Maar die Groningen-vlagggen wel?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit de OP gehaald. Aan deze schijtlolligheden doe ik niet mee.
Nergensquote:Op zondag 18 januari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zie jij Groningenvlaggetjes?
Ja, delete meteen de hele OP.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zie jij Groningenvlaggetjes?
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele OP maar leeg. Hier hebben we niks meer aan.
anno 2015 nog een OP nodig hebbenquote:Op zondag 18 januari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele OP maar leeg. Hier hebben we niks meer aan.
Vaak zat.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:08 schreef Evertjan het volgende:
Twente al in het strafschopgebied van Feyenoord geweest? Stelletje lafaards
Uit dat licht, heel die club wegquote:Op zondag 18 januari 2015 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Engelaar zou scoren dan kan Feyenoord er echt weinig van
met 6 man in de verdediging staan is ook een planquote:Op zondag 18 januari 2015 19:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of Twente überhaupt wel een plan A heeft.
gaf toch de bal aan Kazim?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Clasie gaf een balletje breed naar Toornstra
Dat zijn teksten.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alfred Schreuder en Erwin van de Looi duelleren om de bokaal voor de slechtste coach van de Eredivisie.
Maaskant gaat ze allebei inhalen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alfred Schreuder en Erwin van de Looi duelleren om de bokaal voor de slechtste coach van de Eredivisie.
Lekker om 23.00quote:Op zondag 18 januari 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond zit Co Adriaanse bij Studio Voetbal.
Hierdoor ben ik extra benieuwd naar de uitslag.
quote:
Morgenochtend lekker vrij.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ruim na kinderbedtijd, vervelend voor je.
Andere Tijden Sport over Adrie van der Poel zit daar voor. Ik voorspel vijf minuten voor Adrie en een 35 minuten durende fap op Mathieu.quote:
Mathieu moet eerst nog maar eens proberen zoveel te winnen als zijn vaderquote:Op zondag 18 januari 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Andere Tijden Sport over Adrie van der Poel zit daar voor. Ik voorspel vijf minuten voor Adrie en een 35 minuten durende fap op Mathieu.
Mathieu is een overschat rennertje.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mathieu moet eerst nog maar eens proberen zoveel te winnen als zijn vader
ik denk dat hij dat zelf ook wel eens vergeetquote:Op zondag 18 januari 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was bijna vergeten dat Rob Alflen ook nog coach is.
nee hoor als hij de juiste keuzes maakt kan hij uitgroeien tot een topperquote:Op zondag 18 januari 2015 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mathieu is een overschat rennertje.
Dit is een cliché uit duizenden.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor als hij de juiste keuzes maakt kan hij uitgroeien tot een topper
Overschat. Rennertje. Hij komt niet in de buurt van toptalenten als Miguel Angel Lopez en Wout van Aert.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor als hij de juiste keuzes maakt kan hij uitgroeien tot een topper
ik wik en weeg mijn woorden voorzichtigquote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een cliché uit duizenden.
Joey v/d Berg.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Die assist achter het standbeen net, van wie was die?
Leuke post van jouquote:
Huub weet.twitter:HuubBellemakers twitterde op zondag 18-01-2015 om 19:26:01John Feskens op tv. Dat is altijd genieten reageer retweet
Wat een kutnaamquote:
Misschien moet je spellchecker wordenquote:
Dat laat ik aan anderen over.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet je spellchecker worden
quote:Op zondag 18 januari 2015 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok op een verkoudheid Ebola bij Egbers.
Schoten alles van 25+ meterquote:Op zondag 18 januari 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelde Vitesse goed gisteren? Niks van gemerkt.
Die 2 deden ook aan poging tot doodslag ?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evenals Guyon Fernandez en Lucas Bijker.
Ik voorspel een 3-3 gelijkspel.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
NAC-Willem II
Stijn en ik verheugen ons hierop.
Mensen met een realistische kijk erop weten dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat een lastige avond krijgen.
DJ_Day-v
okéquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk onverdiend.
Kut PSV
Huil uit over mijn schouder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk onverdiend.
Kut PSV
Voor welke club ben je nou?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV krijgt nauwelijks kansen.
Straks dus de 0-2
Ik heb een seizoenskaart van PSV.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor welke club ben je nou?
Ben serieus.
Je had mij te pakkenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart van PSV.
Ik ben nu alleen bezig met mijn 'doe een gefrustreerde ajacied na'-act
Ik ben niet gefrustreerd in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart van PSV.
Ik ben nu alleen bezig met mijn 'doe een gefrustreerde ajacied na'-act
Waarom zou je nu al opgeven? Zwak zeg. Of is het indekken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd in ieder geval.
Ik heb me er al bij neergelegd dat de titel naar PSV gaat.
Mag toch wel een keertje? Niks mis mee. Volgend jaar weer Ajax.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd in ieder geval.
Ik heb me er al bij neergelegd dat de titel naar PSV gaat.
Omdat Ajax op zeker punten gaat verspelen die het onmogelijk maken dat PSV nog in kan worden gehaald.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je nu al opgeven? Zwak zeg. Of is het indekken?
Zo'n Messi is wel een prima aankoopquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Waarom doet Ajax eigenlijk geen aankopen nu? Ajax heeft wel centen toch?
Waarom zou Ajax aankopen doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Je weet niet dat Marc gierig is?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax op zeker punten gaat verspelen die het onmogelijk maken dat PSV nog in kan worden gehaald.
Als men zich er nu al bij neerlegt geen kampioen meer te worden betekent dat toch dat het team niet sterk genoeg is?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax aankopen doen?
"men" doet dat niet, een paar laffe fans doen dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als men zich er nu al bij neerlegt geen kampioen meer te worden betekent dat toch dat het team niet sterk genoeg is?
Dat was tijdens PEC - NEC. Bij PECAZ is het minder treffend.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor sPECnec.
Zoals Ajacied422 ooit zei.
Ja, niet. Zeker omdat hij de bal ook nog naar een onschadelijke plek veegt met zijn arm.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer is het relevant of hands onopzettelijk is als de hand niet langs het lichaam is.
Het heeft niets met Ajax te maken, maar het heeft met PSV te maken. Qua resultaten beleeft Ajax een prima jaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als men zich er nu al bij neerlegt geen kampioen meer te worden betekent dat toch dat het team niet sterk genoeg is?
CL gaat ook helpen om spelers te behouden natuurlijk. Ben vooral benieuwd waarmee ze op de CV positie gaan komen en of ze Guardado gaan houdenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft niets met Ajax te maken, maar het heeft met PSV te maken. Qua resultaten beleeft Ajax een prima jaar.
In de afgelopen jaren zou Ajax alleen in 2009/2010 niet bovenaan hebben gestaan met 42 uit 57. Beste eerste 19 van Ajax in jaren.
PSV speelt eenmaal Italiaans voetbal waar ze dit jaar veel, belachelijk veel, punten pakken die ook de andere kant op kunnen vallen. Kan je niks aan doen.
Het gaat een boeiende zomer worden bij PSV.
Ja, die hele bal valt ineens dood. Maar goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, niet. Zeker omdat hij de bal ook nog naar een onschadelijke plek veegt met zijn arm.
Aha nou oke. Als je echter wint bij PSV is alles weer mogelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft niets met Ajax te maken, maar het heeft met PSV te maken. Qua resultaten beleeft Ajax een prima jaar.
In de afgelopen jaren zou Ajax alleen in 2009/2010 niet bovenaan hebben gestaan met 42 uit 57. Beste eerste 19 van Ajax in jaren.
PSV speelt eenmaal Italiaans voetbal waar ze dit jaar veel, belachelijk veel, punten pakken die ook de andere kant op kunnen vallen. Kan je niks aan doen.
Het gaat een boeiende zomer worden bij PSV.
Alsof Depay komende zomer niet weg is. Alsof Wijnaldum de komende zomer niet weg is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CL gaat ook helpen om spelers te behouden natuurlijk. Ben vooral benieuwd waarmee ze op de CV positie gaan komen en of ze Guardado gaan houden
Nee, ik ook. Met vlagen is het wel leuk maar ze spelen veel zakelijker en harder als dat nodig is. Afgelopen jaren bleven ze ook leuk voetballen als het even tegen zat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind AZ dodelijk saai voetbal spelen. Ligt dit aan mij?
Ajax gaat niet winnen bij PSV. Dat is dus een wedstrijd waar ik mijn TV niet voor aan durf te zetten. Nu al een enge wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, die hele bal valt ineens dood. Maar goed.
[..]
Aha nou oke. Als je echter wint bij PSV is alles weer mogelijk.
Vergeet Willem II niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:56 schreef Tchock het volgende:
Het is absoluut niet het beste voetbal van de Eredivisie maar PEC blijft (samen met Heerenveen) toch een van de leukst voetballende ploegen van de ranglijst.
Ja, ook waar. Maar die missen wel een beetje van die leuke individuele klasse. Alleen Armenteros doet dat, eigenlijk.quote:
Ajax stijgt soms boven zichzelf uit, vooral in de CL.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet winnen bij PSV. Dat is dus een wedstrijd waar ik mijn TV niet voor aan durf te zetten. Nu al een enge wedstrijd.
Ik heb juist het idee dat er nu veel meer individuele klasse aanwezig is itt de voorgaande jaren die Willem II de kop kostte.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ook waar. Maar die missen wel een beetje van die leuke individuele klasse. Alleen Armenteros doet dat, eigenlijk.
Ik zal morgen extra opletten als ze (zoals ik verwacht) NAC wegspelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat er nu veel meer individuele klasse aanwezig is itt de voorgaande jaren die Willem II de kop kostte.
Hoezo? Hoor niets dan positieve dingen over hem. Behalve dat hij onnodig veel kaarten pakt als hij gefrustreerd raakt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Berg is een zeer onderschatte speler.
In de media wordt hij eigenlijk nooit uitgelicht, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Hoor niets dan positieve dingen over hem. Behalve dat hij onnodig veel kaarten pakt als hij gefrustreerd raakt.
Goeie vervanger voor Clasie volgend jaar?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Berg is een zeer onderschatte speler.
Vorige week heb ik dat hakje wel dertig keer gezien. Maar verder heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de media wordt hij eigenlijk nooit uitgelicht, dat bedoel ik.
Dat zou ik niet 1-2-3 durven zeggen, maar als hij zijn hoofd gewoon 100% op voetbal kan houden tijdens de wedstrijd, is het voor heel veel ploegen een goede aanwinst.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goeie vervanger voor Clasie volgend jaar?
Ja, dat is maar 1 actie, Hansje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige week heb ik dat hakje wel dertig keer gezien. Maar verder heb je wel gelijk.
kom sprinten danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:03 schreef Smoofie het volgende:
Tering, die reactie van WillemsWat een laagbegaafd persoon
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat is maar 1 actie, Hansje.
Dit heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
Nick Hofs, die won ooit een kopduel van Engelaar. Wisten jullie dat?
Ik ben blij dat ik je met dit feitje nieuwe informatie heb kunnen schenken. Voor meer Nick Hofs feitjes kun je altijd DM'en.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit heb ik nog niet eerder gehoord.
Dat had ik al een paar honderd keer eerder gehoord volgens mij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
Nick Hofs, die won ooit een kopduel van Engelaar. Wisten jullie dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |