NWS / Pegida breidt zich uit naar Vlaanderen.... daarna Nederland?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter op de Latijnse landen richten. Daar ligt de werkloosheid wat hoger.
Met elkaar? Of een van de groepen richting de politie?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Demo loopt helaas uit de hand. Was te verwachten, maar toch jammer.
Rellen?quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:00 schreef Kingstown het volgende:
Demo loopt helaas uit de hand. Was te verwachten, maar toch jammer.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:18 schreef Samuray13 het volgende:
Hun oprichter heeft zijn masker afgezet.
Ik zei toch. Het gaat ze niet om de islam.
En hij heeft buitenlanders gespuis genoemd las ik?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:37 schreef remlof het volgende:
Bachmann is opgestapt vanwege die Hitler-foto.
Nou en? Dat doet half Nederland ook, elke dag!quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En hij heeft buitenlanders gespuis genoemd las ik?
Bedankt Lemmeb.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:06 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou en? Dat doet half Nederland ook, elke dag!
Veel van hen zijn ook gewoon gespuis.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En hij heeft buitenlanders gespuis genoemd las ik?
Het staat hen vrij om dat te proberen maar het lijkt me voor hen vruchtbaarder om samen te proberen te werken met de PVV.quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:39 schreef Ryan3 het volgende:
Pegida breidt zich uit naar Vlaanderen meldt de Standaard
[..]
bron
Daarna Pegida Nederland?
Aha.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Veel van hen zijn ook gewoon gespuis.
tegenstanders hadden vooraf twee brandende vuilcontainers op een spoorweg gezet om de aanreis voor eventuele Pegida-aanhangers te voorkomenb.quote:
quote:Differenzen zwischen Legida und Pegida
Zwischen dem islamkritischen Bündnis Pegida in Dresden und seinem Leipziger Ableger Legida gibt es zudem offensichtlich Differenzen. Pegida-Sprecherin Kathrin Oertel kündigte am Mittwoch rechtliche Schritte gegen die Gruppe Legida an, die am Mittwochabend in der Messestadt Tausende Menschen mobilisierte.
Die Legida-Organisatoren hätten bis Mittwoch keine klare Erklärung abgegeben, "dass sie den Forderungskatalog von Pegida Dresden übernehmen". "Alles, was heute Abend in Leipzig gesagt und gefordert wird, ist nicht mit uns abgesprochen. Das kann sich für die einheitliche Wahrnehmung unserer Bewegung als kontraproduktiv erweisen. Daher prüfen wir eine Unterlassungsklage", so Oertel.
Heel eerlijk gezegd denk ik dat enerzijds PEGIDA zelf naar nederlands en vlaamse maatstaven veels te 'gematigd' is... Islam-kritiek is hier veel harder en uitgesprokener.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het staat hen vrij om dat te proberen maar het lijkt me voor hen vruchtbaarder om samen te proberen te werken met de PVV.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik dat enerzijds PEGIDA zelf naar nederlands en vlaamse maatstaven veels te 'gematigd' is... Islam-kritiek is hier veel harder en uitgesprokener.
Pegida lijkt ook sterk beinvloed te worden door christelijk-religieuze standpunten (veel kruisbeelden die meegedragen worden) en heeft ook een opvallende anti-amerikaanse en pro-russiche ondertoon.
Bij Nationalistische groepen is er al heel snel een probleem in het samenwerken tussen verschilende protest-culturen..
Een multi-cultuur van nationalisme's lijkt een Contradictie.
Alhoewel het me een lovenswaardig initiatief lijkt te zijn als deze groepen leren hoe om te gaan met onderlinge verschillen en toch tot constructieve standpunten en politieke streefdoelen te komen
Het is klaar voor deze man. Hij is dan ook al afgetreden uit zijn functie bij Pegida.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:09 schreef riazop het volgende:
het is wel klaar nu met pegida zo lijkt het...
verkleden als Hitler, hoe dom kun je zijn?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |