Ik ben klaar. Hoor het wel wanneer we kunnenquote:
Kwart over doen?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben klaar. Hoor het wel wanneer we kunnen
Is goedquote:
Dan wordt het vanavond ergens.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik kijk nu zo feyenoord - twente dan kan ik de hele dag.
Ik heb dat ook uitstaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:26 schreef Toto69 het volgende:
Voor mensen die tegen Insomnia_ moeten spelen: DM hem even, hij heeft quote alerts uitstaan dus dat merkt hij niet.
Dit ja. Ik had meer geluk op de dubbels. Maar niet echt verdiendquote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef appelen het volgende:
Surge die had je echt moeten winnenmaar je dubbels
Was geen beginnen aanquote:Op zondag 18 januari 2015 15:36 schreef appelen het volgende:
Surge die had je echt moeten winnenmaar je dubbels
Haha wat een heroïsche pot.quote:
Vond ik wel. Jij raakte tenminste nog wat, en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dit ja. Ik had meer geluk op de dubbels. Maar niet echt verdiend
Ja je gooide echt keigoed. Je had 'm op zich verdiend wat mij betreft.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:37 schreef Keano het volgende:
[..]
Haha wat een heroïsche pot.
Mis gewoon een match dart![]()
Ik kon net niet genoeg druk zetten in jouw legs. Alleen in de 3e set heel even, maar als je niet toeslaat verdien je het ook nietquote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja je gooide echt keigoed. Je had 'm op zich verdiend wat mij betreft.
Ik kon het dus andersom niet. In jouw legs faalde ik hopeloos.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Keano het volgende:
[..]
Ik kon net niet genoeg druk zetten in jouw legs. Alleen in de 3e set heel even, maar als je niet toeslaat verdien je het ook niet
Tegen wie moet ik in ronde 3? Ik heb morgen en dinsdag namelijk amper tijdquote:Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef Toto69 het volgende:
Alleen nog JD vs. Insomnia, daarna komt het schema voor ronde 3
stand zal frass wel bijhouden als 't goed is!
Dat schema komt zodra JD vs. Inso (vanavond) gespeeld is.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tegen wie moet ik in ronde 3? Ik heb morgen en dinsdag namelijk amper tijd
Misschien dat ik vandaag nog die pot kan spelen
Okequote:Op zondag 18 januari 2015 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat schema komt zodra JD vs. Inso (vanavond) gespeeld is.
Als je morgen en dinsdag amper tijd hebt zullen we even moeten kijken hoe we dat oplossen. Niet druk om maken iig.
Ik heb morgen weer tentamen. Moet nog steeds 357 pagina's over draadloze communicatie lerenquote:Op zondag 18 januari 2015 15:42 schreef appelen het volgende:
Geldt ook voor mij, toetsweek is coming
Vul overal "wifi en bluetooth" in en je bent binnen. Sporadisch kan ik je "even uitzetten en opnieuw opstarten" ook nog aanraden.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer tentamen. Moet nog steeds 357 pagina's over draadloze communicatie leren
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vul overal "wifi en bluetooth" in en je bent binnen. Sporadisch kan ik je "even uitzetten en opnieuw opstarten" ook nog aanraden.
Klinkt niet oninteressant, nojoke. Wel pittig/verwarrend ja.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:46 schreef CrashO het volgende:
[..]![]()
Was het maar zo'n pret. Is geen mbo (daar kon ik dat wel doen ja...)
Dit gaat over tcp/ip (duh), handschakes, snelheden, delays, propegatietijden, frequenties, antenne lengtes uitrekenen, multiplexing, hele proces van een mobiel gesprek uittekenen (nee, nummer intoetensen <enter> is niet geldig ), etc
is goedquote:
Ik hoorde dat de politie steun heeft gevraagd aan de Belgische collega'squote:Op zondag 18 januari 2015 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Derbytime. Risicowedstrijd jongens. Toot, extra politie ingepland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |