quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Pics? Ik dacht dat het buitenspel was maar kijk via een brakke streamquote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
op 1 lijn, moet je naar Hans? Of los je het Anders op?
Ik heb geen pics, maar de herhaling van de FOX stream was duidelijk. 1 lijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pics? Ik dacht dat het buitenspel was maar kijk via een brakke stream
Ga eens ergens anders zuigen aubquote:
En wanneer is dat voor het laatst goed gegaan bij Feyenoord?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:01 schreef Negenenzestig het volgende:
Nou, even de zaak op slot gooien nou.
Sorry, ik was even in het verleden.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wanneer is dat voor het laatst goed gegaan bij Feyenoord?
3-3 is nog mogelijk hoor.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:55 schreef eight het volgende:
Vorig seizoen was het - na de 1-1- de gehele 2de helft billenknijpen. Heerlijk deze vooruitgang
Moet je niet doen, is niet handig bij dit soort standenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:03 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Sorry, ik was even in het verleden.
Na al die jaren ga je dat wel doen helaas.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je niet doen, is niet handig bij dit soort standen
Ging denk ik meer om het feit dát hij geraakt werd dan de hevigheid van de duw.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:11 schreef RvLaak het volgende:
Hij raakte Immers nauwelijks... Om daar nou geel voor te geven...
Moet haast wel, was nauwelijks wat aan de hand.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:12 schreef Negenenzestig het volgende:
[..]
Ging denk ik meer om het feit dát hij geraakt werd dan de hevigheid van de duw.
Vorig seizoen alleen maar Italiaanse overwinningenquote:Op zondag 18 januari 2015 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Beetje een Italiaanse overwinning van Feyenoord.. Spel was rommelig maar een paar goede momenten beslissen de wedstrijd
Is nu weer een ander (neem ik aan)quote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
Kazim "was de nummer 1" voor pingels, aldus Clasie. Zal wel niets betekenen, maar goed...
quote:jammer, jammer, jammer we hadden hier gewoon kunnen winnen in het ergste stadion van nl met het meest gore klote volk dat we hebben in dit land
De Grolschveste is uiteraard een toonbeeld van hoe het wel moet.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit vind ik dan wel weer grappig om te lezen.. reactie op Twente-forum
[..]
Goede samenvatting. Ook flink lopen ergeren.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Afschuwelijke wedstrijd, enorm zitten ergeren.
Wel 3 punten.
twitter:peter_lodder twitterde op zondag 18-01-2015 om 16:58:07@FKRotterdam mooie #tifo actie #FEYtwe #dekuip http://t.co/vCIgXVgbFU reageer retweet
Vraag mij stiekem dan wel af waarom hij de nummer 1 voor penalty's zou zijn. Hij blinkt niet bepaalt uit in zijn scorend vermogen of zijn nauwkeurigheid voor doel. Dat zou dan alleen gebaseerd moeten zijn omdat hij in de spits speelt.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
Kazim "was de nummer 1" voor pingels, aldus Clasie. Zal wel niets betekenen, maar goed...
We zijn veel beter, helaas is Ajax nogal effectief. Ik denk dat wij net zoals vorig seizoen de wedstrijd weer gaan domineren in Amsterdam en dat Ajax vervolgens met de punten vandoor gaat dankzij een dubieuze beslissing van de scheids.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Volgende week moeten we de 3 punten die ajax van ons gestolen heeft weer terughalen.
En Immers ook. Bij ADO schoot hij ze er allemaal in. Bij Feyenoord miste hij er 2 en durfde hij ze nooit meer te nemen.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag mij stiekem dan wel af waarom hij de nummer 1 voor penalty's zou zijn. Hij blinkt niet bepaalt uit in zijn scorend vermogen of zijn nauwkeurigheid voor doel. Dat zou dan alleen gebaseerd moeten zijn omdat hij in de spits speelt.
Toornstra lijkt mij de enige optie in deze selectie en ik neem aan dat ze er wel op trainen, maar misschien zou Toornstra het individueel moeten oppakken net zoals Hooijdonk deed met zijn vrije trappen.
Boëtius zegt vrijwel altijd louter verstandige dingen in interviews. Valt me op.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:32 schreef Oldground het volgende:
Was niet al te mooi, maar uiteindelijk een prima overwinning. Zoals Boëtius al zei: 3 er bij, nog 48 te gaan. Volgende week laten zien waar we echt van gemaakt zijn. Dat gaat uitmaken of we nog gaan aanhaken of definitief afhaken voor plek 1-2.
Zoals de penalty die Feyenoord vanmiddag kreeg?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:51 schreef eight het volgende:
[..]
We zijn veel beter, helaas is Ajax nogal effectief. Ik denk dat wij net zoals vorig seizoen de wedstrijd weer gaan domineren in Amsterdam en dat Ajax vervolgens met de punten vandoor gaat dankzij een dubieuze beslissing van de scheids.
Nee, want Feyenoord scoorde niet uit die penalty, en het scoreverloop werd er dus ook niet door bepaald. Dus eigenlijk is dat iets totaal andersquote:Op zondag 18 januari 2015 18:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zoals de penalty die Feyenoord vanmiddag kreeg?
Ik ben er vrijwel zeker van dat hij er meer dan twee gemist heeft.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:10 schreef Muto het volgende:
[..]
En Immers ook. Bij ADO schoot hij ze er allemaal in. Bij Feyenoord miste hij er 2 en durfde hij ze nooit meer te nemen.
Wat een baas.twitter:OptaJohan twitterde op zondag 18-01-2015 om 16:30:1639 - Karim El Ahmadi completed 39 of his 40 passes against FC Twente, including all 24 in the opposition half. Tidy. http://t.co/Z9bag0fA6q reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 18-01-2015 om 16:39:070 - Feyenoord is the first team this season not to use a single substitute in an Eredivisie game. Trust. reageer retweet
Al was dat natuurlijk gewoon een penalty, want hij gaat in de mangel bij 2 spelers. Gewoon dom van die kerel die in de rug van El Ahmadi loopt. Anders verdedigd die verdediger met die sliding gewoon uit.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zoals de penalty die Feyenoord vanmiddag kreeg?
Da's wat zacht uitgedrukt.quote:
Mwah. Meer iets van oefening baart kunst. Schijnt dat hij en Toornstra erop trainen, dus dan geloof ik dat wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Dat doelpunt was ook meer geluk dan op techniek natuurlijk. Opbokken met die Immers graag.
Wel mee eens hoor, maar ging meer over het feit dat Fred Tonny niet eens 10 minuten wisselde voor Immers. Hoe kan die gozer zich ooit bewijzen als hij geen seconde speeltijd krijgt.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:34 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat we beter op Nelom en Boulahrouz kunnen zeiken dan op Immers.
Wat een techniek heeft die ook, wat heeft die nietquote:Op zondag 18 januari 2015 16:14 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Kazim heeft volgens mij alleen maar trucjes geoefend in Dubai
Die actie dat hij op het middenveld met 1 beweging 5 man uitspeeldequote:Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een techniek heeft die ook, wat heeft die niet
Wie wordt de 3e verdediger dan? Joris? Wilkshire (waardoor je 2-5-3 gaat spelen)?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef Tortugal het volgende:
Is een 3-5-2 niet ook iets voor dit Feyenoord? Vilhena kan ook spelen en we hoeven niet meer met Nelom en Boelderoes te spelen.
Speelde weer prima vandaag, penal was kut ingeschoten maar verder weinig verkeerd zien doenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die actie dat hij op het middenveld met 1 beweging 5 man uitspeelde![]()
Helaas ontbreekt het hem aan scorend vermogen, maar weet het goed te compenseren met assists.
Wat me wel opvalt is dat hij sinds een wedstrijd of 4/5 veel minder aan het zeiken is op alles en iedereen. Veel beter.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat een techniek heeft die ook, wat heeft die niet
Klopt, nu ging Karim dus maar ruzie maken met een verdediger van ze (ergens eind 2e helft)quote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat hij sinds een wedstrijd of 4/5 veel minder aan het zeiken is op alles en iedereen. Veel beter.
Hij heeft minder frustratie sinds hij er een paar heeft ingeschoten en ook beter speelt.. wilde zich geforceerd bewijzen denk ik. Vind Boetius ook een stijgende lijn vertonenquote:Op zondag 18 januari 2015 20:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat me wel opvalt is dat hij sinds een wedstrijd of 4/5 veel minder aan het zeiken is op alles en iedereen. Veel beter.
Tegen Sevilla ook niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:37 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 18-01-2015 om 16:39:070 - Feyenoord is the first team this season not to use a single substitute in an Eredivisie game. Trust. reageer retweet
Leuke statistiek, maar ik had Bilal en Tonny toch even wat minuten gegund.quote:
Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet. Als je Vilhena tevreden wilt houden, moet je hem niet warm laten lopen en vervolgens niet inzettenquote:
Fixed.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Leuke Nutteloze statistiek, maar ik had Bilal en Tonny toch even wat minuten gegund.
Hoop dat ze weten wat ze doen...quote:Op zondag 18 januari 2015 21:07 schreef jaykop het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn of niet. Als je Vilhena tevreden wilt houden, moet je hem niet warm laten lopen en vervolgens niet inzetten
Ja een hele delegatie uit Engeland was overgekomen. Van Geel zou er ook wel bij geweest zijn. Ben wel benieuwd wat daar uitgekomen is, behalve dan dat Vilhena nu deze winter in ieder geval nog hier blijft.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:13 schreef jaykop het volgende:
[..]
Ik ook ja. Schijnen wel gesproken te hebben toch, Rutten en Vilhena met zaakwaarnemer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |