Dat zijn teksten.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alfred Schreuder en Erwin van de Looi duelleren om de bokaal voor de slechtste coach van de Eredivisie.
Maaskant gaat ze allebei inhalen.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alfred Schreuder en Erwin van de Looi duelleren om de bokaal voor de slechtste coach van de Eredivisie.
Lekker om 23.00quote:Op zondag 18 januari 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond zit Co Adriaanse bij Studio Voetbal.
Hierdoor ben ik extra benieuwd naar de uitslag.
quote:
Morgenochtend lekker vrij.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ruim na kinderbedtijd, vervelend voor je.
Andere Tijden Sport over Adrie van der Poel zit daar voor. Ik voorspel vijf minuten voor Adrie en een 35 minuten durende fap op Mathieu.quote:
Mathieu moet eerst nog maar eens proberen zoveel te winnen als zijn vaderquote:Op zondag 18 januari 2015 19:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Andere Tijden Sport over Adrie van der Poel zit daar voor. Ik voorspel vijf minuten voor Adrie en een 35 minuten durende fap op Mathieu.
Mathieu is een overschat rennertje.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mathieu moet eerst nog maar eens proberen zoveel te winnen als zijn vader
ik denk dat hij dat zelf ook wel eens vergeetquote:Op zondag 18 januari 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was bijna vergeten dat Rob Alflen ook nog coach is.
nee hoor als hij de juiste keuzes maakt kan hij uitgroeien tot een topperquote:Op zondag 18 januari 2015 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mathieu is een overschat rennertje.
Dit is een cliché uit duizenden.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor als hij de juiste keuzes maakt kan hij uitgroeien tot een topper
Overschat. Rennertje. Hij komt niet in de buurt van toptalenten als Miguel Angel Lopez en Wout van Aert.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor als hij de juiste keuzes maakt kan hij uitgroeien tot een topper
ik wik en weeg mijn woorden voorzichtigquote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een cliché uit duizenden.
Joey v/d Berg.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Die assist achter het standbeen net, van wie was die?
Leuke post van jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |