SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
wanneer ging je jezelf nou uitsluiten van hier?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
alles kits onder de rits jongen?
Hallo, greg plitt is dood ja!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Aan het aantal randmonholen in het rood/wit in de stad te zien, speelt Feyenoord. Alsof de jostiband zich massaal heeft voortgeplant.
ik ben vergelijkbaar met van die plakpoep waarbij je blijft vegen, maar het niet verdwijnt en schoon wordt.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wanneer ging je jezelf nou uitsluiten van hier?
Hey, waarom zat jij in mijn kont?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik ben vergelijkbaar met van die plakpoep waarbij je blijft vegen, maar het niet verdwijnt en schoon wordt.
Zijn ze jou nou ook gaan haten door mij en Crip?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik ben vergelijkbaar met van die plakpoep waarbij je blijft vegen, maar het niet verdwijnt en schoon wordt.
Zij geeft hoop dat er wat te halen valt bij haarquote:Op zondag 18 januari 2015 15:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zijn ze jou nou ook gaan haten door mij en Crip?
Nee deze is al tijden niet vanaf te komen.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zijn ze jou nou ook gaan haten door mij en Crip?
Ja, want tegen Crip en Borte ben ik zo gemeen hè.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Zij geeft hoop dat er wat te halen valt bij haardus voorlopig blijven Deuce en co. aardig doen.
Best wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, want tegen Crip en Borte ben ik zo gemeen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |