jij won ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geef je de anderen nog een beetje hoop?
Agreequote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik geef Toto gewoon een bye voor onze partij. Scheelt mij weer een hoop frustratie.
daarna had je wel weer gewonnenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:30 schreef Toto69 het volgende:
kansloos verloren van noobdarter. het kan dus wel. (wel weer 5 bouncers in 2 legs)
Hehequote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna had je wel weer gewonnen
ik heb enorme ups en downs met timen
je won zelf ookquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:35 schreef mschol het volgende:
[..]
kan mij voorstellen dat je dat zegt als je wint
true, truequote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:42 schreef Roceco het volgende:
[..]
Gooit me 6-0 eraf terwijl ik 115 haal
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
Toto die stiekem met zn 9darter patst in de OP
Ik ga winnen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja hoe?Ik bid tot god dat je een slechte partij hebt zodat ik nog enige kans heb
Renate Verbaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2015 22:08:50 ]
Wanneer halen we het in? Ik kan nu nog tot een uur of 2. En morgen kan ok vanaf 2 alleen niet tussen 18:30 en 20:00quote:
Ik ben vandaag eigenlijk de gehele dag online ongeveer.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wanneer halen we het in? Ik kan nu nog tot een uur of 2. En morgen kan ok vanaf 2 alleen niet tussen 18:30 en 20:00
quote:Op zondag 18 januari 2015 01:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wanneer halen we het in? Ik kan nu nog tot een uur of 2. En morgen kan ok vanaf 2 alleen niet tussen 18:30 en 20:00
Zou mooi zijn als jullie het vandaag fixen. Kunnen we fris verder met ronde 3.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben vandaag eigenlijk de gehele dag online ongeveer.
Komt goed.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Zou mooi zijn als jullie het vandaag fixen. Kunnen we fris verder met ronde 3.
Mijn quote alert staat uit.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Poging 2. Ben je er?
Vanavond spelen?
surequote:Op zondag 18 januari 2015 14:29 schreef Roceco het volgende:
Als iemand nog een practice potje wilt doen, quote maar
Ik ben klaar. Hoor het wel wanneer we kunnenquote:
Kwart over doen?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben klaar. Hoor het wel wanneer we kunnen
Is goedquote:
Dan wordt het vanavond ergens.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik kijk nu zo feyenoord - twente dan kan ik de hele dag.
Ik heb dat ook uitstaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:26 schreef Toto69 het volgende:
Voor mensen die tegen Insomnia_ moeten spelen: DM hem even, hij heeft quote alerts uitstaan dus dat merkt hij niet.
Dit ja. Ik had meer geluk op de dubbels. Maar niet echt verdiendquote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef appelen het volgende:
Surge die had je echt moeten winnenmaar je dubbels
Was geen beginnen aanquote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef appelen het volgende:
Surge die had je echt moeten winnenmaar je dubbels
Haha wat een heroïsche pot.quote:
Vond ik wel. Jij raakte tenminste nog wat, en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dit ja. Ik had meer geluk op de dubbels. Maar niet echt verdiend
Ja je gooide echt keigoed. Je had 'm op zich verdiend wat mij betreft.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef Keano het volgende:
[..]
Haha wat een heroïsche pot.
Mis gewoon een match dart![]()
Ik kon net niet genoeg druk zetten in jouw legs. Alleen in de 3e set heel even, maar als je niet toeslaat verdien je het ook nietquote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja je gooide echt keigoed. Je had 'm op zich verdiend wat mij betreft.
Ik kon het dus andersom niet. In jouw legs faalde ik hopeloos.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik kon net niet genoeg druk zetten in jouw legs. Alleen in de 3e set heel even, maar als je niet toeslaat verdien je het ook niet
Tegen wie moet ik in ronde 3? Ik heb morgen en dinsdag namelijk amper tijdquote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef Toto69 het volgende:
Alleen nog JD vs. Insomnia, daarna komt het schema voor ronde 3
stand zal frass wel bijhouden als 't goed is!
Dat schema komt zodra JD vs. Inso (vanavond) gespeeld is.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tegen wie moet ik in ronde 3? Ik heb morgen en dinsdag namelijk amper tijd
Misschien dat ik vandaag nog die pot kan spelen
Okequote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat schema komt zodra JD vs. Inso (vanavond) gespeeld is.
Als je morgen en dinsdag amper tijd hebt zullen we even moeten kijken hoe we dat oplossen. Niet druk om maken iig.
Ik heb morgen weer tentamen. Moet nog steeds 357 pagina's over draadloze communicatie lerenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef appelen het volgende:
Geldt ook voor mij, toetsweek is coming
Vul overal "wifi en bluetooth" in en je bent binnen. Sporadisch kan ik je "even uitzetten en opnieuw opstarten" ook nog aanraden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer tentamen. Moet nog steeds 357 pagina's over draadloze communicatie leren
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vul overal "wifi en bluetooth" in en je bent binnen. Sporadisch kan ik je "even uitzetten en opnieuw opstarten" ook nog aanraden.
Klinkt niet oninteressant, nojoke. Wel pittig/verwarrend ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:46 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Was het maar zo'n pret. Is geen mbo (daar kon ik dat wel doen ja...)
Dit gaat over tcp/ip (duh), handschakes, snelheden, delays, propegatietijden, frequenties, antenne lengtes uitrekenen, multiplexing, hele proces van een mobiel gesprek uittekenen (nee, nummer intoetensen <enter> is niet geldig ), etc
is goedquote:
Ik hoorde dat de politie steun heeft gevraagd aan de Belgische collega'squote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Derbytime. Risicowedstrijd jongens. Toot, extra politie ingepland?
ME zelfs.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Derbytime. Risicowedstrijd jongens. Toot, extra politie ingepland?
Ah, angst voor de vriendschapsbanden. Hoorde dat een niet nader te noemen relschopper uit Maastricht ook kwam.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:52 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de politie steun heeft gevraagd aan de Belgische collega's
Oei Banaan heeft er 2 verloren. Die is tot op zijn tandvlees gemotiveerd in deze parkstadderbyquote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, angst voor de vriendschapsbanden. Hoorde dat een niet nader te noemen relschopper uit Maastricht ook kwam.
Heb genoeg aan resultatenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks pik. Niet moeilijk bij te houden als ik de eindstanden hiero blijf posten?
Ik kan nu.quote:
God oh godquote:Op zondag 18 januari 2015 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sow, zo'n match gooi ik niet snel meer
Jij bent de buurman?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:00 schreef Spockjuh_ het volgende:
de buurman, net gestart met spelen...
Okequote:
ouwe hooliganquote:
JE had niet eens door dat ik het wasquote:Op zondag 18 januari 2015 17:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jij had net zoveel wire fails als ik
eigenlijk wel. Brajeshquote:Op zondag 18 januari 2015 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JE had niet eens door dat ik het was
Ik gebruikte 2 woordjesquote:Op zondag 18 januari 2015 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom antwoordde je dan in 't Engels oetlul
En geen set verliesquote:
Prachtige partij. Eerst op 2-1 (1-0 in sets) een matchdart gemist, waarna Hov 141 uitgooide en de set won. In de derde set (2-1 achter) andersom toen ik 144 uitgooide met Hov op tops voor de matchquote:
Met zn 136 gemiddeld tegen Frassquote:Op zondag 18 januari 2015 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik krijg een zware match tegen die lamlul uit Maastricht.
Watquote:
Was zeker een leuke partij!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:33 schreef Roceco het volgende:
[..]
Prachtige partij. Eerst op 2-1 (1-0 in sets) een matchdart gemist, waarna Hov 141 uitgooide en de set won. In de derde set (2-1 achter) andersom toen ik 144 uitgooide met Hov op tops voor de match
Volkomen mee eens. Ging nergens overquote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan ik me nog terugtrekken![]()
Serieus belacheljik hoeveel bouncers enzo.
En ook, ik mik helemaal links in de trippel, timing is écht goed, en de pijl valt er rechts boven?????
En dan geen 9 darters gooienquote:
Ja, bouncers zijn kut. Maar anderen hebben die ook. Ik erger me er zelf ook kápot aan, maar terugtrekken is ook niet leukquote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
En ook, ik mik helemaal links in de trippel, timing is écht goed, en de pijl valt er rechts boven?????
je klikt op quick challenge of challengequote:Op zondag 18 januari 2015 17:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
iemand potje spelen? Hoe daag ik iemand uit?
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef Roceco het volgende:
[..]
Maximum was wel de enige die een maximum gooide
Je kan het gewoon niet?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wanneer heb je tijd om onze kraker af te werkenquote:
Hij's nu aan 't darten, dusquote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Keano het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd om onze kraker af te werken
Nu?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Keano het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd om onze kraker af te werken
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 leg ingame met toto, dan kom ik
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijke potjes voor middenmoot, aanhaken of afhaken
Dat is de fokker Karelnoord ook wel bekend als Haxballgod Onoquote:Op zondag 18 januari 2015 21:55 schreef Roceco het volgende:
Wie van jullie was die Battieboy 'Karelnoord' net?
Potje darten?quote:Op maandag 19 januari 2015 01:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is de fokker Karelnoord ook wel bekend als Haxballgod Ono
Hovquote:
Potje doen voor de comp?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitslag van Inso - Fok verwerkt
quote:Op maandag 19 januari 2015 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
In een mooie hoogstaande wedstrijd met wel heeeeeeeel veeeeeeel bouncers heb ik gewonnen met 2-1
Sets waren geloof ik 3-2, 2-3, 3-2
De singleplayer versiequote:Op maandag 19 januari 2015 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik oefen wat in mijn eentje, komt iemand binnen die eerste 6 pijlen triple 20 gooit.
Mja, leuk.
Er moet een optie komen waarin je gewoon lekker wat kunt oefenen.
Wist niet dat die er was.quote:
Doe dan 'tournament easy'quote:Op maandag 19 januari 2015 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat die er was.
Beat the master. Tegen een computer die meer dan 140 gemiddeld gooit en geen dubbels mist. Wow.
Ik had wel bijna een 9-darter. Ik mistte de 9de pijl
quote:
Fanatiek met dit spel bezig zijnquote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Fanatiek met dit spel bezig zijn
Omg
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lijk maar niet beter te worden.![]()
Hallo, wanneer wil jij pijltjes gooien?quote:
Ik dacht dat ik eruit lag.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo, wanneer wil jij pijltjes gooien?
gr gr
Ik niet! Eind van de middag en avond kan ik.quote:
Okay, ik kan vanavond ook welquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik niet! Eind van de middag en avond kan ik.
Even aantalquote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
Had er nu iemand rustdag altijd, of zijn we onderhand met een even aantal?
Anders mag je mij namelijk wel rustdag geven in de volgende loting, of de deadline pas op zaterdag ofzo zetten
Haha schuilnaamquote:
Hallo deze heb ik gemist en ben nieuwsgierig.quote:
Bedoel andere naam als we hier gewend zijnquote:
Ja ik dart soms tegen m'n vriendin en dan speel ik onder m'n echte naam, dus soms heb ik die ipv totoquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef Keano het volgende:
[..]
Bedoel andere naam als we hier gewend zijn
kom nu potje doen danquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo deze heb ik gemist en ben nieuwsgierig.
gr gr
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:04 schreef Roceco het volgende:
JAAAAAAAA, Anneke Kuijten speelt dit spel ook
[ afbeelding ]
ze heeft soms haar momenten, zeg maarquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering, ze is beter dan ik
inherent aan vrouw-zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze heeft soms haar momenten, zeg maar
Wie?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:04 schreef Roceco het volgende:
JAAAAAAAA, Anneke Kuijten speelt dit spel ook
[ afbeelding ]
Wat is dit voor dartsbordquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haar niet kennen
[ afbeelding ]
Verloor in eerste ronde BDO World Darts Championship van Trina Gulliver. Ze haalde wel een fantastisch gemiddelde van 48.63
Lekker dingquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haar niet kennen
[ afbeelding ]
Verloor in eerste ronde BDO World Darts Championship van Trina Gulliver. Ze haalde wel een fantastisch gemiddelde van 48.63
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
M'n 1e 9darter
Is wel tegen de AI
[ afbeelding ]
na m'n potje eens kijken, thxquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
http://pubdarts3d.com/flash/games/pub-darts-3d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |