abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148846794
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef MeloD het volgende:
Jackie, als ik daar zou zijn zou ik systematisch op zoek gaan naar resten/kleding. Al is het alleen maar zodat de ouders meer om te begraven hebben.
Voor de mooi hoeft het voor mij niet, ik weet al dat het daar heel mooi is. Ben idd ook wel erg nieuwsgierig naar hoe het er verder op de route uitziet.
Wat jammer he dat je achteraf niet verder bent gaan lopen he! Dan was je hier "de man" geweest (in jouw geval dan "de vrouw")
pi_148846804
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef Mr.Ping het volgende:
Heeft iemand ooit een reactie van het zoekteam/ouders gekregen op een tip/opmerking?
1 gestuurd 2 reacties
pi_148846842
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
En neem een dagje F als gids mee zodat hij jullie de plekken van de gevonden voorwerpen kan tonen.
Oh ja en vraag voor mij dan een handtekening van PM op die uitzichtfoto vanaf de mirador? Alvast bedankt! ^O^
pi_148846971
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Oh ja en vraag voor mij dan een handtekening van PM op die uitzichtfoto vanaf de mirador? Alvast bedankt! ^O^
Grijzemassa en jij zijn er toch gewoon bij? Of mogen onze kloons niet meer mee? -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148847100
quote:
11s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grijzemassa en jij zijn er toch gewoon bij? Of mogen onze kloons niet meer mee? -O-
O-)
pi_148847319
quote:
11s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo'n kantoormiep met obesitas wilde je vergelijken met twee enthousiaste bergwandelaars als Domnivoor en mij?
Toch maar voorzichtig zijn:

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-te-overleven.dhtml
pi_148847364
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:37 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dank.

Aha:
Volgens vader De Groot kwamen ze in slecht weer terecht en raakten ze daardoor de weg kwijt. ,,De markeringen bleken op hun route bovendien niet zo goed aangegeven als de route in tegengestelde richting.''
Volgens vader De Groot slaagden ze er afgelopen vrijdag voor het eerst in om 112 te bellen, waarna een grote reddingsactie op touw kwam. De Groot, De Vries en Mackie gingen op een witte rots zitten met een rode deken om zich heen.

Ik neem altijd een oranje dekentje mee op reis. :Y)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148847461
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dank.

Aha:
Volgens vader De Groot kwamen ze in slecht weer terecht en raakten ze daardoor de weg kwijt. ,,De markeringen bleken op hun route bovendien niet zo goed aangegeven als de route in tegengestelde richting.''
Ja, dat drong tot mij door...
pi_148849990
quote:
11s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Huh? -O- -O- -O- -O-

Lijkt we wel gezellig hoor maar een hike in de jungle gaat het niet worden voor mij, ik ben niet de jongste meer :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Grijzemassa op 19-01-2015 19:08:12 ]
pi_148850243
quote:

[..]

Zonder dat telefoontje had het heel verkeerd kunnen aflopen, lees ik.
Make my day!
pi_148850477
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:07 schreef agter het volgende:

[..]

Zonder dat telefoontje had het heel verkeerd kunnen aflopen, lees ik.
Ze waren in een moeilijke situatie terechtgekomen, waar nog niet alles over bekend is.
  maandag 19 januari 2015 @ 19:19:52 #112
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148850633
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:57 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ik wil mee, maar kan niet mee helaas ivm nieuwe (vaste) baan start per 01/02.
Vind dit mogelijk einde hier van het raadsel / zoektocht totaal onbevredigend.
Heb Domnivoor irl. ontmoet en heb daar alle vertrouwen in, dus ik wil hem wel sponsoren.
Domnivoor: wil je mij DM 'n aub met je (bank-) gegevens ed?
Bedankt Poekje01. Dat waardeer ik enorm ^O^
Ik zal t.z.t. mijn gegevens doorgeven.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148852430
Crowd sleuthing is denk ik een prima idee om verder te komen in deze zaak.
Hoe meer zielen, hoe meer gedachtes en kennis.

Crowdfunding om mensen in Panama te krijgen wat misschien bij kan dragen om verder te komen in deze zaak,dikke prima.

Crowdfunding om mensen in Panama te krijgen zodat ze lekker vakantie kunnen vieren onder het genot van een drankje en daarnaast een stukje wandelen,daar zet ik toch wel mn vraagtekens bij.
  maandag 19 januari 2015 @ 20:24:22 #114
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148853421
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:18 schreef agter het volgende:

[..]

Ze zouden toch met speciale onderwaterapparatuur in de rivier gaan zoeken? Als ze niet eens bij de rivier geraakt zijn, is dat wel een deceptie, ja.
Wat was dan het nut om daar te gaan zoeken?
Goede vraag. Ik zie het nut ook niet.

Hetzelfde gebeurde bij de eigen reconstructie van vader en moeder Kremers afgelopen zomer. Op een afstand van één of twee uur voordat ze bij het punt kwamen waar hun dochter vermoedelijk alarm had geslagen op 1 april, keerden ze maar weer om met de verzuchting "we weten het nu wel".
  maandag 19 januari 2015 @ 20:27:17 #115
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148853557
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:21 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Het begrip "onbegaanbaar" staat los van wel of niet verdwalen. Onbegaanbaar kan te maken hebben met de regenval en hoeveelheid modder. Daardoor heen ploeteren is zwaar. Je moet een goede conditie hebben en goed schoeisel. Als je iemand als Pittí in je team hebt, dan heb je figuurlijk gezegd, een blok aan je been.
Dat soort gebieden moet je lopen met goede regenlaarzen tot aan knie (bij regen). Met lage schoenen kom je niet ver. De teams hebben geprobeerd de rivier te bereiken, wie weet of ze dat hebben geprobeerd door een short-cut te nemen van het pad af. Ook weilanden kunnen veranderen in lage meertjes, waarin je met je benen tot bijna aan de knie in het water in weg kunt zinken. Ik kan me wel voorstellen dat de NL-ers deze situatie van tevoren niet hadden verwacht, maar het staat los van verdwalen.
Ja, maar laat het nu in in dagen vlak na hun vermissing / verdwaling, dus begin april, óók zo enorm hard geregend hebben.

Wanneer alles zeiknat is en, zoals je schrijft, de weilanden en wegen zijn volgelopen tot kleine meertjes en slootjes, dan is het niet zo eenvoudig om de weg terug te vinden als de familie Kremers dacht tijdens hun reconstructie in de zomer, toen het prachtig mooi weer was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Kloothommel op 19-01-2015 20:32:32 ]
  maandag 19 januari 2015 @ 20:29:35 #116
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148853670
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het doel is niet om naar sporen te gaan zoeken ofzo. :o

Meer de keuzes en routes van Lisanne en Kris begrijpen, on the ground. En bovenal een leuke vakantie hebben.
Het is natuurlijk wel mogelijk dat je per ongeluk een schedel vindt of zo.
pi_148853898
quote:
Hetzelfde gebeurde bij de eigen reconstructie van vader en moeder Kremers afgelopen zomer. Op een afstand van één of twee uur voordat ze bij het punt kwamen waar hun dochter vermoedelijk alarm had geslagen op 1 april, keerden ze maar weer om met de verzuchting "we weten het nu wel".
Vond ik ook een blunder van jewelste en een gemiste kans

quote:
Ja, maar laat het nu in in dagen vlak na hun vermissing / verdwaling, dus begin april, óók zo enorm hard geregend te hebben.
Nee dat is niet zo. Het ging pas 5 dagen later (4 nachten) regenen.
  maandag 19 januari 2015 @ 20:56:23 #118
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148855125
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel mogelijk dat je per ongeluk een schedel vindt of zo.
Dat is mogelijk maar ik acht de kans zeer gering.
Ik wil vooral ter plaatse kijken waar je welke keuzes kan maken, wat Mata ook zegt. Er zijn ongetwijfeld allerlei paden en wildsporen die niet op de kaart staan.
Het is ook goed om paden in twee richtingen te lopen. Ik weet uit ervaring dat als je terugloopt op een eerder gelopen pad, je afslagen tegenkomt die je op de heenweg niet gezien hebt.
pi_148858025
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2015 19:19 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Bedankt Poekje01. Dat waardeer ik enorm ^O^
Ik zal t.z.t. mijn gegevens doorgeven.
goed dan.

ik geef je instructies voor Samantha mee over hoe te handelen in de tent voor als je reisgenoot over de maan begint.
pi_148858248
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:56 schreef Poekje01 het volgende:
voor als je reisgenoot over de maan begint.
Domnivoor zal dan wel degene zijn die live een mooie uiteenzetting zal krijgen waarom het onmogelijk is dat we die bezocht hebben, als mensheid.

maandag 19 januari 2015 @ 23:00:27 #121
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148860593
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 20:56 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dat is mogelijk maar ik acht de kans zeer gering.
Ik wil vooral ter plaatse kijken waar je welke keuzes kan maken, wat Mata ook zegt. Er zijn ongetwijfeld allerlei paden en wildsporen die niet op de kaart staan.
Het is ook goed om paden in twee richtingen te lopen. Ik weet uit ervaring dat als je terugloopt op een eerder gelopen pad, je afslagen tegenkomt die je op de heenweg niet gezien hebt.
Inderdaad. Als je terugloopt via een pad, ziet het er sowieso anders uit, bijvoorbeeld door een andere lichtval. Zeker als je dat pad nog nooit eerder hebt geloven.

Ik geloof dus niet zo in de stelling "je loopt gewoon terug via hetzelfde pad". Geweldig dat jullie dat nu daadwerkelijk in de praktijk gaan toetsen.
pi_148860624
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 10:35 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik vergis me.
Misschien kan Matteo zijn kaartje op WS (#520) ook even hier plaatsen?
Certo, si!

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0

Als je vanaf de Mirador ca. 2 uur gaat lopen kom je ongeveer in de rood omcirkelde (probleem) gebieden uit. De linkercirkel is gewoon het pad af. De rechter cirkel betekent of door de paddock en dan door gebied zonder bekend pad naar een riviertje, of via het pad van huis 12 naar huis 13 en daar dan stranden. Baru heeft gezegd dat daar een pad is en er zijn ook aanwijzingen van op de sinaproc zoekkaart. Dan kom je uiteindelijk bij de zijrivier Pata de macho, die ook deel uit maakt van de Rio Culebra.
pi_148860683
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 21:56 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

goed dan.

ik geef je instructies voor Samantha mee over hoe te handelen in de tent voor als je reisgenoot over de maan begint.
Wordt dat de romantische versie of the lunatic?
pi_148861119
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef Mr.Ping het volgende:
Heeft iemand ooit een reactie van het zoekteam/ouders gekregen op een tip/opmerking?
1 verstuurd aan D. Steffens, bij navraag beleefde reactie.
  maandag 19 januari 2015 @ 23:35:05 #125
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148861775
quote:

[..]

Ik zal een topic openen over die vermissing in Turkije. Er zijn overeenkomsten met de verdwijning van Kris en Lisanne maar het is ook op zichzelf interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')