Das best als jullie wat betreft de kosten samen uitkomen. Meestal is dat het enige kleefpunt en waarom dingen in de praktijk mis gaan.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind crowdfunding voor Domnivoor prachtig en het zou mooi zijn als het hem zo lukt naar Panama te komen.
Ik heb sowieso een eigen plan, waar we een deel van samen doen.
Ik weet zeker dat Domnivoor geen vrouw is.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Das best als jullie wat betreft de kosten samen uitkomen. Meestal is dat het enige kleefpunt en waarom dingen in de praktijk mis gaan.
En ik dacht trouwens dat Domnivoor vrouw was of weet jij anders?
Tijdens het verblijf in Boquete en La Amistad kunnen we alle kosten delen. Maar dat overleggen we daar wel.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:56 schreef mig72 het volgende:
Das best als jullie wat betreft de kosten samen uitkomen. Meestal is dat het enige kleefpunt en waarom dingen in de praktijk mis gaan.
Nee... ik heb nota bene een foto van mezelf als usericon.quote:En ik dacht trouwens dat Domnivoor vrouw was of weet jij anders?
Je....hebt....een....eigen....tent....?quote:Op maandag 19 januari 2015 02:08 schreef Domnivoor het volgende:
Maar je mag me Samantha noemen, als jij daar gelukkig van wordt
Je bent een mooie man dat weten we nu welquote:Op maandag 19 januari 2015 02:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tijdens het verblijf in Boquete en La Amistad kunnen we alle kosten delen. Maar dat overleggen we daar wel.
[..]
Nee... ik heb nota bene een foto van mezelf als usericon.
Maar je mag me Samantha noemen, als jij daar gelukkig van wordt
Nou, nee, vóór de binnenste cirkel. 2 uur vanaf Mirador (als we dit punt als referentie nemen) betekent ongever 20 minuten vanaf of voorbij de Paddock.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is handig om het kaartje van Geruisloos erbij te pakken:
http://i7.minus.com/iHBdeAd1XmBCJ.jpg
'Ongeveer 2 uur achter de Mirador' zal ergens bij de buitenste cirkel liggen.
Je hebt gelijk, ik vergis me.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:15 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Nou, nee, vóór de binnenste cirkel. 2 uur vanaf Mirador (als we dit punt als referentie nemen) betekent ongever 20 minuten vanaf of voorbij de Paddock.
Mirador naar Paddock = +/- 1u en 40min
Ja, dat zou een schokkende ontdekking zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:32 schreef ToniB het volgende:
Echt waardeloos als ze niet verder zijn geweest. Volgens mij hebben ze niet eens overnacht in het gebied. Maar ja als Pitti zich ermee bemoeit zal het wel voor altijd een raadsel blijven.
quote:Trouwens ik wil ook wel mee naar Panama en dan een week tot 10 dagen achter de Mirador verblijven en zoeken.
Nou ik snap er niets meer van in ieder geval.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:15 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Nou, nee, vóór de binnenste cirkel. 2 uur vanaf Mirador (als we dit punt als referentie nemen) betekent ongever 20 minuten vanaf of voorbij de Paddock.
Mirador naar Paddock = +/- 1u en 40min
quote:Op zondag 18 januari 2015 22:18 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hut 12 / 13?
Baru: "Near of these Creek is the paddock and a small house."
http://www.websleuths.com(...)0820168#post10820168
Twee mogelijkheden dus:quote:Op zondag 18 januari 2015 22:23 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In 2 uur kun je ook terug bij het begin zijn.
ik wil mee, maar kan niet mee helaas ivm nieuwe (vaste) baan start per 01/02.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Domnivoor geen vrouw is.
Wij komen er wel uit hoor.c
Gefeliciteerd, met je nieuwe baan!quote:Op maandag 19 januari 2015 11:57 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ik wil mee, maar kan niet mee helaas ivm nieuwe (vaste) baan start per 01/02.
Vind dit mogelijk einde hier van het raadsel / zoektocht totaal onbevredigend.
Heb Domnivoor irl. ontmoet en heb daar alle vertrouwen in, dus ik wil hem wel sponsoren.
Domnivoor: wil je mij DM 'n aub met je (bank-) gegevens ed?
Maar hoe kan het dan dat niemand ze heeft gevonden/gezien?quote:Op maandag 19 januari 2015 11:49 schreef gynaika het volgende:
[..]
[..]
Twee mogelijkheden dus:
2 uur vanaf de Mirador gerekend kun je terecht komen bij:
1. In de buurt van de huisjes 12 en 13
2. Bij het begin van de El Pianista
Omdat het, denk ik, niet zomaar met verdwalen heeft te maken. Er moet meer aan de hand zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:10 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat niemand ze heeft gevonden/gezien?
Zelfde verhaal hier.. Ik zou dolgraag terug willen en het verhaal "afmaken"quote:Op maandag 19 januari 2015 12:02 schreef doorgaan het volgende:
Ik wil ook graag gaan eind maart. Echt mooi dat meer fokkers het niet willen opgeven nog.
Financieel het zelfde ..krap, dus sta helemaal
achter crowdfunding. Zouden we binnenkort in Utrecht een meeting kunnen houden
Door daar naar toe te gaan zal je het raadsel niet oplossen.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:48 schreef MeloD het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier.. Ik zou dolgraag terug willen en het verhaal "afmaken"
Dat is de enige mogelijkheid, die hoge beloning...quote:Op maandag 19 januari 2015 13:05 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Door daar naar toe te gaan zal je het raadsel niet oplossen.
Dat kan in mijn "misdrijfdenk" ogen alleen door een goed recherche onderzoek en een hele hoge beloning voor degene die meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |