Ik geef ook niemand de schuld. Vind het alleen idioot.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je kan er de brug moeilijk de schuld van geven
Had je maar niet van die brug moeten springen mutsquote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geef ook niemand de schuld. Vind het alleen idioot.
Dan is het goed. Half Nederland schijnt het het land en de wetten daar kwalijk te nemen en dat vind ik een beetje raarquote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geef ook niemand de schuld. Vind het alleen idioot.
Ik dacht dat ik mijn benen vast niet zou breken.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je maar niet van die brug moeten springen muts
Kan niet ontkennen dat ik hoop dat ze hier mee zullen stoppen neequote:Op zondag 18 januari 2015 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is het goed. Half Nederland schijnt het het land en de wetten daar kwalijk te nemen en dat vind ik een beetje raar
je niqaab nog als cape proberen te gebruiken, maar het wilde allemaal niet lukkenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn benen vast niet zou breken.
Dacht dat het wel zou kunnen. Als er dan lucht onder was gekomen had ik vast een zachte landing kunnen maken.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
je niqaab nog als cape proberen te gebruiken, maar het wilde allemaal niet lukken
Maar wie springt er dan ook voor de lol van een brug af en dan nog denken dat er niks gebeurdquote:Op zondag 18 januari 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik mijn benen vast niet zou breken.
Iemand die super nieuwsgierig is en een beetje dom.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wie springt er dan ook voor de lol van een brug af en dan nog denken dat er niks gebeurd
Dan was dit een wijze les voor je, elke actie heeft een gevolgquote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Iemand die super nieuwsgierig is en een beetje dom.
Dat zeg ik toch niet? Probeer nog maar eens te lezen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ohh, jij weet meer dan wij? Deel dat alsjeblieft. Wat voor type drugsgroothandelaar was het dan volgens jou, dat je kan zeggen dat dat soort meestal gedwongen is en hoe kom je daarbij?
Nja ik heb tenminste kans gekregen om het niet nog een keer te doen. In tegenstelling tot andere mensenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan was dit een wijze les voor je, elke actie heeft een gevolg
Misschien was hij eerst ook van die brug gesprongen maar probeerde daarna van een 3x zo hoge brug te springen en hoopte hetzelfde resultaat te halenquote:Op zondag 18 januari 2015 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ik heb tenminste kans gekregen om het niet nog een keer te doen. In tegenstelling tot andere mensen
Ja geen idee. Maar om een lang verhaal kort te maken. Hij zal in iedergeval nooit meer van een brug springen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was hij eerst ook van die brug gesprongen maar probeerde daarna van een 3x zo hoge brug te springen en hoopte hetzelfde resultaat te halen.
Voetbal is sowieso matig.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:00 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen speel ik dungeon siege twee en is het voetbal matig
En jij moet ook niet van een brug gaan springen, is niet leukquote:Op zondag 18 januari 2015 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Maar om een lang verhaal kort te maken. Hij zal in iedergeval nooit meer van een brug springen.
Ze hadden mij op de Haagse Markt verteld dat het een superburqa wasquote:Op zondag 18 januari 2015 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jij moet ook niet van een brug gaan springen, is niet leuk
Stuur een dreigbrief! Dat zal ze leren te fucken met de enige echte Kalifatimaquote:Op zondag 18 januari 2015 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hadden mij op de Haagse Markt verteld dat het een superburqa was
Goed idee, ga zo die brief uitprinten en hem dan bij hun in de brievenbus doenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuur een dreigbrief! Dat zal ze leren te fucken met de enige echte Kalifatima
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goed idee, ga zo die brief uitprinten en hem dan bij hun in de brievenbus doen
Vet! Ik kende alleen de versie van Tiga dacht ik.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Genoeg over brugspringen, ik gooi er gewoon even een klassieker tegenaan
Ja, maar deze is zoveel tofferquote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vet! Ik kende alleen de versie van Tiga dacht ik.
Muzikaal vind ik die misschien ook wel leuker, alleen die mist de geweldige uithaal in de zang "Don't switch the blade on the guy in shades"quote:
Zover ben ik niet gekomen netquote:Op zondag 18 januari 2015 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Muzikaal vind ik die misschien ook wel leuker, alleen die mist de geweldige uithaal in de zang "Don't switch the blade on the guy in shades"
Doen danquote:
En dan hop, de barbecue opquote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dan maar zo
http://9gag.com/gag/a8bZAAe
Aww dat is nog een jonkiequote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dan maar zo
http://9gag.com/gag/a8bZAAe
Die zijn het lekkerstquote:
Zit niks aan man.quote:
Heb je er dus een hoop nodig voor een beetje maaltijdquote:Op zondag 18 januari 2015 17:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit niks aan man.
Dat is 20 gram bot.
Wat ga jij vanaaf eten ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er dus een hoop nodig voor een beetje maaltijd
Van het bot kun je nog een soepie trekken
Ik heb werkelijk waar nog geen ideequote:
Ik ga weer bestellen. Wilde boodschappen doen maar geloof dat ik ziek ben...quote:Op zondag 18 januari 2015 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog geen ideeWat jij?
Spinazie, pofaardappel en schnitzeltje.quote:
Dat is niet ziek, dat heet gewoon luiquote:Op zondag 18 januari 2015 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga weer bestellen. Wilde boodschappen doen maar geloof dat ik ziek ben...
Behalve die spinazie klinkt dat wel goed.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spinazie, pofaardappel en schnitzeltje.
Nee voel me echt slecht. Kom ook net uit mijn bed.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is niet ziek, dat heet gewoon lui
Lust je die niet?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Behalve die spinazie klinkt dat wel goed.
Ahhhhquote:Op zondag 18 januari 2015 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee voel me echt slecht. Kom ook net uit mijn bed.
Gahaa nee daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 18 januari 2015 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AhhhhToch geen last van een opgeblazen gevoel he
Ik mag geen champignons meer etenquote:Op zondag 18 januari 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is niet mijn favoriet nee. Ik heb gister schnitzel gegeten, met champignons en uitjes.
Iets met pasta ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:33 schreef Uccie het volgende:
Ik mag voor morgen kiezen wat mijn moeder gaat koken.
Maar ben inspiratieloos.
Word ik ziek van.quote:
Ben niet zo pasta-eter.quote:
Wat is er morgen dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:33 schreef Uccie het volgende:
Ik mag voor morgen kiezen wat mijn moeder gaat koken.
Maar ben inspiratieloos.
Dan kookt mijn moeder :pquote:
Hoezo is dat goed ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:36 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb de hele dag nog niets gegeten, goed heh?
Met jus ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb zin in aardappels, maar ik heb die krengen nooit in huis
Oeh, ik heb nog een portie lamsstoofscotel in de vriezer staanquote:
wow 40 ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik even 40 kilo moet afvallen.
Dat is wel een goed idee. Of eend.quote:
Dus je gaat die eten ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog een portie lamsstoofscotel in de vriezer staan
Snij je benen eraf, scheelt een hoopquote:Op zondag 18 januari 2015 17:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik even 40 kilo moet afvallen.
Weet ik niet, moet ik er weer iets van rijst bij nemen, eet heel de week al rijst en noodlesquote:
Een goed klaargemaakte eend kan zo motherfucking lekker zijnquote:
Je kan ook wat bestellen ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet ik er weer iets van rijst bij nemen, eet heel de week al rijst en noodles
Je weet hoeveel keuze ik hier heb hequote:
Hoe groot ben je dan ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ongeveer 124 kilo. Nu ben ik wel een grote vent maar dit gaat gewoon te ver.
Met worst ?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
Ik heb hutspot want ik ben zo lekker gewoon gebleven.
O rly?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eten om af te vallen niet zo goed trouwens.
Dan krijg je hier van die kapotgebakken droge stukken vleesquote:Op zondag 18 januari 2015 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je zou die lamskoteletten kunnen proberen ?
Lamsbiefstuk...quote:Op zondag 18 januari 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog een portie lamsstoofscotel in de vriezer staan
1.88quote:Op zondag 18 januari 2015 17:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe groot ben je dan ?
Volgens mij is dat niet eten om af te vallen niet zo goed trouwens.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 18 januari 2015 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je hier van die kapotgebakken droge stukken vlees
Daarom zei ik het ookquote:Op zondag 18 januari 2015 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan krijg je hier van die kapotgebakken droge stukken vlees
Ik nietquote:
Vanwaar die haat opeensquote:
Hmm mja. Misschien zijn er in LIF nog fokkers met goede tipsquote:Op zondag 18 januari 2015 17:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1.88
Het is inderdaad niet de beste oplossing.. ik moet wat regelmatiger gaan eten, en gewoon minder en gezonder, geen bier meer drinken en veel meer gaan bewegen. En kijken of ik kan stoppen met een deel van mijn medicatie omdat je van die bende ook gewoon makkelijk aankomt.
Normaal wenst ze me anders geen onsmakelijk eten toequote:
Regelmatig eten. Vlees op de grill, koolhydraten beperken, veel water.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm mja. Misschien zijn er in LIF nog fokkers met goede tips
Kijk YokiKater een tipquote:Op zondag 18 januari 2015 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Regelmatig eten. Vlees op de grill, koolhydraten beperken, veel water.
Sorryquote:Op zondag 18 januari 2015 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal wenst ze me anders geen onsmakelijk eten toe
En kleine porties eten. Niet te laat eten. s avonds verteert je eten minder snel.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Regelmatig eten. Vlees op de grill, koolhydraten beperken, veel water.
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En kleine porties eten. Niet te laat eten. s avonds verteerd je eten minder snel.
Net op tijd geedit, ik zag het wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En kleine porties eten. Niet te laat eten. s avonds verteert je eten minder snel.
Gelukkig zit er nog één inquote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou heb je mijn schrijffout gequote.
Voor het nageslachtquote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nou heb je mijn schrijffout gequote.
Uccie ook...quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net op tijd geedit, ik zag het wel.
Wordt er niet beter op.quote:
's Avondsquote:
Okeeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet deze overacting doen, Aisha.
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn jullie ineens aan het eten ofzo ?
Gek genoeg heb ik de hele dag geen trek gehad en nu heb ik een vreetkickquote:Op zondag 18 januari 2015 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als je de hele dag nog niet had gegeten snap ik het
Nee, ben nog steeds aan het verzinnen watquote:Op zondag 18 januari 2015 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn jullie ineens aan het eten ofzo ?
Waar kan je allemaal uit kiezen dan ?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds aan het verzinnen wat
Niet veelquote:Op zondag 18 januari 2015 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar kan je allemaal uit kiezen dan ?
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet veel
Zat trouwens even de kaart van de plaatselijke Chinees te bekijken, ben benieuwd wat je krijgt als je #18 besteld
[ afbeelding ]
Zit ik straks met een hele roedel Chineesjes in huisquote:
Ja maar wel gelukkige Chineesjesquote:Op zondag 18 januari 2015 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit ik straks met een hele roedel Chineesjes in huis
Maar dan heb ik alsnog niks te etenquote:
Denk het wel ja. Misschien nemen ze al ingrediënten mee? Bel anders het restaurant omdat te vragen ?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb ik alsnog niks te etenOf zou je ze kunnen opdragen voor je te koken?
Pfff, weet je wie er wel eens een taalcursus zouden kunnen gebruiken, Chinezenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Misschien nemen ze al ingrediënten mee? Bel anders het restaurant omdat te vragen ?
oh... nou geen vrolijke familie voor jou dus. Misschien ook maar goed ook. dadelijk krijg je kat te eten.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pfff, weet je wie er wel eens een taalcursus zouden kunnen gebruiken, ChinezenBegreep er eerlijk gezegd geen kut van wat ze zeiden, iets met vlees (wat wisten ze niet) en groenten, mogelijk met loempia's en/of cassave. En bezorgen doen ze ook al niet
Geen idee wat ze er allemaal instoppenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
oh... nou geen vrolijke familie voor jou dus. Misschien ook maar goed ook. dadelijk krijg je kat te eten.
Maar wat ga je nu eten dan ?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er allemaal instoppen
Nog een vage beschrijving trouwens, ook maar de vraag wat voor vlees je krijgt![]()
[ afbeelding ]
Ieuwquote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Peunage het volgende:
Bear Grylls zou onbekend vlees eten.
[ afbeelding ]
Ik ga even mijn kasten doorspittenquote:
Omdat het tegenstribbelt.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Op zondag 18 januari 2015 18:48 schreef Peunage het volgende:
Ik kan mij hier echt niets bij voorstellen. Geloof niet dat ik dat zou doenquote:Op zondag 18 januari 2015 18:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat het tegenstribbelt.
Doe niet alsof je het niet zou oppeuzelen als je honger had.
Je kijkt er naar, de einige eiwitbron die je in 2 weken gezien hebt. Het kijkt terug, het roept je. "Yasmina, kom hier. Neem mij in je mond (lawl). Eet mij op. Je wilt mij wel. Doe niet zo hard2get."
Oh, nou ik heb het geprobeerd. Ik zou het iig nooit eten want het ziet er niet lekker uit.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan mij hier echt niets bij voorstellen. Geloof niet dat ik dat zou doen
Ook niet als je al twee weken niet hebt gegeten ?quote:Op zondag 18 januari 2015 18:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb het geprobeerd. Ik zou het iig nooit eten want het ziet er niet lekker uit.
Ik denk het niet. Als je zo een larve vind is de kans ook heel groot dat er andere dieren in de buurt zijn denk ik. Dan eet ik liever iets wat meer op vlees lijkt, zoals slang.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ook niet als je al twee weken niet hebt gegeten ?
Slang... Ik zou eerder een vogel proberen te vangen.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als je zo een larve vind is de kans ook heel groot dat er andere dieren in de buurt zijn denk ik. Dan eet ik liever iets wat meer op vlees lijkt, zoals slang.
Haha ik zie nu je UIquote:Op zondag 18 januari 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Slang... Ik zou eerder een vogel proberen te vangen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er allemaal instoppen
Nog een vage beschrijving trouwens, ook maar de vraag wat voor vlees je krijgt![]()
[ afbeelding ]
Ja dat zeggen ze over al die rare dingen. Ik denk niet dat het lekker is.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Schijnt naar kip te smaken. En vis.
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:42 schreef Peunage het volgende:
Bear Grylls zou onbekend vlees eten.
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij lekker bentquote:Op zondag 18 januari 2015 19:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze over al die rare dingen. Ik denk niet dat het lekker is.
Wtf goed dat je er bij zegt dat je geen kannibaal bentquote:Op zondag 18 januari 2015 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat jij lekker bent
(figuurlijk natuurlijk, ben geen kanibaal)
#hosselaar
Maar je bent wel een raar dingquote:Op zondag 18 januari 2015 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wtf goed dat je er bij zegt dat je geen kannibaal bent
Gewoon daaromquote:
Ik weet hetquote:
Kiwi'squote:
Jawel hoorquote:
Neequote:
K eet nu mijn thuisbezorgde pasta maar heb helemaal geen zin om te eten.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neegewoon vrij weinig gedaan vandaag dus ook niet echt honger
Waarom heb je het dan besteldquote:Op zondag 18 januari 2015 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K eet nu mijn thuisbezorgde pasta maar heb helemaal geen zin om te eten.
En ze hadden niet iets wat makkelijk verteerbaar is dan een pastaquote:Op zondag 18 januari 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik wat moest eten en niks in huis had.
Hmm nja dacht pasta is bekend dus dat neem ik dan maarquote:Op zondag 18 januari 2015 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze hadden niet iets wat makkelijk verteerbaar is dan een pasta
En het was je niet bekend dat pasta een stuk zwaarder valt dan rijst bijvoorbeeld?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm nja dacht pasta is bekend dus dat neem ik dan maar
Jawel maar daar denk ik helemaal niet over na joh :pquote:Op zondag 18 januari 2015 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het was je niet bekend dat pasta een stuk zwaarder valt dan rijst bijvoorbeeld?
Had ik dus toch gelijk toen ik zei dat je een raar ding wasquote:Op zondag 18 januari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar daar denk ik helemaal niet over na joh :p
Gewoon flink gaan avondsporten.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar daar denk ik helemaal niet over na joh :p
Je zit op FOK! als je dit al raar vindt ben je niet zo veel raars gewend.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik dus toch gelijk toen ik zei dat je een raar ding was
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk dat jij lekker bent
(figuurlijk natuurlijk, ben geen kanibaal)
#hosselaar
Ik ben voor Theo.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Boer zoekt vrouw begint weer mensen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zit op FOK! als je dit al raar vindt ben je niet zo veel raars gewend.
Welke is dat? Ik ben voor de lesbo.quote:
Theo lijkt op een kruising tussen een aardappel en Ronald Koeman.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik ben voor de lesbo.
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Theo lijkt op een kruising tussen een aardappel en Ronald Koeman.
Alleen dat meisje met die donkere Wenkbrauwen is wel leuk van die blonde modepopjes.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jan heeft alleen maar chicks met brede heupen gekozen. En die ander alleen maar blonde modepopjes.
Ga jij lekker hosselen in R&P.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef LTVDK het volgende:
TV / Boer Zoekt Vrouw #174 Zwemmen met koeien
Ja Ciska, die vind ik ook leuk.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen dat meisje met die donkere Wenkbrauwen is wel leuk van die blonde modepopjes.
Die pot met dat korte haar is ook wel leuk.
Mijn haar is langer.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Als Tem mee zou doen aan boer zoekt vrouw zou hij een soort Tom zijn, denk ik.
quote:
Wat een liefdequote:
Lieke, maar deze aflevering valt ze een beetje tegen.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja Ciska, die vind ik ook leuk.
Die met donkere wenkbrauwen is zeker Femke?
1800 brieven krijgen en dan 10 identieke meisjes kiezen zonder de brieven te lezen.quote:
Ben je al klaar met school, Ridder Peunert?quote:Op zondag 18 januari 2015 20:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Joke's on you, WANT DAAR BEN IK AL.
Leuk al die brieven maar schoonheid zit ook van buiten.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1800 brieven krijgen en dan 10 identieke meisjes kiezen zonder de brieven te lezen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 20:48 schreef Peunage het volgende:
Bijna, bijna. Ik zit in zo'n dropbox groep van de hele klas. Denkend dat er wat nuttigs op staat. Hebben ze alles van The fappening er op gezet
Meet the new and improved Pjohannes!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:05 schreef Specularium het volgende:
Terwijl het er toch uit ziet als een wandelende scrotum.
Wow is dat hem echt??quote:Op zondag 18 januari 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meet the new and improved Pjohannes!
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
Gigantische verbeteringquote:Op zondag 18 januari 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
Vette shit.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
before:
[ afbeelding ]
after:
[ afbeelding ]
Hey kijk ons zonneschijntje is weer terug.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:51 schreef Tem het volgende:
Mani weer met z'n dierenplaatjes. Kutmuziek en dierenplaatjes, dat vat heel mani wel samen.
Ja dat gaat hard hè!? Ik was ook verwonderd.quote:
Heyquote:Op zondag 18 januari 2015 20:51 schreef Tem het volgende:
Mani weer met z'n dierenplaatjes. Kutmuziek en dierenplaatjes, dat vat heel mani wel samen.
Jup 5 weken oud.quote:
Ik niet. De valkjes van mijn oudersquote:
Schattig hèquote:
Nou deze past niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd of je hem met zo'n tang op kan pakken ?
Tenminste een grotere portie vlees op de grillquote:
Mijn volwassen vogeldame is 135gr.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenminste een grotere portie vlees op de grill
68 gram, maar die is veel kleinerquote:
Mijn vogel, pjohannes!quote:
Nee, die heeft een baret op.quote:
Nee, echt een baret...er zijn foto's vanquote:Op zondag 18 januari 2015 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Meer een type voor een hoofd zweetband.
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Al die kutblauwen hier die je ninjaedits kunnen lezen.
Ik heb je niet gezien vandaag.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Al die kutblauwen hier die je ninjaedits kunnen lezen.
Misschien nog wel anderhalve maand als ik mijn bet met Cavaliers verlies.quote:
Heb jij een bet gesloten met Cavaliers, ja? Vertel.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien nog wel anderhalve maand als ik mijn bet met Cavaliers verlies.
Mathieu tegen van Aert op het WK veldrijden over 2 weken. Dus je leedvermaak kan wellicht nog een tijdje doorgaan!quote:Op zondag 18 januari 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een bet gesloten met Cavaliers, ja? Vertel.
Stiekem vind ik het zielig om je zo te zien lijden. Arie is Arie niet meer.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mathieu tegen van Aert op het WK veldrijden over 2 weken. Dus je leedvermaak kan wellicht nog een tijdje doorgaan!
Ik heb geen eigen identiteit meer. Ik ga op in de massa van andere grijze UI's.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het zielig om je zo te zien lijden. Arie is Arie niet meer.
Even de cactus inspecteren. #nopedoquote:Op zondag 18 januari 2015 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Meneer kaktus zegt ok
[ afbeelding ]
Lekkere haribo snoepjes.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:35 schreef Tem het volgende:
Dat kind kijkt niet echt helder uit z'n ogen.
Lekker voor je, met je kutgifjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:04 schreef anonymoussie het volgende:
Wat een kutochtend!
Met een dikke kutmist!
En een lange kutfile!
Je moeder.quote:Op maandag 19 januari 2015 09:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker voor je, met je kutgifjes.
quote:Op maandag 19 januari 2015 09:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het schijnt blauwe maandag te zijn
quote:Op maandag 19 januari 2015 10:38 schreef Uccie het volgende:
Dank je dank je. De dag is met 2u file begonnen
Dat plaatje van jou was de aanleidingquote:Op maandag 19 januari 2015 11:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Wat ben jij toch lekker creatief.
Heerlijk.
quote:
Het is dikke mist. Ik moest mijn autoruit krabben. Ik heb er 2u gedasn over een stukje van 40 min.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:12 schreef YokiKater het volgende:
Blue Monday, ha! Ik voel mij best wel lekker eigenlijk, beetje supercharged.. mooi weertje en zo. Het is gewoon een fucking mooie dag.
Na die kutfile van vanmorgen, voel ik me ook weer goed.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:12 schreef YokiKater het volgende:
Blue Monday, ha! Ik voel mij best wel lekker eigenlijk, beetje supercharged.. mooi weertje en zo. Het is gewoon een fucking mooie dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |