Ik dacht in de slippery slope te zitten, maar viel wel mee. Ik besefte me op tijd dat er een dag komt dat ik niet meer zo enthousiast ben over het verzamelen. Na de weeb phase wordt het sowieso alleen maar minder en minder (en na 200 series te hebben gezien)...Dus, ik raad in ieder geval aan figures te kopen van hoge kwaliteit, van je favoriete bishoujo characters en het daar bij te laten.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee,
Maar wil je starten met kopen enzo lees dit door.
http://tinyurl.com/buyfag
Ik hoop dat ze nog meer custom ED's doen, de standaard vind ik saaiquote:Op maandag 26 januari 2015 12:14 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. De volgende stand, Anubis, zag er vet uit! Kan niet wachten tot ze eindelijk bij Dio komen na al de Egyptische stand users verslagen te hebben. En tot Hol Horse weer komt opdagen natuurlijkDat zou binnenkort moeten zijn, niet?
Subs moet je apart bewerken. Door middel van een programma waarmee je de individuele bestanden uit de MKV kan halen kun je .ass-bestanden gewoon in een tekstbewerker bewerken. Dat bestand sla je op en kun je met MKVMerge weer de MKV in doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog meer custom ED's doen, de standaard vind ik saai![]()
Weet iemand hoe je in MPC-HC subs bewerkt? Avdol veranderen naar Abdul en dat soort onzin?
Wah. Even kijken.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Subs moet je apart bewerken. Door middel van een programma waarmee je de individuele bestanden uit de MKV kan halen kun je .ass-bestanden gewoon in een tekstbewerker bewerken. Dat bestand sla je op en kun je met MKVMerge weer de MKV in doen.
Dus..
Zoek even op een MKV extractor en haal het .ass-bestand uit de MKV
Bewerk dat .ass-bestand
Zet het er terug in door middel van MKVMerge en vergeet dan de oude .ass niet uit te vinken.
Haha klopt, in dat pakket zit ook mkvmerge en mkvextract.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wah. Even kijken.
Oh wacht, ik heb al zo'n programma dankzij jouw scriptje
Oh jee.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Dus, net op impuls een kaartje gekocht voor Hatsune Miku in Amsterdam
http://www.hollandfestival.nl/en/program/2015/the-end/
Ik heb werkelijk geen idee waar ik instap, ken de muziek ook helemaal niet op een enkel youtube filmpje na. Ben gewoon nieuwsgierig, en voor 20 euro wilde ik het nog wel doen.quote:
Ik snap nooit wat mensen leuk vinden aan Miku. Het is een computerprogramma, niet je waifu.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ook niet, ik ga gewoon kijken.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen leuk vinden aan Miku. Het is een computerprogramma, niet je waifu.
Vocaloid niet kennen, pleb detectedquote:Op maandag 26 januari 2015 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar ik instap, ken de muziek ook helemaal niet op een enkel youtube filmpje na. Ben gewoon nieuwsgierig, en voor 20 euro wilde ik het nog wel doen.
Ga jij er heen? Wie is hier nu de pleb?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vocaloid niet kennen, pleb detected
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Overigens is miku kut en kun je beter naar IA, Gumi, Luka luisteren
Enlighten me, senpai.quote:
Laten we beginnen met IA.quote:
Nee, Maar ik ben wel naar ONE OK ROCK geweest vorig jaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga jij er heen? Wie is hier nu de pleb?
Scriptje?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wah. Even kijken.
Oh wacht, ik heb al zo'n programma dankzij jouw scriptje
Wauw, bedankt. Ik ga ook kaartje kopen binnenkort.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Scriptje?
Ik voel me altijd zo dom dan op computergebied vergeleken met de ekte programmeurs
Dat komt omdat, hoe erg je het ook maakt, je nooit erger bent dan de ouders van die mensen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook
Gelukkig zijn er heel geduldige mensen in FOK!anime
Ja indd, zou erg tof zijn...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog meer custom ED's doen, de standaard vind ik saai![]()
Weet iemand hoe je in MPC-HC subs bewerkt? Avdol veranderen naar Abdul en dat soort onzin?
Ik noem mijn vriendin mijn waifuquote:Op maandag 26 januari 2015 19:57 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ja indd, zou erg tof zijn...
Wat vind jij overigens van waifus "claimen" ? Het is maar net hoe serieus je het neemt. Als je echt een band voelt, verliefd bent op een 2D character en er in doorslaat, dat vind ik wel overdreven. Sommige mensen nemen de term "waifu" met een korreltje zout en noemen een char die ze erg leuk vinden of sexy al hun waifu.
gewoon die loli shit laten zienquote:Op maandag 26 januari 2015 20:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin mijn waifuHeb haar vorige week SnK laten zien. Ze vond het 'wel ok'. Best een overwinning, want ze dacht dat anime alleen maar getekende vrouwen met grote borsten was
LOL! Herkenbaar!quote:Op maandag 26 januari 2015 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat komt omdat, hoe erg je het ook maakt, je nooit erger bent dan de ouders van die mensen.
Ik spreek uit ervaring, als iemand die zijn vader iedere week moet uitleggen dat Facebook niet op zijn computer staat, maar dat het een website it.
Voor wie mijn 2D waifu is, weet ik niet. Denk Nami ofzo.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gewoon die loli shit laten zien
Over Rolling Girl gesproken, even episode 3 kijkenquote:
Ik heb het gevoel dat het oorspronkelijke waifuisme juist ironisch was bedoeld. Helaas heb je altijd mensen die er te ver in gaan...quote:Op maandag 26 januari 2015 19:57 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ja indd, zou erg tof zijn...
Wat vind jij overigens van waifus "claimen" ? Het is maar net hoe serieus je het neemt. Als je echt een band voelt, verliefd bent op een 2D character en er in doorslaat, dat vind ik wel overdreven. Sommige mensen nemen de term "waifu" met een korreltje zout en noemen een char die ze erg leuk vinden of sexy al hun waifu.
Ah nice, SnK is voor veel mensen wel weggelegd idd. Goede keuze, alleen mijn vriendin kijkt nog meer anime dan ikzelf, dus dat is ook wel weer chill.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendin mijn waifuHeb haar vorige week SnK laten zien. Ze vond het 'wel ok'. Best een overwinning, want ze dacht dat anime alleen maar getekende vrouwen met grote borsten was
Is dit diezelfde kerel die wordt geinterviewed met z'n pillow? Was ook Nanoha pillow iig. Was echt vermakelijk, die interviewer ook echtquote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Over Rolling Girl gesproken, even episode 3 kijken
[..]
Ik heb het gevoel dat het oorspronkelijke waifuisme juist ironisch was bedoeld. Helaas heb je altijd mensen die er te ver in gaan...
Het is trouwens een Koreaan.
Poe's Law zijn we al lang voorbij. Ik vatte het ook altijd op als tongue-in-cheek, maar het is moeilijk te zeggen wie er nu serieus is.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het oorspronkelijke waifuisme juist ironisch was bedoeld. Helaas heb je altijd mensen die er te ver in gaan...
Leer Engelsen het is nog altijd: "You're waifu a shit."quote:
Hahaha, wat een zielig iemand. Echt vreselijk. Dan koop je een dutch-wife en is het ook nog eens die stomme Nanoslet.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:10 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Is dit diezelfde kerel die wordt geinterviewed met z'n pillow? Was ook Nanoha pillow iig. Was echt vermakelijk, die interviewer ook echtdie zit hem gewoon voor gek uit te maken, maar dan subtiel.
Over smaak valt niet te twisten, maar als je zo ver kan doorslaan door verliefd te worden op een kussentje dan heb je een behoorlijk triest leven.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hahaha, wat een zielig iemand. Echt vreselijk. Dan koop je een dutch-wife en is het ook nog eens die stomme Nanoslet.
Niets mis met Nederlandse echtgenotesquote:Op maandag 26 januari 2015 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hahaha, wat een zielig iemand. Echt vreselijk. Dan koop je een dutch-wife en is het ook nog eens die stomme Nanoslet.
Natuurlijk niet, maar: "als je zo ver kan doorslaan met verliefd worden," wel dan "heb je een behoorlijk triest leven."quote:Op maandag 26 januari 2015 20:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met Nederlandse echtgenotes
Heb jij eigenlijk al een husbandu?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met Nederlandse echtgenotes
Dank je. Dit is ook nuttig voor mij.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Subs moet je apart bewerken. Door middel van een programma waarmee je de individuele bestanden uit de MKV kan halen kun je .ass-bestanden gewoon in een tekstbewerker bewerken. Dat bestand sla je op en kun je met MKVMerge weer de MKV in doen.
Dus..
Zoek even op een MKV extractor en haal het .ass-bestand uit de MKV
Bewerk dat .ass-bestand
Zet het er terug in door middel van MKVMerge en vergeet dan de oude .ass niet uit te vinken.
Is het wat? Ik heb alle drie de afleveringen op mijn computert staan, maar dit seizoen heb ik nog niet echt zin gehad iets nieuws te proberen buiten Aldnoah en DRRR.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Over Rolling Girl gesproken, even episode 3 kijken
Mermaid Melodyquote:Op maandag 26 januari 2015 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Google heeft nu een smaak wat betreft animé. Meningen?
En Google vind Legend of Korra animé. Misschien zit daar wel een leuk klein relletje in.
[ afbeelding ]
Wat zit jij nou weer op /a/ te doen. Alleen maar elitisten jo.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
En Google vind Legend of Korra animé. Misschien zit daar wel een leuk klein relletje in.
[ afbeelding ]
Yamatoquote:Op maandag 26 januari 2015 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haten op Zombiequote:Op maandag 26 januari 2015 22:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kore wa Zombie desuka.![]()
Anohana![]()
Guilty Crown![]()
Verder wel redelijke smaak voor zo ver ik kan zien.
quote:
Ik heb 'm niet gezien dus kan mijn mening niet staven met argumenten, maar desalniettemin geloof ik aan mijn gelijk.quote:
Schaapquote:Op maandag 26 januari 2015 22:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
et gezien dus kan mijn mening niet staven met argumenten, ma
Meehhh, ik heheheeeecht mmmmmmmeer waarde aan mijn eigen oppervlakkige indrukken, dan de meningen van mensen die de sjinese tekenfilm in kwestie eeeeecht gezien hebben.quote:
Even serieus mijn favoriete anime van dit seizoen is best wel slecht en Parasyte is momenteel ook minder leuk dan het geweest is en ondertussen moet Durarara nog op gang komen en is Log Horizon weer met de saaie kleuters bezig en verder kijk ik niet echt iets.quote:
SPOILER: iedere dag tot...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Hele serie downloaden in 1080P!!quote:Op maandag 26 januari 2015 01:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik sla die stap liever meteen over...Gewoon downloaden, eerste paar eps even bekijken, en als het goed lijkt, hele serie doen...
[..]
Nee, echt heel basic-basic kantonees, maar dus echt de scheldwoorden, het meisjes versieren, en iets bestellen bij de McDonald's...:P
Kanto is echt een kuttaal. Op zich volkomen logisch, maar qua uitspraak (verschillende tonen) compleet onnavolgbaar als je er niet mee opgegroeid bent....
Aldnoah Zero s2 niet?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Even serieus mijn favoriete anime van dit seizoen is best wel slecht en Parasyte is momenteel ook minder leuk dan het geweest is en ondertussen moet Durarara nog op gang komen en is Log Horizon weer met de saaie kleuters bezig en verder kijk ik niet echt iets.
Succes!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:33 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
Goedemorgen! Vandaag beginnen met Parasyte, heeft toch wel mijn aandacht getrokken.
Aldnoah is mijn favoriete anime van dit seizoen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Aldnoah Zero s2 niet?
Ghoul kijk ik ook, maar heb nog geen mening.
Ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Succes!
Heb jij eigenlijk een MAL?
Welcome to the NHK bij favorite animequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:38 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
[..]
Oke![]()
http://myanimelist.net/animelist/PurringNeko
Jaaaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welcome to the NHK bij favorite anime
Helemaal mee eens.
Ben blij dat je mijn mening deelt, jammer dat Hunter x Hunter ermee gestopt is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gevolgd door Steins;Gate en Hunter x Hunter.
Niet verkeerd.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:52 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
JaaaDat is denk ik mijn meest favoriete ook. Al is het alleen al om de soundtrack, die is goddelijk. ;_;
Chimera Ant, misschien ik twijfel een beetje omdat het einde heel erg sterk was, terwijl de aanloop misschien een beetje te langdradig. Als er nou iets bestond al een Pitou arc (Royal Guard arc) dus zeg maar vanaf Pitou's geboorte tot aan de aflevering waar Palm aan het voyeren is bij een van de meest persoonlijke momenten tussen Meruem en Komugi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:53 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ben blij dat je mijn mening deelt, jammer dat Hunter x Hunter ermee gestopt is.
Wat is jouw favoriete arc?
Persoonlijk vond ik de Chimera Ant arc een beetje langdradig maar het had zoveel geweldige momenten. Netero vs Meruem is voor mij echt hoogtepunt. En Badass Gon vs Pitou, dat is echt een van de vetste shit in anime ooit. Je laat me weer feelen, waarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chimera Ant, misschien ik twijfel een beetje omdat het einde heel erg sterk was, terwijl de aanloop misschien een beetje te langdradig. Als er nou iets bestond al een Pitou arc (Royal Guard arc) dus zeg maar vanaf Pitou's geboorte tot aan de aflevering waar Palm aan het voyeren is bij een van de meest persoonlijke momenten van Meruem en Komugi.
En de volgende aflevering meer; "you can smile again." ;_;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn favoriete arc is Yorknew City. 't was gewoon zo vermakelijk om te kijken, de characters zijn ook stuk voor stuk uniek en niet generic..
Verdomme. Ik mis deze serie.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:38 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
[..]
Oke![]()
http://myanimelist.net/animelist/PurringNeko
quote:
Laat vooral weten wat je van onze shit taste vindt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]Kan ik ook jullie MAL nog ergens terugvinden? Of staat dat in de OP en ben ik een beetje blind?
EDIT: Blind dus!
In de laatste Episode is de ED disillusion. Dat was wel erg mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:07 schreef robin007bond het volgende:
Jammer trouwens dat ze niet soms de OST van de VN lenen bij Fate/Stay Night.
Deze moet in de anime
Ik wist niet eens dat de serie afgelopen was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
In de laatste Episode is de ED disillusion. Dat was wel erg mooi.
De andere helft komt over een paar maandenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de serie afgelopen was.![]()
Heb even snel door de lijsten heengekeken van jou, Repelsteeltje, Kyubey en paar willekeurige, en moet zeggen dat jullie allen goede smaak hebbenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laat vooral weten wat je van onze shit taste vindt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:36 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Heb even snel door de lijsten heengekeken van jou, Repelsteeltje, Kyubey en paar willekeurige, en moet zeggen dat jullie allen goede smaak hebben
Je bent out of touch Robin.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat de serie afgelopen was.![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:36 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Heb even snel door de lijsten heengekeken van jou, Repelsteeltje, Kyubey en paar willekeurige, en moet zeggen dat jullie allen goede smaak hebben
Haha, godver.quote:
Oh, zelfde format als F/Z dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De andere helft komt over een paar maanden
Nice. Goede aankopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben een blije jongen vandaag.
[ afbeelding ]
Ben niet zo van het verzamelen, maar deze kon ik niet laten liggen. Ze hebben ook nog Ponyo en Nausica, maar dat kost me weer ¤30,-quote:
Ik wist helemaal niet dat je zo'n Ghibli-fan was.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben niet zo van het verzamelen, maar deze kon ik niet laten liggen. Ze hebben ook nog Ponyo en Nausica, maar dat kost me weer ¤30,-
Alles van Ghibli gezien, favoriet is toch wel The Wind Rises van 2014quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je zo'n Ghibli-fan was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |