yes. ofc. men eat meat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ah een echte mannenvariant.
Smakelijk perro..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef perro. het volgende:
[..]
yes. ofc. men eat meat.
nu even dat ding maken en de oven is. hasta luego.
Kook ze!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:04 schreef perro. het volgende:
[..]
yes. ofc. men eat meat.
nu even dat ding maken en de oven is. hasta luego.
Aardbeien en/of suiker of spek.quote:
+quote:
=quote:
Samzz zit onder de plakquote:
Jij houdt wel van een opgerolde?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:23 schreef Dqod het volgende:
Ik las iets over pannenkoeken en kwijlde een beetje
Die wil al het lekkers voor haarzelf houden jaquote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja misschien kan Involi hem voeren, dan zou het nog wel kunnen.
Hoi trouwens
Poffertjes, lekker stapelenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een opgerolde?
Gisteren was erger, maar iedereen was 'druk'. Ik ga ook weer offline, andere dingen doen. En nee, niet dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier heb ik ook een topic over gezien op Fok geloof ik.
[ afbeelding ]
En wat is de SC dood vandaag.
Hoe was t in Amsterdam?quote:
Oh jeej Fax, nja gelukkig is goed gezelschap ook wat waardquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wil al het lekkers voor haarzelf houden ja
Met boter!quote:
Ja, ik zat in een andere wereld. Sorry.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Gisteren was erger, maar iedereen was 'druk'. Ik ga ook weer offline, andere dingen doen. En nee, niet dat soort dingen.
een opgerolde muts is alsnog een muts :$quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een opgerolde?
Eerder een flappentap.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
een opgerolde muts is alsnog een muts :$
Ik wil gwn pannenkoekenquote:
quote:
Ga bakken danquote:
Zou schransenquote:
Ik neem dit even mee naar achterquote:
Hijgen kan, in de juiste context, wel weer fijn zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik word gewoon moe van mijzef.
Stom gehijg. Vermoeiend
Tot laterquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik neem dit even mee naar achter.
Tot later![]()
Geen idee wat je met 'dat soort dingen' bedoelt, maar have fun!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Gisteren was erger, maar iedereen was 'druk'. Ik ga ook weer offline, andere dingen doen. En nee, niet dat soort dingen.
Ziekig?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Stom gehijg. Vermoeiend
Bel me maar. Kun je even door de telefoon hijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Stom gehijg. Vermoeiend
Andere vorm van hijgen gok ikquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee wat je met 'dat soort dingen' bedoelt, maar have fun!
Vind je dat lekker?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bel me maar. Kun je even door de telefoon hijgen.
De theezetter.quote:
"Ben je verkouden? Dan verdien je extra."quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?
Heb dat soort telefoondiensten nooit echt begrepen
Kippensoep helpt wel trouwens. En anders stoombad.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik zelf (en mijn moeder vanmiddag even heel cliché met kippensoep)
Heb in de schuldsanering gezeten door die lijnenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind je dat lekker?
Heb dat soort telefoondiensten nooit echt begrepen
Foei Art. En maar hopen op een date of niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb in de schuldsanering gezeten door die lijnen
Oh dan kan je vast goed uitleggen wat er opwindend aan is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb in de schuldsanering gezeten door die lijnen
De interactie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dan kan je vast goed uitleggen wat er opwindend aan is.
Kan je toch net zo goed gewoon een filmpje opzetten?
Beter dan nietsquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat blijft toch ook oppervlakkig lijkt mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |