En ik mag dat nog wel idioot vinden toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik het nog wel idioot vinden toch ?
Ja maar ik vind het dan weer raar dat jij het idioot vindt dat ik het idioot vind.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik mag dat nog wel idioot vinden toch?
Ja maar ik vvind het dan weer raar dat jij het raar .... afijn je snapt het welquote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het dan weer raar dat jij het idioot vindt dat ik het idioot vind.
Gelukkig duurt dat nooit te lang hier.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Specularium is nu heel verdrietig dat het over nieuws gaat nu
Het gaat op het NWS forum over nieuwsquote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Jammer dat je stopt. Iemand was de fout in gegaan. Beetje zoals ik ga op reis en neem meequote:Op zondag 18 januari 2015 14:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik vvind het dan weer raar dat jij het raar .... afijn je snapt het wel
Ik ga op reis en ik neem mee: mijn bomgordel en mijn gordelroosquote:Op zondag 18 januari 2015 14:39 schreef Specularium het volgende:
Ik ga op reis en ik neem mee: mijn bomgordel.
Ik ga op reis en neem mee: Mijn bomgordel, gordelroos en mijn luizen.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga op reis en ik neem mee: mijn bomgordel en mijn gordelroos
Laten we het over boybands hebben.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:34 schreef timmmmm het volgende:
Je moet niks, dat het jou niks interesseert verbaast me ook helemaal niet. Dat iemand er zelf voor kiest om zoiets te doen (wat natuurlijk meestal niet eens het geval is bij dit soort verhalen) maakt het in mijn ogen niet minder erg dat hij de doodstraf krijgt.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Al die ophef over een drugsdealer die er zelf voor kiest drugsdealer te zijn in een land waar je daar de doodstraf voor krijgt. Ik snap er niks van. Mensen staan daar nog net niet aan de lopende band voor het vuurpeleton, maar als het toevallig een criminele NEderlander is, moeten we het nu ineens erg vinden?
Ik had het al over voetbal harry.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we het over boybands hebben.
Hij was opgepakt voor productie en grootschalige handel, niet met een kilootje coke in zijn kofferquote:Op zondag 18 januari 2015 14:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet niks, dat het jou niks interesseert verbaast me ook helemaal niet. Dat iemand er zelf voor kiest om zoiets te doen (wat natuurlijk meestal niet eens het geval is bij dit soort verhalen) maakt het in mijn ogen niet minder erg dat hij de doodstraf krijgt.
Maakt het niet minder ergquote:Op zondag 18 januari 2015 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was opgepakt voor productie en grootschalige handel, niet met een kilootje coke in zijn koffer
Maar wel zijn eigen schuld, hij wist de gevolgen en deed het alsnog. Als ik tegen jou zeg "als je van die brug springt breek je je benen" en jij zo eigenwijs bent om toch te springen en vervolgens je benen breekt is dat toch echt eigen schuld dikke bultquote:
Ja dat zou ik superdom zijn natuurlijk maar is het nog wel sneu dat ik mijn benen breek.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel zijn eigen schuld, hij wist de gevolgen en deed het alsnog. Als ik tegen jou zeg "als je van die brug springt breek je je benen" en jij zo eigenwijs bent om toch te springen en vervolgens je benen breekt is dat toch echt eigen schuld dikke bult.
Ohh, jij weet meer dan wij? Deel dat alsjeblieft. Wat voor type drugsgroothandelaar was het dan volgens jou, dat je kan zeggen dat dat soort meestal gedwongen is en hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat iemand er zelf voor kiest om zoiets te doen (wat natuurlijk meestal niet eens het geval is bij dit soort verhalen)
Kusje er op?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik superdom zijn natuurlijk maar is het nog wel sneu dat ik mijn benen breek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |