okéquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk onverdiend.
Kut PSV
Huil uit over mijn schouder.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk onverdiend.
Kut PSV
Voor welke club ben je nou?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV krijgt nauwelijks kansen.
Straks dus de 0-2
Ik heb een seizoenskaart van PSV.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor welke club ben je nou?
Ben serieus.
Je had mij te pakkenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart van PSV.
Ik ben nu alleen bezig met mijn 'doe een gefrustreerde ajacied na'-act
Ik ben niet gefrustreerd in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een seizoenskaart van PSV.
Ik ben nu alleen bezig met mijn 'doe een gefrustreerde ajacied na'-act
Waarom zou je nu al opgeven? Zwak zeg. Of is het indekken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd in ieder geval.
Ik heb me er al bij neergelegd dat de titel naar PSV gaat.
Mag toch wel een keertje? Niks mis mee. Volgend jaar weer Ajax.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd in ieder geval.
Ik heb me er al bij neergelegd dat de titel naar PSV gaat.
Omdat Ajax op zeker punten gaat verspelen die het onmogelijk maken dat PSV nog in kan worden gehaald.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je nu al opgeven? Zwak zeg. Of is het indekken?
Zo'n Messi is wel een prima aankoopquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Waarom doet Ajax eigenlijk geen aankopen nu? Ajax heeft wel centen toch?
Waarom zou Ajax aankopen doen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Je weet niet dat Marc gierig is?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax op zeker punten gaat verspelen die het onmogelijk maken dat PSV nog in kan worden gehaald.
Als men zich er nu al bij neerlegt geen kampioen meer te worden betekent dat toch dat het team niet sterk genoeg is?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax aankopen doen?
"men" doet dat niet, een paar laffe fans doen dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als men zich er nu al bij neerlegt geen kampioen meer te worden betekent dat toch dat het team niet sterk genoeg is?
Dat was tijdens PEC - NEC. Bij PECAZ is het minder treffend.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor sPECnec.
Zoals Ajacied422 ooit zei.
Ja, niet. Zeker omdat hij de bal ook nog naar een onschadelijke plek veegt met zijn arm.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer is het relevant of hands onopzettelijk is als de hand niet langs het lichaam is.
Het heeft niets met Ajax te maken, maar het heeft met PSV te maken. Qua resultaten beleeft Ajax een prima jaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als men zich er nu al bij neerlegt geen kampioen meer te worden betekent dat toch dat het team niet sterk genoeg is?
CL gaat ook helpen om spelers te behouden natuurlijk. Ben vooral benieuwd waarmee ze op de CV positie gaan komen en of ze Guardado gaan houdenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft niets met Ajax te maken, maar het heeft met PSV te maken. Qua resultaten beleeft Ajax een prima jaar.
In de afgelopen jaren zou Ajax alleen in 2009/2010 niet bovenaan hebben gestaan met 42 uit 57. Beste eerste 19 van Ajax in jaren.
PSV speelt eenmaal Italiaans voetbal waar ze dit jaar veel, belachelijk veel, punten pakken die ook de andere kant op kunnen vallen. Kan je niks aan doen.
Het gaat een boeiende zomer worden bij PSV.
Ja, die hele bal valt ineens dood. Maar goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, niet. Zeker omdat hij de bal ook nog naar een onschadelijke plek veegt met zijn arm.
Aha nou oke. Als je echter wint bij PSV is alles weer mogelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft niets met Ajax te maken, maar het heeft met PSV te maken. Qua resultaten beleeft Ajax een prima jaar.
In de afgelopen jaren zou Ajax alleen in 2009/2010 niet bovenaan hebben gestaan met 42 uit 57. Beste eerste 19 van Ajax in jaren.
PSV speelt eenmaal Italiaans voetbal waar ze dit jaar veel, belachelijk veel, punten pakken die ook de andere kant op kunnen vallen. Kan je niks aan doen.
Het gaat een boeiende zomer worden bij PSV.
Alsof Depay komende zomer niet weg is. Alsof Wijnaldum de komende zomer niet weg is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CL gaat ook helpen om spelers te behouden natuurlijk. Ben vooral benieuwd waarmee ze op de CV positie gaan komen en of ze Guardado gaan houden
Nee, ik ook. Met vlagen is het wel leuk maar ze spelen veel zakelijker en harder als dat nodig is. Afgelopen jaren bleven ze ook leuk voetballen als het even tegen zat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind AZ dodelijk saai voetbal spelen. Ligt dit aan mij?
Ajax gaat niet winnen bij PSV. Dat is dus een wedstrijd waar ik mijn TV niet voor aan durf te zetten. Nu al een enge wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, die hele bal valt ineens dood. Maar goed.
[..]
Aha nou oke. Als je echter wint bij PSV is alles weer mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |