Oh my God!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
O ja, eindelijk de langverwachte episode met Oingo en Boingo Zendatta en Mondatta
Mwah, ik vind dat de adaptatie erg goed is. Vorige episode heb je ook al een voorproefje van het stripboek kunnen zien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:46 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Oh my God!
Inderdaad, heb er zin inBen benieuwd hoe ze de tekenstijl gaan verneuken
Hero Academia misschien?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:25 schreef Bomzor het volgende:
Agame ga Kill! pas gezien. Echt een top serie. Many plottwists. Jammer dat de character development niet echt top was (kregen ze ook geen kans toe).
De top ongoing animes die ik nu nog volg en die naar mijn mening interessant zijn:
Tokyo Ghoul
Kiseijuu: Sei no Kakuritsu
One Piece
Detective Conan
Nanatsu no Taizai
Fairy Tail
Iemand nog een aanrader voor een ongoing serie die qua genre rond deze series ligt (Detective Conan niet meegerekend)?
Magic Kaito 1412 al eens bekeken? Het is een ouder werkje van de auteur van Detective Conan, of een jonger werk. Weet ik het?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:25 schreef Bomzor het volgende:
Agame ga Kill! pas gezien. Echt een top serie. Many plottwists. Jammer dat de character development niet echt top was (kregen ze ook geen kans toe).
De top ongoing animes die ik nu nog volg en die naar mijn mening interessant zijn:
Tokyo Ghoul
Kiseijuu: Sei no Kakuritsu
One Piece
Detective Conan
Nanatsu no Taizai
Fairy Tail
Iemand nog een aanrader voor een ongoing serie die qua genre rond deze series ligt (Detective Conan niet meegerekend)?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zijn oplossing voor het probleem dat hij aanstipt: Asseylum en alle eventuele ooms, tantes, neven en nichten moeten opgeteld een paar miljard mensen "beademen". Het is alsof ik weer naar die ene anime over dat meisje dat 300-seksvrienden wou hebben aan het kijken ben.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Magic Kaito 1412 al eens bekeken? Het is een ouder werkje van de auteur van Detective Conan, of een jonger werk. Weet ik het?
[..]wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zijn oplossing voor het probleem dat hij aanstipt: Asseylum en alle eventuele ooms, tantes, neven en nichten moeten opgeteld een paar miljard mensen "beademen". Het is alsof ik weer naar die ene anime over dat meisje dat 300-seksvrienden wou hebben aan het kijken ben.![]()
Honderd dus. Geen driehonderd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij kijkt niet veel anime of wel soms?
Moet je wel een hoop pokballen voor kopen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yamada is drie keer kuiser dan ik dacht, dat klopt wel zo ongeveer.quote:
ik kijk a.t.m. niet veel.. maar die heb ik wel gezien, alleen zijn dat er dus geen 300quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Neequote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah matig. Ik heb 383.2mb/squote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Binnenkort maar eens verhogen, op qbittorrent haal ik 5,7
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |