Prachtige partij. Eerst op 2-1 (1-0 in sets) een matchdart gemist, waarna Hov 141 uitgooide en de set won. In de derde set (2-1 achter) andersom toen ik 144 uitgooide met Hov op tops voor de matchquote:
Met zn 136 gemiddeld tegen Frassquote:Op zondag 18 januari 2015 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik krijg een zware match tegen die lamlul uit Maastricht.
Watquote:
Was zeker een leuke partij!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:33 schreef Roceco het volgende:
[..]
Prachtige partij. Eerst op 2-1 (1-0 in sets) een matchdart gemist, waarna Hov 141 uitgooide en de set won. In de derde set (2-1 achter) andersom toen ik 144 uitgooide met Hov op tops voor de match
Volkomen mee eens. Ging nergens overquote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kan ik me nog terugtrekken![]()
Serieus belacheljik hoeveel bouncers enzo.
En ook, ik mik helemaal links in de trippel, timing is écht goed, en de pijl valt er rechts boven?????
En dan geen 9 darters gooienquote:
Ja, bouncers zijn kut. Maar anderen hebben die ook. Ik erger me er zelf ook kápot aan, maar terugtrekken is ook niet leukquote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
En ook, ik mik helemaal links in de trippel, timing is écht goed, en de pijl valt er rechts boven?????
je klikt op quick challenge of challengequote:Op zondag 18 januari 2015 17:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
iemand potje spelen? Hoe daag ik iemand uit?
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:38 schreef Roceco het volgende:
[..]
Maximum was wel de enige die een maximum gooide
Je kan het gewoon niet?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wanneer heb je tijd om onze kraker af te werkenquote:
Hij's nu aan 't darten, dusquote:Op zondag 18 januari 2015 17:50 schreef Keano het volgende:
[..]
Wanneer heb je tijd om onze kraker af te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |