Huh? Juist wel, een geen peer pressure van ouders of een pa die je van zijn dochter rost.... win -win! Wie heeft FB van ze?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar die gaan niet mee dus je hebt er niks aan verder.
There's is no R in fellatio....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
die leren ze wel weer af als ze Italiaans moeten gaan spreken.
Ik zie ze met die rrrr wel een quattro formaggi bestellen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
die leren ze wel weer af als ze Italiaans moeten gaan spreken.
Een blowjob voor een ticket naar Italie.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huh? Juist wel, een geen peer pressure van ouders of een pa die je van zijn dochter rost.... win -win! Wie heeft FB van ze?
Wacht, peer pressure krijg je juist van leeftijdsgenotenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huh? Juist wel, een geen peer pressure van ouders of een pa die je van zijn dochter rost.... win -win! Wie heeft FB van ze?
Ja, snap er niets van. Wat is er mis met hun huidige levenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel kinderen slepen ze dit keer mee de vernieling in? slechts 2?
Ik denk niet dat dat erg marktconform is...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een blowjob voor een ticket naar Italie.
Ryanair voor 2 tientjes.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat erg marktconform is...
Ook ja,maar daar zijn trucjes voor.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, peer pressure krijg je juist van leeftijdsgenoten
Yep, viezig eng spookhuis.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kinderen hebben wel een realistisch beeld van de bouwval!
Ah net op tijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, snap er niets van. Wat is er mis met hun huidige leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |