dames van Bertie verliefd worden op elkaar!
terwijl ze eigenlijk best aardig is (heb haar een aantal keren zakelijk gesproken )quote:Op zondag 18 januari 2015 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die is echt met stip de meest irritante vrouw ooit in BZV
Ik zie 'm er wel voor aan eerlijk gezegd. Het blijft een boer he, ze moet wel kunnen werken op de boerderij.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:46 schreef OProg het volgende:
heftigquote:Op zondag 18 januari 2015 20:47 schreef marcodej het volgende:
Hij houdt van uitgaan: een verjaardag en af en toe een uitje.
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:47 schreef marcodej het volgende:
Hij houdt van uitgaan: een verjaardag en af en toe een uitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |