Vergeet Willem II niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:56 schreef Tchock het volgende:
Het is absoluut niet het beste voetbal van de Eredivisie maar PEC blijft (samen met Heerenveen) toch een van de leukst voetballende ploegen van de ranglijst.
Ja, ook waar. Maar die missen wel een beetje van die leuke individuele klasse. Alleen Armenteros doet dat, eigenlijk.quote:
Ajax stijgt soms boven zichzelf uit, vooral in de CL.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet winnen bij PSV. Dat is dus een wedstrijd waar ik mijn TV niet voor aan durf te zetten. Nu al een enge wedstrijd.
Ik heb juist het idee dat er nu veel meer individuele klasse aanwezig is itt de voorgaande jaren die Willem II de kop kostte.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ook waar. Maar die missen wel een beetje van die leuke individuele klasse. Alleen Armenteros doet dat, eigenlijk.
Ik zal morgen extra opletten als ze (zoals ik verwacht) NAC wegspelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat er nu veel meer individuele klasse aanwezig is itt de voorgaande jaren die Willem II de kop kostte.
Hoezo? Hoor niets dan positieve dingen over hem. Behalve dat hij onnodig veel kaarten pakt als hij gefrustreerd raakt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Berg is een zeer onderschatte speler.
In de media wordt hij eigenlijk nooit uitgelicht, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Hoor niets dan positieve dingen over hem. Behalve dat hij onnodig veel kaarten pakt als hij gefrustreerd raakt.
Goeie vervanger voor Clasie volgend jaar?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Van den Berg is een zeer onderschatte speler.
Vorige week heb ik dat hakje wel dertig keer gezien. Maar verder heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de media wordt hij eigenlijk nooit uitgelicht, dat bedoel ik.
Dat zou ik niet 1-2-3 durven zeggen, maar als hij zijn hoofd gewoon 100% op voetbal kan houden tijdens de wedstrijd, is het voor heel veel ploegen een goede aanwinst.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goeie vervanger voor Clasie volgend jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |