SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
wanneer ging je jezelf nou uitsluiten van hier?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
alles kits onder de rits jongen?
Hallo, greg plitt is dood ja!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aan het aantal randmonholen in het rood/wit in de stad te zien, speelt Feyenoord. Alsof de jostiband zich massaal heeft voortgeplant.
ik ben vergelijkbaar met van die plakpoep waarbij je blijft vegen, maar het niet verdwijnt en schoon wordt.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wanneer ging je jezelf nou uitsluiten van hier?
Hey, waarom zat jij in mijn kont?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik ben vergelijkbaar met van die plakpoep waarbij je blijft vegen, maar het niet verdwijnt en schoon wordt.
Zijn ze jou nou ook gaan haten door mij en Crip?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik ben vergelijkbaar met van die plakpoep waarbij je blijft vegen, maar het niet verdwijnt en schoon wordt.
Zij geeft hoop dat er wat te halen valt bij haarquote:Op zondag 18 januari 2015 15:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zijn ze jou nou ook gaan haten door mij en Crip?
Nee deze is al tijden niet vanaf te komen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zijn ze jou nou ook gaan haten door mij en Crip?
Ja, want tegen Crip en Borte ben ik zo gemeen hè.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Zij geeft hoop dat er wat te halen valt bij haardus voorlopig blijven Deuce en co. aardig doen.
Best wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, want tegen Crip en Borte ben ik zo gemeen hè.
Dus ze komt hier voor mij?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee deze is al tijden niet vanaf te komen.
Maar zolang deuce het blijft aanhalen blijft het komen
Ja want ik ben hier via deuce gekomenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee deze is al tijden niet vanaf te komen.
Maar zolang deuce het blijft aanhalen blijft het komen
Je bent hier van harte welkomquote:
Plakpoep en Deuce, a match made in heaven toch?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja want ik ben hier via deuce gekomen. Get your facts straight boy.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Waar zeg ik dat dan "girl" ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja want ik ben hier via deuce gekomen. Get your facts straight boy.
200 ofzo kan een kilo erboven of eronder zitten ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:22 schreef Klokov het volgende:
Hey Gekoeld, hoeveel kilo heb jij op de teller?
Damn, ik ben de helftquote:Op zondag 18 januari 2015 15:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
200 ofzo kan een kilo erboven of eronder zitten ?
Of bedoel je op de grote 3?
625blessures gooien wat roet in het eten
Jij?
Oh mijn rechterbeen ongeveer, en je lifts?quote:
je doet plakpoep aardig tekort hiermeequote:Op zondag 18 januari 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
56kg total gelimiteerd door de kettlebells. Weet ook niet wat de formule is voor 1-repmax. Gewoon 500 swings doen in 1 sessie en dan je 1-repmax bereken. Mad power.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Is ma grapje he krijg het helemaal warm bij de gedachte van je swings
Zouquote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef no1uknow het volgende:
Hey mc92stengnulty
http://thebestofgifs.com/show/1480
Boven de 5 reps is t al niet meer goed te berekenen imoquote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
56kg total gelimiteerd door de kettlebells. Weet ook niet wat de formule is voor 1-repmax. Gewoon 500 swings doen in 1 sessie en dan je 1-repmax bereken. Mad power.
beetje triest dat dat inderdaad de gewoonte hier isquote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo nu weer terug naar ordr van de dag.
Trannies en turken !
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zo nu weer terug naar ordr van de dag.
Trannies en turken !
Sommige mensen hier liften. Meer niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef Lightweight het volgende:
[..]
True that, maar wat heeft het met GYM te maken.
als het je niet zint post je hier toch nietquote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef Lightweight het volgende:
[..]
True that, maar wat heeft het met GYM te maken.
ZEG HET HEM BEACH.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef Beach het volgende:
[..]
als het je niet zint post je hier toch niet
wat is je fucking probleem
Ook aan de Tren en Halo zeker?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey Ahmedquote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef Beach het volgende:
[..]
lol kneusjequote:
alleen jahroon liftquote:Op zondag 18 januari 2015 16:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sommige mensen hier liften. Meer niet.
Als je het je hier niet aanstaat dan pleur je toch gewoon lekker op?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:01 schreef Lightweight het volgende:
Wat is überhaupt het doel van de GYM topics? Eén en al onzin lijkt wel.
quote:Op zondag 18 januari 2015 16:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol kneusje
met je plaatje van een deadlift
en dan lift je zelf maar 60 kg ofso lol
skkl rot gewn op
Hij laat fake natties "verdwijnen".quote:
Went vanzelfquote:Op zondag 18 januari 2015 16:12 schreef Lightweight het volgende:
De onvriendelijkheid straalt er weer vanaf.
Heb je gewonnen ?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:21 schreef McNulty het volgende:
Dus zo ene deontay wilder heeft eeb boks rec van 31-0. Alle wins via knockout. Heeft gister gevochten ik denk zo vam hey dat wil ik zien weer een mooie ko erbij. Nou nee hoor dat potje duurde mooi de volle 12 ronden en ging naar de jury ik voel me genaaid nu.
Hij heeft wel gewonnen. Dat wel.quote:
Is hij de zoon van Geert?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:21 schreef McNulty het volgende:
Dus zo ene deontay wilder heeft eeb boks rec van 31-0. Alle wins via knockout. Heeft gister gevochten ik denk zo vam hey dat wil ik zien weer een mooie ko erbij. Nou nee hoor dat potje duurde mooi de volle 12 ronden en ging naar de jury ik voel me genaaid nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |