SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Crip op 17-01-2015 18:34:23 ]
lol jij praat ook zo ahahahah lololol hihahoquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb een zachte G. Maar ik heb niet zo dat typische overdreven accent/dialect wat de meeste hebben hier. Kan wel dialect spreken maar dat weiger ik meestal.
dit postte je net ook al en haalde je weg om het vervolgens weer te posten??quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol jij praat ook zo ahahahah lololol hihaho
kusje kroel xoxoxox
okeeejquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
In Enschede betekent slimmer erger. Zo van: het werd alsmaar slimmer.
Klopt, maar het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dit postte je net ook al en haalde je weg om het vervolgens weer te posten??dacht dat ik borderline had.
Lol, volgensmij las ik ergens dat ze wel in dezelfde stad woont als ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
lol jij praat ook zo ahahahah lololol hihaho
kusje kroel xoxoxox
Ze moeten toch een lading geven aan een woord wat daar niet van toepassing is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
Welke gym?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
Volgende week voor het eerst liften in A'damBen benieuwd wat voor een gymvolk daar rondloopt.
USC met Yuri?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
Volgende week voor het eerst liften in A'damBen benieuwd wat voor een gymvolk daar rondloopt.
Whehhehe goedequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ze moeten toch een lading geven aan een woord wat daar niet van toepassing is.
Ik dacht dat jij zo'n rustige jongen was?quote:
Ga je no1 meeten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:33 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ken een chick die in Enschede woont, ze kan wel goed pijpen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
ClubWestquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Welke gym?
Ben volgende week vrij
Over een aantal maanden post ik hier verhalen over mijn thuisbezorgd.nl avonturenquote:
Nopequote:
Ik voelde een limerick aankomen. Wel btje jmmr mjaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ken een chick die in Enschede woont, ze kan wel goed pijpen.
Achterhoek wel ja, uitgestorven hoek. Twente is wel prima.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
Je zal maar in de achterhoek wonenzou echt verhuizen
Ik ken een chick uit Enschedequote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik voelde een limerick aankomen. Wel btje jmmr mja
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ken een chick uit Enschede
die nam ik een keertje mee
ze nam mijn pik in haar mond
stopte een dildo in mijn kont
en zei je bent toch wel een beetje gay
Ligt wel vlakbij maar achterhoek wonen de echte hardcore superboeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Ethanolic het volgende:
Sap cmon, Twente is onderdeel van de achterhoek. Heel Oost NL is achterhoek.
Haha ik zou jouw pik wel in mijn mond nemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
matig maar kon niks beters bedenken
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aah tof, helaas mag ik daar niet meer komen.
Straatverbod...
Gym gesloopt... mja
[ afbeelding ]
Ik ben 1 en al oor!!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Jackie ik bedoelde het niet zo. Hoe is het met de poesjes? En Etha?
Over poesjes en Etha gesproken, ik moet hem nog wat vertellen.
Wat zou dat in hemelsnaam kunnen zijn, zal hem even roepen, hij had nog een vraag over lapjeskattenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
Hey Jackie ik bedoelde het niet zo. Hoe is het met de poesjes? En Etha?
Over poesjes en Etha gesproken, ik moet hem nog wat vertellen.
Doe maar zoquote:
Recht in de feels hahahaha. Niemand komt in GRS. Die poort is gebarricadeerd.quote:
We meeten niet meer, we datenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Recht in de feels hahahaha. Niemand komt in GRS. Die poort is gebarricadeerd.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:56 schreef seto het volgende:
wij zijn er voor je beachie
[ afbeelding ]
tnxquote:
Aww een gymkoppeltje, wat leukquote:
Doen alsof je poort niet gebarricadeerd is haha ik snap jequote:
Naar wie moeten we de knokploeg sturen bietjs?quote:
Serieus???quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat zou dat in hemelsnaam kunnen zijn, zal hem even roepen, hij had nog een vraag over lapjeskatten
[..]
Doe maar zo
Pròt jij oowk met zòhn hègse tokkie accentquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef seto het volgende:
no1 heeft die pussy allang gezet vriend
haagse pua seminars binnenkort bij jou in de buurt
ik wist hetquote:
qftquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef seto het volgende:
ik weet niet wat dat voor moet stellen maar het is geen haagse accentje
Boeie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:33 schreef seto het volgende:
ik weet niet wat dat voor moet stellen maar het is geen haagse accentje
[..]
ik wist het
neppe kutfilmquote:
Gaaaassttttt.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:12 schreef Beach het volgende:
[..]
neppe kutfilm
de allies zijn heroes Brad Pitt is stoer xD en de Sherman verslaat de ene na de andere Tigertank
Jawel want daar weet je dat je naar iets kijkt wat niet echt kan itt een historisch niet verwantwoorde film.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
Jij kan zeker ook niet naar superheldenfilms kijken.
GoT is fantasy.quote:
vriend laatste keer dat ik zoiets las is 9 jaar geledenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:17 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, dit leek me wel een topic voor jou:
KLB / Negging
.hoezo? Was je erbij? Haahhquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
GoT is fantasy.
Vikings vond ik redelijk historisch accuraat.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
vriend laatste keer dat ik zoiets las is 9 jaar geleden
Even ter illustratie, mocht je exact elke 5 seconden 1 post maken dan ben je 535.000 seconden, of 8917 minuten, of 147 uur of 6 dagen en 5 uur aan het posten.quote:
ja zo in een sc gaat het snelquote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Even ter illustratie, mocht je exact elke 5 seconden 1 post maken dan ben je 535.000 seconden, of 8917 minuten, of 147 uur of 6 dagen en 5 uur aan het posten.
Ik dacht over een sabatical, maar ik doe het denk ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 22:23 schreef Beach het volgende:
ik dacht erover om te stoppen
verder niks bijzonders, zo'n mijlpaal boeit me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |