abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148839381
Het verhaal "dan waren ze er niet aan begonnen" ligt iets anders;
In verband met het slechte weer is het heel moeilijk om te zoeken langs de rivier(en).
De mensen die daar nu zoeken(hondenbrigade ed.) waren liever met beter weer gaan zoeken omdat dan de kans dat je iets vindt ook groter is.
pi_148839458
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)was_deceptie___.html

Deze omschrijving staat wel in schril contrast met de verklaringen van de familie Kremers ("Ze kúnnen gewoon niet verdwaald zijn").

Een hele grote dure internationale operatie..... maar níét gezocht op de plaats waar ze hadden willen zoeken.

Bizar.
Ze zouden toch met speciale onderwaterapparatuur in de rivier gaan zoeken? Als ze niet eens bij de rivier geraakt zijn, is dat wel een deceptie, ja.
Wat was dan het nut om daar te gaan zoeken?
Make my day!
pi_148839480
Maar zijn alle officiële zoekacties nu voorbij?
Make my day!
pi_148839576
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)was_deceptie___.html

Deze omschrijving staat wel in schril contrast met de verklaringen van de familie Kremers ("Ze kúnnen gewoon niet verdwaald zijn").

Een hele grote dure internationale operatie..... maar níét gezocht op de plaats waar ze hadden willen zoeken.

Bizar.
Het begrip "onbegaanbaar" staat los van wel of niet verdwalen. Onbegaanbaar kan te maken hebben met de regenval en hoeveelheid modder. Daardoor heen ploeteren is zwaar. Je moet een goede conditie hebben en goed schoeisel. Als je iemand als Pittí in je team hebt, dan heb je figuurlijk gezegd, een blok aan je been.
Dat soort gebieden moet je lopen met goede regenlaarzen tot aan knie (bij regen). Met lage schoenen kom je niet ver. De teams hebben geprobeerd de rivier te bereiken, wie weet of ze dat hebben geprobeerd door een short-cut te nemen van het pad af. Ook weilanden kunnen veranderen in lage meertjes, waarin je met je benen tot bijna aan de knie in het water in weg kunt zinken. Ik kan me wel voorstellen dat de NL-ers deze situatie van tevoren niet hadden verwacht, maar het staat los van verdwalen.
pi_148841050
Toch een hele onderneming geweest:

http://www.nu.nl/buitenla(...)pikt-helikopter.html
  maandag 19 januari 2015 @ 15:23:29 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_148841972
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Maar zijn alle officiële zoekacties nu voorbij?
De officier wil de zaak nog niet sluiten. De komende dagen wordt bekeken wat verder nog kan worden gedaan.

Bovenstaande komt gewoon uit de link hierboven.
pi_148842480
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:01 schreef gynaika het volgende:
Toch een hele onderneming geweest:

http://www.nu.nl/buitenla(...)pikt-helikopter.html
Gelijk grootschalig aangepakt. Ruim 100 reddingsmedewerkers op pad gestuurd. Hier kan Panama een voorbeeld aan nemen.
pi_148842675
quote:
1s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:23 schreef Marrije het volgende:

[..]

De officier wil de zaak nog niet sluiten. De komende dagen wordt bekeken wat verder nog kan worden gedaan.

Bovenstaande komt gewoon uit de link hierboven.
Dat heb ik gelezen, idd.
Er Zijn nu dus geen lopende Zoekacties meer.
Make my day!
pi_148842730
Het regent daar alleen niet gruwelijk in maart? Waarom dan niet even die paar weekjes gewacht? :?
pi_148843073
Wel stoer dat er een FOK!-team naartoe gaat.
Ben alleen bang dat na al die tijd alle sporen verdwenen zijn.
pi_148843629
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
Wel stoer dat er een FOK!-team naartoe gaat.
Ben alleen bang dat na al die tijd alle sporen verdwenen zijn.
Het doel is niet om naar sporen te gaan zoeken ofzo. :o

Meer de keuzes en routes van Lisanne en Kris begrijpen, on the ground. En bovenal een leuke vakantie hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148843714
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het doel is niet om naar sporen te gaan zoeken ofzo. :o

Meer de keuzes en routes van Lisanne en Kris begrijpen, on the ground. En bovenal een leuke vakantie hebben.
Nou, het is er prachtig mooi, dat hebben we op de vele beelden kunnen zien.
Lijkt me wel heel apart als je op de plek loopt waar je al zo lang mee bezig bent.
pi_148843739
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, het is er prachtig mooi, dat hebben we op de vele beelden kunnen zien.
Lijkt me wel heel apart als je op de plek loopt waar je al zo lang mee bezig bent.
Zeker.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148845447
Domnivoor en Mata,
vergeten jullie daar niet 2 jonge toeristen mee te nemen en deze voor je uit te laten lopen zodat jullie goed kunnen observeren welke keuzes ze waar/wanneer maken?

;)

Zo is de kans dat jullie jezelf blesseren zoals Pitti ook wat kleiner en krijgen we geen tweede zinloze zoektocht. Tenzij jullie met gebroken enkel ook door blijven lopen... Dan krijgen we helemaal waar voor ons geld
pi_148845523
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Domnivoor en Mata,
vergeten jullie daar niet 2 jonge toeristen mee te nemen en deze voor je uit te laten lopen zodat jullie goed kunnen observeren welke keuzes ze waar/wanneer maken?

;)
Worden ze straks meegesleurd door een kolkende Culebra en lezen we de beschuldigingen aan onze adressen hier nog jarenlang?

Liever niet. :*

pi_148845567
quote:
11s.gif Op maandag 19 januari 2015 16:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Worden ze straks meegesleurd door een kolkende Culebra en lezen we de beschuldigingen aan onze adressen hier nog jarenlang?

Liever niet. :*
Dan kunnen we wel kijken waar deze dames terecht gaan komen (grapje natuurlijk), gooi in ieder geval een rugzak in de rivier. Als het kan met waterdichte GPS, dan kunnen we hem hier ook volgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ootjekatootje op 19-01-2015 17:04:03 ]
pi_148846059
En neem een dagje F als gids mee zodat hij jullie de plekken van de gevonden voorwerpen kan tonen.
pi_148846139
Gaan jullie dan niet midden in het regenseizoen?
pi_148846249
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:07 schreef 11en30 het volgende:
Gaan jullie dan niet midden in het regenseizoen?
Dat schijnt het 11,5 maand per jaar te zijn.

Als Pitti door die blubber kan waggelen, kunnen Domni en ik het ook.

pi_148846318
quote:
10s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:09 schreef El_Matador het volgende:

Als Pitti door die blubber kan waggelen, kunnen Domni en ik het ook.
Dat kon ze dus niet. :7
pi_148846360
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:11 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat kon ze dus niet. :7
Zo'n kantoormiep met obesitas wilde je vergelijken met twee enthousiaste bergwandelaars als Domnivoor en mij?

pi_148846613
quote:
11s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo'n kantoormiep met obesitas wilde je vergelijken met twee enthousiaste bergwandelaars als Domnivoor en mij?
Dat deed je zelf jonguh!

Als deze gassies kunnen zwemmen in de rio Pianista dan kunnen jullie dat ook. :Y
Kijk allemaal effe dat minuutje voor views, snappen die jochies dan niks van.
pi_148846626
Jackie, als ik daar zou zijn zou ik systematisch op zoek gaan naar resten/kleding. Al is het alleen maar zodat de ouders meer om te begraven hebben.
Voor de mooi hoeft het voor mij niet, ik weet al dat het daar heel mooi is. Ben idd ook wel erg nieuwsgierig naar hoe het er verder op de route uitziet.
pi_148846650
Heeft iemand ooit een reactie van het zoekteam/ouders gekregen op een tip/opmerking?
pi_148846683
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef Mr.Ping het volgende:
Heeft iemand ooit een reactie van het zoekteam/ouders gekregen op een tip/opmerking?
1 verstuurd, 0 reacties ontvangen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')