SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten

Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit actief gekeken, vond dat het de wereld van the Lion King geweld aan deed. Omdat Timon en Pumbaa gewoon mensen gingen meeten etc.

quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.
Sowieso was ik als 8 jarige niet zo heel principieel in mijn meningen maar jij blijkbaar wel.
 echt he
 echt he

ohquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf nu mag ik jou niet meer.
quote:

Ik zag de Lion King voor het eerst toen ik 4 jaar was ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toen de Lion King nog niet gezien dus ik vond dat niet.
Sowieso was ik als 8 jarige niet zo heel principieel in mijn meningen maar jij blijkbaar wel.

Jammer genoeg kon ik dat niet, ik was 1 jaar toen die film uitkwamquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Lion King in de bios gezien volgens mij, fucking eng

vindtquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
ik luister hardstyle
fylax vind dit leuk

Misschien heb je hem toen wel gezien vanuit de maxi cosiquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg kon ik dat niet, ik was 1 jaar toen die film uitkwam

Ik kreeg de videoband van the Lion King pas toen ik 4 was en mijn zus of broer had hem toen ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb je hem toen wel gezien vanuit de maxi cosi

jmmr danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TR gemachtik ga heel hard huilen van dit soort opmerkingen

Fix dat eens danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatjes die niet werken zijn inderdaad erg leuk.

zet er even .jpeg achterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatjes die niet werken zijn inderdaad erg leuk.

Dan is ze nog best jongquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
toen mijn zusje geboren werd kregen wij in het ziekenhuis de videoband van de eerste harry potter

Wij hebben echt belachelijk weinig Disney films thuis.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg de videoband van the Lion King pas toen ik 4 was en mijn zus of broer had hem toen ook nog niet gezien.
Mijn zus keek wel Pocahontas, wat mij mijn eerste nachtmerrie/ herinnering opleverde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |