"Dat is wiet"quote:
Toen ik die 'kleine lekkage' zag kreeg ik hoop op een spannende aflevering maar de 'werkmannen' hebben alles al opgelost. Valt mee dat ze geen werkmánnetjes zegt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit ja...
Ellende willen we zien.
Ik ook niet echt.. ja, wel eens een nachtje in de tuin, in een tentje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:24 schreef Eerin het volgende:
Mensen hebben volgens mij ook nog nooit gekampeerd. Dat wordt nog wat.
Awrrrrbeidewrsss.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen ik die 'kleine lekkage' zag kreeg ik hoop op een spannende aflevering maar de 'werkmannen' hebben alles al opgelost. Valt mee dat ze geen werkmánnetjes zegt.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef Tem het volgende:
Lekker al dat werkmannenvocht op je matras.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef Tem het volgende:
Lekker al dat werkmannenvocht op je matras.
Maar ga je ook een camping beginnen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet echt.. ja, wel eens een nachtje in de tuin, in een tentje.
Ik weet niet..met jou?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef Eerin het volgende:
[..]
Maar ga je ook een camping beginnen?
Samen aftrekken is niet gayquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef waxmask het volgende:
Ga maar zitten meid, maar als er weken 2 mannen hebben gelegen noemen we dat doorgaans geen tent meer, maar een RUKBUNKER!
Het zit ze ook niet mee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
"Dat hebben wij weer"= allereerste kleine tegenslag??
Geld zal ook wel niet op gaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toen ik die 'kleine lekkage' zag kreeg ik hoop op een spannende aflevering maar de 'werkmannen' hebben alles al opgelost. Valt mee dat ze geen werkmánnetjes zegt.
Dan bouwen we samen een hotel voor de Hilton franchise. Are you in?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik doe liever dingen met grote kans op winst
Echt veilig was dat niet nee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:26 schreef Strani het volgende:
Ze doen er nu ook wel alles aan om ook van die laatste twee kinderen af te komen hè.
Als jij de investering doet, uiteraard.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan bouwen we samen een hotel voor de Hilton franchise. Are you in?
Dat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:27 schreef Mystikvm het volgende:
Als een geblokkeerde oprit de moeite van het uitzenden waard is, dan weet je dat je net zo goed kunt zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |