abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148806725
Iemand die zich als aanhanger van de PVV uitgeeft heeft een brief door de brievenbus gegooid van een moslim.
150118_80791_B7k8Uu6IIAAj9bL.jpg
http://frontpage.fok.nl/w(...)eigbrief-in-bus.html
Bron brief: https://twitter.com/abouhafs52/status/556542371186610176
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148806748
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Misschien dat het niet zou gebeuren als ze er niet zo'n vreemde traditie op nahielden om tijdens bruiloften met vuurwapens in de lucht te schieten, een overvliegende piloot zou dan wel eens verkeerde conclusies kunnen trekken.
Volgens mij draai je oorzaak en gevolg om.

Wie zijn de bezetters? Niet die bruiloftsgasten.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148806761
Gewoon een brief terugsturen dat je de brief naast je neerlegd op basis van het aantal taalfouten.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_148806782
quote:
10s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef Klokov het volgende:
Gewoon een brief terugsturen dat je de brief naast je neerlegd op basis van het aantal taalfouten.
_O-

pi_148806788
jou cel :')

Ik durf niet eens meer verder te lezen.
pi_148806802
quote:
"Zou u de brief in correct Nederlands willen sturen? Ik begrijp niets van de brij van schijnbaar willekeurige letters op het papier dat u mij hebt gestuurd. Bij voorbaat dank."
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148806805
quote:
8s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-
Ik was nog aan het Googlen, wou het net veranderen maar het kalf is helaas als verzopen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_148806816
quote:
Zouden we met posts op Fok! ook moeten doen.
Make my day!
pi_148806832
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:14 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik denk dat dat te verklaren is door een intens verlangen naar meer. Naar meer achter hun bestaan dan voortplanten, een verlangen dat er inderdaad iets is na de dood, etc.
Vast. Het is in ieder geval een verklaring voor het feit dat er zo verschrikkelijk veel gelovigen zijn.
pi_148806837
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, religie is niks namelijk. Doet niks.

En je laveert er handig omheen. Seculiere staten zijn niet minder gevaarlijk dan religieuze.
Seculiere staten zijn over het algemeen een stuk minder gevaarlijk dan religieuze staten. In seculiere staten is er meer vrijheid voor de bevolking. En voordat je de VS opbrengt, dat is geen seculiere staat. "God bless you and may God bless the United States of America...."
pi_148806839
quote:
19s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mij draai je oorzaak en gevolg om.

Wie zijn de bezetters? Niet die bruiloftsgasten.
Ik wist niet dat Pakistan bezet was.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148806850
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef HPLC het volgende:
jou cel :')

Ik durf niet eens meer verder te lezen.
Het is een typische tokkiebrief. Je hoeft niet verder te lezen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148806876
Fake.
pi_148806883
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Pakistan bezet was.
Nog minder reden dus om er met laffe drones overheen te vliegen en vanachter je PlayStationknuppel onschuldige mensen naar Allah te blazen.

pi_148806916
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Seculiere staten zijn een stuk minder gevaarlijk dan religieuze staten. In seculiere staten is er meer vrijheid voor de bevolking. En voordat je de VS opbrengt, dat is geen seculiere staat. "God bless you and may God bless the United States of America...."
Je vergeet de operaties buiten het land zelf? Bezettingen van andere landen om "democratie" te brengen? Wat is precies het verschil met een missionaris in Afrika?

Alleen heeft die een Bijbel en de Nederlandse Defensie een Diemaco in handen...

pi_148806925
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is een typische tokkiebrief. Je hoeft niet verder te lezen.
Toch maar gedaan, het viel op zich mee. De inhoud daarentegen... :T
pi_148807082
quote:
15s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je vergeet de operaties buiten het land zelf? Bezettingen van andere landen om "democratie" te brengen? Wat is precies het verschil met een missionaris in Afrika?

Alleen heeft die een Bijbel en de Nederlandse Defensie een Diemaco in handen...
Libië: een dictator die zijn volk bombardeert.
Syrië: een dictator die zijn volk beschiet.
Irak: een dictator die andere landen binnenvalt, en een deel van zijn eigen volk onderdrukt.

De reden van binnenvallen was nooit democratie brengen, het was een bijkomend iets. Immers kun je niet een mensenrechtenschendend regime neerhalen en dan vervolgens een nieuwe dictator neerzetten (het is misschien wel beter, maar kijk wat er in Iran is gebeurd toen de Amerikanen dat deden).
pi_148807194
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Childofthe90s het volgende:
De reden van binnenvallen was nooit democratie brengen
Zijn we het daar in ieder geval over eens. *)

Het was echter wel wat door de machthebbers in het Westen gepredikt wordt: "We bring democracy. [By the bullet, that is]".

pi_148807195
quote:
Ik dacht ook aan zoiets.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
  zondag 18 januari 2015 @ 15:47:28 #20
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148808057
quote:
Of een brief terugsturen met straattaal erin.
  zondag 18 januari 2015 @ 15:49:18 #21
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_148808167
Een dreigbrief in Comic Sans _O- _O-
pi_148809029
Het taalgebruik en de actie op zich doet vermoeden dat het een behoorlijk zwakbegaafd persoon betreft.
Niet zozeer religieuze extremisten vormen de grootste bedreiging voor het land.
De grootste bedreiging vormt het iq van de pvv stemmer blijkt maar weer.
  zondag 18 januari 2015 @ 16:15:58 #23
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_148809147
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:25 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Libië: een dictator die zijn volk bombardeert.
Syrië: een dictator die zijn volk beschiet.
Irak: een dictator die andere landen binnenvalt, en een deel van zijn eigen volk onderdrukt.

De reden van binnenvallen was nooit democratie brengen, het was een bijkomend iets. Immers kun je niet een mensenrechtenschendend regime neerhalen en dan vervolgens een nieuwe dictator neerzetten (het is misschien wel beter, maar kijk wat er in Iran is gebeurd toen de Amerikanen dat deden).
En al die dictators zijn jarenlang gesteund en bevoorraad door het Westen.
pi_148809246
Brief is veel te goed geschreven om zoveel domme taalfouten te bevatten. En steeds netjes quotes om "booslim"...
  zondag 18 januari 2015 @ 16:20:16 #25
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_148809302
Haha die "activist" die deze brief heeft ontvangen roept Geert Wilders op om verantwoording af te leggen voor zijn partij naam die wordt gebruikt in de brief en zijn verantwoordelijkheid. :') Dat is hetzelfde als zeggen dat iedere moslim zich moet verantwoorden voor de aanslag in Parijs.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')