Wees blij dat ik geen modern ding heb waarmee je foto's kan maken, anders had ik een pic van mezelf in roze string gaan uploaden. Dan had je pas echt reden tot zeiken gehad.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:58 schreef Karina het volgende:
Dit wilde ik dus niet weten van KT he![]()
Potverdikkeme KT ik ben nu zeker blijquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen modern ding heb waarmee je foto's kan maken, anders had ik een pic van mezelf in roze string gaan uploaden. Dan had je pas echt reden tot zeiken gehad.
Hij heeft er nog 1 met van die rolletjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Potverdikkeme KT ik ben nu zeker blijAl heb je daar geen telefoon voor nodig natuurlijk he alleen internet en een camera met USB.
Ik vind het heel lief van je dat je nu al je benen voor me spreidt, maar ik wacht netjes tot 5 februari 2016.quote:
BELACHELIJKquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief van je dat je nu al je benen voor me spreidt, maar ik wacht netjes tot 5 februari 2016.
Geen seks voor het huwelijk.
dat zeg ik: BELACHELIJKquote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet aanstellen, je bent geen eens maagd meer .....
neuken?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet aanstellen, je bent geen eens maagd meer .....
Ik word hierheen gestuurdquote:
Ga je nu zeiken?quote:
Daarom vraag ik dat ookquote:
Omdat je graag zeikt?quote:
Ga je lekker naar een openbaar toiletquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, om te lezen hoe andere mensen zeiken.
dat dusquote:Op maandag 2 februari 2015 21:45 schreef sacha het volgende:
[..]
jah gofferik kan het niet uitstaan als ik bij voorbaat gediskwalificeerd word vanwege mijn geslacht
wil jij soms ook vechten?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef chufi het volgende:
Sas heeft geen eens tieten , maar dat is dr eigen schuld
Awquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:08 schreef Juup© het volgende:
Godverdegodverdegodver ik heb pien in de kop en ben nog steeds wakker.
Wat had ze nu weer te zeiken?quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:56 schreef sacha het volgende:
zojuist de vrouw die zich mijn moeder en Aap zijn oma noemt door de telefoonlijn getrokken
dat is inderdaad het toppunt, arm kindquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
ik heb ook écht één grote kutfamilie
dat ze mijn verjaardag vergeten oké maar die van mijn Aap?
ik ben nu levensgevaarlijk
en hij heeft geen idee hè, het is mijn probleemquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat is inderdaad het toppunt, arm kind
Wil niet zeiken maar geen idee klopt niet denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
en hij heeft geen idee hè, het is mijn probleem
Ah Sacha, da's rot....quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
ja, dat doet pijn. Ik zie in mijn werk ook schrijnende gevallen qua familie en dat doet mij zelfs pijn en het zijn mijn kinderen niet eens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
en hij heeft geen idee hè, het is mijn probleem
Maar de jouwe is toch nog niet vandaag, maar ..... eh ja wanneer mocht Aap ook al weer trakterenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
Zegt ze ook maar alleen om aandacht te krijgen... Zijn allemaal Fokkers daar ... Zelfs de jongste is er al aan begonnen..quote:
Je bent in de war met Dees nu sukkel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zegt ze ook maar alleen om aandacht te krijgen... Zijn allemaal Fokkers daar ... Zelfs de jongste is er al aan begonnen..
Nee Piet... Sas's aap heeft vandaag zn eerste post (onder naam van Sas) gemaakt... In zn verjaardags topic, wat jij gemist hebtquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent in de war met Dees nu sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |