Moet je wel een hoop pokballen voor kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kijkt niet veel anime of wel soms?
Yamada is drie keer kuiser dan ik dacht, dat klopt wel zo ongeveer.quote:
ik kijk a.t.m. niet veel.. maar die heb ik wel gezien, alleen zijn dat er dus geen 300quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kijkt niet veel anime of wel soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Neequote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah matig. Ik heb 383.2mb/squote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Binnenkort maar eens verhogen, op qbittorrent haal ik 5,7
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef Kyubey het volgende:
Jojo 11/10De ED ook gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om terug te komen op je andere post, ik heb niet verder gelezen dan Oingo en Boingo! Volgende episode zal dus iets totaal nieuws voor me worden![]()
O jee, de verhaallijn van de volgende 2 episodes vond ik persoonlijk saai, maar daarna zit het vol hoogtepuntenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:18 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
De ED ook gewoon![]()
![]()
Om terug te komen op je andere post, ik heb niet verder gelezen dan Oingo en Boingo! Volgende episode zal dus iets totaal nieuws voor me worden
Of dezequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb wel dat ze Holy Diver als ED doen voor dat ene gevecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |