o ja die met die kinderen toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Maritha(?) van Limbo Marcel, die wilde ook te graag.
Ohja die ook, hij had echt wel een freakshow uitgenodigd op Xsenia naquote:
Die had ook wel wat te kiezen natuurlijk. Gewoon de lekkerste genomen, karakter komt later wel.quote:
Jij bent vrouw zeker ?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Starlie het volgende:
Die ene blonde (in het rood) heeft weer hetzelfde aangetrokken als tijdens de speeddate
o dan was dat hetquote:Op zondag 18 januari 2015 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij juist zonder maar met rammelende eierstokken.
Net als Jan toen uit Canadaquote:Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef DrMarten het volgende:
D'r komt ook werkelijk niks uit die gast of wel?
tuttig inderdaad. Heel ouwelijk komt ze over.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Die administratieve tutje is denk ik niks
Dit was al een voorspelling een week geledenquote:
Tom is Nederlandse Jan. Ik was in het begin ook gek op Jan maar werd iedere aflevering minder en minderquote:Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit was al een voorspelling een week geleden
Een gat..quote:Op zondag 18 januari 2015 20:40 schreef Pedroso het volgende:
Wat zoekt Tom echt in een vrouw, ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Zijn penis?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:40 schreef Pedroso het volgende:
Wat zoekt Tom echt in een vrouw, ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Ik kan me vinger er niet op leggen, maar heb hetzelfde gevoel.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:40 schreef Starlie het volgende:
Tom is knap maar ik vertrouw hem voor geen meter. Iets klopt er niet volgens mij...
Hier nog 1.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik kan me vinger er niet op leggen, maar heb hetzelfde gevoel.
Liekequote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Hoe heet die blonde met zwarte wenkbrauwen
Liekequote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Hoe heet die blonde met zwarte wenkbrauwen
Eensquote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef marcodej het volgende:
Geen enkele man kan toch niks met de vraag 'Wat zou je echt in een vrouw?"
Of zijn Tom en ik de enige?
Ik geloof niet dat zijn vrouwen daarmee zitten.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij zegt eigenlijk niks. Das het erge. Ook als hij praat. Gewoon geen inhoud.
Hij heeft maanden gehad om over zon domme vraag na te denken?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef marcodej het volgende:
Geen enkele man kan toch niks met de vraag 'Wat zou je echt in een vrouw?"
Of zijn Tom en ik de enige?
De kapster en Lotte hebben zelf ook geen moer te melden, check.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zijn vrouwen daarmee zitten.
Wat zou jij antwoorden dan? Ik zou bij dezelfde algemeenheden blijven hangen als Tom.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij heeft maanden gehad om over zon domme vraag na te denken?
Type diepvriesmaaltijden.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef Mozy het volgende:
Bertie ziet er wel uit als een typ die gewoon "voer" naar binnen schuift ja.
meldtquote:
Dit.quote:
geen ideequote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat zou jij antwoorden dan? Ik zou bij dezelfde algemeenheden blijven hangen als Tom.
Eigenlijk is het andersom he.. Bieber lijkt op een lesbiënne..quote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef bdd8 het volgende:
http://lesbianswholooklikejustinbieber.tumblr.com/
met een vork in haar vuisten en de andere arm voor haar bord als een echte bouwvakkerquote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef Mozy het volgende:
Bertie ziet er wel uit als een typ die gewoon "voer" naar binnen schuift ja.
Dat hij voor die kapster is gegaan gaat mij de pet te boven. Leuk om tegen aan te kijken maar daar is alles wel mee gezegd.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kapster en Lotte hebben zelf ook geen moer te melden, check.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |