Ik dacht in de slippery slope te zitten, maar viel wel mee. Ik besefte me op tijd dat er een dag komt dat ik niet meer zo enthousiast ben over het verzamelen. Na de weeb phase wordt het sowieso alleen maar minder en minder (en na 200 series te hebben gezien)...Dus, ik raad in ieder geval aan figures te kopen van hoge kwaliteit, van je favoriete bishoujo characters en het daar bij te laten.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee,
Maar wil je starten met kopen enzo lees dit door.
http://tinyurl.com/buyfag
Ik hoop dat ze nog meer custom ED's doen, de standaard vind ik saaiquote:Op maandag 26 januari 2015 12:14 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. De volgende stand, Anubis, zag er vet uit! Kan niet wachten tot ze eindelijk bij Dio komen na al de Egyptische stand users verslagen te hebben. En tot Hol Horse weer komt opdagen natuurlijkDat zou binnenkort moeten zijn, niet?
Subs moet je apart bewerken. Door middel van een programma waarmee je de individuele bestanden uit de MKV kan halen kun je .ass-bestanden gewoon in een tekstbewerker bewerken. Dat bestand sla je op en kun je met MKVMerge weer de MKV in doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog meer custom ED's doen, de standaard vind ik saai![]()
Weet iemand hoe je in MPC-HC subs bewerkt? Avdol veranderen naar Abdul en dat soort onzin?
Wah. Even kijken.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Subs moet je apart bewerken. Door middel van een programma waarmee je de individuele bestanden uit de MKV kan halen kun je .ass-bestanden gewoon in een tekstbewerker bewerken. Dat bestand sla je op en kun je met MKVMerge weer de MKV in doen.
Dus..
Zoek even op een MKV extractor en haal het .ass-bestand uit de MKV
Bewerk dat .ass-bestand
Zet het er terug in door middel van MKVMerge en vergeet dan de oude .ass niet uit te vinken.
Haha klopt, in dat pakket zit ook mkvmerge en mkvextract.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wah. Even kijken.
Oh wacht, ik heb al zo'n programma dankzij jouw scriptje
Oh jee.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Dus, net op impuls een kaartje gekocht voor Hatsune Miku in Amsterdam
http://www.hollandfestival.nl/en/program/2015/the-end/
Ik heb werkelijk geen idee waar ik instap, ken de muziek ook helemaal niet op een enkel youtube filmpje na. Ben gewoon nieuwsgierig, en voor 20 euro wilde ik het nog wel doen.quote:
Ik snap nooit wat mensen leuk vinden aan Miku. Het is een computerprogramma, niet je waifu.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ook niet, ik ga gewoon kijken.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat mensen leuk vinden aan Miku. Het is een computerprogramma, niet je waifu.
Vocaloid niet kennen, pleb detectedquote:Op maandag 26 januari 2015 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar ik instap, ken de muziek ook helemaal niet op een enkel youtube filmpje na. Ben gewoon nieuwsgierig, en voor 20 euro wilde ik het nog wel doen.
Ga jij er heen? Wie is hier nu de pleb?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vocaloid niet kennen, pleb detected
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Overigens is miku kut en kun je beter naar IA, Gumi, Luka luisteren
Enlighten me, senpai.quote:
Laten we beginnen met IA.quote:
Nee, Maar ik ben wel naar ONE OK ROCK geweest vorig jaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga jij er heen? Wie is hier nu de pleb?
Scriptje?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wah. Even kijken.
Oh wacht, ik heb al zo'n programma dankzij jouw scriptje
Wauw, bedankt. Ik ga ook kaartje kopen binnenkort.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Scriptje?
Ik voel me altijd zo dom dan op computergebied vergeleken met de ekte programmeurs
Dat komt omdat, hoe erg je het ook maakt, je nooit erger bent dan de ouders van die mensen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook
Gelukkig zijn er heel geduldige mensen in FOK!anime
Ja indd, zou erg tof zijn...quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog meer custom ED's doen, de standaard vind ik saai![]()
Weet iemand hoe je in MPC-HC subs bewerkt? Avdol veranderen naar Abdul en dat soort onzin?
Ik noem mijn vriendin mijn waifuquote:Op maandag 26 januari 2015 19:57 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ja indd, zou erg tof zijn...
Wat vind jij overigens van waifus "claimen" ? Het is maar net hoe serieus je het neemt. Als je echt een band voelt, verliefd bent op een 2D character en er in doorslaat, dat vind ik wel overdreven. Sommige mensen nemen de term "waifu" met een korreltje zout en noemen een char die ze erg leuk vinden of sexy al hun waifu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |